- הוסף לסימניות
- #21
אז אני אתן את המתכון יותר מסודר שתוכלנה להדפיס:
(קודם הקלדתי לכן די בחטף, עכשיו הגרסא המסודרת ששמורה לי במחשב)
מתכון לחלות
כמות: 2 חלות גדולות ו-4 קטנות.
בקערה קטנה שמים כף שמרים, 5 כפות סוכר ו-200 מ"ל מים חמימים.
מערבבים ומניחים בצד לתסיסה לרבע שעה.
מוסיפים כף משפר אפייה, מערבבים ומניחים בצד ל-5 דק' נוספות.
בקערת המיקסר שמים:
1 קילו קמח מנופה
2 כפות דבש
300 מ"ל מים חמימים
רבע כוס שמן
מוסיפים את תערובת השמרים לקערת המיקסר ומתחילים בלישה איטית ומוסיפים תוך כדי לישה כפית מלח. לשים כ-10 דק'.
מניחים להתפחה מכוסה - כרבע שעה.
מורידים נפח עם היד ומניחים להתפחה נוספת של חצי שעה.
(מומלץ לקמח את הקערה ומעט את הבצק)
מחלקים את הבצק ל-2 כדורים גדולים ו-4 קטנים.
כל כדור מרדדים למלבן ומגלגלים לגליל. "פותחים" את הגליל עם הידיים לגליל ארוך יותר וצר יותר - ויוצרים ממנו את צורת החלה. (אני עשיתי צורת שמינייה כפולה).
חשוב מאוד - מניחים בצד להתפחה של שעה - מכוסה!!!
מורחים את החלות פעמיים בביצה (את כל החלות פעם אחת ואחר כך את כל החלות פעם שנייה) - מפזרים שומשום ואופים את 2 התבניות כ-25 דק' על 180 מעלות צלסיוס בתוכנית טורבו.
מוציאים מהתנור כשתחתית החלות שחומה.
מצננים מכוסה במגבת נקייה.
בהצלחה!!!
(קודם הקלדתי לכן די בחטף, עכשיו הגרסא המסודרת ששמורה לי במחשב)
מתכון לחלות
כמות: 2 חלות גדולות ו-4 קטנות.
בקערה קטנה שמים כף שמרים, 5 כפות סוכר ו-200 מ"ל מים חמימים.
מערבבים ומניחים בצד לתסיסה לרבע שעה.
מוסיפים כף משפר אפייה, מערבבים ומניחים בצד ל-5 דק' נוספות.
בקערת המיקסר שמים:
1 קילו קמח מנופה
2 כפות דבש
300 מ"ל מים חמימים
רבע כוס שמן
מוסיפים את תערובת השמרים לקערת המיקסר ומתחילים בלישה איטית ומוסיפים תוך כדי לישה כפית מלח. לשים כ-10 דק'.
מניחים להתפחה מכוסה - כרבע שעה.
מורידים נפח עם היד ומניחים להתפחה נוספת של חצי שעה.
(מומלץ לקמח את הקערה ומעט את הבצק)
מחלקים את הבצק ל-2 כדורים גדולים ו-4 קטנים.
כל כדור מרדדים למלבן ומגלגלים לגליל. "פותחים" את הגליל עם הידיים לגליל ארוך יותר וצר יותר - ויוצרים ממנו את צורת החלה. (אני עשיתי צורת שמינייה כפולה).
חשוב מאוד - מניחים בצד להתפחה של שעה - מכוסה!!!
מורחים את החלות פעמיים בביצה (את כל החלות פעם אחת ואחר כך את כל החלות פעם שנייה) - מפזרים שומשום ואופים את 2 התבניות כ-25 דק' על 180 מעלות צלסיוס בתוכנית טורבו.
מוציאים מהתנור כשתחתית החלות שחומה.
מצננים מכוסה במגבת נקייה.
בהצלחה!!!
הנושאים החמים