התחלתן פסח?

נכתב ע"י shandy;2058213:
במשך כל השנה אני מעבירה את המטאטא גם על הפנלים. זה בקושי מוסיף עבודה לטאטוא שנעשה בכל מקרה, ומותיר את הפנלים נקיים תמיד.

"ניקוי פנלים" שאני מכירה זה משהו אחר - לעבור עם מכונת קיטור/סכין/קיסם בין הפאנלים לבין הרצפה...
אצל אמא שלי בבית היינו עושים את זה כל פסח עם "קיטורית", אבל אצלי בבית אני עוברת רק בפינות קריטיות שמצטבר בהן לכלוך שלא יורד בניקיון רגיל (כי אין לי "קיטורית"...)
 
בענין הספלים:
אני מנקה באופן קבוע, פעם בשבוע, עם אנטי קאלק - נראה חדש!
כאילו קניתי אתמול!!! :)
 
נכתב ע"י eden7115;2059451:
"ניקוי פנלים" שאני מכירה זה משהו אחר - לעבור עם מכונת קיטור/סכין/קיסם בין הפאנלים לבין הרצפה...
אצל אמא שלי בבית היינו עושים את זה כל פסח עם "קיטורית", אבל אצלי בבית אני עוברת רק בפינות קריטיות שמצטבר בהן לכלוך שלא יורד בניקיון רגיל (כי אין לי "קיטורית"...)

שנה שעברה משהי פה נתנה לי עיצה לשפוך מים רותחים.
תנסי, אין לך מושג איך זה עובד יפה!!
 
גם אני אמצתי את זה משנה שעברה.
עובד מדהים!
 
אתן באמת מנקות בין הרצפה לבין הפנאלים? :eek::eek::eek:
 
נכתב ע"י GRN;2059649:
אתן באמת מנקות בין הרצפה לבין הפנאלים? :eek::eek::eek:

מה, את לא מנקה????? ומה עם כל הפרוסות לחם שהילדים דחפו לשם? :eek:
 
נכתב ע"י bracha;2059584:
שנה שעברה משהי פה נתנה לי עיצה לשפוך מים רותחים.
תנסי, אין לך מושג איך זה עובד יפה!!

שופכים מים רותחים על הפנאלים והם מתנקים? בלי לשפשף?
מענין. לא נשמע לי הכי הגיוני

על איזה סוג רצפה אתן מדברות?
 
זה בסדר גמור אם את לא מנקה.
גם אם ילד דוחף לחם . עושים ספונגה עם אקנומיקה ולא צריך יותר מבחינה הלכתית. זה נחמד לנקות אבל לא קשור לפסח בעצם.
 
נכתב ע"י חדזי;2059689:
זה בסדר גמור אם את לא מנקה.
גם אם ילד דוחף לחם . עושים ספונגה עם אקנומיקה ולא צריך יותר מבחינה הלכתית. זה נחמד לנקות אבל לא קשור לפסח בעצם.

סליחה, אבל איך ילד דוחף לחם בין הפנלים לרצפה?
אצלי משום מה הם מודבקים לרצפה, אצלכם לא?
 
יש למישהי רעיון איך להוריד דיו (מעט) מסקיי?
ניסיתי כבר, סנט מוריץ, טרפנטין, אקונומיקה. וכמובן הכל עם ספוג הפלא. קרובה ליאוש.
 
נכתב ע"י Dvori B;2059700:
סליחה, אבל איך ילד דוחף לחם בין הפנלים לרצפה?
אצלי משום מה הם מודבקים לרצפה, אצלכם לא?

:)

גם אצלי.... :D

(אבל מנקים את הפנל עצמו ובעיקר מעליו...)
 
מה זה בא לי לכתוב פה שאני נוהגת לעבור עם קיסם בין המרצפות בכל הבית.
הפירורים שנדחפים שם!
אבל אני לא רוצה לשקר.
אז אגלה שאני רק שמה אקונומוקיה, עושה ספונג'ה ונהנית מהחיים.
 
נכתב ע"י שרה'לה;2059705:
יש למישהי רעיון איך להוריד דיו (מעט) מסקיי?
ניסיתי כבר, סנט מוריץ, טרפנטין, אקונומיקה. וכמובן הכל עם ספוג הפלא. קרובה ליאוש.

ספת סקיי?
פעם הבת שלי קשקשה בארטליין אדום על הספה של ההורים שלי, והם ניסו הכל, רק הזמן הוריד בסוף את הכתמים.
 
נכתב ע"י מלפפון;2059739:
מה זה בא לי לכתוב פה שאני נוהגת לעבור עם קיסם בין המרצפות בכל הבית.
הפירורים שנדחפים שם!
אבל אני לא רוצה לשקר.
אז אגלה שאני רק שמה אקונומוקיה, עושה ספונג'ה ונהנית מהחיים.
שהשם יסלח לך :p
 
אף אחת לא מסיידת לפני פסח את קירות ביתה? מוזר



האמת? גם אני לא. אבל אני גם לא עושה חצי ממה שאתן כן עושות.;)
 
נכתב ע"י Dvori B;2059669:
מה, את לא מנקה????? ומה עם כל הפרוסות לחם שהילדים דחפו לשם? :eek:

פרוסות???
כיכרות!!!;)
 
יש עצה לכיסים? יש לי הרבה מאד מהם וזה הרבה זמן
וכן אם ילבשו את הבגד שוב לפני פסח נצטרך שוב לנקות ולבדוק
אבקת כביסה מבטלת חמץ?
ואם כן עדיין צריך לבדוק את הכיסים?
 
צריך לכבס את הבגד עם הכיסים בחוץ.
 
אני מחברת ראש מטאטא עם שערות קשות וארוכות יותר אל מקל המגב ובספונג'ה הגדולה לפני גריפת המים משפשפת בקלות בחריצים שבין המרצפות במטבח ובסלון וגם בין הפנאלים לרצפה אם נשאר לי כוח. לא מחשש לחמץ מסתתר אלא כדי להשלים את המראה הנקי של הבית. זה מלבין את החריצים ונותן הרגשה של בית ממש "חדש"...:)
 
אני כמה פעמים בשנה מתיזה אנטי-קאלק על הפנלים והפינות ועוברת בשטיפה עם מטאטא ומשפשת תוך כדי את הפנלים והפינות.
הפנלים והרצפה בוהקים, אח״כ בערב פסח לא צריך לעבוד עליהם יותר מתמיד.
האנטי-קאלק עדיפה על פני אקונומיקה שמורידה ברק.
עשיתי את זה עכשיו אחרי סיוד, זה מוריד שאריות צבע ומראה מאט בגלל הסיוד.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה