התחלתן פסח?

נכתב ע"י אשר כותבת;2061874:
גם אצלנו יש יונים וציפורים שניכנסות הביתה וזו ממש מכה פה
ולכן גם אני שמה ה-כ-ל במייבש, למעט מגבות גדולות ומצעים. (ואז אניסוגרת את התריסים, אני תולה במרפסת, בתוך הבית).

והלווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
שכתבתי שאצלי במרפסת יש כביסה, לא התכוונתי למוכנה לקיפול!!! אלא לכביסה שמחכה שאכבס אותה!!!!!!!
ויש גם סטנדים של כביסה בהתייבשות, כי אנחנו לא תולים בחוץ בגלל הנ"ל....

דווקא במייבש הייבוש יותר מהיר.
 
נכתב ע"י מקופלת;2061881:
ויש דרך עוד יותר פשוטה, לפתוח אשכול אם כמה שאלות בנושא מסויים, יש 3-4 ניקיות שמייעצות/ מנדבות מידע. וזהו יש כתבה! 5 ניקיות עלומות זה מקור מעולה להביא פתרונות לחינוך ילדים...
נו... ואם?
למה זה אמור להיות פחות מספק מ"סימפוזיון" עם נשים אמיתיות שיושבות ועונות בכובד ראש את אותן תשובות שעונות הנשים הוירטואליות ("ניקיות עלומות" כלשונך.. :)) ??
 
נכתב ע"י יוזמתית;2061887:

תפתחי עיתוני נשים ואח"כ תדברי:)
הכי מדהים אלו כתבות שמועברות מעיתון לעיתון בלי למצמץ, ולפעמים אפילו באותו שבוע בשני עיתונים מקבילים:)
הכותבות החרדיות זה סוג של גריוודיה סגורה, לכל אחת יש 5 שמות. הן לא ממש קולטות שמזהים אותן בפרט כשהם משחזרים כתבות מעיתון לעיתון.
בפרט מרתקת העובדה שהעורכת של "פנינים" כותבת על בסיס קבוע ב"קטיפה", העיתונים האלו נראים כאילו כרתו ברית ערים תואמות.
יש לי עוד:)
 
נכתב ע"י סתם אחת;2061899:
נו... ואם?
למה זה אמור להיות פחות מספק מ"סימפוזיון" עם נשים אמיתיות שיושבות ועונות בכובד ראש את אותן תשובות שעונות הנשים הוירטואליות ("ניקיות עלומות" כלשונך.. :)) ??

כשאני פותחת עיתון אני רוצה לקרוא משהו חדש,
ולא להגיד, אוקיי, עכשיו נחפש מה הניק של העיתונאית.
 
נכתב ע"י לבן;2061903:
כשאני פותחת עיתון אני רוצה לקרוא משהו חדש,
ולא להגיד, אוקיי, עכשיו נחפש מה הניק של העיתונאית.

לגמרי, זה מה שחשבתי השבת שקראתי כמה גליונות משבועות קודמים ברצף.
 
נכתב ע"י סתם אחת;2061899:
נו... ואם?
למה זה אמור להיות פחות מספק מ"סימפוזיון" עם נשים אמיתיות שיושבות ועונות בכובד ראש את אותן תשובות שעונות הנשים הוירטואליות ("ניקיות עלומות" כלשונך.. :)) ??

...
 
נכתב ע"י לבן;2061903:
כשאני פותחת עיתון אני רוצה לקרוא משהו חדש,
ולא להגיד, אוקיי, עכשיו נחפש מה הניק של העיתונאית.

תזכרי שעדיין לא כל העולם כאן ואפ' לא חצי,
יש חיים מחוץ לפלנטה הירוקה:)

מצד שני ככל שהכותבת מוכשרת יותר הכתבה נראית פחות העתק הדבק:)
 
נכתב ע"י לבן;2061903:
כשאני פותחת עיתון אני רוצה לקרוא משהו חדש,
ולא להגיד, אוקיי, עכשיו נחפש מה הניק של העיתונאית.
סבבה לגמרי :)
התגובה שלי היתה על מה שכתבת "5 ניקיות עלומות זה מקור מעולה להביא פתרונות לחינוך ילדים..." (ולא אם זה בסדר להכין כזאת כתבה או לא ..)
 
העיתונאיות כותבות על כל מה שצץ והלך, וגם פה בפרוג.
זה מה שמעניין נשים היום..
בערב פסח- איך מנקים את הבית+פתרונות אחסון
בפורים- תחפושות ומה שמסתתר מתחתן.
שבועות- איךלא? מאכלי חלב.
אז רואים שהעיתון רוצה לגוון, לכן תמיד יהיו כתבות הזויות בהקשר לכל חג,
אבל אחרי הכל, מה שמעניין אותי בכל ערב פסח זו הכתבה השגרתית על איך מנקים תנור בקלות, ונוסחת קסם לחלונות ללא טביעות אצבעות.
וגם אם זו כתבה משוחזרת בול משנה שעברה (וזו לא. עיתונים לא יעשו צחוק מעצמם וממילא הם משלמים כבר לעיתונאית) היא מעניינית אותי בכל שנה מחדש.
ונס שכך. אחרת איך הייתי מתפללת כל יום?:rolleyes:
 
נכתב ע"י מוטיבציה;2061987:
וגם אם זו כתבה משוחזרת בול משנה שעברה (וזו לא. עיתונים לא יעשו צחוק מעצמם וממילא הם משלמים כבר לעיתונאית) :rolleyes:

זה משפט לא נכון:)
בתור אחת שסובלת מזכרון פנומנלי.
 
נכתב ע"י מוטיבציה;2061987:
בערב פסח- איך מנקים את הבית+פתרונות אחסון
בפורים- תחפושות ומה שמסתתר מתחתן.
שבועות- איךלא? מאכלי חלב.
אז רואים שהעיתון רוצה לגוון, לכן תמיד יהיו כתבות הזויות בהקשר לכל חג,
אבל אחרי הכל, מה שמעניין אותי בכל ערב פסח זו הכתבה השגרתית על איך מנקים תנור בקלות, ונוסחת קסם לחלונות ללא טביעות אצבעות.
:rolleyes:

אותי זה לא מעניין, מספיק לי לחיות את זה.

כשאני מגיעה לעיתון אני רוצה לקבל ערך מוסף משהו שלא קיים בספסל בגינה ובפורום אינטרנטי, משהו שמרחיב את הדעת.

זאת אומרת, אני מצפה מהעיתונים שלנו להיות מספיק נרחבים ושיהיה בהם די דבק בין הפרסומות, כדי שגם את וגם אני נהנה מקריאת העיתון.
 
אבל כשאני קוראת בעיתון, אני מעונינת ללמוד דברים חדשים. לפתוח פרוג גם אני יכולה:)
כל הכתבות שהן ראיונות עם נשים - מבחינתי בזבוז זמן לקרוא. תביאו לי מחקרים אמיתיים. תביאו לי תובנות יפות (ואפילו של הכותבות עצמן), מה מענין אותי מה שכנה שלכן אומרת/עושה/מנקה?
 
נכתב ע"י mig;2061998:
אותי זה לא מעניין, מספיק לי לחיות את זה.

כשאני מגיעה לעיתון אני רוצה לקבל ערך מוסף משהו שלא קיים בספסל בגינה ובפורום אינטרנטי, משהו שמרחיב את הדעת.

זאת אומרת, אני מצפה מהעיתונים שלנו להיות מספיק נרחבים ושיהיה בהם די דבק בין הפרסומות, כדי שגם את וגם אני נהנה מקריאת העיתון.

כתבתי את ההודעה שלי תוך כדי שאת כתבת את שלך.
מזדהה לגמרי, וחושבת שהבעת את עצמך טוב יותר ממני.
 
איך מנקים ספה שהריפוד שלה הוא כזה מין בין סקאי לבד, צבע די בהיר,
אחרי שואב אבק...-עם איזה חומר? ואיך?
תודה.
 
אנחנו עשינו רשת נגד יונים ויותר הן לא נכנסות
מומלץ.....
כל פיתרון אחר נועד לכישלון


נכתב ע"י אשר כותבת;2061874:
גם אצלנו יש יונים וציפורים שניכנסות הביתה וזו ממש מכה פה
ולכן גם אני שמה ה-כ-ל במייבש, למעט מגבות גדולות ומצעים. (ואז אניסוגרת את התריסים, אני תולה במרפסת, בתוך הבית).

והלווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
שכתבתי שאצלי במרפסת יש כביסה, לא התכוונתי למוכנה לקיפול!!! אלא לכביסה שמחכה שאכבס אותה!!!!!!!
ויש גם סטנדים של כביסה בהתייבשות, כי אנחנו לא תולים בחוץ בגלל הנ"ל....
 
נכתב ע"י bracha;2061791:
ואז אני מנסה לקצר הליכים ולקחת כמה ערימות יחד, כל הידיים מלאות, הסנטר תומך מלמעלה. הולכת עקב בצד אגודל כל הדרך לבל תיפול גרב.
כעת צריך להניח מסודר בארון, הו, כאן מתחילה הבעיה, איך מעבירים לארון כששתי הידיים והסנטר תפוסים?
או אז, אני מניחה את הכל על המדף, הכל נופל לצדדים ואז מקפלת שוב, מחדש, מניחה בארון ואומרת לעצמי בהבנה: 'אה, על זה נאמר, תפסת מרובה לא תפסת".

קראתי וצחקתי. איזה תיאור חי. אני ממש רואה אותך מסתובבת בחדרים עם בגדים מקופלים שעושים יד נגדך ומתפרקים להם..
 
נכתב ע"י שישיה;2061910:
לגמרי, זה מה שחשבתי השבת שקראתי כמה גליונות משבועות קודמים ברצף.

לא מצליחה להבין על מה אתן מדברות. אני קוראת כל שבוע עיתון ודוקא לא מוצאת איזכורים לפרוג ..
 
נכתב ע"י מקופלת;2061893:
לא הגזמתי בכלל!

לא הגזמת בכלל. פתחתי שבוע אחד את עיתון "פנינים" של בקהילה וחשבתי שניתן לשנות את שמו מ"פנינים" ל"פרוג". כל הכתבות שם היו לקוחות מפה. זה היה פשוט הזוי. טוב שיש שם כמה סיפורים בהמשכים שיהיה לי משהו חדש לקרוא...
סתם מעניין אם הן שואלות קודם או פשוט מעתיקות תגובות בלי נטילת רשות.
 
אני מחכה ליום שעורכות העיתונים תראינה מהיכן לוקחות הכתבות המוכשרות שלהן את כל החומר...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה