התחלתן פסח?

באיזו ובכמה אבקה/ג'ל את משתמשת לכל מכונה של צעצועים?
 
נכתב ע"י bracha;2058581:
אני לא בודקת את המשחק, אני בודקת את הקופסא שאין בה חמץ בעין.
אבל יכול להיות שדבוק על החתיכות עצמן פירורים של חמץ. ואת זה אני לא בודקת ולא מנקה, לכן אני מוכרת.

מעיקר הדין, גם אם נשאר פרור קטן, הוא לכאורה בגדר 'מטונף קצת', ואת לא חייבת למכור.
רק מה, יכולה להבין את הרעיון שאם ישחקו בזה, והוא יידבק לידיים, ואחר כך יטייל לאוכל, וכו'.....
 
נכתב ע"י stk;2058589:
באיזו ובכמה אבקה/ג'ל את משתמשת לכל מכונה?
אני שמה חצי כוס
כי זה פלסטיק ואין טעם לשים הרבה זה סתם יוצא שומני
אני עושה את הכביסה רק לרענון וקצת נקיון

קחו בחשבון שאם זה צעצועים חדשים הברק של הפלסטיק קצת יורד
 
משחקי פלסטיק עלולים להרוס את התוף של המכונה. לא מומלץ.
 
אני מכניסה למכונה לתוכנית הרתחה את הפלסטיקים של המייבשי כלים וגם את הספלים (לא ביחד) מכניסה ביחד כמה סמרטוטים להגנה מעטה
יוצא מבריק
 
לגבי כיבוס משחקים-
אפשר לקנות רשת למכונת כביסה עם רוכסן, אני קניתי בטמבור 2 ב-10
זה מאד מאד נח, משאירים את המשחקים בפנים עד ליבוש.

(רשת אחת נקרעה לי ממשחק דוקרני, אבל ברוב המשחקים הרשתות נשארו שלמות)
 
במהלך סיבובי המכונה עם המשחקים התוף מקבל מכות ונהרס- כך אומר טכנאי אחד מומחה בתחומו
 
נכתב ע"י רק ברכה;2058488:
רגע שאני יבין
מכניסים לאיזה מכונה? כמה מעלות?
נשמע מעניין אני מוכנה לנסות

מצרפת למכונה רגילה
 
כיבוס משחקים
כל משחק בציפית נפרדת - למנוע עבודת מיון קשה ומתישה
סוגרת עם גומיה - כמה סיבובים חזקים - למנוע מהמשחקים להתפזר במכונה
מכניסה למכונה לכביסה עדינה וקצרה - וסחיטה ממש עדינה - כדי למנוע מכות לתוף
מוסיפה לכל מכונה בובות / מגבות / בגדים / סמרטוטים - כדי לרכך ולהגן על התוף.
מייבשת על מגבת פרושה במרפסת...

נעים, נקי וריחני.
אני מקפידה לא להכניס משחקי עץ/ עם מדבקות / קטנים ועדינים מידי/ עם צבעים שיכולים לרדת בכביסה.
 
אמנם אני אישית לא מכבסת במכונה - משחקים, אבל שמעתי רעיון לגבי משחקים קטנים, כמו רמי וכדו'
מכניסים כל סוג משחק לתוך צד אחד של גרביון, קושרים מלמעלה היטב, וכך מכבסים.
אחרי הכביסה אין צורך למיין חלקים קטנים
 
נכתב ע"י לבן;2058119:
"גדול המרצים על הנפש", לא אמור לעמוד ולצעוק, אפשר לדבר בנחת.
מי שחושב שלצעוק על מישהי, ולהגיד לה שההובי שלה מראה ש"עדיין לא הגיעה לעצמה", לא מבין מדי הרבה בנושאי נפש ואיך מגיעים אליה.
בנאדם הוא לא ביצה קשה, ואין מה להגיד לו עוד לא הגעת לבפנים, תקלף עוד קצת.
אז נכון שאולי התעסקות מוגזמת בנקיון מחפה על משהו פנימי חסר, אבל להגיד את זה בדרך הזאת- זה לא מה שיפתור את הבעיה.

הכוונה לדעתי היתה (של המרצה) זה שיש הרבה (מאד!) שה"הובי לנקות" נובע אצלן מצורך אובססיבי בנפש, מכפייתיות מסוימת, ואדם נהנה כשמרגיש שצורך נפשי שלו בא על סיפוקו, למרות שלא נהנה מעצם העבודה הפיזית הקשה.

ברור שיש גם יחידות סגולה, כאלה שעצם עבודת הניקיון זה הובי אצלן והנאה צרופה, כמו אצלי לשבת ולקרוא למשל. והן "מתות" על לשטוף כלים ולצחצח קרמיקות, במידה שאני נהנית לצפות בסרט טוב. בעולמינו יש הכל.

אני בהחלט אוהבת (מאד!) בית נקי ומצוחצח, אך את העבודה בדרך לתוצאה אני שונאת!
 
נכתב ע"י הוליווד;2059030:
הכוונה לדעתי היתה (של המרצה) זה שיש הרבה (מאד!) שה"הובי לנקות" נובע אצלן מצורך אובססיבי בנפש, מכפייתיות מסוימת, ואדם נהנה כשמרגיש שצורך נפשי שלו בא על סיפוקו, למרות שלא נהנה מעצם העבודה הפיזית הקשה.

ברור שיש גם יחידות סגולה, כאלה שעצם עבודת הניקיון זה הובי אצלן והנאה צרופה, כמו אצלי לשבת ולקרוא למשל. והן "מתות" על לשטוף כלים ולצחצח קרמיקות, במידה שאני נהנית לצפות בסרט טוב. בעולמינו יש הכל.

אני בהחלט אוהבת (מאד!) בית נקי ומצוחצח, אך את העבודה בדרך לתוצאה אני שונאת!

וזה גם לא מדויק...
אדם לעמל יולד, גם אם כיף לו לשבת ולקרא, עדיין יש לו הנאה מעשיה. זה לא אומר שהוא יעדיף לנקות בחול המועד מלצפות בסרט.
כשמישהיא אחרת מנקה בשבילי, נחמד לי שנקי. אבל אני לא מרגישה סיפוק ו-וואו איזה כיף שנקי...

ושוב בהשוואה לתחפושות- יש כאלה (כמוני לדוג'...) שלא סובלות את ההכנה ומעדיפות לשלם לאחרות שיכינו עבורן, ויש את אלה שנהנות מעצם העשיה למרות שזה קשה והתוצאה זהה הן לא יתנו למישהוא אחר להכין בשבילם.
 
ובכלל כל תפקיד, גם אם הוא קשה, יש כאלה שמחבבים אותו.
יש את אלה שאוהבות לאפות/ לבשל/ לתפור/ לסרוג/ לרקום/ לצלם/ ללמוד וכו' וכו'

אני באמת מנסה לחשוב- למה כשמדובר בלנקות זה כ"כ מופרך ובא על חוסר נפשי?
אולי כי זה מצטייר כעבודה משפילה? לא יודעת...
 
נכתב ע"י שרינה;2059131:
המים שאת מבזבזת על המכונה יותר יקרים מהספל שעולה שקל!!

לא מבזבזים, מכניסים את הספל למכונה של כביסה רגילה.
 
ואני מכניסה למדיח כלים.
גם סלסילות של מתקן הירקות.
וגם מדפים של מקרר ומקפיא.
וכל מה שרק אפשר.
תענוג!
 
חצי שעה בערב פסח ישבתי כאן ונהנתי מהאשכול:eek:;);)
תודה על ההפוגה!!!
האקנומיקה תחכה לה בפינה.......:p:p
 
נכתב ע"י חנון;2058463:
ספלים לנטילת ידים אני מכניסה למכונה ויוצא כחדש!!!
כדאי לשים כל פעם 1 כי הם יכולים להתחבר אחד לשני וקשה להפריד

לא הבנתי למה לכבס ספלים...
זה לא מסוג הדברים שרוחצים בקלות ובדקה, כמו שמדיחים כלים?
 
נכתב ע"י שרינה;2059131:
המים שאת מבזבזת על המכונה יותר יקרים מהספל שעולה שקל!!
אני לא מבזבזת שום מים! אני מכניסה למכונה רגילה, המים מתבזבזים עליהם...

נכתב ע"י eden7115;2059433:
לא הבנתי למה לכבס ספלים...
זה לא מסוג הדברים שרוחצים בקלות ובדקה, כמו שמדיחים כלים?

ביד אף פעם לא יצא לי כ"כ יפה
אין צורך באקנומיקה ושפשופים, מכבסים וזהו
 
נכתב ע"י חנון;2059437:
ביד אף פעם לא יצא לי כ"כ יפה
אין צורך באקנומיקה ושפשופים, מכבסים וזהו

אם מסבנים את הספל בכל פעם שמדיחים כלים, הספל נראה תמיד כמו חדש - בדיוק כמו הכלים שנשארים נקיים גם אחרי שנים.
אבל אם לא נוגעים בספל - הוא מעלה עובש מעצבן וכתמים ואז באמת צריך לנקות באקונומיקה - או לקנות חדש, מוטב.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה