התחלתן פסח?

נכתב ע"י אשר כותבת;2065109:
להלן ההשווצות שלי:
עשיתי חדרים, לפני חודש וחצי, והיום גילתי כי כל הרצפה מתחת למיטות בחדר השינה מאובקת ומגורגרת
ואין לי מושג מה לעשות עכשיו....
לא עשיתי אמבטיה ושירותים!
לא עשיתי חלונות ותריסים!
לא עשיתי ספריה!
(לא אמור להיות שם חמץ ואני שבועיים אחרי לידה ושנקיונות האביב יחכו לקיץ!)
נישאר לי מקרר, תנור ומיקרוגל, ולהכשיר את השיש. (חייבים לצפות בנייר כסף? ואגב, מים רותחים על שיש דמוי קיסר, לא מנפצים אותו?)

ואצלנו אוכלים על השולחן במטבח, לחם ופיתות ואוכל אמתי. ויש עוגיות כשרות לפסח לילדים שמתעקשים לצאת לסלון (במיוחד בן השנה וחצי שלא מבין אחרי שנייה שהוא אמור לחכות במטבח ע-ד גמר העוגייה).

זה נקרא שאני בפיגור??
תגידי תודה לה' על מה שהספקת.ובזמן שנשאר תחבקי את הנולד/ת החדש/ה.זה מה שהכי טוב בשבילך עכשיו !!הרבה מזל טוב
 
נכתב ע"י אשר כותבת;2065109:
להלן ההשווצות שלי:
עשיתי חדרים, לפני חודש וחצי, והיום גילתי כי כל הרצפה מתחת למיטות בחדר השינה מאובקת ומגורגרת
ואין לי מושג מה לעשות עכשיו....
לא עשיתי אמבטיה ושירותים!
לא עשיתי חלונות ותריסים!
לא עשיתי ספריה!
(לא אמור להיות שם חמץ ואני שבועיים אחרי לידה ושנקיונות האביב יחכו לקיץ!)
נישאר לי מקרר, תנור ומיקרוגל, ולהכשיר את השיש. (חייבים לצפות בנייר כסף? ואגב, מים רותחים על שיש דמוי קיסר, לא מנפצים אותו?)

ואצלנו אוכלים על השולחן במטבח, לחם ופיתות ואוכל אמתי. ויש עוגיות כשרות לפסח לילדים שמתעקשים לצאת לסלון (במיוחד בן השנה וחצי שלא מבין אחרי שנייה שהוא אמור לחכות במטבח ע-ד גמר העוגייה).

זה נקרא שאני בפיגור??

את ממש בפיגור, כי היית צריכה לנקות את כל זה יומיים אחרי הלידה, למה חיכית שבועיים?:eek:
ואגב - ספריה, תנור ומיקרוגל את יכולה פשוט לסגור ולמכור.
 
נכתב ע"י אשר כותבת;2065109:
להלן ההשווצות שלי:
עשיתי חדרים, לפני חודש וחצי, והיום גילתי כי כל הרצפה מתחת למיטות בחדר השינה מאובקת ומגורגרת
ואין לי מושג מה לעשות עכשיו....
לא עשיתי אמבטיה ושירותים!
לא עשיתי חלונות ותריסים!
לא עשיתי ספריה!
(לא אמור להיות שם חמץ ואני שבועיים אחרי לידה ושנקיונות האביב יחכו לקיץ!)
נישאר לי מקרר, תנור ומיקרוגל, ולהכשיר את השיש. (חייבים לצפות בנייר כסף? ואגב, מים רותחים על שיש דמוי קיסר, לא מנפצים אותו?)

ואצלנו אוכלים על השולחן במטבח, לחם ופיתות ואוכל אמתי. ויש עוגיות כשרות לפסח לילדים שמתעקשים לצאת לסלון (במיוחד בן השנה וחצי שלא מבין אחרי שנייה שהוא אמור לחכות במטבח ע-ד גמר העוגייה).

זה נקרא שאני בפיגור??

שבועיים אחרי לידה? אותי היית מוצאת שבועיים אחרי לידה במיטה עם ספר טוב קפה .. ובכלל לא יודעת מה נעשה במטבח .. המצב שלך מעולה פלוס !
 
נכתב ע"י שריתיש;2065069:
אין לי כח להפעיל את הסורק עכשיו
אבל קמתי במיוחד לראות מה רשום אצלי:
"סנו פורטה סופר קרם - מסיר שומנים קר - ללא סודה קאוסטיק - אין צורך בכפפות.... - אינו שורט ואינו מזיק לידיים"
אז כנראה שיש בזה כמה סוגים...

אנחנו אכן מדברות על מוצר שונה, אני העתקתי את מה שכתוב על הבקבוק הזה
 
נכתב ע"י אשר כותבת;2065109:
להלן ההשווצות שלי:
עשיתי חדרים, לפני חודש וחצי, והיום גילתי כי כל הרצפה מתחת למיטות בחדר השינה מאובקת ומגורגרת
ואין לי מושג מה לעשות עכשיו....
לא עשיתי אמבטיה ושירותים!
לא עשיתי חלונות ותריסים!
לא עשיתי ספריה!
(לא אמור להיות שם חמץ ואני שבועיים אחרי לידה ושנקיונות האביב יחכו לקיץ!)
נישאר לי מקרר, תנור ומיקרוגל, ולהכשיר את השיש. (חייבים לצפות בנייר כסף? ואגב, מים רותחים על שיש דמוי קיסר, לא מנפצים אותו?)

ואצלנו אוכלים על השולחן במטבח, לחם ופיתות ואוכל אמתי. ויש עוגיות כשרות לפסח לילדים שמתעקשים לצאת לסלון (במיוחד בן השנה וחצי שלא מבין אחרי שנייה שהוא אמור לחכות במטבח ע-ד גמר העוגייה).

זה נקרא שאני בפיגור??


מזל טוב
איזה חרוצה - אחרי לידה ומתפקדת
כל הכבוד לך
תנוחי - עזבי אותך ניקיונות
העיקר בריאות נחת וגאולה השלמה
 
נכתב ע"י אשר כותבת;2065109:
זה נקרא שאני בפיגור??

פיגור? האם את עושה עם מישהו תחרות? יש פרסים למסיימות ראשונות?
מה השטויות האלו להשוות?
ואם יש לי 30 חדרים וניקיתי כבר 28, ונשארו לי 2 חדרים לנקות זה אומר שאני חרוצה יותר ממי שיש לה רק 2 חדרים בדירה ועדיין לא התחילה לנקות?
ואם מתחשק לי לנקות קודם את המטבח ואח"כ לעבור לשאר חלקי הבית?
ואם אני לפני לידה / אחרי לידה / עומס בעבודה / טרדות מיוחדות ועוד אלף סיבות שמונעות ממני לנקות או דוחות את עבודות הנקיון?
העיקר שנגיע לחג מתוך שמחה וחרות הנפש, ונזכה לאכול מן הזבחים ומן הפסחים...
ובאמת לא משנה מה הסדר וכמה הזענו לפני כן (וכמה הלחיצו אותנו...:rolleyes:)
 
ואני לתומי חשבתי שאנחנו המשפחה היחידה שאצלה עוד אוכלים חמץ גמור בתוך הבית...
 
גם אצלנו אוכלים עדיין.
אני בעד תחרות הפוכה.
 
אני צריכה שיכתבו לי שכבר מבשלים כדי להמריץ אותי להתקדם מהר יותר,
ושעוד כמה יכתבו שעדין לא אוחזות במטבח, והן בפיגור כדי שבכל זאת תהיה לי הרגשה טובה,
ו2 האלמנטים הללו יתנו לי דחיפה להמשיך בצעדי ענק:D
 
נכתב ע"י מוטיבציה;2065456:
אני צריכה שיכתבו לי שכבר מבשלים כדי להמריץ אותי להתקדם מהר יותר

לומר שבישלתי אתמול סיר ענק של ספגטי מקמח מלא עם רוטב עגבניות נחשב?
 
נכתב ע"י sarigold5;2065459:
לומר שבישלתי אתמול סיר ענק של ספגטי מקמח מלא עם רוטב עגבניות נחשב?

בהחלט ממריץ. אבל מהכיוון השני:). נותן לי הרגשה טובה שאני ממש מתקדמת.
למרות שאין לי מושג מה נאכל היום לצהריים....
אפילו אורז אני לא יכולה לעשות כי הכיריים כבר ארוזות..
 
נכתב ע"י מוטיבציה;2065461:
בהחלט ממריץ. אבל מהכיוון השני:). נותן לי הרגשה טובה שאני ממש מתקדמת.
למרות שאין לי מושג מה נאכל היום לצהריים....
אפילו אורז אני לא יכולה לעשות כי הכיריים כבר ארוזות..
אפשר לומר שיש לך מוטיבציה :)
בעניין ה-'מה נאכל'.. בשבילנו זה בדיוק הזמן ל'אוכל' קנוי - לחמניה ונקניקיה, פיצות ושאר מרעין בישין ;)
 
נכתב ע"י מוטיבציה;2065461:
בהחלט ממריץ. אבל מהכיוון השני:). נותן לי הרגשה טובה שאני ממש מתקדמת.
למרות שאין לי מושג מה נאכל היום לצהריים....
אפילו אורז אני לא יכולה לעשות כי הכיריים כבר ארוזות..

תמיד אפשר להשתמש בצ'יפס או שאר דברים שאינם חמץ: עדשים, אורז ( אפשר להכין במיקרוגל), חביתה (גם אפשרי במיקרוגל), או עוף מהמקפיא.
 
נכתב ע"י מוטיבציה;2065461:
אפילו אורז אני לא יכולה לעשות כי הכיריים כבר ארוזות..

תכיני אורז בתנור. קל וטעים.
 
נכתב ע"י סתם אחת;2065479:
אפשר לומר שיש לך מוטיבציה :)
בעניין ה-'מה נאכל'.. בשבילנו זה בדיוק הזמן ל'אוכל' קנוי - לחמניה ונקניקיה, פיצות ושאר מרעין בישין ;)

תזהרי.
עוד מעט יבואו כאן כמה ניקיות
שאצלם, שומו שמים לא אוכלים נקנקיות.
אצלם אוכלים ליד שולחן
ולא מזמינים מהחנות משהו מוכן.
רק אוכל אמיתי, אפוי או מבושל
וחס וחלילה לא בחד פעמי מרושל
שם אוכלים רק בתוך הבית בפנים
ולא במדרגות עם כל השכנים

אבל בשקט בשקט בלי לספר לשכנה
שלפעמים, לא בערב פסח, באמצע השנה
הם לא תמיד מספיקות להכין ארוחה דשנה
וכן מזמינות לילדים פיצה, או פלאפל מנה

לוידת למה, בערב פסח זה ממש אחרת
זה כיף כזה להרגיש שאני מסתדרת
גם להכין עוף בגריל, ליד סלט צבעוני
וגם לנקות את התריס מצידו החיצוני
גם לשפשף את הקירות והתקרה
ואף ילד לא אוכל מנה קרה.

אה, ולספר לכולם זה הכי חשוב
ולהסביר למה לאכול נקניקיה זה עצוב
ושיגידו "וואו, איך את מסתדרת יפה"
אחרת, כל זה בכלל לא שווה...
 
ואני אתמול הכנתי לזניה (כן, חמצית) בבית שלי!
למה?
א. כי מצאתי חבילת עלי לזניה שלמה סגורה וזה היה נראה לי בל תשחית לזרוק
ב. כי המטבח שלי עוד חמצי
ג. כי ככה אני, לא אוהבת לחיות על ״קרטונים״. ביום אחד, אני מסתערת על המטבח ולמחרת עושה שטיפה רצינית בכל הבית.
ד. והכי חשוב בשבילי - זה שכל הערב-פסח, הבית שלי היה מסודר (או מבולגן) כרגיל, בלי לחץ של ערב פסח שלושה שבועות (במקרה הטוב, כן?).
הילדים שלי קטנים מידי בשביל לשמור על צעדיהם יום יום במטבח פסחי או לחילופין לשלח אותם החוצה.

גילוי נאות - יש לי בית קטן וקומפקטי.
 
בעלי קונה דברי מאכל שאנחנו לא אכלים בפסח, אבל לפני פסח כן.
וככה הילדים מסתובבים חופשי עם עוגיות (של מצות עשירות), עוגות- כשרות רגילה העדה"ח ולפסח חת"ס, אורז במבות וקטניות נוספות, ואין לחץ, יש אוכל.
טוב, לא עד הסוף כי עדין אוכלים לחם ופיתות, אבל את השניצל תירס חיסלנו כבר לפני שבוע.
 
נכתב ע"י yochi000;2065547:
ואני אתמול הכנתי לזניה (כן, חמצית) בבית שלי!
למה?
א. כי מצאתי חבילת עלי לזניה שלמה סגורה וזה היה נראה לי בל תשחית לזרוק
ב. כי המטבח שלי עוד חמצי
ג. כי ככה אני, לא אוהבת לחיות על ״קרטונים״. ביום אחד, אני מסתערת על המטבח ולמחרת עושה שטיפה רצינית בכל הבית.
ד. והכי חשוב בשבילי - זה שכל הערב-פסח, הבית שלי היה מסודר (או מבולגן) כרגיל, בלי לחץ של ערב פסח שלושה שבועות (במקרה הטוב, כן?).
הילדים שלי קטנים מידי בשביל לשמור על צעדיהם יום יום במטבח פסחי או לחילופין לשלח אותם החוצה.

גילוי נאות - יש לי בית קטן וקומפקטי.

גילוי נאות נוסף: ברור לי שאת לא מבשלת את כל ארוחות החג או מארחת אלא מתארחת בחלקם...

אחרת היית עמוק בתוך הסירים....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה