עזרה הזמנתי מנקסט לפני 3 שבועות ועדיין לא קיבלתי

  • הוסף לסימניות
  • #41
לאחרונה יש שיבושים עם החבילות של נקסט.
ממתינים הרבה זמן להגעה אבל אם מתלוננים הם מזכים ואפילו מפצים זיכוי לקניה הבאה.

אני תקועה עם בעיה אחרת,
כשבועיים שאני לא מצליחה להשלים רכישה, מופיע לי שיש תקלה באתר,
התקשרתי וביקשתי לשוחח עם נציג דובר עברית אבל אין כזה אחד זמין.
מבטיחים שיחזרו אלי למחרת וזה לא קורה.

בינתיים המלאי הולך ואוזל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
תנסי למחוק את ההיסטוריה כולל הגדרות אתרים-
לפחות מהשבועיים-שלושה האחרונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אולי זה יקל עליכם:

1.
באחת הפעמים שהמשלוח שלי התעכב כמתואר למעלה (:mad:) התקשרתי לנקסט ונפלתי על נציג דובר עברית אדיב במיוחד ואלו דבריו:
בשל הקורונה, החוק בישראל מחייב עיכוב של החבילות מיד עם הגעתן לישראל, כדי שאם החבילות נגועות- הנגיף ימות. ההוראות לגבי מס' ימי העיכוב משתנות מדי פעם. כאשר החבילות מעוכבות, באתר הדואר רשום רק: 'נשלח מחו"ל'.
בנוסף, כששאלתי אותו למה הם משתמשים בדואר ישראל עם שירותיו המחפירים- הוא אמר לי שהם באמת בודקים מה הם יכולים לעשות, כי גם להם זה גורם לנזקים. מסתבר, שדואר ישראל מאיים (ויש לו שיניים , כנראה) שאם הם יעברו לחברה אחרת, הם יעשו לנקסט בעיות: מיסים, מכס וכזה.

2.
לגבי עיכובים- בנקסט אמרו לי שכרגע יש צורך לפעמים לחכות יותר משבועיים בשל המצב...

3.
לגבי זיכויים:
היה לי מקרה מאד לא נעים מול נקסט של חבילה שהתעכבה המוווון זמן וחבילות מאוחרות יותר כבר הגיעו. התקשרתי ושוחחתי עם נציגה, היא פנתה לנציג של נקסט בדואר ישראל (יש אחד כזה ;)) והוא אמר לה שהחבילה נעלמה מהרדאר ולכן שתזכה אותי.
אחרי כמה שעות התברר שככל הנראה החבילה היתה בדיוק בדרכה לסניף ולכן לא הופיעה- והיא כבר נמצאת בסניף.
הוצאתי אותה בטעות- לא ידעתי מה קשור לאיזו חבילה (הזמנתי 6-7 חבילות) ואחר כך התקשרתי לנקסט לשאול מה יעשה בה- כבר זוכיתי עליה והזמנתי את אותם דברים שוב...
הנציגה שענתה לי, צעקה עלי ודברה מאד לא יפה (התלוננתי עליה!) ואמרה שבאופן מפתיע הסיפור הזה חוזר על עצמו הרבה באזור מגורי (היא כנראה ישראלית ויודעת שגרים כאן חרדים...). בקיצור- כולנו גנבים... עניתי לה שלא הייתי חייבת להתקשר והתקשרתי מתוך רצון טוב לשלם וכו' וכו'
בכל מקרה, מסקנה: שימו לב כשאתן מבטלות הזמנה בגלל עיכוב- לציין לעצמכן את מה ביטלתן ולא לאסוף מהדואר- גזל גוי אסור (בדיעבד- אין צורך להשיב) ומסתבר, לפי תגובת הנציגה, שיש כאן גם חשש של חילול ה'.

סליחה על האורך :p
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
יש לי חבילה שהזמנתי מלפני כמעט חודש....
הצטערתי שהזמנתי כי כבר עוד מעט יגמר לנו החורף :(
בשירות לקוחות לא עוזרים לי במיוחד.
משהו יודע מה אפשר לעשות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
המצב עדיין ממשיך?
עדיין יש סגר בלונדון?
כי הזמנתי שבוע שעבר, כבר קיבלתי מס' מעקב, זה אומר שזה תקין?
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
הזמנתי לפני שבוע ועדיין לא קיבלתי מספר מעקב
התקשרתי מקודם לשירות לקוחות והנציגה הודיעה לי חגיגית שיש טעות בהזמנה,
ואני צריכה לבצע הזמנה נוספת! :confused: :( :eek:

ממש מתסכל.
אמשיך להזמין מהם כי לבינתיים אין להם תחליף,
ממש מקווה שזה זמני ויעבור להם מהר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אני הזמנתי לפני שבועיים ולא קיבלתי מס' מעקב
התקשרתי , ענתה לי משהיא נחמדה בעברית עילגת, ואמרה לי שהחבילה אבדה ולכן הם מזכים אותי באשראי בסכום הקניה.
וכפיצוי נותנים לי זיכוי של 50 ש"ח לקניה מעל 200
כאשר ההחזר יתבצע רק לאחר שאקבל את החבילה הבאה
בינתיים עשיתי הזמנה חדשה ואני מקווה לקבל אותה מהר , וכן את ההחזר שהבטיחו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
גם אני קיבלתי בשבוע הראשון ושם זה נתקע.
דיברתי איתם כבר כמה פעמים

זה נתקע למשך עשרה ימים, בגלל הקורונה :( במשך הזמן הזה כתוב רק 'נשלח מחו"ל'.
אח"כ תוך יום-יומיים זה בסניף.

מניסיון שלי בשבועיים האחרונים,
המדיניות משתנה כל יומיים בערך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
הכי פשוט, להזמין מאלי אקספרס.. מתכוננים מראש ומזמינים חודש וחצי לפני... או שבונים על זה שזה מגיע תוך חודשיים וכשזה מגיע קצת לפני מתלהבים..
אין לכם עדין חשבון? תפתחו דרך הקישור הזה https://a.aliexpress.com/_mON2U4N
ותקבלו 78 ש"ח בקופונים מתנה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
זה נתקע למשך עשרה ימים, בגלל הקורונה :( במשך הזמן הזה כתוב רק 'נשלח מחו"ל'.
אח"כ תוך יום-יומיים זה בסניף.

מניסיון שלי בשבועיים האחרונים,
המדיניות משתנה כל יומיים בערך...
אצלי בנוסף כבר מעל שבוע רשום שזה נמצא ביחידת המיון במודיעין
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
הזמנתי כמה חבילות ועל כולן רשום שהגיעו לעיר שלי (בית שמש) אך עדיין לא לנק' המסירה. חלק מהן למעלה משבועיים בסטטוס הזה.
יש מה לעשות? למי לפנות?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה