כללי השתמשתם באתר x-place?

  • פותח הנושא chyz
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
האם לקוחות מהמגזר הדתי/חרדי מפרסמים שם פרוייקטים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אפח'ד לא מכיר??
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אתר מעניין
לא הכרתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני משתמש שם מידי פעם. אבל אני לא אוהב את הרעיון שהוא בתשלום.
ולפעמים יש לי הרגשה שיש שם מנגנון שעושה אוטומטי את התמחור כדי ליצור תחרותיות.
בכל אופן יש עוד אתרים כאלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
שילמתי לשנה שלמה, ומגיעות טונות של עבודות אבל לא ממש יצא לי מזה משהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י יהודהלה;1066848:
אני משתמש שם מידי פעם. אבל אני לא אוהב את הרעיון שהוא בתשלום.
ולפעמים יש לי הרגשה שיש שם מנגנון שעושה אוטומטי את התמחור כדי ליצור תחרותיות.
בכל אופן יש עוד אתרים כאלו.

א. זה אתר הפרילנסרים הכי גדול בארץ
ללא ספק מקבלים משם עבודה.

ב. אין סיבה שזה לא יהיה בתשלום. נותנים לך לידים איכותיים וממוקדים וזה כמובן שווה כסף.

ג. לא הבנתי איזה סוג מניפולציות נעשות לדעתך באתר ואיזה אינטרס קיים לעשות מניפולציות כאלה...

לגבי השאלה האם יש שם לקוחות חרדים, אני מניח שהתשובה היא חיובית, אבל כמובן שרוב הלקוחות אינם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י תמנתי;1066896:
שילמתי לשנה שלמה, ומגיעות טונות של עבודות אבל לא ממש יצא לי מזה משהו.

למה לא יצא משהו?

יש לי חבר שנמצא שם שלוש שנים וקיבל עשרות עבודות בשווי כולל של כמעט 100K ש"ח דרך שם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ה"דמי תיווך" שXPLACE גובים - לא בטוח שזו השקעה שמחזירה את עצמה.
דבר שני יש אתר בחינם שהוא לדעתי עדיף http://www.freelancerim.co.il
והוא בחינם.

לגבי הנושא של חרדים. כיום לצערינו יש חרדים ברשתות חברתיות מפוקפקות האם יש? בכל מקום יש חרדים. האם זה אתר ייעודי לחרדים? לא.
יש קצת אתרים שהם ייעודי למגזר החרדי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י יהודהלה;1066943:
לגבי הנושא של חרדים. כיום לצערינו יש חרדים ברשתות חברתיות מפוקפקות האם יש? בכל מקום יש חרדים. האם זה אתר ייעודי לחרדים? לא.
יש קצת אתרים שהם ייעודי למגזר החרדי.

תוכל לציין אלו אתרים?
אשמח לשמוע

ותודה לכל המגיבים, אתם עוזרים מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
א. אין לי אחוזים בבעלות על האתר הזה (לצערי) ואין לי עניין לשכנע מישהו להצטרף אליו.

ב. בהתאם לכך, גם אין לי עניין לשכנע אותך שזה אתר הפרילנסרים הגדול ביותר, או להסביר לפי איזה פרמטרים נקבע הגודל (בסיס המשתמשים אם אתה מתעקש).

ג. כמו שאמרתי בהודעה קודמת, אני מכיר אישית אנשים שמקבלים הרבה עבודות דרך שם, ואני באופן אישי גם שכרתי כמה פעמים פרילנסרים דרך שם.
זה לא אתר חדש, אלא אתר וותיק עם בסיס משתמשים גדול ואין להם צורך לעשות מניפולציות כמו שאתה רומז. אדרבא - אם יתברר שהם אכן מוליכים שולל את המשתמשים שלהם, תיגרם להם פגיעה תדמיתית חמורה.

ד. לגבי השאלה למה לוקחים כסף מהפרילנסרים ולא ממפרסמי הפרויקטים, צריך רק טיפה היגיון בשביל להבין שזה המודל היחיד שאפשר להרוויח ממנו. פרילנסרים ישלמו דמי מנוי בשביל לקבל הזדמנויות, לכן הפרילנסרים משלמים - כי הם הלקוחות של האתר. מפרסמי פרויקטים הם הנכס של האתר, לכן המפרסמים בחינם - כי הם הסחורה שהאתר מציע.
המודל הזה מבטיח שתמיד יהיה היצע של עבודות - כי זה חינם לפרסם שם, אז תמיד יש זרם קבוע של מפרסמים.

מעבר לזה, העובדה שלפרילנסרים עולה כסף, מבטיחה סוג של סינון שרצוי מאוד למשתמשי האתר. אף אחד לא רוצה מצב שבו כל ילד יכול לפתוח פרופיל ולהתחרות כשווה בין שווים עם אנשי מקצוע עם עסק רציני. לכן חסם כניסה בדמות דמי מנוי, הוא דבר חיובי במידה רבה.

לסיכומו של עניין, כל הדברים שאמרתי באשכול זה הם כאמור לא מתוך אינטרס להרוויח משהו, אלא רק מתוך רצון לתת מידע מועיל לפותח האשכול.
באותה מידה אני תוהה מה האינטרס להפריח תאוריות קונספירציה על האתר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י יהודהלה;1067021:
בעייה שלי שנותנים תואר "הכי גדול בארץ" לכל בסטה בשוק. ומבחינתי זה 'בפני עיוור לא תיתן מכשול'.
אתה באמת חושב ככה? שלהגיד על אתר שהוא הכי גדול בארץ זה "בפני עיוור?"
בפני עיוור זה כשמנסים להכשיל מישהו ונותנים לו עצה רעה בכוונה. האם אתה מנסה להגיד שאני מנסה להכשיל מישהו ונותן עצות רעות בכוונה?

נכתב ע"י יהודהלה;1067021:
שאלות
א. למה אתה לא מוכן להגיד שיש ספאם ב XPLACE? וכי אין שם?
ב. למה אתה לא יכול להודות שיש מידי פעם פרוייקטים שאין מענה מהם?
ג. למה אתה לא יכול להגיד שיש סיכוי שזה *יתכן* גם צורת שיווק/(אם תרצה: צורת משיכה) שם?
ד. איך אתה בטוח שהטענה שלי (או כפי שאתה טוען "תיאורית קונספירציה") אינה נכונה? הרי אמרת שאינך עובד שם?
ה. היש סיכוי שטענתי היא כן נכונה? אם כן למה ישר לשלול?
למה אני לא "מוכן" להגיד שיש שם ספאם, למה אני לא "מודה" שיש סיכוי שהם עובדים על הלקוחות שלהם...
השאלה האמיתית היא למה כן?
אני באמת לא יודע למה אני אמור לקבל את הדברים שלך ולאשר אותם.
אם היה לי בסיס סביר לחשוב ככה, הייתי חושב ככה. אבל אין לי. יש לי סברה ישרה להניח שזה לא ככה.
התאוריה שלך היא תאוריית קונספירציה מכיוון שהיא לא נתמכת בראיות ברורות אלא על תחושת בטן אישית שלך.
אם ידוע לך עובדתית כמו שאתה אומר, כדאי שתציג את הסימוכין. אם לא, כדאי שתיזהר מלשון הרע והוצאת שם רע.

נכתב ע"י יהודהלה;1067021:
...כתבתי : "יש לי הרגשה שיש שם מנגנון שעושה אוטומטי את התמחור כדי ליצור תחרותיות" - וכי אין מנגנונים כאלו ? אם תגיד "לא" תבדוק כזכור לי זה נקרא AUTO BIDS...
לי יש הרגשה שהם עושים AUTO BID. רק המתכנתים שלהם יכולים להוכיח זאת, ולא אני ולא אתה...
קודם כל, אם לא אני ולא אתה יכולים להוכיח שיש שם AUTO BID, והטענה נתמכת רק על ידי ההרגשה שלך, חזרנו לנקודה הקודמת שלי, על בסיס הרגשה בעלמא לא נראה לי נכון להפיץ את הרעיון הזה.

ועכשיו אנסה גם להסביר למה לא נראה לי שזה נכון בכלל:
החשש לAUTO BID קיים בדברים כמו מכירה פומבית וכד', שם הזוכה הוא זה שמציע את ההצעה הגבוהה ביותר.
כמובן שמתבקש להניח שהאתר מפעיל סוכנים אנושיים או אוטומטיים כדי להבטיח שהמוצר לא ימכר מתחת מחיר מסויים.

באתר xplace ההצעה הזוכה היא לאו דווקא הזולה ביותר, אלא זו שנראית למפרסם מתאימה ביותר מבחינת הכישורים של המציע, הניסיון שלו, תיק העבודות שלו, הממליצים שלו וגם, המחיר. לכן הפעלת סוכן אוטומטי אינה רלבנטית בכלל.

דבר שני איזה אינטרס יש לxplace להתערב בהצעות? הרי אין להם שום רווח מהעסקאות שנסגרות שם. הם מרוויחים מהמנויים, אם כן מה יוצא להם מהתערבות במכרזים?

ואם נזרום ונגיד שמשום מה הם רואים לנכון להציע הצעות פיקטיביות במכרזים שמתפרסמים שם, מה יקרה אם ההצעה שלהם תזכה? אם הלקוח יבחר בהצעה של xplace, מה יקרה? xplace יבצעו את העבודה בזול? משהו פה לא מסתדר לי בכלל.

ככל שאני חושב על זה יותר, הטענה שלך נשמעת לי מוזרה יותר...

נכתב ע"י יהודהלה;1067021:
אני מכיר כמה אנשים שעשו שם כמה פרוייקטים - לא מכיר אנשים שעשו שם המון כסף - כי יש לדעת שיש שם תחרותיות.
נכון, יש שם תחרות. לא הבטחתי לרגע שהכסף גדל שם על העצים.
אבל אני כן מבטיח שיש שם הזדמנויות רבות.
אז מי שזקוק ללידים ומחפש דרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים, ימצא שם את מבוקשו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בנושא לשון הרע, אתה צודק. אני חוזר בי. על כן מחקתי / שינית את הודעותי.

על כן לסיכומו :
* לדעתי המחיר שהם גובים יקר.
* יש אתר בחינם http://www.freelancerim.co.il
* "אתר הכי גדול" - לא אומר כלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אשמח לשמוע על אפשרויות אחרות, ועל אתרים יעודיים למגזר החרדי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
1. האם מבחינתך כל תחושת בטן שלא נתמכת בעובדות - היא תיאורית קונספירציה?
2. למה אתה מהלל את XPLACE ? (בר עם 100Kש"ח, טונות של עבודות, המון משתמשים, ותק, ועוד.)

3. כבר כתב כותב בשם "תמנתי" תגובה #5 שהוא שילם לשנה שלמה - אבל עבודות לא יצא מזה.

אולי באמת לא השתמשתי במילים מדוקדקות על נושא של "לפני עיוור". אך אני כותב כדי שאתה לא תעוור אנשים. ולא תגרום להם להאמין שהעולם ה XPLACE ורוד ועושים מיליונים (או 100Kש"ח) כל אחד. - אולי בפני עיור אולי גנבת דעת . אתה תחליט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לא יצא לי מזה כלום חוץ מעבודה אחת, וזה בגלל שמפרסמים שם עבודות בכלום כסף שלא שווה אפילו לשלוח פרטים. ואם כבר שולחים פרטים, יש עשרות ששולחים.
ורוב העבודות הם לא מאנ"ש.
אם כל זאת, יש שם באמת אלפי עבודות ולפעמים כן אפשרי למצוא משם משהו.
אז לא הייתי שוללת לגמרי.
מה שאפשרי לעשות זה לקבל את העבודות, ולשלם רק לפרוייקט שרוצים להגיש בו קורות חיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י chyz;1067187:
אשמח לשמוע על אפשרויות אחרות, ועל אתרים יעודיים למגזר החרדי.

יש את http://www.freelancerim.co.il
ואת http://www.findafreelance.co.il/
ואת http://www.bizreef.co.il/
ואת http://www.bythepeople.co.il/
ואת http://www.xpx.co.il/
ואת http://www.vlancer.co.il/

אתר ייעודי לחרדים כזה לא ידוע לי שיש עדיין - אני יודע שמתוכנן אחד כזה.

מה שכתבתי בנושא אתרים חרדיים כוונתי בכלל בעולם האינטרנט שיש קצת מאוד אתרים ממוקדים קהל חרדי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
בוקר טוב,

מערכת AUTO BID נועדה ליצור תחרותיות.
בעקבות תחרותיות מועלה המחיר.

אך באמצעות התחרותיות אפשר גם להרויח דברים אחרים כמו:
  • להוריד / להעלות מחרים
  • ליצור תעבורה יותר גדולה באותו הפוקוס
  • ליצור אפקט שהאתר פעיל
  • ועוד...

Shia,
מה שכתבת בנושא הAUTO BID, טענתך מתבססת על BID שקוף לשני הצדדים (מבקש השירות, ונותן השירות)
תחשוב האם יתכן שיש BID שהוא יוצר אפקט של תחרותיות רק בצד אחד?
מה אינטרס? פשוט. ליצור טראפיק לאתר, לשמר אנשים באתר. ליצור אפקט שהאתר פעיל.

אני חושב שאתה איש שיווק נפלא, כותב תוכן נהדר, בונה אתרים מדופלם.
אך,אני לא מתרשם שיש לך מושג מבערכות AUTO BID מלבד ידע כללי ו GOOGLE.
הלוואי ועלי הצורה הנאורה איך שאתה כותב. יש לי ללמוד ממך.


הזדמן לי לבנות מערכות כאלו. המערכות האלו *מצליחות להשאיר אנשים באתר* על "ריק" על תחושה.

דוגמה למערכת AUTO BID הפשוטה:

כשיש BID אוטומטי,
המבקש השירות אינו רואה את הביד האוטומטי. רק מי שמתחרה. (לידיעתך גם לחישובים הפנימיים של המערכת הBID הזה הוא שקוף)

הגדרות בסיס:
כשאני כותב "זמן" - לרוב זה יהיה חישוב של זמן + מספר רדומאלי
כשאני כותב "מחיר הסיכון" - זה לדוגמה מחיר המינימום שרוצים. בדרך כלל הוא מתחשב באלגוריטם שמשווה ממוצע המינימום של התחום התעניינות

אלגוריטם הפשוט עובד כך:
אחרי פרסום BID - אחרי "זמן" מתפרסם BID אוטומטי של "מחיר הסיכון"
אם מגיע סוף זמן הBIDDING ויש רק BID אחד (שהוא האוטומטי) הזמן של הBIDDING מתווסף לו עוד זמן.
אם יש מישהו (אחד) שהגיב במחיר יותר גבוהה - נשאר עד הסוף.
אם יש כמה אנשים שהגיבו - לקראת סוף ה"זמן" (ולפעמים האמצע הזמן). מוגש BID אוטומטי של מחיר יותר גבוהה.

ואפקט הזה יוצר תחרותיות.

מה קורה בסוף הזמן עם הBID אוטומטי נשאר? תשובה פשוטה - 3 הערכות זמנים

אחרי 3 הערכות זמנים אם עדיין נשאר, הוא נמחק כאילו שלא הייה.
והמקום 2 נהפך להיות מקום 1. והוא זוכה במכרז.

המערכות האלו פועלות טוב מאוד. הם קיימות בהרבה אתרים. והאפקט שלהם הוא לא דווקא רווח ישיר. אלא גם שימור אנשים באתר וגם יוצר אפקט שהאתר פעיל.

לדעתי אם תרצה להמשיך להתכתב בנושא ה AUTO BIDDING אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי. אני בשמחה יתן לך יותר מידע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
חושבני שעיקר המחלוקת נובעת מתחומי העבודה השונים.
תמנתי עובדת בגרפיקה ופרסום שזה אכן תחום רווי שמחירי המתחרים לא נותנים מקום.
מאידך ג'וש עובד בתחום של בניית אתרים המחירים של העובדים בתחום ואינם חרדים מרקיע שחקים.
ואז ג'וש וחביריו יש מקום לעבוד יחסית בזול למחיר השוק ועדיין להרוויח המוווווווווווון כסף.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה