זוכרים אותי?

נכתב ע"י Shellykaz;1483779:
וודאי שצריך לחפש טיפול, השאלה אם הקור לא יזיק לאוזניים שלה ויגרום למצב חמור יותר.
אולי יש מצב לחפש מישהי שתבוא אלייך?
 
אם את מכירה מישהי כזו -בשמחה.
השאלה היא איזה טיפול לנסות, והאם שווה להשקיע הון תועפות במשהו שלא יעזור...
 
נכתב ע"י ariels;1482885:
מכירה מישהו מדהים שמטפל גם בירושלים, ומגיע אליכם הביתה. המון נסיון עם תינוקות.
אם את רוצה - אשלח לך באישי את השם.
גם אורטל מזרחי מעולה.
אני לא מכירה, אבל אולי אפשר לשאול.
ומה שאריאלס כתבה-
 
נכתב ע"י סא;1483813:
אני לא מכירה, אבל אולי אפשר לשאול.
ומה שאריאלס כתבה-

כבר התחלתי טיפול רפלקסולוגי אצל מישהי מירושלים והיא הסבירה לי איך להמשיך בבית. השאלה היא למה אין הטבה למרות שהיא ציינה שכבר אחרי כמה פעמים הילדה אמורה להירגע מעט...
 
נכתב ע"י OR_Design;1483821:
את האמת.. אני לא מצליחה להבין אמא שרופאים המליצו לה בדחיפות על ניתוח והיא מחפשת לה טיפולים שונים ומשונים רק כדי לטפוח לעצמה על השכם שהנה, היא לא עשתה ניתוח.
חברה, זה הבן שלכם! זה אוזניים!!! איך אפשר לקחת סיכון על ילד שאחוזי השמיעה שלו ירדו?
אם מדובר בגוף שלכם.. מילא. אבל איך אפשר לתת לילד לסבול???
אוי. ואל תגידו שילד שלא שומע טוב לא סובל.

לי לא המליצו על ניתוח- אמרו שזה רק במקרה שכל השיטות האחרות לא יעזרו.
יש סיכונים רבים בניתוח למבוגרים, וקל וחומר לתינוקות רכים.
 
המלצתי לשלי באישי, ואני ממליצה גם כאן אם עוד מישהו שסובל קורא -
אבל היא לא מירושלים.
ליאת מורג, נטורופתית מקצועית ווותיקה, משלבת גם רפלקסולוגיה, דיקור סיני, פרחי באך, אירידיולוגיה - ולא יודעת מה עוד :)
הצילה לי את הילד מדלקות אזניים חוזרות ונשנות,
ויש לי כמה חברות שירדו אצלה פלאים במשקל אחרי אינספור נסיונות דיאטה.
אין לי אחוזים.
פשוט לפניה היינו אצל כמה מאחזי עיניים שקראו לעצמם באותם שמות,
ותני 200 ש"ח לזה ו-150 לזה, וזה לא נגמר ולא מועיל.
אז לתועלת הציבור...
ושיהיה רפואה שלמה מהרה.
 
שלי - שלחתי לך באישי.

לגבי ניתוח כפתורים - לא לכולם זה עוזר (כי לפעמים הגוף דוחה את הכפתור), ויש ילדים שגם גורם להם לבעיות (כי יש חור בעור התוף, מה שעלול להביא לזיהומים שחודרים מבחוץ)
רפואה זה בד"כ לא שחור ולבן, חוץ ממקרים קיצוניים.
יש הרבה דברים שרופאים אומרים כדבר "מוחלט" וזה לא תמיד כך.
 
נכתב ע"י OR_Design;1483821:
את האמת.. אני לא מצליחה להבין אמא שרופאים המליצו לה בדחיפות על ניתוח והיא מחפשת לה טיפולים שונים ומשונים רק כדי לטפוח לעצמה על השכם שהנה, היא לא עשתה ניתוח.
חברה, זה הבן שלכם! זה אוזניים!!! איך אפשר לקחת סיכון על ילד שאחוזי השמיעה שלו ירדו?
אם מדובר בגוף שלכם.. מילא. אבל איך אפשר לתת לילד לסבול???
אוי. ואל תגידו שילד שלא שומע טוב לא סובל.

אם את לא מצליחה להבין אז אל תביני.
את לא מכירה לא אותי ולא את הילד שלי ולא את המקרה לפרטיו.
אם אני עושה כך סימן שאפשר לעשות כך.
לא כל אמא שמנסה למנוע ניתוח, מסיבותיה היא והיא כן נמצאת בתוך העניין לפרטיו, היא אמא פחות טובה ממך.
 
שאלה לי אליכם-

אחרי טיפולים רפלקסולוגיים ממושכים ועוד טיפולים קונוונציונאליים, ללא שום הטבה אצל התינוקת
די נמאס מהמצב. אני חוששת שיש לה שוב דלקת אוזניים, ולא רק נוזלים ואין אפשרות לבדוק אותה עכשיו בגלל השלג ולא יודעת מתי כן.

הצרחות ממשיכות במלוא עוזן והנפש קרובה להתפקע...
הבו עצות בבקשה- מה ניתן לעשות? (חוץ מלקרוע ש"ש ואת זה אני כבר עושה...)
 
אצל רופא אף אוזן גרון היית?
או רק אצל רופא ילדים?
 
נתת לה משהו להרגעה עכשיו?
 
היינו אצל אחד ממומחי אף אוזן גרון בשע"צ והוא אמר שיש לה כמות אדירה של נוזלים באוזניים. זה היה כבר לפני הרבה זמן... ביחד עם אבי שהוא רופא ילדים המליצו על מינון קטן של אנטיביוטיקה למניעה.

עבר כבר שבוע- ולמרות האנטיביוטיקה הצרחות ממשיכות. האם זה אמור להיות כך?
 
אולי המינון לא מספיק כי הוא רק למניעה.
 
נכתב ע"י mirier;1487538:
אולי המינון לא מספיק כי הוא רק למניעה.

מזה בדיוק אני חוששת, כי אבי ראה ביום שישי (כשבאנו אליהם לשבת) שהאוזן מלאה נוזלים על גבול הדלקת. מצד שני, רק לפני שבוע היא סיימה אנטיביוטיקה במינון מלא.
השאלה היא איך אפשר לבדוק האם יש לה דלקת- השלג לא מפסיק לרדת ואי אפשר לצאת החוצה.
 
לא קראתי את כל האשכול והעצות, אבל שמעתי על מישהי ששמה לילד עם כאבי אוזנים שן שום שלמה באוזן, וזה עובד פלאים.
לא ניסיתי, אבל אולי זה יעזור.
רפואה שלמה!
 
נכתב ע"י מירי5;1487546:
לא קראתי את כל האשכול והעצות, אבל שמעתי על מישהי ששמה לילד עם כאבי אוזנים שן שום שלמה באוזן, וזה עובד פלאים.
לא ניסיתי, אבל אולי זה יעזור.
רפואה שלמה!

איך עושים את זה- זה לא מסוכן?
 
נכתב ע"י Shellykaz;1487547:
איך עושים את זה- זה לא מסוכן?

גם אני שאלתי..
אבל אם זו שן גדולה, ומשגיחים עליה- זה לא נכנס פנימה וזה בעצם כמו צמר גפן.
לא לוקחת אחריות...
 
בינתיים תתני אוטידין
 
נכתב ע"י efrat1;1487561:
בינתיים תתני אוטידין

אוטידין לא עוזר לה לצערי. היא צורחת רצוף עד לשעה 10:00 בלילה...
 
מהאתר של סולגאר
טִבלו צמר גפן בתערובת של כף שמן זית, שן שום פרוסה ושש טיפות שמן אתרי לבנדר באיכות טובה; החדירו בעדינות לאוזן החיצונית וכסו באמצעות כף היד למשך חמש דקות. אפשר לחזור על הטיפול אחת לארבע שעות
http://www.solgar.co.il/?CategoryID=281
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה