- הוסף לסימניות
- #1
רציתי לשתף אותכם בסיפור שהייתי מעורבות בו היום..
שעור בחורים בני 22 מישיבת X שנמצאים כבר
3 שנים בשידוכים , ועדיין אף אחד לא התארס
החליטו לשבת ולדון מה עומד מאחורי ''העיכוב'' המוזר שכל
בני השעור עדיין לא מצאו את זיווגם
הגיעו למסקנה שבשעור א ישב''ג היה להם ר''מ
שהם עשו לו ת'מוות , והחליטו לגשת לבקש סליחה...
(שהר''מ הנ'ל כבר לא היה בישיבה הזו)
אבל הם לא העיזו לגשת אליו או להתקשר ולבקש שיסלח להם.
אחד מהבחורים נזכר שיש לו חבר שמכיר את אותו ר''מ
שאותו אחד יתקשר ויעביר לו את סליחתם .
הם התקשרו לאותו אחד (שבמקרה הזה היה בעלי)
וביקשו ממנו להתקשר לאותו ר''מ ...
בעלי התקשר לאותו ר''מ ושאל אותו אם הוא זוכר את השעור הזה והזה
כשלימדת בישיבה X , הר''מ השיב בחיוב , ובעלי המשיך
''הם מבקשים שתסלח להם'' .... , הר''מ אמר לבעלי שהוא בנהיגה
והוא צריך לעצור בצד כדי שלא יהיה סכנה , וכך הוא אמר לבעלי ....:
''מה??? איייי השעור הנ''ל שהרסו לי ת'חיים ,שפכו את דמי, גמרו אותי , סחטו אותי,
רצחו אותי , אני גמור מהם , מאז החיים שלי לא חיים ,הפצע עמוק ולא ניתן לאיחוי .....'' ואז הוא נשנק מבכי ובכה ובעלי בוכה איתו ככה למשך 5 דקות הוא לא יכל לדבר .
הוא ביקש את סליחתו של בעלי שהוא ככה התפרץ ובסערת רגשות ,ואז הוא אמר
לבעלי שיחזור אליו יותר מאוחר.... ''אני לא מסוגל לדבר עכשיו'' .....
והשאיר את בעלי המום ומהורהר ....
מה שהיה אח''כ כבר לא שייך אלינו ..
אבל את המוסר השכל שהוא השאיר, לא נשכח לעולם!
כמה צריך להזהר בדברים שבין אדם לחברו , אלה דברים שאפילו יוכ''פ
לא מכפר עד שירצה את חברו, להזהר מקפידא ...
מפחיד ומזעזע!!!
*קבלו את התנצלותי על סגנון הכתיבה , אני לא סופרת..
*
שעור בחורים בני 22 מישיבת X שנמצאים כבר
3 שנים בשידוכים , ועדיין אף אחד לא התארס
החליטו לשבת ולדון מה עומד מאחורי ''העיכוב'' המוזר שכל
בני השעור עדיין לא מצאו את זיווגם
הגיעו למסקנה שבשעור א ישב''ג היה להם ר''מ
שהם עשו לו ת'מוות , והחליטו לגשת לבקש סליחה...
(שהר''מ הנ'ל כבר לא היה בישיבה הזו)
אבל הם לא העיזו לגשת אליו או להתקשר ולבקש שיסלח להם.
אחד מהבחורים נזכר שיש לו חבר שמכיר את אותו ר''מ
שאותו אחד יתקשר ויעביר לו את סליחתם .
הם התקשרו לאותו אחד (שבמקרה הזה היה בעלי)
וביקשו ממנו להתקשר לאותו ר''מ ...
בעלי התקשר לאותו ר''מ ושאל אותו אם הוא זוכר את השעור הזה והזה
כשלימדת בישיבה X , הר''מ השיב בחיוב , ובעלי המשיך
''הם מבקשים שתסלח להם'' .... , הר''מ אמר לבעלי שהוא בנהיגה
והוא צריך לעצור בצד כדי שלא יהיה סכנה , וכך הוא אמר לבעלי ....:
''מה??? איייי השעור הנ''ל שהרסו לי ת'חיים ,שפכו את דמי, גמרו אותי , סחטו אותי,
רצחו אותי , אני גמור מהם , מאז החיים שלי לא חיים ,הפצע עמוק ולא ניתן לאיחוי .....'' ואז הוא נשנק מבכי ובכה ובעלי בוכה איתו ככה למשך 5 דקות הוא לא יכל לדבר .
הוא ביקש את סליחתו של בעלי שהוא ככה התפרץ ובסערת רגשות ,ואז הוא אמר
לבעלי שיחזור אליו יותר מאוחר.... ''אני לא מסוגל לדבר עכשיו'' .....
והשאיר את בעלי המום ומהורהר ....
מה שהיה אח''כ כבר לא שייך אלינו ..
אבל את המוסר השכל שהוא השאיר, לא נשכח לעולם!
כמה צריך להזהר בדברים שבין אדם לחברו , אלה דברים שאפילו יוכ''פ
לא מכפר עד שירצה את חברו, להזהר מקפידא ...
מפחיד ומזעזע!!!
*קבלו את התנצלותי על סגנון הכתיבה , אני לא סופרת..
הנושאים החמים