התחלתן פסח?

נכתב ע"י bracha;2063525:
לדעתי זה רק ענין של עיתוי.
כי שבוע שעבר כשאצלכם אכלו לחמניה עם נקנקיה בסכו"ם חד פעמי (:D:D:D)
אצלי אכלו עוף עם אורז על השולחן במטבח עם סכו"ם אמיתי.

אז השבוע זה הפוך, ביג דיל.
אוכלים אצלכם לחמניה עם נקניק עם סכו"ם? :eek:
 
נכתב ע"י sarigold5;2063528:
אוכלים אצלכם לחמניה עם נקניק עם סכו"ם? :eek:

לכן שמתי סמיילי.
 
נכתב ע"י תקוה;2063442:
איך משתמשים עם סנט מוריץ כשיש ילדים קטנים בבית?
אני ממש מפחדת לפתוח את זה כשהקטנים בבית ועד הרבה אחרי שהריח מתפוגג אין להם אישור כניסה.
אז איך משרים לילה שלם?

מה אתן עושות?

לא משתמשים בסנט מוריץ כשהילדים באזור.


עובדים עם הסנט כשהחלונות פתוחים ומחביאים מיד אחרי שגומרים להשפריץ. לא מניחים "דקה על השיש" או "תיכף אחזיר למקום"

לא יודעת איך משרים לילה שלם, לא עשיתי את זה אף פעם. אני משפריצה מנגבת וזהו.
 
נכתב ע"י תקוה;2063442:
איך משתמשים עם סנט מוריץ כשיש ילדים קטנים בבית?
אני ממש מפחדת לפתוח את זה כשהקטנים בבית ועד הרבה אחרי שהריח מתפוגג אין להם אישור כניסה.
אז איך משרים לילה שלם?

מה אתן עושות?
לא מכניסה הביתה, נקודה. תאמיני לי שהתנור שלי נקי גם אם מעודו לא ראה סנט מוריץ. אחרי תיאורי הזוועה ששמעתי עליו, גם מאחורי אלף מנעולים לא אכניס אותו. ושום כתם ש(אולי) ישאר בתנור לא שווה את המחיר הזה.
 
נכתב ע"י פרפר;2063639:
לא מכניסה הביתה, נקודה. תאמיני לי שהתנור שלי נקי גם אם מעודו לא ראה סנט מוריץ. אחרי תיאורי הזוועה ששמעתי עליו, גם מאחורי אלף מנעולים לא אכניס אותו. ושום כתם ש(אולי) ישאר בתנור לא שווה את המחיר הזה.

דווקא הכנסתי אותו הביתה, ודווקא ניקה טוב ולא קרה כלום ב"ה. אבל החלטתי שאני מעיפה אותו. בכל פעם שרק התזתי קצת - הרגשתי שהחומר חודר לי לגרון. פתחתי חלונות ולא עזר. אז נפרדנו בידידות.
קניתי מסיר שומנים קר וניקיתי. התנור שלי מבהיק וכן גם התבניות כאילו עברו סנט מוריץ.
לא שווה האלילות הזאת.
 
נכתב ע"י מה הענינים;2063660:
דווקא הכנסתי אותו הביתה, ודווקא ניקה טוב ולא קרה כלום ב"ה. אבל החלטתי שאני מעיפה אותו. בכל פעם שרק התזתי קצת - הרגשתי שהחומר חודר לי לגרון. פתחתי חלונות ולא עזר. אז נפרדנו בידידות.
קניתי מסיר שומנים קר וניקיתי. התנור שלי מבהיק וכן גם התבניות כאילו עברו סנט מוריץ.
לא שווה האלילות הזאת.
זה נקרא שלא קרה כלום?
 
נכתב ע"י מזל בן הרוש;2063369:
גם אני כמוך...
החדרים נקיים כשרים מוכנים.
והסלון והמטבח חמציים לחלוטין...
מחר אכנס אליו במלוא המרץ ונסיים בעז"ה.
הבת שלי כבר התחילה להילחץ איך נספיק...
אבל בעז"ה יהיה טוב.

מי שרוצה במודיעין עילית, העוגת גבינה שלי מחפשת מי שיאכל אותה... :)

גם אני,
כל הבית נקי (חוץ מהאמבטיה ;))
וגם רוב הארונות מטבח.......(לא אוכלים אצלי בתוך הארונות :D)
אבל הבית מתפקד כרגיל עד רביעי בערב בע"ה, שאז נעשה את הגז ונכשיר את המטבח.....
 
רוצים להתעצבן יותר? אצלי המטבח פסחי. מיום ראשון לפני שבוע וחצי!
אבל לי יזה מצוין וממליצה לנסות :
א. יש ארוחות מבושלות כל יום ..
ב. לילדים מותר להביא מצות לגדולים מותר לקנות מידי פעם לארוחות ערב טוסט או פלאפל במיוחד שבשנה הם לא ' זוכים"' לזה ..
ג .לי מצוין לדיאטה כי אני לא אוכלת מבחוץ ובבית אין לחם אז רק ירקות פרות חלבונים ..
ד .אין לחץ : אל תכניס! תזהר! תתנער! זה העיקר מה שרציתי למנוע
ה. בזמן שכולם עכשיו מקרצפים אנחנו מטיילים ו .....יוצרים שש ..".. שמטאס " ( למי שפספס עיין למעלה )
 
נכתב ע"י bracha;2063525:
לדעתי זה רק ענין של עיתוי.
כי שבוע שעבר כשאצלכם אכלו לחמניה עם נקנקיה בסכו"ם חד פעמי (:D:D:D)
אצלי אכלו עוף עם אורז על השולחן במטבח עם סכו"ם אמיתי.

אז השבוע זה הפוך, ביג דיל.

טעות.
בשבוע שעבר אכלנו שניצלים על השולחן בסלון.
ביום שישי עוד הכנתי שבת.
בשבת כמובן אכלנו אוכל רגיל עם כלים רב פעמיים (המקרר, הארונות, התנור היו נקיים לפסח, רק אני הורשיתי לקום מהשולחן להביא דברים מהמטבח)
במוצ"ש גמרתי את המטבח , בראשון בבוקר הכשרנו והורדנו את כלי הפסח.

תהנו
חני
 
הויכוח כאן מתחיל להזכיר לי יותר ויותר את הגן :(
 
נכתב ע"י חנון;2058463:
ספלים לנטילת ידים אני מכניסה למכונה ויוצא כחדש!!!
כדאי לשים כל פעם 1 כי הם יכולים להתחבר אחד לשני וקשה להפריד

גם כוסות פלסטיק אני מכבסת ויוצא מאוד יפה
כמה שאני מנקה בשטיפת כלים זה לא כמו המכונה
 
שכנה שלי התיזה סנט מוריץ בתנור וסגרה אותו למשך לילה ובבוקר איזה הפתעה כל התבניות מלאות חורים קטנים:eek:
 
נכתב ע"י 3632;2063817:
שכנה שלי התיזה סנט מוריץ בתנור וסגרה אותו למשך לילה ובבוקר איזה הפתעה כל התבניות מלאות חורים קטנים:eek:

גם לי היתה הפתעה,מלא כתמים שלא היו קודם על כל הרשתות,ולא יורד:(
 
נכתב ע"י רותי12;2062942:
בוקר טוב לכן! ..נהניתי לקרוא את התמיכה שלכן והפרגון .. זה באמת מחמם את הלב למרות שבאמת הדברים שאמרה הניקית הנל לא ערערו את שלוותי. אני לא פניתי לעיתון. העיתון פנה אלי ולא רק בפנינים אלא בעוד קרוב לעשרה עיתונים והתראינתי בשמחה. נהנית לשתף במה שאני עושה כתחביב. ואין לי ספק שזה תחום שמעניין הרבה נשים ובמיוחד בציבור שלנו שיש פחות כסף לקנות הכל חדש אז לשחזר זה פתרון.
מי שלא מעניין אותה שתפסיק לקרוא אני מצטערת לבשר לה שהאומנות דוקא כן מתחילה לצבור תאוצה ובעזרת ה, אני יודעת מבפנים, יהיו כמה מדורים קבועים בכמה מהעיתונים המוכרים.
ויהיו בעזרת ה' עוד דברים שלא יכולה לפרט כאן.
אז מי שממש לא מתחברת לאומנות תצטרך למצוא ברשת כתבות על נושאים שכן אוהבת ..
חג שמח ויצירתי!
אגב את מרשה לי להמשיך לעלות בפורום אומנות עוד יצירות שמטס? יש לי עוד הרבה רעיונות איך למלא את הבית בשמונצס ...

רותי, הדבר הראשון שאני עושה אחרי פסח זה לפתוח את פורום אומנות ויצירה (תסכימו לי, מנהלי פרוג? חצי מהפורומים אני לא יכולה לפתוח פה:( )

עשית לי כזה חשק שממש מדגדג לי באצבעות, אבל העבודה רבה.:mad:
אולי באיזה 3-4 בלילה כשכבר לא יהיה לי כח לכלום, אני אתיישב לנוח מול המחשב..
 
נכתב ע"י פרפר;2063639:
לא מכניסה הביתה, נקודה. תאמיני לי שהתנור שלי נקי גם אם מעודו לא ראה סנט מוריץ. אחרי תיאורי הזוועה ששמעתי עליו, גם מאחורי אלף מנעולים לא אכניס אותו. ושום כתם ש(אולי) ישאר בתנור לא שווה את המחיר הזה.
גם אני לא מכניסה את ה'זוועה' הזו, חומר שצריך להוציא מכלל שימוש!!
 
יש הבדל בין סנט מוריץ למסיר שומנים קר של חברה אחרת?
סנו או רמי לוי?
 
אני משתמשת, בסנו פורטה. ואף פעם לא היו לי בעיות עם היצור הזה. ריססתי את התבניות עם החומר למשך לילה שלם, ובבוקר הכל ירד לי בשפשוף קצר עם ספוג הפלא. יצא חדש.
 
מכירות את הכתמים השחורים העקשניים ש"נדבקים" לתנורים ולתבניות ולא יורדים לא עם מסיר שומנים ולא עם ברזל כלים או ספוג הפלא?
אז מצאתי פיתרון!!!
המשחה הכחולה של "אסטוניש" - מניחים מעט על הכתמים השחורים, משפשפים עם ברזל כלים או ספוג הפלא - והתנור כמו חדש!!!
דרך אגב, זה עובד גם עם זכוכיות תנור ש"נשאר עליהן רושם" בניקוי רגיל.

מבחינתי - תגלית השנה!
 
מה עם כתמי שוקולד שכבר כיבסתי את הבגד בטעות? מי יידע?
 
נכתב ע"י אז מה;2063470:
סוגרת הרמטית את דלת המטבח ללילה הזה
יש לי מרפסת שירות מחוברת למטבח, משאירה אותה פתוחה שהריח יתנדף לשם
התינוק התורן איתנו בחדר שינה עם דלת סגורה ומוגנת
הילדים בחדר הילדים ישנים עם דלת כמעט סגורה

וב"ה אף פעם לא קרה כלום :)
אפילו ששמים כמעט 2 מיכלי סנט מוריץ תמימים על התנור וחלקיו (כן כן)

נשמע כמו לפני פיצוץ מכוון של הכור האטומי ;)

למה 2 מיכלי סנט מוריץ? זה המון!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה