קורונה חיסון הקורונה של חברת "פייזר"

מצב
הנושא נעול.
מישהו יודע האם החיסון של מודרנה אמור להיות יותר יעיל/בטוח ומתי הוא אמרו לנחות כאן?
אם באופן תיאורטי היו עומדות בפני שני אופציות לחיסון, פייזר או מודרנה הייתי בוחרת באפשרות השניה
למרות שאני לא מבינה כלום ברפואה, ולא בדקתי את הנושא לעומקו.
רק מציינת שלש נקודות שבעיני גורמות להעדפה של מודרנה
1. הודעת פייזר שלא תפרסם תוצאות ניסוי עד לאחר הבחירות בארה"ב - זה אמור להיות לוח זמנים מדעי. ולא פוליטי. נקודה.
2. פייזר הודיעו על יעילות של 90%. כעבור שבוע מודרנה הציגו יעילות של 94%, אז פייזר עדכנו את תוצאות הניסוי ל-95%
3. בשימוע שנערך לפייזר ע"י ה-FDA אמנם הושג רוב, אך 4 הצביעו נגד אישור חירום לחיסון. לעומת זאת בשימוע שנערך למודרנה לאישור חירום היה נמנע 1 בלבד וללא מתנגדים.

אך ברור שבמציאות הנוכחית שלא ברור אם ומתי יגיעו החיסונים של מודרנה
החששות מתגמדים מול הרווח שבחיסון מהיר וזמין
(אני אישית אינני יכולה להתחסן עד אחרי הלידה וגמר ההנקה...)
 
אם באופן תיאורטי היו עומדות בפני שני אופציות לחיסון, פייזר או מודרנה הייתי בוחרת באפשרות השניה
למרות שאני לא מבינה כלום ברפואה, ולא בדקתי את הנושא לעומקו.
רק מציינת שלש נקודות שבעיני גורמות להעדפה של מודרנה
1. הודעת פייזר שלא תפרסם תוצאות ניסוי עד לאחר הבחירות בארה"ב - זה אמור להיות לוח זמנים מדעי. ולא פוליטי. נקודה.
2. פייזר הודיעו על יעילות של 90%. כעבור שבוע מודרנה הציגו יעילות של 94%, אז פייזר עדכנו את תוצאות הניסוי ל-95%
3. בשימוע שנערך לפייזר ע"י ה-FDA אמנם הושג רוב, אך 4 הצביעו נגד אישור חירום לחיסון. לעומת זאת בשימוע שנערך למודרנה לאישור חירום היה נמנע 1 בלבד וללא מתנגדים.

אך ברור שבמציאות הנוכחית שלא ברור אם ומתי יגיעו החיסונים של מודרנה
החששות מתגמדים מול הרווח שבחיסון מהיר וזמין
2. מספרי החולים עברו מעקב ע"י ועדת מומחים חיצונית. אם לא מאמינים להם, אז אפשר לומר בכלל שהחיסון לא עובד...
3. דעת המיעוט הייתה ספציפית שלא לחסן בגילאים 16-18, שלפי דעתם בקבוצת הניסוי לא היו מספיק בגיל זה. בנוגע לבטיחות החיסון לשאר הגילאים הייתה תמימות דעים.

(אני אישית אינני יכולה להתחסן עד אחרי הלידה וגמר ההנקה...)
??


מהי ההמלצה בנוגע לנשים בהיריון ולנשים מיניקות?

נשים בהיריון - הקביעה המעודכנת של משרד הבריאות היא כי אין מניעה לחסן אישה הרה בחיסון של פייזר אם היא מעוניינת בכך, במיוחד אם היא מצויה בסביבה שבה קיים סיכון שהיא חשופה לחולי קורונה או שהיא עלולה לסבול ממחלה קשה אם תידבק.

נשים מיניקות - אין כל מניעה לחסן אותן נגד קורונה בתקופת ההנקה. יש לציין כי מומלץ לנשים מיניקות שחולות בקורונה להמשיך להיניק.

עם זאת יש להדגיש שהחיסון לקורונה עדיין לא נוסה על נשים הרות או על נשים מיניקות.

אישה המתכננת היריון - אין עדויות לכך שמתן החיסון לאישה לפני שהיא נכנסת להיריון יכול להשפיע על העובר, ולכן אין המלצה על פרק זמן מסוים שיש להמתין בין קבלת החיסון לבין הכניסה להיריון.
 
שניהם עובדים על אותה טכנולוגיה חדשה שעדיין לא נוסתה כלל בעולם עד לפני שנה היא הייתה מדע חלומי, אף אחד לא העז לנסות אותה על בני אדם.
לידע כללי: לא נכון.
על פיתוח הטכנולוגי' הזו עבדו במרץ משך שני העשורים האחרונים (ללא קשר לנגיף הנוכחי, כמובן) - אלא שההליכים הביורוקרטיים קוצרו כעת, בשל דחיפות ונחיצות החיסון (אגב: לאו דוקא שההליכים הללו רצויים - ככלל - ע"פ ד"ת, וק"ל).
 
שניהם עובדים על אותה טכנולוגיה חדשה
שעדיין לא נוסתה כלל בעולם
עד לפני שנה היא הייתה מדע חלומי, אף אחד לא העז לנסות אותה על בני אדם. כי יתכנו תופעות לוואי ארוכות טווח, שקשה מאוד לדעת כרגע.
הטכניקה הזו אושרה במהירות כזו רק בגלל הדחיפות , (כל חיסון אחר בטכנולוגיה רגילה צריך הרבה יותר זמן לפיתוח.)
ועדיין היא מלאה מתנגדים מקיר לקיר ע"י אנשי מקצוע רציניים. (ולא רק קונספירציות!)
צריך לדעת להבדיל בין אנשי קונספירציות לבין עובדות בדוקות מאנשי מקצוע אמינים. ופה לצערנו יש משתיהם ואנשים רבים נוטים להתבלבל, ולהגיד הכל קונספירציה, ומרשים לעצמם לטמון ראשם בחול ולהתעלם מעובדות שאי אפשר להכחיש.
שקר וכזב, שמפיצים מתנגדי כל החיסונים.
מדובר על טכנולוגיה חדשה שידועה כבר למעלה מעשר שנים, ואין שום סיבה לחשוב שיש לה תופעות לוואי יותר מהחיסונים האחרים. להיפך.
לכל קונספירציה אפשר למצוא עשרות 'אנשי מקצוע' רציניים שיתמכו בה ויפיצו אותה.
 
אין לי שום אינטרס אצל פייזר...
1. הודעת פייזר שלא תפרסם תוצאות ניסוי עד לאחר הבחירות בארה"ב - זה אמור להיות לוח זמנים מדעי. ולא פוליטי. נקודה.
גם אם ההודעה היתה ממניעים פוליטיים, אין שום הגיון שגם אתה תתנהל לפי מניעים פוליטיים ולא מקצועיים.
2. פייזר הודיעו על יעילות של 90%. כעבור שבוע מודרנה הציגו יעילות של 94%, אז פייזר עדכנו את תוצאות הניסוי ל-95%
מה זה חשוב?
3. בשימוע שנערך לפייזר ע"י ה-FDA אמנם הושג רוב, אך 4 הצביעו נגד אישור חירום לחיסון. לעומת זאת בשימוע שנערך למודרנה לאישור חירום היה נמנע 1 בלבד וללא מתנגדים.
ה-4 שהצביעו נגד הודיעו שיסירו את התנגדותם אם הוא יאושר רק מגיל 18 ולא מגיל 16, מה שקרה בחיסון של מודרנה שאושר רק מעל לגיל 18.
 
נשים בהיריון - הקביעה המעודכנת של משרד הבריאות היא כי אין מניעה לחסן אישה הרה בחיסון של פייזר אם היא מעוניינת בכך, במיוחד אם היא מצויה בסביבה שבה קיים סיכון שהיא חשופה לחולי קורונה או שהיא עלולה לסבול ממחלה קשה אם תידבק.
ישנם רופאים שממליצים לנשים בהריון להתחסן.
 
שניהם עובדים על אותה טכנולוגיה חדשה
שעדיין לא נוסתה כלל בעולם
עד לפני שנה היא הייתה מדע חלומי, אף אחד לא העז לנסות אותה על בני אדם. כי יתכנו תופעות לוואי ארוכות טווח, שקשה מאוד לדעת כרגע.
הטכניקה הזו אושרה במהירות כזו רק בגלל הדחיפות , (כל חיסון אחר בטכנולוגיה רגילה צריך הרבה יותר זמן לפיתוח.)
ועדיין היא מלאה מתנגדים מקיר לקיר ע"י אנשי מקצוע רציניים. (ולא רק קונספירציות!)
צריך לדעת להבדיל בין אנשי קונספירציות לבין עובדות בדוקות מאנשי מקצוע אמינים. ופה לצערנו יש משתיהם ואנשים רבים נוטים להתבלבל, ולהגיד הכל קונספירציה, ומרשים לעצמם לטמון ראשם בחול ולהתעלם מעובדות שאי אפשר להכחיש.
הטרולים הצצים בפרוג בקשר לחיסונים, גרועים יותר אפילו מהקונספירטיבים.

הטכנולוגיה הזו מנוסה שנים ארוכות בין היתר על אלפי בני אדם.

לשתיית חלב פרה, רק לשם המשל, יש אנשי מקצוע מתנגדים הרבה יותר מלחיסון הקורונה. "מקיר לקיר."
 
על סמך המחקרים שלא נעשו על השפעת החיסון הזה על העובר?
אפילו פייזר לא העיזו לבדוק מחשש שזה ישפיע לרעה על תוצאות המחקר.
אני לא הייתי עושה מהסיבה שציינת.
אבל כך חלקם אומרים. (אם תרצי שמות יש לי)
 
על סמך המחקרים שלא נעשו על השפעת החיסון הזה על העובר?
אפילו פייזר לא העיזו לבדוק מחשש שזה ישפיע לרעה על תוצאות המחקר.
על סמך דעתם, לפי הידע הרפואי והנסיון שלהם, שאין שום סיבה שאם זה בריא לכולם זה לא יהיה בריא לנשים בהריון.
זה קצת משונה שרופאים וארגוני בריאות עולמיים, מביעים את דעתם. אבל תתפלאו: יש כאלו, שיש להם ידע רפואי רב, למרות שאין להם, למשל, שלל ניקים לפרוג.
 
נערך לאחרונה ב:
אני לא הייתי עושה מהסיבה שציינת.
אבל כך חלקם אומרים. (אם תרצי שמות יש לי)
לתושמת לב, ציטטת קונספירציה מדומיינת (לא העזו לנסות בגלל החשש שישפיע לרעה)
המון טיפולים רפואיים לא נוסו על נשים בהריון. זהו.
 
לתושמת לב, ציטטת קונספירציה מדומיינת (לא העזו לנסות בגלל החשש שישפיע לרעה)
המון טיפולים רפואיים לא נוסו על נשים בהריון. זהו.
למה?
(הם אפילו הזהירו את הנסיינים לא להיכנס להריון עד זמן מסוים לאחר החיסון השני. למה?)
למה לעובדות קוראים קונספירציות?
 
מכירה נשים בהריון שלקחו את החיסון וזאת לאחר שבדקו לעומק את הרכב החיסון.


זה בסך הכל חלבון שהגוף כבר מכיר ולכן לא צפויות תופעות מדאיגות
 
לתושמת לב, ציטטת קונספירציה מדומיינת (לא העזו לנסות בגלל החשש שישפיע לרעה)
המון טיפולים רפואיים לא נוסו על נשים בהריון. זהו.
כוונתי היתה שלא אקח בכזה מצב, כמו הרבה תרופות שלא אקח בהריון.
(עודף זהירות)
 
נראה לי שלמפקפקי החיסונים החיסון עלול להזיק יותר מלמאמיני החיסונים.
יש השפעה של מה אתה מרגיש כשאתה עושה מה שאתה עושה.
בדיוק כמו שאם כשאתה שותה קולה ואתה מרגיש ששתית רעל- זה יזיק לך יותר.
שכל אחד יעשה את מה שרבו יורה לו. השואלים- ישאלו באופן אישי. המסתמכים על הודעות כלליות- יסתמכו.
ובלבד שיעשו זאת מתוך תחושה שהם עושים את הדבר הנכון.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה