דרוש מידע טיפול בנוער מתמודד או בסיכון / גרפולוגיה

  • הוסף לסימניות
  • #61
סתם ככה בחיפוש עבודה, מאד כדאי להיות יוזמתיים.
מציעה לרבנית לחפש את מספרי הטלפון, להתקשר, להסביר למה זה מעניין אותה ולמה היא רוצה להיכנס לתחום,
לשאול אותם אם הם צריכים עובדים עכשיו...
מנסיון, מעסיקים מעריכים עובדים יוזמתיים.
כן כן ודאי!
עובדים על זה, רק עוד לא הגענו לאיש המתאים שם, עדיין בשלב ההעברות מאחד למשנהו ומזכירתו...
וכמובן, "תנסו אחרי החגים"...
לא יודעים עדיין אם שם זו הכתובת, מגששים.
[ובכלל לא מחפשים כעיסוק עיקרי (בינתיים), אלא כמשהו נוסף, בעיקר בשביל הערך המוסף ותחושת השליחות].

תודה רבה!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #64
למשתמשי פרימיום יש אפשרות לשלוח הודעות פרטיות.
אבל אם אין ניתן לשים מייל ולשנות את השטרודל למשהו אחר.
שכחתי לציין, רלוונטי רק לבני ברק(מה שאני יודעת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
@אהרון 0 רוצה להביא כאן את העצה שלי לאחר בדיקה מעמיקה ויסודית עם שוק העבודה בתחום הטיפול /נוער נושר/יעוץ וכ', כמובן הדברים הם מתוך ההבנה וההתסכלות שלי, לא חייבים ללכת על פיהם רק לתת עוד מבט
במעבר על האשכול אני מבינה שמדובר במשהי צעירה (לא דווקא בגיל אלא בשוק התעסוקה) שרוצה מאד לעבוד עם נוער מתמודד ולהרגיש סיפוק ומשמעות בעבודה
אבל יש מושג כמו שכתבה גלבוע - לבדוק מה דורש שוק התעסוקה וחשוב אח"כ זה לעשות תאום ציפיות בין היכולות שלי לבין שוק התעסוקה
מנסיון מתחום הטיפול והרבה הרבה יותר מזה תחום הנוער בסיכון זה עבודה שואבת לגמרי!, קשה מאד לעשות בה גבולות והיא גם נפשית לעתים לא קלה בכלל, מה שאומר שיש המון שעות של מחשבה, התייעצויות טלפוניות שכלל לא מתומחרות לכסף
וכשכל העבודה היא ככה בתור אשה צעירה ואימא לילדים קטנים זה לא תמיד קל, צריך לאהוב את התחום מאד וצריך שהבן זוג יאפשר את ההבנה ששבוע שלם אשתו טרודה בטלפונים כי יש איזה סיפור של ילדה מורכב מאד שדורש את כל כולה....
אבל זה שווה כי מי שאוהב את זה באמת מרגיש את גודל הסיפוק והשליחות ואם הוא מקבל סכום שמצדיק את זה אז זה מעולה.
מה שנשמע ממכם זה שאתם רוצים ללכת ללמוד תחת גוף מסוים ללא תעודה מוכרת ולעבוד שם אבל אני שואלת- אוקי ואז מה הלאה?! איך אפשר יהיה להתקדם בתחום ולאן?! כמה הגוף הזה נותן תמורה כספית להשקעה הגדולה ?!
האנשים שהבאתם כמו הרב יעקובזון /הרב בויאר הם בודדים ממש, שהתחילו לפני המון שנים ובאמת מוצלחים מאד בתחומם, אך שוק התעסוקה היום שונה מאד והדרישות מאד שונות במיוחד שבסופו של דבר רוצים לפרנס בצורה מכובדת וצריך לשבת טוב טוב לפני כן ולבדוק מה יצא מכל זה לטווח הארוך-----
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
למשתמשי פרימיום יש אפשרות לשלוח הודעות פרטיות.
אבל אם אין ניתן לשים מייל ולשנות את השטרודל למשהו אחר.
שכחתי לציין, רלוונטי רק לבני ברק(מה שאני יודעת)
בני ברק זה מצויין
מייל: yael4890e אסור לפרסם מייל

תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
האנשים שהבאתם כמו הרב יעקובזון /הרב בויאר הם בודדים ממש, שהתחילו לפני המון שנים ובאמת מוצלחים מאד בתחומם, אך שוק התעסוקה היום שונה מאד והדרישות מאד שונות במיוחד שבסופו של דבר רוצים לפרנס בצורה מכובדת וצריך לשבת טוב טוב לפני כן ולבדוק מה יצא מכל זה לטווח הארוך-----
עוד משהו שמשותף להם: הם לא למדו בשום 'מכון' תמורת המון כסף ותעודה. הם ניתבו לעצמם דרך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
רוצה להביא כאן את העצה שלי לאחר בדיקה מעמיקה ויסודית עם שוק העבודה בתחום הטיפול /נוער נושר/יעוץ וכ', כמובן הדברים הם מתוך ההבנה וההתסכלות שלי, לא חייבים ללכת על פיהם רק לתת עוד מבט
במעבר על האשכול אני מבינה שמדובר במשהי צעירה (לא דווקא בגיל אלא בשוק התעסוקה) שרוצה מאד לעבוד עם נוער מתמודד ולהרגיש סיפוק ומשמעות בעבודה
אבל יש מושג כמו שכתבה גלבוע - לבדוק מה דורש שוק התעסוקה וחשוב אח"כ זה לעשות תאום ציפיות בין היכולות שלי לבין שוק התעסוקה
מנסיון מתחום הטיפול והרבה הרבה יותר מזה תחום הנוער בסיכון זה עבודה שואבת לגמרי!, קשה מאד לעשות בה גבולות והיא גם נפשית לעתים לא קלה בכלל, מה שאומר שיש המון שעות של מחשבה, התייעצויות טלפוניות שכלל לא מתומחרות לכסף
וכשכל העבודה היא ככה בתור אשה צעירה ואימא לילדים קטנים זה לא תמיד קל, צריך לאהוב את התחום מאד וצריך שהבן זוג יאפשר את ההבנה ששבוע שלם אשתו טרודה בטלפונים כי יש איזה סיפור של ילדה מורכב מאד שדורש את כל כולה....
אבל זה שווה כי מי שאוהב את זה באמת מרגיש את גודל הסיפוק והשליחות ואם הוא מקבל סכום שמצדיק את זה אז זה מעולה.
מה שנשמע ממכם זה שאתם רוצים ללכת ללמוד תחת גוף מסוים ללא תעודה מוכרת ולעבוד שם אבל אני שואלת- אוקי ואז מה הלאה?! איך אפשר יהיה להתקדם בתחום ולאן?! כמה הגוף הזה נותן תמורה כספית להשקעה הגדולה ?!
האנשים שהבאתם כמו הרב יעקובזון /הרב בויאר הם בודדים ממש, שהתחילו לפני המון שנים ובאמת מוצלחים מאד בתחומם, אך שוק התעסוקה היום שונה מאד והדרישות מאד שונות במיוחד שבסופו של דבר רוצים לפרנס בצורה מכובדת וצריך לשבת טוב טוב לפני כן ולבדוק מה יצא מכל זה לטווח הארוך-----
מאוד מתחבר, ומסכים עם כל מילה
חשבנו על הדברים, מתחילה לא חשבתי להרחיב מעבר לבקשה היבשה, אבל למה לא?
אז אולי באמת קצת ארחיב ואשמח לשמוע מה תהיה דעדתכם.
מדובר בצעירה מוכשרת ושאפתנית, עם עבודה נוחה מידי ומשעממת להחריד,
הרקע הבסיסי שלה בתחום מגיע ממקום אישי, הכשרה בגן של החיים,
לא ברמות הקיצוניות אבל בהחלט התמודדות ומלחמה שבנו ובונים אותה ברמות נדירות,
ומאז ישנו חלום עמוק להעניק מזה למי שרק אפשר, ולהראות לכולן שבאמת אפשר!...
כך שהמניע הוא הרבה יותר אידיאולוגי מאשר כלכלי, מאוד ממקום של חיבור ושליחות ופחות בשביל המקצוע המבוקש (כן או לא),
ובפרט שכפי שכבר ציינו פה קיים מחסור רציני בזה.
מה שכן הנקודות שהעלת מאוד חשובות,
אז לגבי השאיבה הנפשית שזו נקודה נכונה מאוד, גם ממקום של קצת ניסיון, לכאורה עד שלא תנסה היא לא תדע, כרגע היא חושבת שהיא מסוגלת ודאי להתחיל ודאי במקום המסויים בו היא רוצה להתחיל (תכף אפרט),
ודאי בהסתמך על המשפט שכתבת "אבל זה שווה כי מי שאוהב את זה באמת מרגיש את גודל הסיפוק והשליחות ואם הוא מקבל סכום שמצדיק את זה אז זה מעולה"...
עכשיו לגבי מקום ההכשרה נראה לי שלא הייתי מספיק ברור,
דנו אידיאולגית והשקפתית מה המקום והאופן הנכון ללימודי תורת הנפש,
אבל כאן אין מטרה ללמוד את תורה זו אלא ספציפית הנוגע למבוקש, ועכ"פ לא תחת גוף לא מוכר.
אבל גם לא במכללה או אוניברסיטה.
לכן מה שהציעו על מגמות מסויימות בהשתלמויות בסמינרים זה נשמע טוב (חוץ ממה שכתבו שהם מקבלים מגיל 30+ זה נכון?),
גם מה שהיה ידוע לי על קורסים שכאלו בקבוצות חרדיות כמו ינר וכד' זה ג"כ נשמע מתאים.
ובכל אופן יותר נראה הכיוון הנוסף שהזכרתי ושמעתי שהוא קיים, והוא הכניסה לעיסוק תחת הדרכה כמתנדבת או עובדת,
כגון בפנימיות, דיור מוגן וכד', שבשלב ראשון הם בעיקר משלימות את המשבצת של הדמות החברתית השפויה, המבינה המכילה והלא ממסדית,
ובד בבד מלמדים אותה את הנצרך ומקדמים בתפקידים בהתאם לרמה.

אז אשמח לשמוע אם עכשיו זה אכן ברור ונשמע מתאים יותר לדעת המבינים/ות מנוסים/ות

תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
רוצים לשמוע על גרפולוגיה?
מה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
שיקבלו אותה אם היא מעל דיל 35 ועם 10 שנות ניסיון בחינוך
שימו לב.


ולכן שלא יתפלאו שנשים צעירות הולכות ללימודים אקדמאים.
אם בשביל היוקרה לא מוכנים לקבל אותי בסמינר כלשהוא שיש לו התמחות שיכולה להתאים לי
אז אולי עוד כמה שנים אני אהיה פסיכולוגית עם תואר שני
וניפגש כשאני אהיה מורה שם

@אהרון 0
התנצלות ששפכתי את התסכול שלי על ההודעה שלכם.
אני מסכימה מאוד עם מה שכתוב וכואב הלב על כל מי שלומד לימודים מעניינים וטיפוליים אך לא מוכרים. כל מוסד שעובד עם נוער,קשישים פעוטות חינוך מיוחד חייב להעסיק עו"ס ולא מישהו אחר שאולי מתאים אך אין לו את התעודה. ויש ביקוש ענק לעו"ס ותחום מגוון מאוד. מבחינת כשרות הלימודים(מניסיון) אם זו קבוצה של רק נשים לדעתי זה בסדר. בדר"כ אנשים שמתאימים לתחום הם אמורים להיות בוגרים רגישים לא מרובעים ומכירים את החיים ,בכל אופן בעבודה אחרי הזה אפשר בהחלט לעבוד בעבודות מאוד שמורות רק עם בנות וכו'...
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
אני מסכימה מאוד עם מה שכתוב וכואב הלב על כל מי שלומד לימודים מעניינים וטיפוליים אך לא מוכרים. כל מוסד שעובד עם נוער,קשישים פעוטות חינוך מיוחד חייב להעסיק עו"ס ולא מישהו אחר שאולי מתאים אך אין לו את התעודה. ויש ביקוש ענק לעו"ס ותחום מגוון מאוד. מבחינת כשרות הלימודים(מניסיון) אם זו קבוצה של רק נשים לדעתי זה בסדר. בדר"כ אנשים שמתאימים לתחום הם אמורים להיות בוגרים רגישים לא מרובעים ומכירים את החיים ,בכל אופן בעבודה אחרי הזה אפשר בהחלט לעבוד בעבודות מאוד שמורות רק עם בנות וכו'...
אשמח אם ניתן יהיה להבין יותר על אופי הלימודים וההשתלבות בתחום,
עו"ס זה מקצוע כ"כ כללי... יש בהן פקידות סעד עד רכזות וועדת מעונות...

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
אולי שתתחיל לעבוד בשלב ראשוני כמדריכה בפנימיות נוער לבנות בסיכון - אני חושבת ששם לא צריך תעודה כלשהיא
ואם אכן רואה ומרגישה סיפוק ויכולת התמודדות אז תמשיך ללימודים יותר מקצועיים.
אני מכירה אישית אשה מבוגרת (50) שטיפלה בנשים מתמודדות ובני משפחתה התלוננו כל הזמן שהיא מנותקת מהבית (ניתוק ריגשי לא פיזי) המטופלותשאבו את כל כולה כולל התעוררויות באמצע הלילה מחלומות ביעותים...... אני מסופקת מאד אם זה עבודה שמתאימה לצעירות....
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אשמח אם ניתן יהיה להבין יותר על אופי הלימודים וההשתלבות בתחום,
עו"ס זה מקצוע כ"כ כללי... יש בהן פקידות סעד עד רכזות וועדת מעונות...

תודה
קשה לפרט בואו נגיד אתן כמה קורסים נלמדים רב תרבותיות בחברה הישראלית-שזה כעין היסטוריה ופוליטיקה כלומר להבין את מבנה החברה/ריבוד החברה להבין אדם שבא מולך מאיזה חברה הוא מגיע. מדיניות רווחה -מלמד על תפיסות שונות של מדיניות רווחה ועוד קורסים שנותנים קצת הבנה וידע טיפוליים מבוא לפסיכולוגיה,שיטות התערבות עם הפרט. בגדול זה שילוב של טיפול פרטני(באדם) אבל מתוך ראיית המרחב הכללי הנתוני חיים שלו החברה ממנה הוא מגיע . החוקים שיכולים לעזור לו . עבודה סוציאלית היא לא פסיכולוגיה במהותה. זו דיסציפלינה אחרת שכבודה במקומה מונח ולדעתי האישית נצרכת לעולם לא פחות, ואפילו יותר. בגדול זה סיוע ושיקום למי שצריך יחידים,קהילות,חברות בדרך הן של טיפול פרטני אבל גם ובעיקר של שינוי מערכתי בחיים עזרה פרקטית וחתירה לשינוי מדיניות כללית אם נצרך.(כלומר לחתור לשנות חוקים/לחוקק ) בתכל'ס היום זה התרחב מאוד יש תחומים שקרובים למקור יותר ופחות אחרי שלומדים כללי מתחילים לחפש ועוברים מתחום לתחום. השכר כידוע לא משהו ב.01.07.2021 צריכה לצאת טבלאת שכר חדשה עם העלאה. זה חלק מתוצאות השביתה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
מישהו שמע על קורס מנהיגות בקהילה?
הבנתי שמקבלים שם הכשרה גם לעיסוק עם נוער מתמודד (נמנע מלכתוב נושר/נוער שוליים/נערי רחוב וכו')
שמעתי על אחד של מכון מנדל של ינר ועוד אחד שאינני יודע את שמו.

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
מנהיגות בקהילה של מכון מנדל לא נועד כלל לנוער נושר אלא לגדל מנהיגים בעלי שיעור קומה ורוח פלורליסטית שיובילו בביטחה את הציבור החרדי לעבר עתיד מדהים וורוד של פתיחות ורחבות אופקים הנדרשת כל כך ב2020
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה