קורונה חיסון הקורונה של חברת "פייזר"

מצב
הנושא נעול.
לקרובים שלי קבעו לו' שבט (כללית ירושלים)
 
(רוצה לומר, מי עשה מהמקרה של חולה בסרטן + התקפי לב קודמים שמת אחרי החיסון כותרות ראשיות?)
ודאג להדגיש שזה חלילה לא מהחיסון!
הרי אם אותו אדם היה מת באופן פתאומי בביתו בלי לקבל חיסון, מה היו כותבים בסיבת הפטירה? קורונה.
מכירה אישית מישהו שזה קרה לו (בלי לקבל חיסון... ואפילו קיבל תשובה שלילית כמה ימים קודם!)
אבל מהחיסון? חלילה!
 
בדקתי שבוע שעבר (כדרכי אני לא מאמינה לכל מיני מפיצי שמועות..:rolleyes:),
ולא היה תור בקופה שלי לפני שבוע הבא.
אולי אנחנו מדברים על קופות שונות ואזורים שונים.

לקרובי משפחה שלי שמתגוררים בירושלים קבעו תור לעוד שבוע וחצי.
לקרובים שלי קבעו לו' שבט (כללית ירושלים)
תבדקו באתר של הקופה מתי יש תור חיסונים
במרכז וגם בירושלים יש המון תורים זמינים מהיום למחר בהרבה מקומות

אולי לכללית בירושלים אין כמעט מבוטחים לכן לא פתחו נקודות

אפשר להתחסן גם בהרבה בתי חולים.
 
במאוחדת מודיעין עילית חייגו מהמרפאות לכל המבוגרים מעל 60 החברים בקופה וקבעו להם תור לחיסון.
רוב המתחסנים במאוחדת מודיעין עילית הינם מתחת לגיל 60 אבל עם סיבות שונות.
 
נראה שכל קופה מתנהלת אחרת, וגם כל אזור זה משהו אחר.
אנשים מעל 60 שקבעו להם תור רחוק, כדאי לנסות בסניף עצמו להקדים את התור.
מי שיש לו אפשרות דרך האתר של קופת החולים שלו, זה קל יותר.
 
מכירה מישהי שקבעו לה תור לשבט.
היא שאלה אם יש תור זמין בסניף אחר של הקופה, ונתנו לה לעוד שלושה ימים.
 
הכי חשוב למבוגרים וגם לצעירים - להיזהר עכשיו יותר מהרגיל.
כמי שעוקבת אחרי המספרים, הגל עכשיו גבוה ומהיר. יש ערים עם 20 אחוז חיוביים ו 16 אחוז חיוביים ו 14 אחוז חיוביים. והגיעו לזה תוך זמן קצר. והמספרים עולים כל יום.
בע''ה הגל הזה יעבור.
רק בינתיים עוד קצת אורך רוח, להיזהר ולהישמר.
גם כשהולכים להתחסן, לשמור מרחק, מסכות, אוורור ככל האפשר.
גם כשממתינים רבע שעה לאחר החיסון. אנשים, מייד אחרי החיסון - עוד לא מחוסנים! לגמרי לא. תחפשו לכם מקום קצת רחוק מאחרים, קצת מאוורר יותר. חטאו ידיים באלכוג'ל.
וד' יהיה בעזרנו.
 
אולי זה גם תלוי בקופות
שמעתי שבכללית קשה למצוא תור לחיסון
אבל ההורים שלי במכבי כבר התחסנו וכן מכירה כמה שהיה להם תור במכבי בני ברק והיו ממש מרוצים מהמהירות ומהיעילות
אימי לדוג' היתה עם תור אבל אבי בלי תור
ותוך 1/4 שעה היו בחוץ
בנימין חינקיס כותב בהמודיע שצעירים שמגיעים יכולים לקבל גם חיסון בדיוק מהסיבה הנ"ל (החיסונים יוצאים מהקפאה עמוקה מאד ואין אפשרות להחזיר אותם)
 
אני חושב שכל המאמרים האלה נגד חיסוני הקורונה זה מאנשים שבכלל מתנגדים לחיסונים ואין ענין בכלל להתפלפל איתם
זה נכון חלקית בלבד.
לדוג' ד"ר יוסף גיל שחר שידוע כמתנגד חיסונים רציני, דווקא בחיסון הקרונה נותן יותר אמון, וממש וממש לא אומר למבוגרים לא להתחסן. אלא בהחלט לשקול את זה. ניתן לקרוא על כך באתר שלו.
(מה שמעיד על כך שהוא אובייקטיבי, ולא קוטל בלי לבדוק)
מצד שני ישנם רופאים סופר קובנציונאליים שמצדדים בכל החיסונים, ובנוגע לחיסון הזה ספציפית, טוענים שמישהו רץ פה מידי מהר. לא פוסלים, אבל יש להם השגות.
 
יש למשהו מידע אמין שנגוע לבן אדם מבוגר שעבר קרונה וסובל ממחלות רקע רבות עם הוא צריך לעבור חיסון???(למרות שעבר קקרונה)
 
לא אומרים למאבטח שהולכים לחיסון
בשטח מחסנים כמעט כל מי שמגיע
אח"כ נכנסתי ועקפתי את מאבטח ואין סיכוי, שולחים אותך למנהלת שמסרבת ודוחה אותך לשבוע הבא (שיגיעו חיסונים )
וכך בדיוק גם במאוחדת בגאולה.
כנראה משהו השתנה ביומיים האחרונים, יתכן שפה ושם היו כאלה שלא ידעו נהלים, כל מי שאני שמעתי כולל אני לא נתנו לו.

אל תטעו אנשים שמגיעים במיוחד, אני הייתי נותן סיכוי של 10% הצלחה להתפלח, לא אחוז אחד יותר.
 
לא אומרים למאבטח שהולכים לחיסון
בשטח מחסנים כמעט כל מי שמגיע
אתמול פורסם בחדשות שהיה צעיר שהגיע להיתחסם והמאבטח לא הסכים ואז הגיעו קבוצה של רופאים להיתסן ואותו צעיר ניצל את זה והציג את עצמו כפרמדיק והמאבטח נתן לו להיתחסן ואותו מרפאה פירסמו הודעה שהיות שיש צעירים שמנצלים את המצב פשוט היום הם יותר יגבירו את הפיקוח וכמובן ידרשו להציג תעודה מכל רופא
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה