קורונה חיסון הקורונה של חברת "פייזר"

מצב
הנושא נעול.
בכל אופן, באמת זה תפקיד שלנו, לדאוג לקרובי משפחה מבוגרים, שהתקשרו למוקד (וחיכו שלוש שעות בטלפון) וקבעו להם תור לעוד שבועיים, ולשנע ולדחוף אותם למקום שיש בו תורות פנויים.
 
נערך לאחרונה ב:
(אני מקווה שאתה באמת רוצה חיסון ולא בציניות).
לגמרי לא, בשביל זה פירטתי את המצב שלנו כעת. עסקן כלשהו כבר אמר לנו שאנחנו צריכים לחסן אותו וגמרנו.
אפנה לרופא שלנו ואנסה לקדם את זה.
 
בכל אופן, באמת זה תפקיד שלנו, לדאוג לקרובי משפחה מבוגרים, שהתקשרו למוקד (וחיכו שלוש שעות בטלפון) וקבעו להם תור לעוד שבועיים, ולשנע ולדחוף אותם למקום שיש בו תורות פנויים.
איך תמצא אותם.
 
בכל אופן, באמת זה תפקיד שלנו, לדאוג לקרובי משפחה מבוגרים, שהתקשרו למוקד (וחיכו שלוש שעות בטלפון) וקבעו להם תור לעוד שבועיים, ולשנע ולדחוף אותם למקום שיש בו תורות פנויים.
כל מי שרוצה להתחסן יכול להתחסן עם תורים זמינים,
עוד לא מצאתי קופה או סניף שמחסנים והתורים הם לעוד שבועיים.
 
כל מי שרוצה להתחסן יכול להתחסן עם תורים זמינים,
עוד לא מצאתי קופה או סניף שמחסנים והתורים הם לעוד שבועיים.
כנראה ככה היה בהתחלה לפני שבוע או יותר.
עכשיו התורים זמינים אבל הזקנים לא יודעים מזה והם מחכים לתור שהם רשמו ביומן שלהם בחרדת קודש.
 
כנראה ככה היה בהתחלה לפני שבוע או יותר.
עכשיו התורים זמינים אבל הזקנים לא יודעים מזה והם מחכים לתור שהם רשמו ביומן שלהם בחרדת קודש.
בדקתי גם לפני שבוע והיה תורים לחיסונים כל הזמן
יכול להיות שהיו קצת פחות נקודות

אני כדרכי לא מאמין לכל דיווח בתקשורת ומנסה לבדוק לבד.
הדיווחים על חיסונים לעוד שבועיים הם דיווחים לא נכונים

גם לו יצוייר שקבעו לאיזה קשיש תור לעוד שבועיים, תסמכו על הקופה שתתקשר אליו עשר פעמים להקדים את התור
לקופות יש אינטרס עצום לחסן כמה שיותר
יהיו שיאמרו טוב ויהיו שיאמרו לא טוב אבל זה מצב נתון.
 
אני כדרכי לא מאמין לכל דיווח בתקשורת ומנסה לבדוק לבד.
הדיווחים על חיסונים לעוד שבועיים הם דיווחים לא נכונים
QUOTE="אפשרי, post: 8742765, member: 25810"]
תורות שנקבעו בשבוע שעבר ל6 -8 לינואר, אני מכיר אישית
[/QUOTE]
 
אפשר להיות רגוע שזה לא על חשבון זקנים?
 
אפשר להיות רגוע שזה לא על חשבון זקנים?
הדרומיים בינינו בודאי יכולים להתחסן.
 
מה הסיפור שהתפרסם היום על 2 אנשים שהתחסנו ואחרי כמה שעות התמוטטו ונפטרו. מישהו יודע לאמת את זה ? יש תגובה ממשרד הבריאות על הסיפור?
 
מה הסיפור שהתפרסם היום על 2 אנשים שהתחסנו ואחרי כמה שעות התמוטטו ונפטרו. מישהו יודע לאמת את זה ? יש תגובה ממשרד הבריאות על הסיפור?
זה "עם חיסון" ולא "מהחיסון".
 
מה הסיפור שהתפרסם היום על 2 אנשים שהתחסנו ואחרי כמה שעות התמוטטו ונפטרו. מישהו יודע לאמת את זה ? יש תגובה ממשרד הבריאות על הסיפור?
ליתר דיוק:
חולה לב שהתחסן, התמוטט כשעה לאחר מכן ונפטר; גם המשפחה אינה קושרת זאת לחיסון.
אדם אלרגי לתרכובת החיסון, החליט להתחסן על־אף זאת, ופיתח תסמינים צפויים.
[כפי שלעיל הוזכר, אם כבר - יש לטעון כי החיסון מאריך־חיים בצורה על־טבעית, עכ"פ מהבחינה הסטטיסטית...].

לסיכום - הענין 'מאומת' (חלקית); התפרסמה תגובה ממשה"ב; סיבה לחשש - אין.
 
אפשר לבדוק באתרים של קופות החולים ובתי החולים
יש מספיק תורים לכולם, לפעמים ימים שלמים שעדיין פנויים כמעט ללא תורים.
אולי במקומות נידחים או אולי באיזורים מאוד ספציפיים אין מספיק נקודות.

אינני מתערב בוויכוח החיסונים, אבל לא צריך להאמין לכל דיווח על עומסים, שווה לבדוק לבד.
מי שבודק רואה שחייבים לתת אפשרות לחסן גם צעירים, אחרת הקופות יהיו חסרי עבודה.
לא אתפלא אם בעוד כמה ימים כבר תצא הודעה רשמית ממשרד הבריאות שאפשר לחסן כל מי שרוצה.
בעלי הלך בסוף יום, וזרקו אןתו מכל המדרגות כי אין מיותר.

אה וזה היה באזור המרכז..
 
בדקתי גם לפני שבוע והיה תורים לחיסונים כל הזמן
יכול להיות שהיו קצת פחות נקודות

אני כדרכי לא מאמין לכל דיווח בתקשורת ומנסה לבדוק לבד.
הדיווחים על חיסונים לעוד שבועיים הם דיווחים לא נכונים
בדקתי שבוע שעבר (כדרכי אני לא מאמינה לכל מיני מפיצי שמועות..:rolleyes:),
ולא היה תור בקופה שלי לפני שבוע הבא.
אולי אנחנו מדברים על קופות שונות ואזורים שונים.
 
כלל ראשון בהזמנת תור לחיסון! לא להתקשר למוקדי הקופות (* וכו')
להתקשר רק לסניפים! בדר"כ הם הרבה יותר גמישים...
 
בדקתי גם לפני שבוע והיה תורים לחיסונים כל הזמן
יכול להיות שהיו קצת פחות נקודות

אני כדרכי לא מאמין לכל דיווח בתקשורת ומנסה לבדוק לבד.
הדיווחים על חיסונים לעוד שבועיים הם דיווחים לא נכונים

גם לו יצוייר שקבעו לאיזה קשיש תור לעוד שבועיים, תסמכו על הקופה שתתקשר אליו עשר פעמים להקדים את התור
לקופות יש אינטרס עצום לחסן כמה שיותר
יהיו שיאמרו טוב ויהיו שיאמרו לא טוב אבל זה מצב נתון.
לקרובי משפחה שלי שמתגוררים בירושלים קבעו תור לעוד שבוע וחצי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה