כדורים נגד בחילות

  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י Kings hwy;2515201:
יש מה לעשות במצב שהדיקלקטין "רק" מצמצם הקאות, אבל עדיין סובלים כל היום מבחילות איומות?

יש מה לעשות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
נכתב ע"י yafa;2517159:
אחת מהפורום כתבה לפני שנתיים שכמעט איבדה את הילד בגלל הפרמין
(חלק התפועות לוואי נדירות של התרופה)

לתשומת ליבכן.

ולי אמר רופא פרטי
שכמעט איבדתי ילד בגלל המצב שהגוף הגיע בעקבות התייבשות, תת תזונה, וכו'

לא חבל סתם להלחיץ?
נראה לי שבחיים לא סבלת למזלך ממה שנקרא היפרמזיס,
אז בבקשה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
אני השתמשתי בקופסא+ דיקלקטין עד סוף חמישי בערך (מכבי- 3.5 ש"ח לכדור)
מציל חיים כפשוטו.
הייתי מטופלת אצל מנהל מיון יולדות של אחד מבתי החולים הגדולים והמוכרים והוא המליץ לי בכל פה על הדיקלקטין ואמר לי כי * זו תרופה שמיועדת ויוצרה עבור בחילות בקרב נשים בהריון דווקא ולכן היא במקסימום בטוחה לשימוש במצב זה * היא מיוצרת בקנדה ונוסתה בחו"ל בהיקף נרחב מאד, הוא הוסיף וציין שאין על הרבה תרופות המומלצות בהריון כ"כ הרבה מידע-כמו הדיקלקטין.
(אני שמעתי על איזשהו תחליף שמיוצר לבד משהו המכיל ויטמין B וכדור שינה שכאילו מחקה את השפעת הדיקלקטין -שעולה באמת איזה 1.5 ש"ח וכששאלתי את הרופא ע"כ הוא מממש לא התלהב, נכון לדיקלקטין יש אפקט מרדים אך בשום אופן לא ככדור שינה.)
כמובן, כל מקרה לגופו ויש להתיעץ רפואית.
***למעוניינת: יש לי כדורים מיותרים למכירה בבני ברק, ניתן לפנות באישי***
רק בריאות ושיהיה בקללללות....חג שמח :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י אורבלי;2517513:
אני השתמשתי בקופסא+ דיקלקטין עד סוף חמישי בערך (מכבי- 3.5 ש"ח לכדור)
מציל חיים כפשוטו.
הייתי מטופלת אצל מנהל מיון יולדות של אחד מבתי החולים הגדולים והמוכרים והוא המליץ לי בכל פה על הדיקלקטין ואמר לי כי * זו תרופה שמיועדת ויוצרה עבור בחילות בקרב נשים בהריון דווקא ולכן היא במקסימום בטוחה לשימוש במצב זה * היא מיוצרת בקנדה ונוסתה בחו"ל בהיקף נרחב מאד, הוא הוסיף וציין שאין על הרבה תרופות המומלצות בהריון כ"כ הרבה מידע-כמו הדיקלקטין.
(אני שמעתי על איזשהו תחליף שמיוצר לבד משהו המכיל ויטמין B וכדור שינה שכאילו מחקה את השפעת הדיקלקטין -שעולה באמת איזה 1.5 ש"ח וכששאלתי את הרופא ע"כ הוא מממש לא התלהב, נכון לדיקלקטין יש אפקט מרדים אך בשום אופן לא ככדור שינה.)
כמובן, כל מקרה לגופו ויש להתיעץ רפואית.
***למעוניינת: יש לי כדורים מיותרים למכירה בבני ברק, ניתן לפנות באישי***
רק בריאות ושיהיה בקללללות....חג שמח
תזהרי באיחולים....
יצא לך שיהיה בקללות!
icon7.gif
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
נכתב ע"י ספרנוביץ;n4952976:
האם הדיקלקטין מעייף בצורה דרסטית??

רק בימים הראשונים, עד שהגוף מתרגל.

(לא מנסיון אישי, ממה ששמעתי מהרבה חברות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נכתב ע"י ספרנוביץ;n4952976:
האם הדיקלקטין מעייף בצורה דרסטית??

כן. ולא תמיד רק בימים הראשונים.

בדקלקטין יש שני מרכיבים פעילים:
1. פירידוקסין (שהוא בעצם ויטמין B6, נמכר ללא מרשם),
2. דוקסילמין (כדור שינה קל, שנמכר גם הוא ללא מרשם).

בכדור הקנדי יש גם מנגנון השהיה, בישראלי אין. זה ההבדל ביניהם.

בגלל השפעת הדוקסילמין נגרמת העייפות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י ספרנוביץ;n4952976:
האם הדיקלקטין מעייף בצורה דרסטית??
לרב, העייפות המטורפת שאינה מאפשרת לתפקד חולפת אחרי 5 -7 ימים, לאחר שמתרגלים לכדור.
גם לאחר מכן עדיין עייפים יותר מהרגיל, אבל לא באופן קיצוני כל כך כמו בימים הראשונים.

מי שלוקחת את המקורי (הקנדי), ועדיין מקיאה מידי פעם. מאבדת את היעילות של הכדור, מכיוון שהכדור נשאר בגוף ומשחרר את החומר המושהה עד 7 שעות, כך יוצא שמי שמקיאה עם הכדור, אינה לוקחת אותו ברצף (מכיוון שיש סיכוי גבוה שהוא יצא עם ההקאות), וממילא גם תופעות הלוואי שאמורות לחלוף עם תקופת ההסתגלות (5-7 ימים כאמור) ממשיכות עוד זמן רב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
יש למישהי כדורים נגד בחילות בלבד שעזרו?
אזור מודיעין עילית...
הריון ראשון ומעוניינת לקנות כמות קטנה לנסות

קיבלתי המלצה לנסות דיקלקטין או כדורי ג'ינגר.. יש למישהי למכור לי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אני סבלתי מרורים מהקאות ובחילות עד כדי התייבשות, שום דבר לא עזר לי חוץ מהדיקלקטין, מאז שהתחלתי לקחת הרגשתי הרבה יותר טוב, קיבלתי כמובן מרשם מהרופאה, היתה לי קצת בעיה להשיג בהנחה כי הקופה לא סיפסדה, אבל לא היתה לי ברירה, פשוט הודיתי לה' כל יום על שהמציאו את הכדורים האלו!!!!
את אלו שנשארו נתתי לחברה שגם סבלה בהריון וגם היא אמרה שהיא לא יודעת איך עוברים את תחילת ההריון בלי זה...!
בהצלחה והמון נחת...!
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
הבעיה שלי שזה רק בחילות ולא מגיע להקאות...
אבל בחילות והרגשה מאוד רעה כל היום עד שב7 בערב קורסת למיטה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
לי לצערי לא עזר כלום
לא דיקטלקטין, לא זופרן ...
חוסר אונים
לא יכלתי להכניס כפית מים לפה ...

יש עוד משהו שיכול לעזור מלבד שתי התרופות האלו ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
לי הרופאה רשמה כדור שאני לא זוכרת את שמו.. יש לי אותו בבית
יצא לי לשים לב שהוא מיוצר ע"י סופהרב אבל הוא לא מופיע באתר
זה עלה כמו תרופה מסובסדת וכתוב על זה שזה טבעי נגד בחילות

אם את רוצה - אתן לך בכיף כמה כדורים לנסות את יכולה לפנות באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אצלי הבחילות מטורפות עד כדי התייבשות "רואה שחור"

בהריון אחרון לקחתי כל יום ויטמין B12 - שינה לגמרי את התחושה.
תקראו הרבה אשכולות בפרוג שמזריקים את זה בתל השומר...
חוסר בויטמין B גורם לבחילות!
והרופאים לא אומרים את זה (וחלק גם לא הסכימו איתי)
המציאות מוכיחה!

הדיקלקטין גרם לי לריחוף ותחושה של סמים ממש!
הזופרן עזר לשבוע וגורם לתאבון מוגבר++ אח"כ הגוף התרגל וזה לא השפיע..

שולחת לך חיזוק ענק לעבור את התקופה הזו ולקבל בעז"ה מתנת שמיים מושלמת מכל הבחינות!
הרופאים מעדיפים רעל כימי שלא עוזר מאשר תרופה טבעית שעוזר, וגם אם אנשים יספרו להם שזה עזר יכחישו את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
לי לצערי לא עזר כלום
לא דיקטלקטין, לא זופרן ...
חוסר אונים
לא יכלתי להכניס כפית מים לפה ...

יש עוד משהו שיכול לעזור מלבד שתי התרופות האלו ?
זנגביל, וקנאביס, דר קרן ברקת שיף אומרת שמותר לקחת קנאביס בהריון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
לא סובלת מהבעיה, ואין לי פתרונות.
רק הזהרה אחת לפותחת האשכול:
לעולם לא לקחת תרופות בהריון ללא אישור רפואי!!!!
לא לסמוך על שום הבטחה שזה לא מזיק!!!!
גם דברים טבעיים עלולים להזיק.
התינוק שלכם כעת במצב רגיש מאוד, תרופה שתעבור אליו יכולה להזיק להתפתחות הפיזית והשכלית שלו!
זה החיים שלכם ושל התינוק שלכם!
אם לא התנסת אז עדיף שלא תגידי גם עם זה יכול להיות נכון
משום שאני סבלתי וסבלתי וסבלתי עד שהייתי בדכאון
שגם זה משפיע על הילד למשך כל החיים!!!
אז לפעמים עדיף לא להיות קדושים מעונים
זה מדובר בחיים שלך ושל התינוק
ואם חשבתם שלהרגיש רע רע
ברמה (קשה כמובן) זה דבר שעובר אחרי ההריון אז טעיתם ובגדול
ההרגשה הרע אומנם עוברת אבל ישש לה הרבה הרבה השלכות
מנסיון!!!!! ולא רק של עצמי!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
הי
אני השתמשתי בכדורים של הגב' מרחוב רמבם , אומנם אני נגד כל תרופה בהריון .
אבל הבחילות היו בלתי נסבלות במיוחד כשיש לך עד ילדים בבית שאת אמורה לטפל בהם .
לקחתי את הכדורים רק במשך שבועיים כי חששתי . זאת שמוכרת אמרה לי שיש הרבה נשים שלוקחות את זה למשך זמן ארוך מאוד

בהצלחה .
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה