התחלתן פסח?

נכתב ע"י א.ר.ז.;2063192:
שלך או של התריסים :p

אולי היא מתכוונת לקבל מהשכנים תמונות של התריסים שלה :D:D:D
 
הי חברה,
אני נכנסת להציץ מידי פעם לפרוג להתעדכן במצב התריסים שלכם.
אתמול עבדתי על כל התריסים בסלון (5!!)

ואתם גלשתם פה לנושא אחר.
(אני לא מצליחה לאחוז ראש.. הדיונים פה קצת מעמיקים ובשביל להבין אותם
אני צריכה לפתוח את כל העיתונים של החודש האחרון.. אין לי זמן..)

אז יאלה חברה.. התחלתן פסח????
 
נכתב ע"י רותי ה;2063247:
הי חברה,
אני נכנסת להציץ מידי פעם לפרוג להתעדכן במצב התריסים שלכם.
אתמול עבדתי על כל התריסים בסלון (5!!)

ואתם גלשתם פה לנושא אחר.
(אני לא מצליחה לאחוז ראש.. הדיונים פה קצת מעמיקים ובשביל להבין אותם
אני צריכה לפתוח את כל העיתונים של החודש האחרון.. אין לי זמן..)

אז יאלה חברה.. התחלתן פסח????

אני התחלתי
אתמול ;)
 
נכתב ע"י yochi000;2063067:
מה דעתכם על התריסים שלי? שפשפתי אותם אתמול מהצד השני על אדן החלון.
תמונות באישי;)
אפשר לשלוח למייל שבחתימה :D
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

בנות - באלי לסיים ונגמר לי המוטביציה
מה יהיה?????????????????????
 
כולם יהיו בַּסדר בסוף :D

שתצלצל כאן מי שסיימה כבר את המטבח והסלון (אני לא, אל תחששו)
כך אולי הקנאה תביא קצת מוטיבציה...
 
מי מתנדבת לעשות לי תריסים?:D

האמת, לא ניקיתי אותם כמעט עשור.
מי שתתנדב לנקות דברים יותר חשובים, תתוגמל;)
 
אני ממש לא מקנאה באלו שכבר גמרו את המטבח שבוע שעבר וגם לא עכשיו.
למה? כי הם אוכלים בחוץ כבר שבוע, המיקרוגל שלהם על הרצפה בהול, הטוסטר מעליו, הגבינה הצהובה והקטשופ על הרצפה ליד הדלת, והפיתות בשקית החמץ תלויה על דלת הכניסה.
הילדים מוציאים נעליים לפני כל כניסה לחדר, ומוזהרים ״לא להכנס עם חמץ״ עוד לפני שהם שמעו שלום מאמא מרוטת עיניים עם חלוק בטקסטורת אקונומיקה.
אז מה אם על השיש שלהם יש כבר אלומניום נוצץ ובארונות העטופים שוכנים צ׳יפסים ועוגיות לפסח.
במקפיא שלהם יש עוגות פסחיות ובמקרר שלי יש עוגת גבינה חמצית.
הבית שלי נראה שפוי, גם עכשיו, ואוכלים במטבח כמו אנשים מן השורה לא ברחוב/במסעדה כמו הומלסים.
ו - - - הבית שלי נקי מאוד ברוך ה׳. תריסים, פנלים, חריצי מרצפות, סירים, תנור, כלים... הכל מוכן. רק המטבח יחכה ליומיים האחרונים כשכבר באמת אין ברירה.
 
נכתב ע"י yochi000;2063322:
אני ממש לא מקנאה באלו שכבר גמרו את המטבח שבוע שעבר וגם לא עכשיו.
למה? כי הם אוכלים בחוץ כבר שבוע, המיקרוגל שלהם על הרצפה בהול, הטוסטר מעליו, הגבינה הצהובה והקטשופ על הרצפה ליד הדלת, והפיתות בשקית החמץ תלויה על דלת הכניסה.
הילדים מוציאים נעליים לפני כל כניסה לחדר, ומוזהרים ״לא להכנס עם חמץ״ עוד לפני שהם שמעו שלום מאמא מרוטת עיניים עם חלוק בטקסטורת אקונומיקה.
אז מה אם על השיש שלהם יש כבר אלומניום נוצץ ובארונות העטופים שוכנים צ׳יפסים ועוגיות לפסח.
במקפיא שלהם יש עוגות פסחיות ובמקרר שלי יש עוגת גבינה חמצית.
הבית שלי נראה שפוי, גם עכשיו, ואוכלים במטבח כמו אנשים מן השורה לא ברחוב/במסעדה כמו הומלסים.
ו - - - הבית שלי נקי מאוד ברוך ה׳. תריסים, פנלים, חריצי מרצפות, סירים, תנור, כלים... הכל מוכן. רק המטבח יחכה ליומיים האחרונים כשכבר באמת אין ברירה.


ממש צודקת
גם אני הכי!!! אוהבת לחיות ככה
ולא שהילדים זרוקים ברחוב
ואוכלים שם
וכמעט ישנים שם.
 
נכתב ע"י yochi000;2063322:
במקפיא שלהם יש עוגות פסחיות ובמקרר שלי יש עוגת גבינה חמצית.
אם את צריכה עזרה לגמור את העוגת גבינה החמצית שלך תגידי.
 
נכתב ע"י sarigold5;2063333:
אם את צריכה עזרה לגמור את העוגת גבינה החמצית שלך תגידי.

אם את בבני ברק
יש לי עוקץ הדבורה, מעניין אותך?
ממש מצופף את המדף של החמץ במקרר, וגם לאף אחד אין כח להוציא לפתוח 3 ניילונים, לקחת לעצמו, לעטוף שוב ב-3 ניילונים וחוזר חלילה....
 
נכתב ע"י סטאזרית;2063340:
אם את בבני ברק
יש לי עוקץ הדבורה, מעניין אותך?
ממש מצופף את המדף של החמץ במקרר, וגם לאף אחד אין כח להוציא לפתוח 3 ניילונים, לקחת לעצמו, לעטוף שוב ב-3 ניילונים וחוזר חלילה....

מה זה? נשמע כואב.
 
נכתב ע"י yochi000;2063322:
אני ממש לא מקנאה באלו שכבר גמרו את המטבח שבוע שעבר וגם לא עכשיו.
למה? כי הם אוכלים בחוץ כבר שבוע, המיקרוגל שלהם על הרצפה בהול, הטוסטר מעליו, הגבינה הצהובה והקטשופ על הרצפה ליד הדלת, והפיתות בשקית החמץ תלויה על דלת הכניסה.
הילדים מוציאים נעליים לפני כל כניסה לחדר, ומוזהרים ״לא להכנס עם חמץ״ עוד לפני שהם שמעו שלום מאמא מרוטת עיניים עם חלוק בטקסטורת אקונומיקה.
אז מה אם על השיש שלהם יש כבר אלומניום נוצץ ובארונות העטופים שוכנים צ׳יפסים ועוגיות לפסח.
במקפיא שלהם יש עוגות פסחיות ובמקרר שלי יש עוגת גבינה חמצית.
הבית שלי נראה שפוי, גם עכשיו, ואוכלים במטבח כמו אנשים מן השורה לא ברחוב/במסעדה כמו הומלסים.
ו - - - הבית שלי נקי מאוד ברוך ה׳. תריסים, פנלים, חריצי מרצפות, סירים, תנור, כלים... הכל מוכן. רק המטבח יחכה ליומיים האחרונים כשכבר באמת אין ברירה.

כל שנה אני מכניסה את הפסח מוקדם (השנה לא)
ו.. לא מרגישים הומלסים כמו שתיארת. בכלל לא. יש רוגע בבית ושלוה מבורכת. הייתי נכנסת לחג מתוך מנוחת הנפש והרחבת הדעת.
להזכירך במסעדות אוכלים כל השנה רופאים, עורכי דין ועוד כאלו מהשורה הראשונה....
אני מתגעגעת לשבוע ההוא, ומודה מליון פעם שהשנה לא מסתדרת כזו אופציה.

לאחת טוב כך, לשניה הפוך.
והעיקר שיכוון ליבו לשמים
 
נכתב ע"י yochi000;2063322:
אני ממש לא מקנאה באלו שכבר גמרו את המטבח שבוע שעבר וגם לא עכשיו.
למה? כי הם אוכלים בחוץ כבר שבוע, המיקרוגל שלהם על הרצפה בהול, הטוסטר מעליו, הגבינה הצהובה והקטשופ על הרצפה ליד הדלת, והפיתות בשקית החמץ תלויה על דלת הכניסה.
הילדים מוציאים נעליים לפני כל כניסה לחדר, ומוזהרים ״לא להכנס עם חמץ״ עוד לפני שהם שמעו שלום מאמא מרוטת עיניים עם חלוק בטקסטורת אקונומיקה.
אז מה אם על השיש שלהם יש כבר אלומניום נוצץ ובארונות העטופים שוכנים צ׳יפסים ועוגיות לפסח.
במקפיא שלהם יש עוגות פסחיות ובמקרר שלי יש עוגת גבינה חמצית.
הבית שלי נראה שפוי, גם עכשיו, ואוכלים במטבח כמו אנשים מן השורה לא ברחוב/במסעדה כמו הומלסים.
ו - - - הבית שלי נקי מאוד ברוך ה׳. תריסים, פנלים, חריצי מרצפות, סירים, תנור, כלים... הכל מוכן. רק המטבח יחכה ליומיים האחרונים כשכבר באמת אין ברירה.

גם אני כמוך...
החדרים נקיים כשרים מוכנים.
והסלון והמטבח חמציים לחלוטין...
מחר אכנס אליו במלוא המרץ ונסיים בעז"ה.
הבת שלי כבר התחילה להילחץ איך נספיק...
אבל בעז"ה יהיה טוב.

מי שרוצה במודיעין עילית, העוגת גבינה שלי מחפשת מי שיאכל אותה... :)
 
נכתב ע"י מזל בן הרוש;2063369:
מי שרוצה במודיעין עילית, העוגת גבינה שלי מחפשת מי שיאכל אותה... :)

בשמחה.;)
 
איזה עולם נפלא ברא הקב"ה!
תארו לעצמכם שכל האנשים היו חושבים אותו דבר, היה משעמם...

אז ככה -
בפעם הראשונה שהכנסתי מטבח בשרי בפסח - כמעט לא אכלנו בבית בפסח.
אז בשביל מה? בשביל ערב פסח!
כן, אצלנו אוכלים השבוע במטבח, ליד השולחן, עם מפה וסכו"ם (אמיתי, לא חד פעמי)
ואוכל טעים, מבושל, בשרי (ביתי, לא של מסעדות)
אבל - כשר לפסח!
וכל הבית שלנו נקי לפסח ב"ה (חוץ מהשירותים והמקלחת, אבל אל תגלו...)
והילדים שלנו שלווים, רגועים ושמחים ומאושרים, ואוהבים את ערבי פסחים ומחכים להם בכליון עינים!

פסח כשר ושמח
חני
 
נכתב ע"י שמואל גרינשטיין;2063391:
איזה עולם נפלא ברא הקב"ה!
תארו לעצמכם שכל האנשים היו חושבים אותו דבר, היה משעמם...

אז ככה -
בפעם הראשונה שהכנסתי מטבח בשרי בפסח - כמעט לא אכלנו בבית בפסח.
אז בשביל מה? בשביל ערב פסח!
כן, אצלנו אוכלים השבוע במטבח, ליד השולחן, עם מפה וסכו"ם (אמיתי, לא חד פעמי)
ואוכל טעים, מבושל, בשרי (ביתי, לא של מסעדות)
אבל - כשר לפסח!
וכל הבית שלנו נקי לפסח ב"ה (חוץ מהשירותים והמקלחת, אבל אל תגלו...)
והילדים שלנו שלווים, רגועים ושמחים ומאושרים, ואוהבים את ערבי פסחים ומחכים להם בכליון עינים!

פסח כשר ושמח
חני

אז בעצם יש לך זמן, ואני תפסתי אותך!
מה את מעדיפה, לבוא לעשות תמטבח או לצאת לקניות?
 
ולמי שעדין לא גמרה -
כמה עצות טובות (אולי כבר כתבו, לא היתה לי סבלנות לקרא הכל...)
1. סירים, מחבתות, תבניות וכל חלקי המתכת של התנור (רשתות, מסילות, חצובות של הגז) - שימי בתוך שקית נילון גדולה, השפריצי סנט מוריץ מכל הכיוונים ועל כל כתמי השומן למיניהם, סיגרי היטב את השקית ולכי לישון (או לנקות, אם עוד יש לך כח) כמה שעות. אחרי כמה שעות, פותחים את השקית ושוטפים הכל תחת הברז. הכל נוצץ כמו חדש!
2. קירות - אמנם לא חייבים מצד ההלכה לשפשף את הקירות, אבל זה עושה הרגשה טובהכשהכל, כולל הקירות, נוצץ ומבריק. על סקוטש, או ספוג הפלא רטוב, מפזרים מעט חול ניקוי (רם הישן והטוב) ו"מלטפים" את הקיר - כל הקישקושים, טביעות הידים והרגלים (גם אצלכם מטפסים או רק אצלנו?!) יורדים בקלות. אח"כ יש לשטוף עם מטלית רטובה במים בלבד.
3. לאחרונה השיקו מוצרי ניקוי של חברה חדשה - מג'יק. מטאטא חדש מטאטא טוב - לפחות בתור התחלה הם מייצרים חומרים ממש טובים ובחצי מחיר מהחברות המובילות.
אני ניסיתי את האקונומיקה (סמיכה) מרוכזת מאד ומנקה נהדר, את החומר להברקת חלונות - הזכיר לי את הוינדולין ז"ל שצריך רק להשפריץ ולנגב במטלית והחלון מבריק, ואת המסיר שומנים (תחליף לסנט מוריץ) - עובד טוב ולא מחניק כמו רעהו.

פסח כשר, שמח, נקי ומהנה לכל בית ישראל
חני
 
נכתב ע"י שמואל גרינשטיין;2063391:
איזה עולם נפלא ברא הקב"ה!
תארו לעצמכם שכל האנשים היו חושבים אותו דבר, היה משעמם...

אז ככה -
בפעם הראשונה שהכנסתי מטבח בשרי בפסח - כמעט לא אכלנו בבית בפסח.
אז בשביל מה? בשביל ערב פסח!
כן, אצלנו אוכלים השבוע במטבח, ליד השולחן, עם מפה וסכו"ם (אמיתי, לא חד פעמי)
ואוכל טעים, מבושל, בשרי (ביתי, לא של מסעדות)
אבל - כשר לפסח!
וכל הבית שלנו נקי לפסח ב"ה (חוץ מהשירותים והמקלחת, אבל אל תגלו...)
והילדים שלנו שלווים, רגועים ושמחים ומאושרים, ואוהבים את ערבי פסחים ומחכים להם בכליון עינים!

פסח כשר ושמח
חני

ומה אתם אוכלים לארוחת ערב / בוקר, מצה? ;)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה