- הוסף לסימניות
- #181
אני ב"ה לא יודע אנגלית, טס הרבה ומסתדר מצויין.
רק אדייק, אני יודע לקרא ABC ולכתוב נראה לי עם פחות טעויות מפקידי משרד הפנים... (איותי שמות ומקומות) מה ש"למדתי" כמובן כשהיה צורך בלי להשקיע בזה אלא "מעצמי", יש לי גם אברך שמסייע לי כיום בדברים מסויימים, שצריך לדעת לכתוב ABC... והוא אמר לי שהוא לא יודע בכלל, אמרתי לו שבזה אני יעבור אחריו ורק יחקה את הצורות, לא לקח יותר מ3 שבועות עד שהוא שלט מצויין! בקרא וכתוב, בלי להשקיע גם לא 5 דקות!
לגבי שיחה, אני לא יודע ולא מבין אנגלית, כמובן חוץ מתרגום של מילים שאני כל הזמן רואה מול העייניים, וגם הם לא יודע איך אומרים אלא איך כותבים.. ואני מסתדר מצויין!!! ומעולם לא שילמתי ש"ח אחד יותר בגלל זה (אדרבא, הרבה פעמים להיפך ואכמ"ל).
לעומת רוסית ו/או אוקראינית מעורבים אחת בשניה שאני יודע יותר מכמה מילים בהם... כי אני נצרך הרבה פעמים לשפות האלה, שוב בלי להשקיע כלום ללמוד אותם, רק כל פעם שהצטרכתי ו"הסתדרתי" גדל האוצר מילים... ונעזרתי כבר בשפות אלה גם מחוץ לאוקראינה הרבה.
אבל הרבה מאד אנשים שאני מדריך אותם ועוזר להם שלא יודעים קרא וכתוב ודבר באנגלית ורוסית וכו' ואין להם אייפונים, מסתדרים מצויין גם במערכות התחבורה ציבורית והרכבות באירופה, וודאי שבדברים אחרים.
ותמיד כשכן קרה שהיה סיבוך והיו צריכים מישהו היה בדיוק מישהו בשטח שידע, למרות שבדר"כ לא קורה.
(לי קרא פעם בהונגריה שם כמעט ולא יודעים אנגלית... והייתי חייב תרגום וב"ה מצאתי מישהו שהיה שם שהוריו גרו בבודפשט ודיבר הונגרית שוטפת)
למסקנא, אין שום צורך לבזבז זמן ללמוד את השפה.
רק אדייק, אני יודע לקרא ABC ולכתוב נראה לי עם פחות טעויות מפקידי משרד הפנים... (איותי שמות ומקומות) מה ש"למדתי" כמובן כשהיה צורך בלי להשקיע בזה אלא "מעצמי", יש לי גם אברך שמסייע לי כיום בדברים מסויימים, שצריך לדעת לכתוב ABC... והוא אמר לי שהוא לא יודע בכלל, אמרתי לו שבזה אני יעבור אחריו ורק יחקה את הצורות, לא לקח יותר מ3 שבועות עד שהוא שלט מצויין! בקרא וכתוב, בלי להשקיע גם לא 5 דקות!
לגבי שיחה, אני לא יודע ולא מבין אנגלית, כמובן חוץ מתרגום של מילים שאני כל הזמן רואה מול העייניים, וגם הם לא יודע איך אומרים אלא איך כותבים.. ואני מסתדר מצויין!!! ומעולם לא שילמתי ש"ח אחד יותר בגלל זה (אדרבא, הרבה פעמים להיפך ואכמ"ל).
לעומת רוסית ו/או אוקראינית מעורבים אחת בשניה שאני יודע יותר מכמה מילים בהם... כי אני נצרך הרבה פעמים לשפות האלה, שוב בלי להשקיע כלום ללמוד אותם, רק כל פעם שהצטרכתי ו"הסתדרתי" גדל האוצר מילים... ונעזרתי כבר בשפות אלה גם מחוץ לאוקראינה הרבה.
אבל הרבה מאד אנשים שאני מדריך אותם ועוזר להם שלא יודעים קרא וכתוב ודבר באנגלית ורוסית וכו' ואין להם אייפונים, מסתדרים מצויין גם במערכות התחבורה ציבורית והרכבות באירופה, וודאי שבדברים אחרים.
ותמיד כשכן קרה שהיה סיבוך והיו צריכים מישהו היה בדיוק מישהו בשטח שידע, למרות שבדר"כ לא קורה.
(לי קרא פעם בהונגריה שם כמעט ולא יודעים אנגלית... והייתי חייב תרגום וב"ה מצאתי מישהו שהיה שם שהוריו גרו בבודפשט ודיבר הונגרית שוטפת)
למסקנא, אין שום צורך לבזבז זמן ללמוד את השפה.
הנושאים החמים