שלי,
המלצתי על ההומואופתיה בעינה עומדת.
אנחנו עוברים כעת הרבה עם נוזלים באוזניים בצורה חמורה אצל בני. בן 5.
היינו אצל רופא אא"ג, ד"ר אבי גולדפרב, רופא מומחה ביותר וסימפטי ביותר, שהומלץ לנו ע"י עסקן רפואי ידוע.
הוא זה שאיבחן את הנוזלים ושלח אותנו ראשית כל למכון שמיעה ע"מ לעמוד על חומרת הבעיה.
התברר שהנוזלים רבים כ"כ, והמתוק הזה כמעט ולא שמע. אגב אני כאימו לא הייתי צריכה את המכון בשביל זה, כי הרגשתי לבד שהוא פשוט לא שומע.
לא חיכינו, הלכנו להומאופאתית. הוא כבר לוקח את התרופות האלו כחודשיים והשיפור ניכר ביותר. ממש שמים וארץ.
רק אציין, כדי שתקבלי את התמונה השלמה, שבביקור החוזר אצל ד"ר גולדפרב, כשהראינו לו את תוצאות מכון השמיעה והוא המליץ חד משמעית על ניתוח, העזנו לגלות לו על ההומאופתיה והוא הסביר לנו שזה שום כלום ואין סיכוי שיעזור. זו תגובה די צפויה מרופא קונבנציונלי.
אגב, הקשבנו לו בתשומת לב בהחלט. אם ההמאופתיה לא תעזור נפנה לניתוח. אנחנו רוצים לעזור לילד, נעשה מה שצריך בשביל זה. לא משמעותי לי "מי ינצח". העיקר שהילד שלי ישמע.
הרופא הסביר, שלפעמים הנוזלים הם תוצאה של מערכת אוורור בלתי בשלה באוזן, כך שלפעמים הזמן שעובר עוזר, כי המערכות מבשילות יותר והאוזן מתייבשת.
לא כן אצלינו, שהילד כבר בן 5, אז כבר מצפים שאם הייבוש הטבעי יעזור, זה כבר היה צריך לקרות. וזה לא קרה ולכן יש לנתח.
אנחנו פנינו להומאפתיה לאחר שהוריי טיפלו בעבר כך בשני ילדים מועמדים לניתוח כפתורים, וחסכו אותו.
ובאמת, אני, כמו שהרגשתי שהוא לא שומע, אני רואה כעת שיפור ניכר. משהו ברור ומוחלט.
בתוך כך, סליחה אם זה ארוך, המליצו לנו על טיפול נוסף, אין לי כח לפרט בכתיבה, אבל זה משהו כמו לחיצה חזקה בשני הצדדים ושחרור הנוזלים.
המליץ לנו על זה רב שהוא דמות רוחנית משמעותית עבורינו ואנחנו מתכוונים לנסות. יש תור להשבוע.
אגב, זה זול יותר מהמאופתיה.
אולי בסוף לא נדע מה פתר את הבעיה, כי אנו "יורים לכל הכיוונים", אבל אנחנו מעוניינים לעזור לו מהר ככל האפשר. המסכן כבר לימד את עצמו לקרוא שפתיים.
אם זה מעניין אותך, פני אליי ואתן לך את המספר של המטפל החדש. אולי שווה לך להתקשר ולשאול אם זה מתאים לכם.
זה נפלא שפניתם לרפלקסולוגיה, כשתראו בעז"ה בקרוב שזה עוזר, ראי את תגובתי כמיותרת.
אם בכל אופן תצטרכי לה, אז כתבתי.
סליחה שוב על האורך.
רפואה שלמה בקרוב!