עזרה זעקת ילדי מודיעין עילית - ל"ג בעומר

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #65
בבני ברק יש מדורות בכלל?!
כי יש לי בת דודה שגרה שם באיזור העירייה ואמרה לי שפינו בבניין מולה מלא לולים מעץ ודלתות מעץ וכסאות ישנים וזה עומד באמצע הרחוב והילדים יכולים לקחת את זה למדורות ל"ג בעומר
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
בהחלט.
הם אטומים ולא מתעניינים בכלל בנושא הזה.
לא רוצה להבעיר פה סתם דיון מיותר על עיריית מודיעין עילית.
הם לא אטומים, הם נזהרים במינימום של בטיחות.
נכון, בעיר הכמעט הכי צפופה בארץ אין מקום למדורות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
בלי לקרוא תגובות קודמות
גם בירושלים זה כך בשנים האחרונות
יש אצלינו מדורה במקום בטיחותי. מדורה די מרכזית
בפיקוח מבוגרים
אחד המבוגרים מדליק.
הריקודים ממש רחוקים מהמדורה עצמה שהיא על הר ורוקדים בחניה. ובכל זאת...
שנה שעברה באו לפנות יום לפני לג בעומר בלווי כוחות משטרה לא מעטים
זה היה הזוי
גם פה יש הרבה דמעות.
ההענין הוא שהערייה לא מידי מנסה לבוא לקראת
ובוא תכשירו בכל שכונה מדורה אחת לפחות, תבדקו שהיא בטיחותית. תקחו פרטים של מי שלוקח אחריות
במקום זה יש נניח מקום אחד בכל שכונת רמות הענקית (ולא בתוך כל רמות בנפרד)
ובכלל המקומות הם לא באזורים חרדיים מרכזיים. וממילא אין לזה הענות כי זה לא נותן שום מענה
בכללי ההרגשה היא שאין רצון להבין את חשיבות הנושא לילדים ולבוא לקראת.. בלי לוותר על בטיחות
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #68
בקיצור....
אני מסכמת....
רוב ככל המגיבים חושבים וכנראה בצדק שיש לפנות כמעט את כל המדורות ולמנוע סכנות חמורות.
אי לכך....
חייבים להקצות מתחמים גדולים ומפוקחים לעניין לטובת מעמדי הדלקה שהם מנהג ישראל קדוש
וגם חייבים לעשות הסברה מכובדת בענין כדי למנוע מילדי ישראל עוגמת נפש גדולה.
זה כמו בשבילנו שמישהו יגנוב לנו את האוטו חלילה, או יפרוץ לנו הביתה.
זה ממש נראה ככה מנקודת מבטם של הילדים.
אז זה מסוכן וצריך לפנות, אך נדרשת גישה נכונה מול הילדים.
וצריך גם להיות חכמים וללמוד מהעבר.
ואם שנה שעברה ולפני שנתיים הילדים אספו ופינו להם [ובצדק...מסתבר] אז למה שוב אוספים?
הם אוספים בידיעה שיפרקו להם.
לא חבל?
במקום זה נסו לברר היכן יש מדורות מפוקחות

יש גם מאחורי קסם בכל שנה מדורה גדולה ויפה
וכאמור מתחת הבית שלי, מוזמנים. באמת מהמם. אחדות של כל רבדי האוכלוסיה בעיר, חסידים, ליטאים, אשכנזים, ספרדים, פתוחים וסגורים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
ואם שנה שעברה ולפני שנתיים הילדים אספו ופינו להם [ובצדק...מסתבר] אז למה שוב אוספים?
ככה זה ילדים מה לעשות...
אני רק חושבת שאם היו מודעות מסודרות בכל העיר על הפינוי המוכרח, זה היה עוזר להם להפנים ולקבל.
לי הם לא מאמינים... למרות שאני האחות הגדולה שלהם.....:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
האם לא דובר שם על המדורות שבהר עצמו?
לא, היה גם מדורות בצפת ובסביבה וגם על זה דיברו
שוב וודאי שהדברים צריכים פיקוח וכמה שיהיו מדורות יותר מרכזיות של קהילות עם השגחה ופחות מדורות של ילדים ללא פיקוח
וח"ו לבטל מנהג ישראל קדושים
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
והמדורה שלהם בטיחותית ואינה יכולה להזיק לאיש !!
יש כזה דבר מדורה בטיחותית של ילדים????
הרבה נזקים אירעו לגוף ולנפש בענייני המדורות ואסיפת הקרשים, אולי אם העיריה תתמיד בהרס המדורות ייתכן ויגיע שלב שבו חולי אסטמה יוכלו להסתובב ברחוב במחצית השניה של חודש אייר...
ולגופו של עניין- ההתעסקות במדורות היא בעייתית מאוד, הדבר הנכון הוא שההורים יהיו מעורבים במידה מסוימת ויתכן שזו מטרת העיריה, אכן כמובן כמו כל דבר במדינה שבה שלטון העם או התורה קובע, הדבר צריך להיעשות ע"פ רצון העם או תופשי התורה [רבנים]
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
ייתכן ויגיע שלב שבו חולי אסטמה יוכלו להסתובב ברחוב
לגמרי.
לדעתי זעקת המתקשים לנשום גוברת על זעקת ילדי מו"ע.
ואסיפת הקרשים,
סתם שאלה.
המנהג המקודש של הדלקת אש, שעליו יש מסורת שנים רבות אחורה,
לא נאמר על הדלקה בשמן ולא בקרשים שנזקם מרובה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
הגיע הזמן למצוא ללג בעומר מצוות חדשות שאינם כוללות השחתת רכוש, גזל, נזק סביבתי, הפרעה לכל הסביבה ועוד.
אם כזה דחוף, אפשר לעשות מנגל חשמלי במרפסת של הבית, רבי שמעון שמח מזה בערך אותו הדבר.
סתם מנהג גויי חיקוי של חג נוצרי מימי הבריטים, זה המצאה של הקיבוצים בישראל ואין סיבה לחקות אותם, והכי מצחיק זה להתלונן על העריה (הדפוקה!) שמנסה למנוע את הטיפשות הזו.
מלך! כל מילה פנינה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
הנחיות להורים לל"ג בעומר:
הורים שטובת ילדיהם לנגד עיניהם יקנו דלי ממתכת, 10 ליטר שמן וגופיה ישנה על מוט לפתילה, ידליקו וירקדו וישירו בר יוחאי, ואפשר לקנות גם מאכלים לברך לעילוי נשמת הצדיק
הורים שטובת עצמם לנגד עיניהם ישלחו את ילדיהם מערב פסח ועד ל"ג בעומר להסתובב ברחובות בשעות לא שעות ובמקומות לא שלהם, לקחת חפצים מכל הבא ליד ולתת להורים קצת שקט בערבים
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
וצריך גם להיות חכמים וללמוד מהעבר.
ואם שנה שעברה ולפני שנתיים הילדים אספו ופינו להם [ובצדק...מסתבר] אז למה שוב אוספים?
הם אוספים בידיעה שיפרקו להם.
לא חבל?
במקום זה נסו לברר היכן יש מדורות מפוקחות
כילד לשעבר.... העיקר במדורה זה האקשן באסיפת הקרשים, רק שכל אקשן צריך מטרה... וכשמגיעים למטרה מקווים גם להרשים...
ולכן עד שלא יהיה שינוי תודעתי אצל המבוגרים! להעניק לילדים תעסוקה חברתית ברמת ריגוש דומה, הילדים ימשיכו בשלהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
כילד לשעבר.... העיקר במדורה זה האקשן באסיפת הקרשים, רק שכל אקשן צריך מטרה... וכשמגיעים למטרה מקווים גם להרשים...
ולכן עד שלא יהיה שינוי תודעתי אצל המבוגרים! להעניק לילדים תעסוקה חברתית ברמת ריגוש דומה, הילדים ימשיכו בשלהם
בהחלט
וזה המקום של המבוגר האחראי לספק תחליף לאטרף חטיפות החפצים למדורות.
ולחוסר הבטיחו בהקמת המדורה, במיוחד זו עם הקלוץ.
והטיירים [כך קראו להם כשאני הייתי ילדה]
וחציית כבישים בלי להסתכל משום שאין דרך לראות מה קורה בכביש מבעד להררי הגרוטאות
וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
הנחיות להורים לל"ג בעומר:
הורים שטובת ילדיהם לנגד עיניהם יקנו דלי ממתכת, 10 ליטר שמן וגופיה ישנה על מוט לפתילה, ידליקו וירקדו וישירו בר יוחאי, ואפשר לקנות גם מאכלים לברך לעילוי נשמת הצדיק
הורים שטובת עצמם לנגד עיניהם ישלחו את ילדיהם מערב פסח ועד ל"ג בעומר להסתובב ברחובות בשעות לא שעות ובמקומות לא שלהם, לקחת חפצים מכל הבא ליד ולתת להורים קצת שקט בערבים
תחליף את המילה "טובת" ב"הנאת" ואת "ילדיהם/עצמם"
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה