זוכרים אותי?

  • הוסף לסימניות
  • #81
יש אנטביוטיקה לייבוש (אמא שלי אומרת שכולנו גדלנו עליו וב"ה ...... הכל בסדר) השם שלו - רספרים!
כל יום כשיש נזלת - יש כפית רספרים. והכל מתייבש!!!
אני נותנת את זה כתוספת לטיפול רפלקסולוגיה שאני עושה לה פעמיים מידי יום (אחרי פגישה עם רפלקסולוגית)

וזה אחרי למעלה מ-5 דלקות אוזניים מתחילת החורף האחרון........
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
אני לא מסוגל לחשוב שיש ילד/ה ברגעים אלו שצורח מכאבי תופת באוזן, (תנסו להיזכר מתי נצבט לכם היד ממשהו חזק וצרחת אייי נפלטה לכם מהפה -עכשיו תדמיינו את זה בפנים האוזן, וחזק, ו -כל הזמן!!!)
ולחשוב שיש הורה שמתלבט אם לתת לילד אנטיביוטיקה שמא אח"כ הוא יתרגל לאנטיביוטיקה ואולי עוד 5 שנים יצטרכו אנטיביוטיקה יותר חזקה...
זה כמו שנשפך לכם שמן רותח על היד בחום של 800C, וההצלה הולך לכמה שעות להתלבט, אם לחבוש לכם בשמן זית או בברנשילד, בעוד אתם צורחים מכאבי תופת!

השתגעתם???
קודם כל תן לו אנטיביוטיקה ותפסיק לילד החסר אונים והאומלל הזה את הכאב, אתה רוצה להתדיין מה יותר טוב טבעי/כימי או רוחני, שום בעיה, תעשה את זה כשהוא אחרי הדלקת!!!
לא כשהוא צורח מכאבים ומתחנן לעזרה...

נ.ב. האמור לעיל לא נאמר על פותחת האשכול ח"ו, (או על מישהו מהאשכול), שניכר ממנה שהיא עשתה ככל יכולתה, ובכל דבר על מנת להקל את הכאב, אלא על הורים שהצרחות של הילד שלהם מתחילות להמאס עליהם, במקום לקלוט שלילד נמאס מהחוסר אחריות המשווע של הוריו!!!

תפקידו של ההורה להפוך את העולם, פשוטו כמשמעו, על מנת להקל על כאביו של הילד, ולעשות ככל יכולתו, ולא לדון על כוס קפה במטבח, אולי נשים לו משחת שיניים באוזן כי שמענו שזה טבעי! (בעוד הצרחות של הילד נשמעות ברקע).

זהו, הלכתי להירגע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
נכתב ע"י פופקו;1483195:
אני לא מסוגל לחשוב שיש ילד/ה ברגעים אלו שצורח מכאבי תופת באוזן, (תנסו להיזכר מתי נצבט לכם היד ממשהו חזק וצרחת אייי נפלטה לכם מהפה -עכשיו תדמיינו את זה בפנים האוזן, וחזק, ו -כל הזמן!!!)
ולחשוב שיש הורה שמתלבט אם לתת לילד אנטיביוטיקה שמא אח"כ הוא יתרגל לאנטיביוטיקה ואולי עוד 5 שנים יצטרכו אנטיביוטיקה יותר חזקה...
זה כמו שנשפך לכם שמן רותח על היד בחום של 800C, וההצלה הולך לכמה שעות להתלבט, אם לחבוש לכם בשמן זית או בברנשילד, בעוד אתם צורחים מכאבי תופת!

השתגעתם???
קודם כל תן לו אנטיביוטיקה ותפסיק לילד החסר אונים והאומלל הזה את הכאב, אתה רוצה להתדיין מה יותר טוב טבעי/כימי או רוחני, שום בעיה, תעשה את זה כשהוא אחרי הדלקת!!!
לא כשהוא צורח מכאבים ומתחנן לעזרה...

נ.ב. האמור לעיל לא נאמר על פותחת האשכול ח"ו, (או על מישהו מהאשכול), שניכר ממנה שהיא עשתה ככל יכולתה, ובכל דבר על מנת להקל את הכאב, אלא על הורים שהצרחות של הילד שלהם מתחילות להמאס עליהם, במקום לקלוט שלילד נמאס מהחוסר אחריות המשווע של הוריו!!!

תפקידו של ההורה להפוך את העולם, פשוטו כמשמעו, על מנת להקל על כאביו של הילד, ולעשות ככל יכולתו, ולא לדון על כוס קפה במטבח, אולי נשים לו משחת שיניים באוזן כי שמענו שזה טבעי! (בעוד הצרחות של הילד נשמעות ברקע).

זהו, הלכתי להירגע...

פופקו, מקווה ששתית כוס מים.

תנוח דעתך.
רוב ההורים "שלא-נותנים-אנטיביוטיקה" שאני מכירה (ואני מכירה הרבה!) - לא מגיעים למצבי קיצון מהסוג הזה, וכן נותנים אנטיביוטיקה כשחייבים.

בכל זאת אני חושבת שלכל הורה כדאי לדעת מה אפשר ומומלץ לעשות במקביל או כתוספת לאנטיביוטיקה (טיפול טבעי בד"כ לא מתנגד לתרופות, ועוזר גם כשלוקחים אותן וגם כשלא)
אם ילד לקח מוקסיפן ואח"כ כל הפה והשפתיים התמלאו פצעים (בגלל הפטריה שמשתוללת לו במעיים) - האם לא ישמח את אמא שלו לדעת שעם קצת יוגורט-ביו איכותי או קצת אבקת פרוביוטיקה אפשר למנוע את הסבל הזה?

אם לילד שלי כואב הראש ואני מורחת לו 2 טיפות מיץ לימון על הרקות, ועובר הכאב, יש איזו סיבה לתת לו אקמול?

רפואה טבעית היא קצת יותר ממה שכתבתי כאן, אבל יש דברים (הרבה דברים) שבאמצעים פשוטים אפשר לטפל בהם בקלות. כמובן אם זה מתאים להורים...

רפלקסולוגיה לא סותרת מתן אנט'. היא יכולה לעומת זאת לעשות דברים שאנט' לא עושה (כמו לנקז את הנוזלים לכליות).
ואפשר גם ללמוד 2-3 לחיצות פשוטות ולטפל לבד כעזרה ראשונה.

[כדי שלא יקראו לי פנאטית - נתתי לבת שלי אנטיביוטיקה לפני 3 שבועות]
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
נכתב ע"י ariels;1483212:
פופקו, מקווה ששתית כוס מים.

תנוח דעתך.
רוב ההורים "שלא-נותנים-אנטיביוטיקה" שאני מכירה (ואני מכירה הרבה!) - לא מגיעים למצבי קיצון מהסוג הזה, וכן נותנים אנטיביוטיקה כשחייבים.

בכל זאת אני חושבת שלכל הורה כדאי לדעת מה אפשר ומומלץ לעשות במקביל או כתוספת לאנטיביוטיקה (טיפול טבעי בד"כ לא מתנגד לתרופות, ועוזר גם כשלוקחים אותן וגם כשלא)
אם ילד לקח מוקסיפן ואח"כ כל הפה והשפתיים התמלאו פצעים (בגלל הפטריה שמשתוללת לו במעיים) - האם לא ישמח את אמא שלו לדעת שעם קצת יוגורט-ביו איכותי או קצת אבקת פרוביוטיקה אפשר למנוע את הסבל הזה?

אם לילד שלי כואב הראש ואני מורחת לו 2 טיפות מיץ לימון על הרקות, ועובר הכאב, יש איזו סיבה לתת לו אקמול?

רפואה טבעית היא קצת יותר ממה שכתבתי כאן, אבל יש דברים (הרבה דברים) שבאמצעים פשוטים אפשר לטפל בהם בקלות. כמובן אם זה מתאים להורים...

רפלקסולוגיה לא סותרת מתן אנט'. היא יכולה לעומת זאת לעשות דברים שאנט' לא עושה (כמו לנקז את הנוזלים לכליות).
ואפשר גם ללמוד 2-3 לחיצות פשוטות ולטפל לבד כעזרה ראשונה.

[כדי שלא יקראו לי פנאטית - נתתי לבת שלי אנטיביוטיקה לפני 3 שבועות]

אם רפואה טבעית לא סותרת טיפול קונבנציונאלי, למה לא לנסות?
ברגע שזה כן סותר, והילד סובל ללא אקמול כי האמא ה'בריאה בנפשה' מונעת ממנו, זה ממש עול משווע כלפי חסרי אונים.
גמני לא ממהרת לתת אנטיביוטיקה, אבל אם הילד סובל, דבר ראשון אתן לו משהו להרגעה שלא יסבול.
ואני מכירה אישית כאלו שלא מטפלים קונבנציונלית והילדים שלהם לא רק סובלים,(זוועה לראות אותם מיבבים עם חום וצמרמורות) אלא גם חולים כל החורף כמעט.
ומכיון שהדוגלים ברפואה טבעית הינם בד"כ דבקים ועוצמים עיניהם, הם מסרבים לראות את ההבדל, אינם נותנים חיסונים, ומבחינתם הילדים שלהם בריאים כשור.

במשפחה היתה כתבה של הדס פוקס-אפיק שראיינה חוקר רפואה אלטרנטיבית שהביא הוכחות חותכות לכך שאין לרפואה הזו כל הוכחה מדעית בשטח יותר מתרופות פלאצבו.
כמובן שיש להתייחס לזה כאל כתבה בעיתון.., אבל מעניין לבדוק את ההוכחות של המומחה הנ"ל.

לבת שליט היו דלקות אזניים. יש לי שכנה מכורה לרפואה טבעית, היא התחילה להציע לי כל מיני שיטות. הנהנתי בראשי ורציתי לומר לה: תביאי לי את כל הסגולות שלך אחרי שכבר היא תרגיש טוב.. לא אמרתי לה כי לך תדבר עם אחד כזה שבטוח בנכונות השיטות. עובדה שבסוף (אחרי 5 חודשים.. של סבל..) זה עבר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
הי, כדאי להרגע,
כל התגובות מהיום הגיעו לשאלתה האם להשתמש באנטיביוטיקה למניעה. לא כריפוי.
אלא שהרופא המליץ על מתן אנטיביוטיקה במינון נמוך למשך 3 חודשים.
לזה המליצו לה - טיפול מונע טיבעי ולא קונבציונאלי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
נכתב ע"י sh12;1483240:
הי, כדאי להרגע,
כל התגובות מהיום הגיעו לשאלתה האם להשתמש באנטיביוטיקה למניעה. לא כריפוי.
אלא שהרופא המליץ על מתן אנטיביוטיקה במינון נמוך למשך 3 חודשים.
לזה המליצו לה - טיפול מונע טיבעי ולא קונבציונאלי.

בדיוק.
המסכנונת הקטנה כבר התרגלה לכל סוגי האנטיביוטיקה.
אגב, רספרים אנחנו גם נותנים לה והיום ניסינו לראשונה רפלקסולוגיה (בנוסף, לא במקום אנטיביוטיקה)
נראה מה יהיה...
בלי להתמסכן, תנו לי עצות לעידוד: אני בירושלים. גשם סוחף. קור בחוץ. אי אפשר לצאת עם התינוקת וצרחות כל היום...
בררר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
שלי,
המלצתי על ההומואופתיה בעינה עומדת.
אנחנו עוברים כעת הרבה עם נוזלים באוזניים בצורה חמורה אצל בני. בן 5.
היינו אצל רופא אא"ג, ד"ר אבי גולדפרב, רופא מומחה ביותר וסימפטי ביותר, שהומלץ לנו ע"י עסקן רפואי ידוע.
הוא זה שאיבחן את הנוזלים ושלח אותנו ראשית כל למכון שמיעה ע"מ לעמוד על חומרת הבעיה.
התברר שהנוזלים רבים כ"כ, והמתוק הזה כמעט ולא שמע. אגב אני כאימו לא הייתי צריכה את המכון בשביל זה, כי הרגשתי לבד שהוא פשוט לא שומע.
לא חיכינו, הלכנו להומאופאתית. הוא כבר לוקח את התרופות האלו כחודשיים והשיפור ניכר ביותר. ממש שמים וארץ.
רק אציין, כדי שתקבלי את התמונה השלמה, שבביקור החוזר אצל ד"ר גולדפרב, כשהראינו לו את תוצאות מכון השמיעה והוא המליץ חד משמעית על ניתוח, העזנו לגלות לו על ההומאופתיה והוא הסביר לנו שזה שום כלום ואין סיכוי שיעזור. זו תגובה די צפויה מרופא קונבנציונלי.
אגב, הקשבנו לו בתשומת לב בהחלט. אם ההמאופתיה לא תעזור נפנה לניתוח. אנחנו רוצים לעזור לילד, נעשה מה שצריך בשביל זה. לא משמעותי לי "מי ינצח". העיקר שהילד שלי ישמע.
הרופא הסביר, שלפעמים הנוזלים הם תוצאה של מערכת אוורור בלתי בשלה באוזן, כך שלפעמים הזמן שעובר עוזר, כי המערכות מבשילות יותר והאוזן מתייבשת.
לא כן אצלינו, שהילד כבר בן 5, אז כבר מצפים שאם הייבוש הטבעי יעזור, זה כבר היה צריך לקרות. וזה לא קרה ולכן יש לנתח.
אנחנו פנינו להומאפתיה לאחר שהוריי טיפלו בעבר כך בשני ילדים מועמדים לניתוח כפתורים, וחסכו אותו.
ובאמת, אני, כמו שהרגשתי שהוא לא שומע, אני רואה כעת שיפור ניכר. משהו ברור ומוחלט.

בתוך כך, סליחה אם זה ארוך, המליצו לנו על טיפול נוסף, אין לי כח לפרט בכתיבה, אבל זה משהו כמו לחיצה חזקה בשני הצדדים ושחרור הנוזלים.
המליץ לנו על זה רב שהוא דמות רוחנית משמעותית עבורינו ואנחנו מתכוונים לנסות. יש תור להשבוע.
אגב, זה זול יותר מהמאופתיה.
אולי בסוף לא נדע מה פתר את הבעיה, כי אנו "יורים לכל הכיוונים", אבל אנחנו מעוניינים לעזור לו מהר ככל האפשר. המסכן כבר לימד את עצמו לקרוא שפתיים.
אם זה מעניין אותך, פני אליי ואתן לך את המספר של המטפל החדש. אולי שווה לך להתקשר ולשאול אם זה מתאים לכם.

זה נפלא שפניתם לרפלקסולוגיה, כשתראו בעז"ה בקרוב שזה עוזר, ראי את תגובתי כמיותרת.
אם בכל אופן תצטרכי לה, אז כתבתי.


סליחה שוב על האורך.
רפואה שלמה בקרוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
רותי -
יש גם נרות הופי. שמעתי שזה מדהים בייבוש נוזלים,
לאח שלי זה עזר פלאים עם סינוסים מודלקים של שנים
וכמובן להימנע מחלבי
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
את יכולה לבקש מהרפלקסולוגית שתראה לך מה עושים, ותמשיכי לבד בבית..
רפואה שלמה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
KR,
זה טוב לנסות לרפא ללא ניתוח, אבל תיזהרו לא למשוך זמן רב מידי,
בינתים הילד צובר פער לימודי / חברתי / התפתחותי!!!!
(תנסי את להסתובב כל היום עם אוזניים חסומות)

ניסיתם אייר פופר? בגיל 5 הילד כבר ממש יכול לשתף פעולה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
האם אתן הייתן יוצאות בקור הירושלמי הכבד לטיפול מקצועי? או שלדעתכן כדאי לחכות שבוע? (לדעתי עדיף לישון בלילה...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
אם את מלבישה אותה חם, כובע ומעיל ונילון לעגלה לא חושבת שזה בעיה
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
אצלינו רפלקסולוגיה עזר מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
נכתב ע"י KR;1483441:
שלי,
המלצתי על ההומואופתיה בעינה עומדת.
אנחנו עוברים כעת הרבה עם נוזלים באוזניים בצורה חמורה אצל בני. בן 5.
היינו אצל רופא אא"ג, ד"ר אבי גולדפרב, רופא מומחה ביותר וסימפטי ביותר, שהומלץ לנו ע"י עסקן רפואי ידוע.
הוא זה שאיבחן את הנוזלים ושלח אותנו ראשית כל למכון שמיעה ע"מ לעמוד על חומרת הבעיה.
התברר שהנוזלים רבים כ"כ, והמתוק הזה כמעט ולא שמע. אגב אני כאימו לא הייתי צריכה את המכון בשביל זה, כי הרגשתי לבד שהוא פשוט לא שומע.
לא חיכינו, הלכנו להומאופאתית. הוא כבר לוקח את התרופות האלו כחודשיים והשיפור ניכר ביותר. ממש שמים וארץ.
רק אציין, כדי שתקבלי את התמונה השלמה, שבביקור החוזר אצל ד"ר גולדפרב, כשהראינו לו את תוצאות מכון השמיעה והוא המליץ חד משמעית על ניתוח, העזנו לגלות לו על ההומאופתיה והוא הסביר לנו שזה שום כלום ואין סיכוי שיעזור. זו תגובה די צפויה מרופא קונבנציונלי.
אגב, הקשבנו לו בתשומת לב בהחלט. אם ההמאופתיה לא תעזור נפנה לניתוח. אנחנו רוצים לעזור לילד, נעשה מה שצריך בשביל זה. לא משמעותי לי "מי ינצח". העיקר שהילד שלי ישמע.
הרופא הסביר, שלפעמים הנוזלים הם תוצאה של מערכת אוורור בלתי בשלה באוזן, כך שלפעמים הזמן שעובר עוזר, כי המערכות מבשילות יותר והאוזן מתייבשת.
לא כן אצלינו, שהילד כבר בן 5, אז כבר מצפים שאם הייבוש הטבעי יעזור, זה כבר היה צריך לקרות. וזה לא קרה ולכן יש לנתח.
אנחנו פנינו להומאפתיה לאחר שהוריי טיפלו בעבר כך בשני ילדים מועמדים לניתוח כפתורים, וחסכו אותו.
ובאמת, אני, כמו שהרגשתי שהוא לא שומע, אני רואה כעת שיפור ניכר. משהו ברור ומוחלט.

בתוך כך, סליחה אם זה ארוך, המליצו לנו על טיפול נוסף, אין לי כח לפרט בכתיבה, אבל זה משהו כמו לחיצה חזקה בשני הצדדים ושחרור הנוזלים.
המליץ לנו על זה רב שהוא דמות רוחנית משמעותית עבורינו ואנחנו מתכוונים לנסות. יש תור להשבוע.
אגב, זה זול יותר מהמאופתיה.
אולי בסוף לא נדע מה פתר את הבעיה, כי אנו "יורים לכל הכיוונים", אבל אנחנו מעוניינים לעזור לו מהר ככל האפשר. המסכן כבר לימד את עצמו לקרוא שפתיים.
אם זה מעניין אותך, פני אליי ואתן לך את המספר של המטפל החדש. אולי שווה לך להתקשר ולשאול אם זה מתאים לכם.

זה נפלא שפניתם לרפלקסולוגיה, כשתראו בעז"ה בקרוב שזה עוזר, ראי את תגובתי כמיותרת.
אם בכל אופן תצטרכי לה, אז כתבתי.


סליחה שוב על האורך.
רפואה שלמה בקרוב!
הכול בגבול.
ילד שלא שומע מפתח פערים בכל כך הרבה תחומים שכבר עדיף ניתוח על פני תיקון כל הנזקים של עד שההומאופטיה עושה את שלה.
עשיתי לבן שלי ניתוח, ואני מצטערת על כל יום שניסיתי דברים אחרים. הם אמנם הועילו מעט אבל בראיה לטווח הרחוק - הם הזיקו הרבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
נכתב ע"י GRN;1483618:
הכול בגבול.
ילד שלא שומע מפתח פערים בכל כך הרבה תחומים שכבר עדיף ניתוח על פני תיקון כל הנזקים של עד שההומאופטיה עושה את שלה.
עשיתי לבן שלי ניתוח, ואני מצטערת על כל יום שניסיתי דברים אחרים. הם אמנם הועילו מעט אבל בראיה לטווח הרחוק - הם הזיקו הרבה.

נכתב ע"י sh12;1483503:
KR,
זה טוב לנסות לרפא ללא ניתוח, אבל תיזהרו לא למשוך זמן רב מידי,
בינתים הילד צובר פער לימודי / חברתי / התפתחותי!!!!
(תנסי את להסתובב כל היום עם אוזניים חסומות)

ניסיתם אייר פופר? בגיל 5 הילד כבר ממש יכול לשתף פעולה!

כמובן כמובן, לא ציינתי, אבל אנחנו נותנים צ'אנס לכל הדברים האלו, דווקא בגלל שהילד, מתוק שכמוהו, מסתדר מצויין, קורא מצויין, לא מפתח פערים, וב"ה ב"ה נינוח ולא מתוסכל.
העיקר שב"ה השתפר.
נכתב ע"י ariels;1483458:
רותי -
יש גם נרות הופי. שמעתי שזה מדהים בייבוש נוזלים,
לאח שלי זה עזר פלאים עם סינוסים מודלקים של שנים
וכמובן להימנע מחלבי

כן אנחנו מנסים את ההמנעות מהחלבי.
שכחתי לציין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
אצלינו בני היה עם דלקות אוזניים שיש הפרשה בחוץ מגיל חצי שנה.
ניסינו טיפולי תרופתי, הומופטיה, דיוקר סיני. לא היו תוצאות מרשימות.

הפסקנו לילד מוצרי בוטנים (במבה) ומוצרי חלב פרה ונתנו לו רק מוצרי חלב עיזים, אבל לגמרי. והדלקות אוזניים עברו ב"ה. (מידי פעם היו פיקשושים, אבל כבר לא נזילות כמו אז)
כיום, בן 6.5 החזרנו לו בהדרגה מוצרי חלב-(ביו.. גבינה/לבן ואח"כ ניגר) וב"ה אין אין מה שהיה לו.

בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
בהמשך לדבריי
אין לי שום דבר נגד הומאופתיה או רפלקסלוגיה, ראיתי מספיק מקרים שזה עוזר, רק אנא ממכם, קודם כל להרגיע את הילד, בין אם מדובר על אקמול או על זריקה פסיכאטרית, הדיונים הם כשהילד לא סובל!, אתם רוצים תנו לו כדור שינה, אבל לתת לילד לצרוח מכאב בגלל שלהורים קשה לקום מהספה, שוב, זה גובל בהזנחה.
ולפותחת האשכול, ראיתי ששאלת - בימים שקר כל כך בחוץ, האם כדאי ללכת לחפש טיפול לצרחותיה הנוראיות של הבת... (היא סה"כ סובלת מכאבי תופת, לא משהו רציני...)
את בטוחה שאת צריכה תשובה לדבר כזה?
אם כן, תתקשרי 100 ותשאלי, את הולכת לקבל תשובה ברורה, מבטיח לך...

(נ.ב. אני מתלבט כבר האם אחריותי למשמע הסיפור, נגמרה בהודעה הזו...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
נכתב ע"י פופקו;1483762:
בהמשך לדבריי
אין לי שום דבר נגד הומאופתיה או רפלקסלוגיה, ראיתי מספיק מקרים שזה עוזר, רק אנא ממכם, קודם כל להרגיע את הילד, בין אם מדובר על אקמול או על זריקה פסיכאטרית, הדיונים הם כשהילד לא סובל!, אתם רוצים תנו לו כדור שינה, אבל לתת לילד לצרוח מכאב בגלל שלהורים קשה לקום מהספה, שוב, זה גובל בהזנחה.
ולפותחת האשכול, ראיתי ששאלת - בימים שקר כל כך בחוץ, האם כדאי ללכת לחפש טיפול לצרחותיה הנוראיות של הבת... (היא סה"כ סובלת מכאבי תופת, לא משהו רציני...)
את בטוחה שאת צריכה תשובה לדבר כזה?
אם כן, תתקשרי 100 ותשאלי, את הולכת לקבל תשובה ברורה, מבטיח לך...

(נ.ב. אני מתלבט כבר האם אחריותי למשמע הסיפור, נגמרה בהודעה הזו...)

וודאי שצריך לחפש טיפול, השאלה אם הקור לא יזיק לאוזניים שלה ויגרום למצב חמור יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
נכתב ע"י פופקו;1483762:
בהמשך לדבריי
אין לי שום דבר נגד הומאופתיה או רפלקסלוגיה, ראיתי מספיק מקרים שזה עוזר, רק אנא ממכם, קודם כל להרגיע את הילד, בין אם מדובר על אקמול או על זריקה פסיכאטרית, הדיונים הם כשהילד לא סובל!, אתם רוצים תנו לו כדור שינה, אבל לתת לילד לצרוח מכאב בגלל שלהורים קשה לקום מהספה, שוב, זה גובל בהזנחה.
ולפותחת האשכול, ראיתי ששאלת - בימים שקר כל כך בחוץ, האם כדאי ללכת לחפש טיפול לצרחותיה הנוראיות של הבת... (היא סה"כ סובלת מכאבי תופת, לא משהו רציני...)
את בטוחה שאת צריכה תשובה לדבר כזה?
אם כן, תתקשרי 100 ותשאלי, את הולכת לקבל תשובה ברורה, מבטיח לך...

(נ.ב. אני מתלבט כבר האם אחריותי למשמע הסיפור, נגמרה בהודעה הזו...)

היא מציינת שהיא כבר נותנת אנטיביוטיקה ובמקביל היא מחפשת טיפול הומופאתי להרגעה.
כלומר הבת שלה כבר לא בוכה בלילה וצורחת מכאבים, וכשהיא רגועה היא מטפלת בשביל מנע של פעמים הבאות.

וסתם כך- שלי, אקמול יכול לעזור גם עם כאבי אזניים עד שהאנטיביוטיקה משפיעה, וכך את מרוויחה שהילד לא סובל וגם לא האמא שלו.
 
נכתב ע"י מלפפון;1483784:
היא מציינת שהיא כבר נותנת אנטיביוטיקה ובמקביל היא מחפשת טיפול הומאופתי להרגעה.
כלומר הבת שלה כבר לא בוכה בלילה וצורחת מכאבים, וכשהיא רגועה היא מטפלת בשביל מנע של פעמים הבאות.

וסתם כך- שלי, אקמול יכול לעזור גם עם כאבי אוזניים עד שהאנטיביוטיקה משפיעה, וכך את מרוויחה שהילד לא סובל וגם לא האמא שלו.

מלפפון, לצערי הבת שלי עדיין בוכה בלילות וצורחת מכאבים. אני לא יודעת מה ההשפעה של האנטיביוטיקה כי היא לוקחת את זה למניעה כבר 5 ימים ורק צורחת יותר עם הזמן... לגבי האקמול- אם הייתי נותנת לה אקמול כל פעם שהיא צורחת, המצב לא היה טוב... אני מטפטפת לה שמן זית חמים לאוזן וזה מרגיע אותה במקצת.
אני מחפשת טיפול הומאופתי שיעזור איפה שהאנטיביוטיקה נכשלה במטרה למנוע ניתוח.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה