התחלתן פסח?

נכתב ע"י ירוק עד45;2058036:
ואולי טיפ אחד נוסף... לפחות לערב פסח..
גם הישיבה מול המסך - גורמת חוסר חשק לעבודה פיזית ... ולירידה במוטיבציה של פריון העבודות והמטלות של ערב החג. (לענ"ד)

אולי את צודקת, אני הולכת לבקש מהבוס חופש, כי הישיבה מול המסך גורמת וכו'
אבל מכיון שאין לי ברירה אלא לשבת על המסך, אז נחמד לקפוץ לפה מדי פעם כשאני צריכה להריץ משהו ויכולה בינתיים לעשות עוד משהו... :)
 
נכתב ע"י עיצובכל;2057984:
התגובות האחרונות ממש במקום!!! וטוב שיש נשים שהאמת עומדת מול עיניהם,
יש כאלה שעובדות אצל הנקיון ....ויש כאלו שנהנות מהנקיון. חיזקו ואימצו.
אני שמעתי מגדול המרצים על הנפש וכו' תוך כדי דבריו באחד הנושאים עמד וצעק שמי שחושבת שהניקיון זה ההובי שלה וזה מה שעושה לה טוב... עדין לא הגיעה לעצמה....

ואני אומרת (למה לצעוק?...) שמי שחושבת שתחפושות ומשלוחי מנות וקישוטי סוכה זה ההובי שלה, עדיין לא הגיעה לעצמה....

אה, למה? כי אני שונאת את הדברים האלה... אז בא נהרוס לאחרות את החוויה.

יש כאלה שנהנות מנקיון, כן! לא כולם נולדו עם אותם תכונות...
 
קמח טחון טחנתן....

כשהיינו באות בטענות, כילדות לאמא שלי. גולדברג כבר גמרו 2 חדרים וכהן 3. והחברה כבר גמרה את המטבח. למה אנחנו לא? (דירת בת שתיים וחצי חדרים היה לנו)
אז היא היתה עונה בנחת-לא קורים לנו גולדברג ולא כהן. לכן הקצב שלנו שונה. אולי בבית משפחת גולדברג שואלים את האמא למה רק אצלינו מנקים ואצל משפחת גרין (אנחנו) לא מנקים עדיין?

היום כששואלים אותי היכן אני אוחזת בנקיונות אני עונה- כל הקומה למעלה ולמטה שאין לי נקיות 100 אחוז. גם הפנטאוז והחדר החמישי והשישי נקיים פרפקט. אז מה3 נשאר אני יעשה עסק? נו מילא, נעבור את זה.
 
נכתב ע"י עיצובכל;2057984:
התגובות האחרונות ממש במקום!!! וטוב שיש נשים שהאמת עומדת מול עיניהם,
יש כאלה שעובדות אצל הנקיון ....ויש כאלו שנהנות מהנקיון. חיזקו ואימצו.
אני שמעתי מגדול המרצים על הנפש וכו' תוך כדי דבריו באחד הנושאים עמד וצעק שמי שחושבת שהניקיון זה ההובי שלה וזה מה שעושה לה טוב... עדין לא הגיעה לעצמה....

"גדול המרצים על הנפש", לא אמור לעמוד ולצעוק, אפשר לדבר בנחת.
מי שחושב שלצעוק על מישהי, ולהגיד לה שההובי שלה מראה ש"עדיין לא הגיעה לעצמה", לא מבין מדי הרבה בנושאי נפש ואיך מגיעים אליה.
בנאדם הוא לא ביצה קשה, ואין מה להגיד לו עוד לא הגעת לבפנים, תקלף עוד קצת.
אז נכון שאולי התעסקות מוגזמת בנקיון מחפה על משהו פנימי חסר, אבל להגיד את זה בדרך הזאת- זה לא מה שיפתור את הבעיה.
 
לא קראתי את כל האשכול ואולי כבר העלו את זה פה. אני קבלתי עכשיו. והתרגשתי, התחזקתי.
אני עוד לא יודעת מי כתבה, מנסה לברר...

את ראית אמא על סולם עם סמרטוט
מנקה תריסים ומסילות
ברק בעיניים והמון להיטות
הכי נקי שיכול להיות

ראית ערב פסח עמוס וגדוש
לו"ז צפוף רענון וחידוש
שפשפת עם ספוג פלא סנט מוריץ וסקוטש
נלחמת באבק כאילו הוא בוץ

חווית אז ילדות מאושרת עם פיצה
אכלת עם כולם בחצר
אהבת את התקופה והריח שהפיצה
על פסח לא רוצים לותר

את זוכרת רגעים שהבית מבריק
ממסד עד טפחות כך נוצץ
בסיפוק אמיתי הרמת דגל - מטלית
חלק פה גם בזכותך

היה את הכיף למצוא חמץ
מתחת לארגז מצעים
או להוציא עם קיסם בכח לשפשף
פרורים מקרוסקופיים לא נראים

פתאום את גדלת ולך בית שלך
עמוס גם הוא מסילות
הכל כך מוכן, הסולם כבר מונח
מציע לך לעלות

ואת כה כמהה לסדר שנתי
נקיון אביב וחידוש
יש בבית פינות של לכלוך אמיתי
ויש ארון מלא וגדוש

ואת עייפה אחרי ליל שימורים
ויוצאת על הבוקר לעבודה
ואין לך את הלוקסוס הזה של מורים
את עמוסה, שורדת, טרודה

אין לך חופש שבניסן מתחיל
כדי לנקות את החדר
את עובדת תמיד, הכל רגיל
גם בבוקר של ליל הסדר

אז יכול הוא הבעל למלא את החסר
להיות עובד חרוץ
לשכח איך זה לפתוח ספר
ובפסח לצאת לחרות

כי קשה לשנות תפיסות של חיים
לדעת – זה לא בשבילך
מה שהיה אז לאמא מתאים
לא מתאים בדורך

ואם החלטת שלא – וכבשת רצונך
ופסח היום – אחר עבורך
והבית רק כשר ולא מצוחצח
אשריך שהצלחת לחולל מהפך

כי יהודי אמיתי עושה מה שצריך
משנה הרגלים, מודד, מעריך
זו הדרך היחידה לגדול, לגדל
ובזכותך בניסן עתידין להיגאל
 
נכתב ע"י Mix;2058179:
לא קראתי את כל האשכול ואולי כבר העלו את זה פה. אני קבלתי עכשיו. והתרגשתי, התחזקתי.
אני עוד לא יודעת מי כתבה, מנסה לברר...

את ראית אמא על סולם עם סמרטוט
מנקה תריסים ומסילות
ברק בעיניים והמון להיטות
הכי נקי שיכול להיות

ראית ערב פסח עמוס וגדוש
לו"ז צפוף רענון וחידוש
שפשפת עם ספוג פלא סנט מוריץ וסקוטש
נלחמת באבק כאילו הוא בוץ

חווית אז ילדות מאושרת עם פיצה
אכלת עם כולם בחצר
אהבת את התקופה והריח שהפיצה
על פסח לא רוצים לותר

את זוכרת רגעים שהבית מבריק
ממסד עד טפחות כך נוצץ
בסיפוק אמיתי הרמת דגל - מטלית
חלק פה גם בזכותך

היה את הכיף למצוא חמץ
מתחת לארגז מצעים
או להוציא עם קיסם בכח לשפשף
פרורים מקרוסקופיים לא נראים

פתאום את גדלת ולך בית שלך
עמוס גם הוא מסילות
הכל כך מוכן, הסולם כבר מונח
מציע לך לעלות

ואת כה כמהה לסדר שנתי
נקיון אביב וחידוש
יש בבית פינות של לכלוך אמיתי
ויש ארון מלא וגדוש

ואת עייפה אחרי ליל שימורים
ויוצאת על הבוקר לעבודה
ואין לך את הלוקסוס הזה של מורים
את עמוסה, שורדת, טרודה

אין לך חופש שבניסן מתחיל
כדי לנקות את החדר
את עובדת תמיד, הכל רגיל
גם בבוקר של ליל הסדר

אז יכול הוא הבעל למלא את החסר
להיות עובד חרוץ
לשכח איך זה לפתוח ספר
ובפסח לצאת לחרות

כי קשה לשנות תפיסות של חיים
לדעת – זה לא בשבילך
מה שהיה אז לאמא מתאים
לא מתאים בדורך

ואם החלטת שלא – וכבשת רצונך
ופסח היום – אחר עבורך
והבית רק כשר ולא מצוחצח
אשריך שהצלחת לחולל מהפך

כי יהודי אמיתי עושה מה שצריך
משנה הרגלים, מודד, מעריך
זו הדרך היחידה לגדול, לגדל
ובזכותך בניסן עתידין להיגאל
מזדהה.. באמת מרגש!
 
נכתב ע"י סתם אחת;2058008:
שנה הבאה בלי נדר דבר ראשון אני עושה פנלים... אח"כ אני לא מגיעה לזה וזה סתם בושות..
icon11.gif

במשך כל השנה אני מעבירה את המטאטא גם על הפנלים. זה בקושי מוסיף עבודה לטאטוא שנעשה בכל מקרה, ומותיר את הפנלים נקיים תמיד.
 
ומקומות מאחורי רהיטים (מיטות חדר שינה למשל) שהצטבר אבק וגם קצת נדבק עושים תו"כ ספונז'ה עם מטאטא רטוב
 
בקשר למשחקים שמתפזרים במכונה- אהבתי את הרעיון עם הרוכסן, רק שלא לכולם יש ציפית עם רוכסן.
אני הכנסתי השנה לתוך ציפית וקשרתי, וכמובן הקשר נפתח וכל הדופלו התפזר בכל רעש גדול במכונה, ופתחתי באמצע ונזלו מים וכו'.
מה שעשיתי זה פשוט מאד- לקשור את הציפית עם גומיה עבה.
מעולה! ליבש על מגבת.
רק לא לשים חלקים מודפסים.
 
אני הפסקתי לנקות משחקים.
אני כן מרוקנת, מנקה את הקופסא (כי לפעמים אפשר למצוא ממש עוגיות שלמות בפנים).
מחזירה לארון, כותבת בגדול "מכור לגוי"
וכו"ט סלה ועד.

אני קונה 2 משחקים חדשים לפסח. (בלאו הכי כשיש משחק חדש, שבוע שלם שוכחים מכל המשחקים שבארון).
 
צריך למכור לגוי משחק שנבדק מחמץ?
יותר מזה, למה א"א לשחק בו בפסח, כרגיל, על הרצפה?
זה חזר על עצמו כמה פעמים פה. אני מפספסת משהו?
 
ספלים לנטילת ידים אני מכניסה למכונה ויוצא כחדש!!!
כדאי לשים כל פעם 1 כי הם יכולים להתחבר אחד לשני וקשה להפריד
 
נכתב ע"י חנון;2058463:
ספלים לנטילת ידים אני מכניסה למכונה ויוצא כחדש!!!
כדאי לשים כל פעם 1 כי הם יכולים להתחבר אחד לשני וקשה להפריד

ספלים מפלסטיק או אלומניום?
 
נכתב ע"י חנון;2058463:
ספלים לנטילת ידים אני מכניסה למכונה ויוצא כחדש!!!
כדאי לשים כל פעם 1 כי הם יכולים להתחבר אחד לשני וקשה להפריד

רעיון נהדר, תודה!
 
רגע שאני יבין
מכניסים לאיזה מכונה? כמה מעלות?
נשמע מעניין אני מוכנה לנסות
 
מישהי יודעת איך מורידים סיד מפנלים ?
 
נכתב ע"י KLM;2058572:
מישהי יודעת איך מורידים סיד מפנלים ?

עם שפכטל קטן מיועד לחלונות!
 
נכתב ע"י לילי 1;2058461:
צריך למכור לגוי משחק שנבדק מחמץ?
יותר מזה, למה א"א לשחק בו בפסח, כרגיל, על הרצפה?
זה חזר על עצמו כמה פעמים פה. אני מפספסת משהו?

אני לא בודקת את המשחק, אני בודקת את הקופסא שאין בה חמץ בעין.
אבל יכול להיות שדבוק על החתיכות עצמן פירורים של חמץ. ואת זה אני לא בודקת ולא מנקה, לכן אני מוכרת.
 
אני מכבסת צעצועים בתוך ציפיות וקושרת עם אזיקון!!
אין מצב שזה נפתח בחיים.

מה שכן עושה מכונה עדינה וסיחטה עדינה כי אין ענין בסחיטה זה הרי פלסטיק

ותולה את הצפיות עם הצעועים על הסורגים תוך יום הכל יבש

(חוץ מהקפלה שלוקח לעץ עוד כמה ימים להתייבש)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה