התחלתן פסח?

אנונימוס עשית לי מצב רוח להערב.
נראה לי מישהי צריכה לקחת יוזמה ולעשות תחרות של מיעוט שעות בפרוג..
 
רציתי לכתוב כבר בבוקר ושכחתי:
כל אלה שלא התחילו לנקות, יכולות להתנחם בכך שלא הגיעו עדין לחלונות
והן לא צריכות לנקות אותם עכשיו פעם שניה...
 
נכתב ע"י זוהר טל;2054576:
רציתי לכתוב כבר בבוקר ושכחתי:
כל אלה שלא התחילו לנקות, יכולות להתנחם בכך שלא הגיעו עדין לחלונות
והן לא צריכות לנקות אותם עכשיו פעם שניה...

אני בכוונה לא מנקה חלונות עד הספונז'ה הגדולה בבדיקת חחמץ
למה לעשות עבודה כפולה???

וחוץ מזה שהיום אמר לי מישהו טיפ
אם תנקי שבועיים לפסח אז תעבדי שבועיים
ואם תנקי שלשה ימים לפסח תעבדי שלשה ימים....
הוא כמעט צדק:p
 
נכתב ע"י poto12;2054595:
אני בכוונה לא מנקה חלונות עד הספונז'ה הגדולה בבדיקת חחמץ
למה לעשות עבודה כפולה???

:p

אני תמיד חשבתי כמוך. ותמיד עשיתי כך.
אבל הגעתי לבדיקת חמץ מתנשפת עם הנשמה ביד.
הפעם החלטתי לנסות כן לעשות מוקדם.
ובערב פסח רק להעביר סמרטוט. אחרי הכל, להעביר סמרטוט לוקח הרבה יותר מהר ובקלות מאשר לנקות יסודי.
 
נכתב ע"י bracha;2054639:
אני תמיד חשבתי כמוך. ותמיד עשיתי כך.
אבל הגעתי לבדיקת חמץ מתנשפת עם הנשמה ביד.
הפעם החלטתי לנסות כן לעשות מוקדם.
ובערב פסח רק להעביר סמרטוט. אחרי הכל, להעביר סמרטוט לוקח הרבה יותר מהר ובקלות מאשר לנקות יסודי.

אתם מנקות חלונות כל שבוע? או מנקות חלונות בשביל הניקיון?!!!

אני מנקה תריסים וחלונות פעם בשנה - זה לא משנה אם זה מתלכלך שבוע לפני פסח או בפסח או שבועיים לפני.....................

באמת אתם מגיעות לחלונות במהלך השנה?
 
נכתב ע"י bracha;2054639:
אני תמיד חשבתי כמוך. ותמיד עשיתי כך.
אבל הגעתי לבדיקת חמץ מתנשפת עם הנשמה ביד.
הפעם החלטתי לנסות כן לעשות מוקדם.
ובערב פסח רק להעביר סמרטוט. אחרי הכל, להעביר סמרטוט לוקח הרבה יותר מהר ובקלות מאשר לנקות יסודי.

למה עם הנשמה ביד???
הרבה פעמים אני עושה את זה בימי שישי
(חלונות+דלתות+ספונז'ה)
ותכל'ס בספונז'ה הגדולה יש לי יותר עזרה
 
נכתב ע"י רק ברכה;2054648:
אתם מנקות חלונות כל שבוע? או מנקות חלונות בשביל הניקיון?!!!

אני מנקה תריסים וחלונות פעם בשנה - זה לא משנה אם זה מתלכלך שבוע לפני פסח או בפסח או שבועיים לפני.....................

באמת אתם מגיעות לחלונות במהלך השנה?

פעם בחודש בערך (אל תקראי לרווחה)
תלוי ברמת הלכלוך ובסוג החלון
 
נכתב ע"י רק ברכה;2054648:
אתם מנקות חלונות כל שבוע? או מנקות חלונות בשביל הניקיון?!!!

אני מנקה תריסים וחלונות פעם בשנה - זה לא משנה אם זה מתלכלך שבוע לפני פסח או בפסח או שבועיים לפני.....................

באמת אתם מגיעות לחלונות במהלך השנה?

שששששששששש אל תגלי ;)

החלונות אצלי פנימיים, אדן החלון נמצא בחוץ אז לוקח להם זמן להתלכלך.
(או שזה סתם קונספירציה שאני המצאתי בשביל לנקות לא לנקות חלונות :rolleyes:)
 
נכתב ע"י רק ברכה;2054648:
אתם מנקות חלונות כל שבוע? או מנקות חלונות בשביל הניקיון?!!!

אני מנקה תריסים וחלונות פעם בשנה - זה לא משנה אם זה מתלכלך שבוע לפני פסח או בפסח או שבועיים לפני.....................

באמת אתם מגיעות לחלונות במהלך השנה?

שששששששששששש אל תגלי 2 :)
 
נכתב ע"י bracha;2054662:
שששששששששש אל תגלי ;)

החלונות אצלי פנימיים, אדן החלון נמצא בחוץ אז לוקח להם זמן להתלכלך.
(או שזה סתם קונספירציה שאני המצאתי בשביל לנקות לא לנקות חלונות :rolleyes:)

נכתב ע"י GRN;2054668:
שששששששששששש אל תגלי 2 :)

נכתב ע"י poto12;2054659:
פעם בחודש בערך (אל תקראי לרווחה)
תלוי ברמת הלכלוך ובסוג החלון

אז עליתי עליכן....:p
 
חחחח - עזבו אותכן שטויות
תסתכלו בחלון - על התריסים של השכנים - המון לא מנקים - מי מגיע לזה - אם הבית שלי שטוף כולו - זה ברכה!!! יותר מזה לא רוצה ולא צריכה!!!!

אני משאירה לי לשבוע הבא את המטבח - לא נגעתי בו - בכל מקרה מוכרת את כל הארונות ועד שבוע הבא צריכה לסיים את הבית - ארונות עשיתי :) ( יש לי כולה שתי ארונות - אבל בית גדול ב"ה)
 
שלא תעיזי!!! לעשות כלום לפסח
גם אני הייתי פעם פשרנית כמוך, אבל תלמדי מהמנוסים שזה ממש מסוכן
לא יקרה כלום אם ימכרו את כל הבית לגוי, או משהו בסגנון
 
נכתב ע"י rivkic;2054684:
שלא תעיזי!!! לעשות כלום לפסח
גם אני הייתי פעם פשרנית כמוך, אבל תלמדי מהמנוסים שזה ממש מסוכן
לא יקרה כלום אם ימכרו את כל הבית לגוי, או משהו בסגנון

???
 
נכתב ע"י רק ברכה;2054677:
חחחח - עזבו אותכן שטויות
תסתכלו בחלון - על התריסים של השכנים - המון לא מנקים - מי מגיע לזה - אם הבית שלי שטוף כולו - זה ברכה!!! יותר מזה לא רוצה ולא צריכה!!!!

מספיק שהתריסים של השכנים עושים לי בחילה.... לא מחפשת אבק ולכלוך של יונים + טביעות אצבעות במקרה הטוב, בתוך הבית. פשוט עושה לי רע.:eek:
ומי שלה זה לא מפריע, רק מרויחה חיים קלים. :)
 
נכתב ע"י רק ברכה;2054648:
אתם מנקות חלונות כל שבוע? או מנקות חלונות בשביל הניקיון?!!!

אני מנקה תריסים וחלונות פעם בשנה - זה לא משנה אם זה מתלכלך שבוע לפני פסח או בפסח או שבועיים לפני.....................

באמת אתם מגיעות לחלונות במהלך השנה?

אני אכן מנקה חלונות כל שבוע....כל טיפה קטנה מפריעה לי....אבל אני ככל הנראה לא פונקציה כי.....וכו'.
 
נכתב ע"י מקופלת;2054713:
מספיק שהתריסים של השכנים עושים לי בחילה.... לא מחפשת אבק ולכלוך של יונים + טביעות אצבעות במקרה הטוב, בתוך הבית. פשוט עושה לי רע.:eek:
ומי שלה זה לא מפריע, רק מרויחה חיים קלים. :)

חחחח - זה לא במרחק שרואה ממה מלוכלך :)
עדיין ילדתי היקרה לא עושה טביעות אצבעות - והציפורים ישתבח הבורא אוהבות יותר את השכנים - יש לי פשוט חול!!!
 
נכתב ע"י מקופלת;2054713:
מספיק שהתריסים של השכנים עושים לי בחילה.... לא מחפשת אבק ולכלוך של יונים + טביעות אצבעות במקרה הטוב, בתוך הבית. פשוט עושה לי רע.:eek:
ומי שלה זה לא מפריע, רק מרויחה חיים קלים. :)

את יודעת, לי יש כלל שהולך איתי כל הזמן.
הבית משרת אותי ומשפחתי, ולא אני משרתת אותו.

כל זמן שאישה מסדרת, מנקה, מארגנת בשביל יושבי הבית, זה מבורך.
אשה שסמרטוט תלוי לה באופן קבוע על הכתף, והמגב קשור לחגורה, והילדים מפחדים לגעת בקירות, היא כבר משרתת את הבית.

וכל אחת יודעת איפה הנקודה שבה זה מתהפך מ'בית שמשרת אותי' ל-'אני משרתת את הבית'.

(אני לא מדברת אישית אליך כי אני לא מכירה אותך. זה סתם הסתדר לי עם מה שכתבת).
 
נכתב ע"י bracha;2054741:
את יודעת, לי יש כלל שהולך איתי כל הזמן.
הבית משרת אותי ומשפחתי, ולא אני משרתת אותו.

כל זמן שאישה מסדרת, מנקה, מארגנת בשביל יושבי הבית, זה מבורך.
אשה שסמרטוט תלוי לה באופן קבוע על הכתף, והמגב קשור לחגורה, והילדים מפחדים לגעת בקירות, היא כבר משרתת את הבית.

וכל אחת יודעת איפה הנקודה שבה זה מתהפך מ'בית שמשרת אותי' ל-'אני משרתת את הבית'.

(אני לא מדברת אישית אליך כי אני לא מכירה אותך. זה סתם הסתדר לי עם מה שכתבת).

אני מאמינה שיש נשים שהן ככה וילדיהן רגועים והן גם נהנות מזה.
 
נכתב ע"י בפונטציאל;2054743:
אני מאמינה שיש נשים שהן ככה וילדיהן רגועים והן גם נהנות מזה.

אני מנסה להאמין, אם כי קשה לי.
ילד, רוצה אמא שתשב איתו, שתקשיב לו מלא האוזן, ולא תבדוק כל הזמן אם מטפטף לו מהכוס, או פירורים מהעוגה.

בלי לשים לב רוב היום הילדים מקבלים פקודות: אל תיגע בקיר, מטפטף לך הכוס, תשטוף ידיים, אל תדרוך פה רטוב, אל תגע בחלון, למה הילקוט שלך פה?, מי השאיר פה כיסא?, תוריד את הרגלים מהמיטה, וכו' וכד' וגו'.

אלו משפטים שכולנו אומרות, השאלה היא באיזו תדירות, כמה משפטים כאלה ביום ילד שומע, ומה רמת הכעס שלנו כשאנחנו אומרות את זה.

נקודה למחשבה.
 
נכתב ע"י bracha;2054756:
אני מנסה להאמין, אם כי קשה לי.
ילד, רוצה אמא שתשב איתו, שתקשיב לו מלא האוזן, ולא תבדוק כל הזמן אם מטפטף לו מהכוס, או פירורים מהעוגה.

בלי לשים לב רוב היום הילדים מקבלים פקודות: אל תיגע בקיר, מטפטף לך הכוס, תשטוף ידיים, אל תדרוך פה רטוב, אל תגע בחלון, למה הילקוט שלך פה?, מי השאיר פה כיסא?, תוריד את הרגלים מהמיטה, וכו' וכד' וגו'.

אלו משפטים שכולנו אומרות, השאלה היא באיזו תדירות, כמה משפטים כאלה ביום ילד שומע, ומה רמת הכעס שלנו כשאנחנו אומרות את זה.

נקודה למחשבה.
בתיאור שתיארת זה אכן נשמע רע.
אבל לא יתכן נשים חרוצות וזריזות שאינן יורדות כך על ילדיהן, זה רק בספרים קיים?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה