התחלתן פסח?

בת הכפר, הכל טוב ויפה, אבל למה את צועקת?:eek:
 
נכתב ע"י אביגיל אינש;2060627:
דרך אגב, לא כולם יודעים
אבל אקונומיקה - הורסת רצפות לגמרי !:(
(ידעתי זאת תמיד, אך לפליאתי יש הרבה שמשתמשות עם אקונומיקה לרצפות )
יש לי שכנה, שהיתה בערב פסח עושה את הפינות וכל החיבורים בין המרצפות עם אקונומיקה
ואחרי כמה שנים - ראו שזה פשוט אכל את הכל, וכל הזמן נהיה שחור.... ונורא...:eek:

אצל אמא שלי 30 שנה אקונומיקה ולא משחיר ולא מכחיל ולא נאכל ולא התאדה
 
נכתב ע"י נוי;2060653:
בת הכפר, הכל טוב ויפה, אבל למה את צועקת?:eek:

צריך לארגן פה כמה צלצולים, לא תמיד מספיק צלצול אחד.

אי . איך צחקתי :D:D
 
נכתב ע"י מקופלת;2060657:
אצל אמא שלי 30 שנה אקונומיקה ולא משחיר ולא מכחיל ולא נאכל ולא התאדה

נראה לי שהמרצפות הישנות והטובות של פעם בנות 30-40 שנה, נשארות בחיים גם אחרי אין סוף קרצופים.
הבעיה היא בקרמיקה החדשנית.
על חצי מהחומרים לרצפה כתוב "לא לשימוש בקרמיקה"..

מצד שני - רצפת קרמיקה אפשר לנקות גם במים בלבד בד"כ והכל יורד.
 
אצלי טיפה אקוננומיקה או חומר לא מזוהה אחר הרצפה (גרניט פורצלן הכי פשוטה) נהרסת. יש לי על הרצפה כתמים כתמים...:eek:
 
00 של סנו מנקה מדהים !!!
שופכים ממוקד בין החריצים משפשפים קצת והמרצפות חדשות!!
למי שיש רצפה לא מבריקה שופכים חומצת מלח (זהירות!)
לא תכירו את הרצפה :p
 
נכתב ע"י רשל;2060712:
00 של סנו מנקה מדהים !!!
שופכים ממוקד בין החריצים משפשפים קצת והמרצפות חדשות!!
למי שיש רצפה לא מבריקה שופכים חומצת מלח (זהירות!)
לא תכירו את הרצפה :p

איפה קונים חומצת מלח?
ויש לך רעיון לכתמים הלבנים\אפורים שנגרמו לי על הרצפה מה שכתבתי למעלה?
 
נכתב ע"י רותי12;2060716:
איפה קונים חומצת מלח?
ויש לך רעיון לכתמים הלבנים\אפורים שנגרמו לי על הרצפה מה שכתבתי למעלה?

בעיקרון בכל טמבור יש את זה
אם הרצפה שלך לא מבריקה יכול להיות מאד שזה יעזור
בהצלחה
 
אפשר להשחיל שאלה רצינית ומצוקתית????
אצלנו השולחן אוכל, של שבת, נמצא בסלון, וקרוב מאד לכניסה לבית ולמטבח.
ז"א: הוא התחנה המרכזית שלנו!! כל הקניות,(למרות שיש שולחן גם במטבח!) המשחקים שנאספים(יש להם מגירות מסודרות בחדר!) מהרצפה, הבגדים שנושרים בבית, החליפה שמורדת (למרות שיש קולב!!)
ה-כ-ללללל מקבץ שם. ז"א, שבשביל לאכול,צריך להזיז קצת מרווח צר, ואז להניח צלחת. ביום שישי, לפי שאני מסדרת שולחן שבת, אני עובדת קשה על פיזור התחנה....
איך מבטלים אותה???? אמא שלי היתה אצלי שבוע שעבר וממש נחרדה. היא אחר כך הקימה עליי גערה, איך שהבית שלי נראה.... הסברתי לה שזה רק השולחן... אבל זה נתן לה המון רושם לא טוב!!
בטח מה אתן חושבות עליי עכשיו :(
או שאולי אתן מבינות??....
קיצור- עצות דחופות!!!
(אגב, יש לי ארבע קטנטנים (4-שבועיים) ובעל לא מי יודע מה חולה סדר בלשון המעטה...) כך שאני החידה כמעט במערכה...
 
תמרחי על השולחן דבק מגע...

וברצינות, אין הרבה מה לעשות. (מנסיון):(
רק כל יום בערב לקחת שקית גדולה לשפוך לתוכה ת'בלאגן ולפזר בחדרים...
 
נכתב ע"י אשר כותבת;2060845:
אפשר להשחיל שאלה רצינית ומצוקתית????
אצלנו השולחן אוכל, של שבת, נמצא בסלון, וקרוב מאד לכניסה לבית ולמטבח.
ז"א: הוא התחנה המרכזית שלנו!! כל הקניות,(למרות שיש שולחן גם במטבח!) המשחקים שנאספים(יש להם מגירות מסודרות בחדר!) מהרצפה, הבגדים שנושרים בבית, החליפה שמורדת (למרות שיש קולב!!)
ה-כ-ללללל מקבץ שם. ז"א, שבשביל לאכול,צריך להזיז קצת מרווח צר, ואז להניח צלחת. ביום שישי, לפי שאני מסדרת שולחן שבת, אני עובדת קשה על פיזור התחנה....
איך מבטלים אותה???? אמא שלי היתה אצלי שבוע שעבר וממש נחרדה. היא אחר כך הקימה עליי גערה, איך שהבית שלי נראה.... הסברתי לה שזה רק השולחן... אבל זה נתן לה המון רושם לא טוב!!
בטח מה אתן חושבות עליי עכשיו :(
או שאולי אתן מבינות??....
קיצור- עצות דחופות!!!
(אגב, יש לי ארבע קטנטנים (4-שבועיים) ובעל לא מי יודע מה חולה סדר בלשון המעטה...) כך שאני החידה כמעט במערכה...
כל מילה! מוכר מוכר..
אצלי אחרי שגמרתי לסדר את השולחן בסלון רב העבודה כבר נעשתה.
יש זמנים שאני משתדלת לעשות את זה כל ערב ויש שאני מיואשת מראש..

מה שאני משתדלת זה לערוך שולחן ביום חמישי בלילה מה שמבטיח לי
שהשולחן תפוס עד שבת. (ולא יניחו לי דברים בין הצלחות..)
 
נכתב ע"י אשר כותבת;2060845:
אפשר להשחיל שאלה רצינית ומצוקתית????
אצלנו השולחן אוכל, של שבת, נמצא בסלון, וקרוב מאד לכניסה לבית ולמטבח.
ז"א: הוא התחנה המרכזית שלנו!! כל הקניות,(למרות שיש שולחן גם במטבח!) המשחקים שנאספים(יש להם מגירות מסודרות בחדר!) מהרצפה, הבגדים שנושרים בבית, החליפה שמורדת (למרות שיש קולב!!)
ה-כ-ללללל מקבץ שם. ז"א, שבשביל לאכול,צריך להזיז קצת מרווח צר, ואז להניח צלחת. ביום שישי, לפי שאני מסדרת שולחן שבת, אני עובדת קשה על פיזור התחנה....
איך מבטלים אותה???? אמא שלי היתה אצלי שבוע שעבר וממש נחרדה. היא אחר כך הקימה עליי גערה, איך שהבית שלי נראה.... הסברתי לה שזה רק השולחן... אבל זה נתן לה המון רושם לא טוב!!
בטח מה אתן חושבות עליי עכשיו :(
או שאולי אתן מבינות??....
קיצור- עצות דחופות!!!
(אגב, יש לי ארבע קטנטנים (4-שבועיים) ובעל לא מי יודע מה חולה סדר בלשון המעטה...) כך שאני החידה כמעט במערכה...

הקטנה שלך בת שבועיים??
תעצמי עיניים ולכי לנוח!
 
נכתב ע"י רותי12;2060716:
איפה קונים חומצת מלח?
ויש לך רעיון לכתמים הלבנים\אפורים שנגרמו לי על הרצפה מה שכתבתי למעלה?

תזהרו מחומצת מלח!! היא עלולה להוריד את הרובה שבין המרצפות ואז השכנים מלמטה יתלוננו על נזילות.
תבררו בטמבור לפני שאתם קונים האם המוצר אכן מתאים לרצפה ביתית או לא.
 
נכתב ע"י אשר כותבת;2060845:
אפשר להשחיל שאלה רצינית ומצוקתית????
אצלנו השולחן אוכל, של שבת, נמצא בסלון, וקרוב מאד לכניסה לבית ולמטבח.
ז"א: הוא התחנה המרכזית שלנו!! כל הקניות,(למרות שיש שולחן גם במטבח!) המשחקים שנאספים(יש להם מגירות מסודרות בחדר!) מהרצפה, הבגדים שנושרים בבית, החליפה שמורדת (למרות שיש קולב!!)
ה-כ-ללללל מקבץ שם. ז"א, שבשביל לאכול,צריך להזיז קצת מרווח צר, ואז להניח צלחת. ביום שישי, לפי שאני מסדרת שולחן שבת, אני עובדת קשה על פיזור התחנה....
איך מבטלים אותה???? אמא שלי היתה אצלי שבוע שעבר וממש נחרדה. היא אחר כך הקימה עליי גערה, איך שהבית שלי נראה.... הסברתי לה שזה רק השולחן... אבל זה נתן לה המון רושם לא טוב!!
בטח מה אתן חושבות עליי עכשיו :(
או שאולי אתן מבינות??....
קיצור- עצות דחופות!!!
(אגב, יש לי ארבע קטנטנים (4-שבועיים) ובעל לא מי יודע מה חולה סדר בלשון המעטה...) כך שאני החידה כמעט במערכה...

תגידי הכל בסדר??? :eek:
הקטן בן שבועיים ואת מקשיבה לגערות של אנשים??
לכי מיד לנוח ותעזבי את השולחן במנוחה.
החפצים שם לא יברחו, אני מבטיחה לך.
זה לא הזמן לעשות סדר. עוד חודש חודשים תשאלי איך שומרים על הסדר בתחנה המרכזית הזו.
בינתים - בבוקר יום שישי תאספי את הכל לתוך שקית נילון גדולה ותזרקי במרפסת החשוכה.
ומי שצריך למצוא משהו דחוף דחוף שהיה על השולחן - שיחפש שם :rolleyes:
נפגש עוד חודשים..:)
 
נכתב ע"י GRN;2054694:
לא הייתי ברורה?
זאת הייתה תגובה ל solfege -
היא כתבה שהיא עם צירים בחודש שישי, מנקה לפסח כמה שהיא יכולה ועוד מתכננת לגמול את הבן שלה.
הסברתי שזה מסוכן מאוד, שלא תהיה פשרנית בעניין.
 
אשר כותבת-
אני מבינה את הרצון לסדר.
נסי להשתמש בגדול/ה שלך תעמדי ליד השולחן ותשימי לו ביד חפץ ותגידי לו היכן לשים. כך עם כל הדברים שהוא יכול לעזור. לך לא ישארו הרבה דברים.

התחנה תתפרק רק ברגע שבמקום להניח על השולחן כל חפץ יונח במקומו בסוף השימוש בו.
 
אני באופן אישי ממש לא כועסת אלא להפך!
הכנת תקציר יפה מכל האשכול .

אלא מה רציתי להראות לכן שמסתובבים ברשת יש המון השראות ורעיונות ,
ובקצת שינויים הכינו כתבה לתפארת עם המון ניסיון וחכמת חיים...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה