זוכרים אותי?

  • הוסף לסימניות
  • #41
רפלקסולוגיה עוזרת פלאים בדלקות אוזניים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
בדלקות אוזניים מומלץ להגיע לרופא אף אוזן גרון
הרבה מרופאי הילדים לא יודעים לאבחן ולטפל נכון בדלקות אוזניים.

תרגישו טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אני כ"כ כ"כ מזדהה!!!
הבת שלי, בת ראשונה, עד גיל 4 חדשים היתה צורחת בלי סוף!!!!
יום ולילה עם הפסקות לשינה קצרה באמצע, ניסינו להחליף תזונה לא עזר וגם לרופאים לא היה מה לחדש... סיווט. אין מילים אחרות.
ממש ראו שהיא סובלת, ואנחנו ג"כ לא פחות....
בגיל 4 חדשים זמני השינה החלו לגדול (מ7-6 שעות ביממה ל-12 בערך)
עד שבגיל 9 חד' זה נעלם לגמרי...

אני לא יודעת מה גורם לזה ולא תמיד אפשר לדעת, אבל שמעתי שאומרים שלפעמים חרדה או טראומה של האם לפני הלידה/במהלכה גורמת לעובר להיות חרדתי מאד, והתקפי הבכי האלו קשורים לכך, אצלי הלידה היתה טראומטית מאד ואמרו לי שייתכן מאד שזה הגורם. ולכן כדאי לנסות טיפול במח אחד, שמעתי על זה הרבה המלצות , אני אישית כבר נלאתי מלהתרוצץ בענין והתופעה החלה לפחות כך שלא טיפלתי.
היום היא בת שנתיים וחצי (ועדיין לא שכחתי את התקופה הזו...) ילדה מלאת חיים ושמחה, ב"ה.

שד' ייתן לך הרבה כח כי זה באמת לא פשוט!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
מי כאן מכיר/שמע על רפלקסולוגית בשם אורטל מזרחי מביתר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
אוי אז זה דלקת אוזניים?
זה כאבים רציניים מאוד.
מי שהתנסה יודע.
וזה אכן מתגבר בלילה!
תינוקת מסכנונת.
אני הייתי מזהה את זה לפי היד על האוזן.
אין לי הרבה עצות חוץ מאנטיביוטיקה, טיפות אוזניים, כמה שפחות להתקלח, לחמם היטב, כובע על האוזניים שיוצאים.
אם כבר יש דלקת קדם תסיימו איתה.
אח"כ לכו לרפלקסולוגיה למניעה, לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
שנעתי עליה מחברות וביתריות רבות, אחת טענה שעוזרת מאד בדלקות אזנים במקום אנטיביוטיקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
נכתב ע"י יעל א;1470580:
אוי אז זה דלקת אוזניים?
זה כאבים רציניים מאוד.
מי שהתנסה יודע.
וזה אכן מתגבר בלילה!
תינוקת מסכנונת.
אני הייתי מזהה את זה לפי היד על האוזן.
אין לי הרבה עצות חוץ מאנטיביוטיקה, טיפות אוזניים, כמה שפחות להתקלח, לחמם היטב, כובע על האוזניים שיוצאים.
אם כבר יש דלקת קדם תסיימו איתה.
אח"כ לכו לרפלקסולוגיה למניעה, לא?

הלוואי וזו הסיבה, כך נוכל לדעת איך לעזור לה.
היא מושכת המון את האוזן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
יש ספרי יאלוורה שנקרא "אלו פירסט" שיש בו חומרי חיטוי טבעיים מאד עוזר לדלקות אוזניים ולזיהומים (דלקת=זיהום) אם תרצי אשלח יותר פרטים באישי בכל מקרה אפשר לנסות את זה כמה ימים (עד 30 יום ואם זה לא עווזר יש החזר כספי מלא)
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י Shellykaz;1470484:
טוב, אם כבר נמאס לכם מהמקרה שלנו, אינכם חייבים לקרוא.
אבל אם לא- הלילה היה קשה ביותר. התינוקת לא הפסיקה לצרוח מהשעה 18:00 בערב עד 06:00 בבוקר! (היא ישנה בין התקף צרחות אחד למשנהו- כמה דקות...)

הלכנו לרופאה על מנת לעשות בדיקות דם ושתן, אך היא גילתה לילדה דלקת חריפה באוזן שמאל כך שלא ניתן לבצע את הבדיקות בשבועיים הקרובים. יש לציין שהתינוקת שלי מלומדת בדלקות אוזניים. היא סבלה מהם בגיל 5 חודשים, אח"כ בגיל 7 חודשים ועכשיו שוב (8 חודשים)
(אולי בין לבין זה לא ממש עבר לה וזו הסיבה שהיא לא הייתה רגועה? מי יודע...)

הרופאה רשמה לה אנטיביוטיקה ואני לא ממש רוצה לתת לה. האם מישהי מכירה/ניסתה דרך שעזרה לה לסלק את הדלקות החוזרות ונשנות?

תודה רבה מראש!

לי היה סיפור דומה והלכנו לרופא א.א.ג. והרופא אמר שעם כל דלקת שיש ניהיה חור באוזן, ואם הוא לא ניסתם סופית זה גורם לכאבים ודלקות חוזרות ונשנות ועכ' כדי לעקוב שהדלקת עברה סופית והחור ניסתם. ובאמת באותה תקופה בלילות הילדה הייתה עצבנית ולא רגועה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
נכתב ע"י חולי;1470617:
לי היה סיפור דומה והלכנו לרופא א.א.ג. והרופא אמר שעם כל דלקת שיש ניהיה חור באוזן, ואם הוא לא ניסתם סופית זה גורם לכאבים ודלקות חוזרות ונשנות ועכ' כדי לעקוב שהדלקת עברה סופית והחור ניסתם. ובאמת באותה תקופה בלילות הילדה הייתה עצבנית ולא רגועה.

ונתת לה אנטיביוטיקה כדי להעביר את הדלקת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
נכתב ע"י Shellykaz;1470621:
ונתת לה אנטיביוטיקה כדי להעביר את הדלקת?
היא קיבלה אנטיביוטיקה כמעט חודש עד שזה עבר סופית ובנוסף הרופא א.א.ג שאב לה את הדלקת מהאוזן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
אנטיביוטיקה ואלוורה- פרדוכס

נכתב ע"י OR_Design;1470603:
הספריי אלוורה עוזר לכל מיני דברים מניסיון אבל לא הייתי מנסה את זה על תינוקת עם דלקת אוזניים!
כואב לה האוזן, תני לה אנטיביוטיקה!!!
עדיף לסיים עם זה , זה סבל לא נורמלי!

המשפט "לא הייתי מנסה את זה על תינוקת עם דלקת אוזניים" הצחיק אותי , על אנטיביוטיקה שמלאה בחומרים כימיים שלא עושים טוב, (בלשון המעטה) למערכות הגוף השונות, את ממליצה, ועל מוצר טבעי שלא יכול להזיק גם לתינוקת בגיל אפס!!!! ומעדויות מועיל לדלקות אוזניים, עליו את כותבת "לא הייתי מנסה"
מה שכן נכון וצודק זה שאם התינוקת סובלת ואין בררה חייבים לקחת אנטיביוטיקה (אבל כמובן- כשאין בררה)
חוצמיזה אנטיביוטיקה ממגרת את הדלקת , הקלה מיידית על הכאב היא ודאי לא מקלה , כך שאם התינוקת סובלת כדאי להשתמש בשניהם במקביל,
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
אנטיביוטיקה ואלוורה- פרדוכס

נכתב ע"י OR_Design;1470603:
הספריי אלוורה עוזר לכל מיני דברים מניסיון אבל לא הייתי מנסה את זה על תינוקת עם דלקת אוזניים!
כואב לה האוזן, תני לה אנטיביוטיקה!!!
עדיף לסיים עם זה , זה סבל לא נורמלי!

המשפט "לא הייתי מנסה את זה על תינוקת עם דלקת אוזניים" הצחיק אותי , על אנטיביוטיקה שמלאה בחומרים כימיים שלא עושים טוב, (בלשון המעטה) למערכות הגוף השונות, את ממליצה, ועל מוצר טבעי שלא יכול להזיק גם לתינוקת בגיל אפס!!!! ומעדויות מועיל לדלקות אוזניים, עליו את כותבת "לא הייתי מנסה"
מה שכן נכון וצודק זה שאם התינוקת סובלת ואין בררה חייבים לקחת אנטיביוטיקה (אבל כמובן- כשאין בררה)
חוצמיזה אנטיביוטיקה ממגרת את הדלקת , הקלה מיידית על הכאב היא ודאי לא מקלה , כך שאם התינוקת סובלת כדאי להשתמש בשניהם במקביל,
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
נכתב ע"י Shellykaz;1470568:
מי כאן מכיר/שמע על רפלקסולוגית בשם אורטל מזרחי מביתר?

שמעתי עליה המון המלצות מחברות ושכנות (ביתר).
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אם יש לה דלקת (שא.א.ג אבחן ולא רופא משפחה) תני לה אנטביוטיקה!!!!!!!
אני מגיל ילדות סובלת מדלקות אוזניים חוזרות וזה כאבים בלתי נסבלים! (כיום זה מתפרץ לי רק בהריונות-וזה נורא!).
גם מבוגר לא יכול לתפקד עם דלקת ובטח לא לישון בלילה....ק"ו תינוקת
וכמו שאמרו לך פה לפני - דלקת שלא מטופלת כמו שצריך גורמת לחור בעור התוף-מנסיון!!!!!
רפואה שלמה!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
חשוב מאד לדעת כמה דברים:
א. מאד לא נכון לומר "אם לא יועיל לא יזיק" על חומר שחודר לאוזן. אני לא זוכרת את ההגדרות המקצועיות אבל רופא ילדים קונבנציונלי אמר לי שעלול להיות נזק בלתי הפיך לשמיעה כתוצאה משימוש בטיפות הומאופתיות במצבים מסוימים של הדלקת. פעם היו רווח השימוש בטיפות שום ולא מעט ילדים איבדו את שמיעתם כתוצאה מכך. מותר לתת את הדברים האלה רק אחרי אישור רופא!!!
ב. אותו רופא ילדים לא נותן בשום פנים ואופן להתחיל עם אנטיביוטיקה בדלקת אוזניים הראשונה. כי לדבריו זה יוצר מעגל קסמים. עדיף בפעם הראשונה להשתמש במשככי כאב בלבד.
ילדי הגדולים סבלו בלי סוף מדלקות חוזרות . בילדי הרביעי שמעתי בקולו ולילד היתה דלקת אחת בלבד ובזה זה נגמר!
ושלי, יותר מהגיוני שהאוזניים היו סיבת הבכיות הליליות!
רפואה שלימה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
מנסיוני בתור ילדה שעד היום אני לא שוכחת את דלקות האוזניים שהיו לי (הפסיק בערך בגיל 12)
הזמן שזה הכי כואב זה באמת בשעות הערב, ומה שאותי הרגיע בצורה מיידית, היה שמן זית טיפה שתיים מטפטפת שטיפה חיממו אותה בתוך כוס עם מים חמימים (כדי לא לשים משהו קר באוזן, אבל צרך להזהר שלא יהיה חם מדי ולא יגרום לכוויה)
זה בנוסף לאנטביוטיקה שלוקח זמן עד שהיא עוזרת וממגרת את הדלקת (אם בכלל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
עוד נקודה מן הנסיון שלי שכדאי לתת עליה את הדעת:
אחד מילדיי לא סבל כלל מדלקות אזניים. בגיל 10 חודשים התחילו לפתע דלקות שהלכו וחזרו לסרוגין בשתי האזניים (דלקת באוזן ימין, אנטיביוטיקה, דלקת באוזן שמאל, אנטיביוטיקה, וחוזר...)
הפתאומיות הזו הייתה מוזרה, עד שעלינו על הנקודה: באותה תקופה הוא נגמל מהנקה והתחיל לקבל דייסה, את הדייסה הוא שתה תוך כדי שכיבה מלאה במיטה, התחלנו לתת לו את הדייסה כאשר ראשו גבוה , ובחסדי ד' לא חזרה הדלקת מאז ועד עצם היום הזה. (בן 7)
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
וואו, איזה סיוט.
אין ספק לדעתי שהדלקת זו הסיבה לבכיות!!
מי שלא מכיר לא יודע איזה סיוט מצמרר זה דלקת אוזניים!!
בטח היא בוכה, מסכנה!!
וכמו שאמרו פה אנטיביוטיקה רצינית לתקופה רצינית לאחר בדיקה אצל אף אוזן גרון ולא רופא משפחה!!
וגם אני מצטרפת לזה שכאשר עשינו סוף לשתיה מבקבוק בשכיבה - הדלקות לא חזרו!!
רפואה שלמה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
שלי הצדיקה, שולחת לך המלצה באישי - אבל דבר ראשון בדלקת הקיימת תטפלי באנטיביוטיקה.
אחר כך - דרכי מניעה. כרגע חובה לטפל...
אין לך מושג איזה ייסורים, מה גם שזה עלול להסתבך ולהיות מסוכן.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה