זוכרים אותי?

  • הוסף לסימניות
  • #61
ממליצה לך להראות בדיקות דם שלה למשהי מאשדוד.ממש רואים דרכה סיפורי ניסים אם תרצי תפני באישי.בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
חזרתי לעדכן-
התינוקת המתוקה (אגב, קוראים לה לאה) נרדמה. כנראה הייתה עייפה מכל הבכיות...
טפטפתי לה שמן זית חמים באוזן וכמדומני שזה הרגיע במשהו את הכאב.


תודה רבה לכל המסייעים בעצות ובעידוד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אולי כדאי לבדוק רגישות לבגדים ? מנסיון אישי, אחד הילדים שעשה בלגן בלילות עד שהתברר שהוא אלרגי לסוג מסוים של בדים בפיג'מות שהוא לבש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
נכתב ע"י נענע;1470660:
חוצמיזה אנטיביוטיקה ממגרת את הדלקת , הקלה מיידית על הכאב היא ודאי לא מקלה , כך שאם התינוקת סובלת כדאי להשתמש בשניהם במקביל,

מנסיון אישי טיפות אנטיביוטיות (דזורן) מרגיעות מיידי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
דלקת באוזן כואב תופת (מניסיון) אין לי מילים לתאר את הסבל, הדבר הכי קרוב זה מקדחה שקודחת מהאוזן לתוך המוח, ואני אישה בוגרת שעברתי כבר דבר ושתיים בחיי...
רחמי עליה, תני לה אנטיביוטיקה ואח"כ תנסי טיפולים אלטרנטיביים כמה שאת רוצה.
שתנוח קצת, מסכנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
מצטרפת לנאמר על טיפול מיידי ! באנטביוטיקה קודם כל למגר את הדלקת ולייבש ג"כ נוזלים שגורמים לעצבנות במיוחד כשעייפים...
אחרי שהדלקת מחוסלת נשארים הנוזלים וכדאי לגשת לאף אוזן גרון לבדוק המשך טיפול ובמקביל אפשר לנסות אולי אלטרנטיבי
(למרות שאף פעם לא ניסיתי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
שלום לכולן-
חוזרת לעדכן וגם לשאול שאלה.
אחרי בירור מעמיק עם אא"ג בשע"צ התברר שהסיבה לבכיות היו האוזניים. כמויות של נוזלים שכל הזמן על גבול הדלקת (אפילו אחרי שבוע של אנטיביוטיקה)
אבי, שהוא רופא ילדים המליץ לנו על טיפול מונע - מינון נמוך של אנטיביוטיקה מדי יום עד פורים ובנוסף טיפות אוזניים "דקס אוטיק".
אבל, אני קצת חוששת. האם יש מישהו שהתנסה בטיפול מסוג זה? האם זה יעזור לייבש את הנוזלים ולא יזיק לילדה? (אפילו אנטיביוטיקה לא עזרה...)

אודה למי שתוכל לייעץ מניסיונה (עדיף באישי).
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
כל כך הרבה ממליצים על רפלקסולוגיה לנוזלים באזנים, למה לא לנסות? מילא כשיש דלקת, חובה לתת להרגיע את המצב. אבל למניעה, מה יש להפסיד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
נכתב ע"י start;1482534:
כל כך הרבה ממליצים על רפלקסולוגיה לנוזלים באזנים, למה לא לנסות? מילא כשיש דלקת, חובה לתת להרגיע את המצב. אבל למניעה, מה יש להפסיד?

אולי כבר שאלתי- יש המלצה לרפלקסולוגית בירושלים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
רוצה לפנות אלי בטלפון 0527168021
יש לי משהו להגיד לך
אין לי בעיה לרשום הכל רק שזה קצת ארוך ואין לי כ"כ סבלנות
בהצלחה רבה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
אורטל מזרחי מביתר היא מומחית מס' 1 לדלקות אוזניים.
שווה לך אפילו לנסוע אליה מירושלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
קראתי את כל התגובות וחיכיתי שמישהי תגיד לך שזה אוזניים.
מנסיון, היתה לי תינוקת שלא הפסיקה לצרוח יום יום, במשך שנה וחצי!!! היינו אצל רופאי ילדים שלא ראו כלום. כל אחד בדק אותה מכל הכיוונים ולא מצאו שום סיבה לבכי. והילדה המשיכה לצרוח כל יום עד כדי טירוף הדעת [שלי, אלא מה?!]
פעם אחת החלטתי לנסות א.א.ג - יומיים אחרי שהייתי אצל הרופא ילדים שלא ראה כלום. ואז גילו לה דלקת חריפה מאוד באוזן. - [הרופא הסביר לי אז שלרופא ילדים אין את הכלים שיוכל לראות את הדלקת.] מאז - כל שבועיים היה לה דלקת אוזניים!

תכל'ס, אחרי המון סבל של כולנו, אחד הרופאים המליץ לי לאטום את האוזניים שלה בכל רחצה, שלא יכנס אפילו טיפה אחת של מים לאוזן. הוא המליץ לנסות קודם עם צמר גפן מרוח בווזלין, ואם הדלקות לא יחלפו, לאטום עם אטמי אוזניים שקונים בבית מרקחת.
ואכן, ניסינו תקופה - והדלקות עברו לגמרי!! ואם קרה ששכחנו פעם לאטום את האוזן - מיד באותו שבוע היא שוב היתה עם דלקת.

רק אצל הילדה שאחריה גיליתי את נפלאות הרפלקסולוגיה, והצטערתי שלא ידעתי על כך קודם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
נכתב ע"י נני5;1482577:
קראתי את כל התגובות וחיכיתי שמישהי תגיד לך שזה אוזניים.
מנסיון, היתה לי תינוקת שלא הפסיקה לצרוח יום יום, במשך שנה וחצי!!! היינו אצל רופאי ילדים שלא ראו כלום. כל אחד בדק אותה מכל הכיוונים ולא מצאו שום סיבה לבכי. והילדה המשיכה לצרוח כל יום עד כדי טירוף הדעת [שלי, אלא מה?!]
פעם אחת החלטתי לנסות א.א.ג - יומיים אחרי שהייתי אצל הרופא ילדים שלא ראה כלום. ואז גילו לה דלקת חריפה מאוד באוזן. - [הרופא הסביר לי אז שלרופא ילדים אין את הכלים שיוכל לראות את הדלקת.] מאז - כל שבועיים היה לה דלקת אוזניים!

תכל'ס, אחרי המון סבל של כולנו, אחד הרופאים המליץ לי לאטום את האוזניים שלה בכל רחצה, שלא יכנס אפילו טיפה אחת של מים לאוזן. הוא המליץ לנסות קודם עם צמר גפן מרוח בווזלין, ואם הדלקות לא יחלפו, לאטום עם אטמי אוזניים שקונים בבית מרקחת.
ואכן, ניסינו תקופה - והדלקות עברו לגמרי!! ואם קרה ששכחנו פעם לאטום את האוזן - מיד באותו שבוע היא שוב היתה עם דלקת.

רק אצל הילדה שאחריה גיליתי את נפלאות הרפלקסולוגיה, והצטערתי שלא ידעתי על כך קודם.

רעיון. אנחנו לא אוטמים אבל מנסים שהמים לא יחדרו לאוזן.
מישהי המליצה לי על הומאופתית בירושלים, יש לך ניסיון עם הומאופתיה בטיפול בנוזלים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
נכתב ע"י Shellykaz;1482580:
רעיון. אנחנו לא אוטמים אבל מנסים שהמים לא יחדרו לאוזן.
מישהי המליצה לי על הומאופתית בירושלים, יש לך ניסיון עם הומאופתיה בטיפול בנוזלים?
אין לי נסיון עם הומאופתיה. אבל האיטום בזמן הרחצה - הכי עזר! יותר מכל מה שניסינו. [וניסינו המון דברים].
יש ילדים שהתעלה שמנקזת את הנוזלים מהאוזן - צרה מידי, ורק בגיל 4-5 ויותר - התעלה מתרחבת מעט. אבל עד אז... הם סובלים המון מדלקות אוזניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
מקפיצה. אולי מישהי התנסתה עם הומאופתיה לנוזלים אוזניים?
לפני שאני קובעת תור...
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
יותר יצא לי לשמוע על הצלחה עם רפלקסולוגיה
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
וואו, מסכנונת קטנה.
ב"ה שמצאתם מה הבעיה.
גם אני שמעתי על הצלחות עם רפלקסולוגיה. זה קלאסי לאזניים.
אגב -
אנטיביוקטיה אמנם ממגרת את הדלקת אבל לא מונעת את הצטברות הנוזלים.
ומה שקורה שהנוזל שנשאר באוזן מזמין כבר את הדלקת הבאה.
יש לי חברה שלרוב הילדים שלה יש מבנה אוזן כזה שהנוזלים מצטברים (עם הגיל זה מסתדר) ורפלקסולוגיה מאוד עוזרת להם.
הרעיון הוא שאפשר ע"י הלחיצות לנקז החוצה את הנוזלים.
מה שעוד חשוב זה לא לתת לה בקבוק בשכיבה אלא רק בחצי ישיבה, כדי שהנוזלים לא יעלו לתעלת האוזן.
מכירה מישהו מדהים שמטפל גם בירושלים, ומגיע אליכם הביתה. המון נסיון עם תינוקות.
אם את רוצה - אשלח לך באישי את השם.
גם אורטל מזרחי מעולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
יש גם תרופה קונבנציונאלית לייבוש נוזלים. הבת שלי קיבלה אותה וחסכנו ניתוח!
אבל לצערי שכחתי את השם שלה :(. הצבע שלה ורוד.
תנסי לשאול רופא שמתמצא. קיבלנו את התרופה ע"י ד"ר גרוס, רופא מנתח א.א.ג
מהדסה עין כרם לפני 11 שנה בערך.
ורפלקסולוגיה בהחלט מומלצת ומוכחת בשטח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
גם אני ממליצה על רפלקסולגיה.
אני מכירה 3 מוצלחות במיוחד שהגעתי אליהן לאחר המלצות:

דבורה איזנבאך - יש לה קליניקה בגאולה וברמות
רבקה כהן - ברחוב זית רענן
מעיין חקלאי - ברמות

ואני גם מכירה את הטיפול האנטיביוטי למניעה - אחי קיבל אותו כתינוק לפני 20 שנה. וזה היה יעיל.
אבל ככל הנראה שיטות טבעיות הן בריאות יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
הבעיה עם אנטיביוטיקה לאורך זמן שהיא מפרה את האיזון בגוף
יש חיידקים טובים שמסייעים למערכת העיכול והאנטיביוטיקה הורגת אותם. מה שמביא להתפתחות של פטריות כמו קנדידה וכאלה (החיידקים והפטריות נמצאים באיזון כל הזמן, ברגע שאחד נחלש השני מתחזק ועלול להזיק).
לכן אם את הולכת על טיפול אנטיביוטי חשוב מאוד לחזק את מערכת העיכול - לתת לה פרוביוטיקה באבקה או ביוגורט.
נותנים את זה בזמנים אחרי מהאנט' כדי שהחיידקים הטובים הללו לא ימותו
(לפחות שעתיים אחרי, פעמיים ביום, והכי טוב לפני השינה)

עוד בעיה עם אנטיביוטיקה -
כשהמערכת החיסונית נלחמת בזיהום התאים הלבנים טורפים את החיידקים.
כשהורגים אותם עם אנטיביוטיקה הם אמנם מתים אבל לא מתנקים מהגוף ולכן הדלקת חוזרת שוב אחרי תקופה (דלקות גרון\אזניים כרוניות) או "מטיילת" למקום אחר בגוף, ונוצר מעגל קסמים שכולם סובלים ממנו.
זו עוד סיבה לחזק את המערכת החיסונית.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה