כסא אוכל לתינוק>>

  • הוסף לסימניות
  • #1
עברתי כבר, ראיתי את האשכולות.
לא יצאתי מהם חכמה מידי..
אשמח אם תעזרו לי..
אני מחפשת לקנות כסא אוכל טוב נוח, מגש נשלף ומתקפל כמה שיותר.
מה ממליצים המומחים?
ואיפה הכי זול?

יו>>>תודה מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני מוכרת כסא צ'יקו יד שניה אם זה מעניין אותך.
כסא מעולה!!! רחב ונוח. תופס די הרבה מקום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כתר
קצת תופס מקום, מגש נשלף
יש כמה שלבים בגובה
אבל איכותי חזק, קל לניקוי מתחת לטוש ואקנומיקה
הכל פלסטיק ולא מחליד
יש לי שלוש שנים נראה כמו חדש אחרי שתי ילדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י dem;1461716:
אני מוכרת כסא צ'יקו יד שניה אם זה מעניין אותך.
כסא מעולה!!! רחב ונוח. תופס די הרבה מקום.

תודה אבל לא.
רוצה חדש וחוצמזה המקום אוי המקום....
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י סתם;1461769:
כתר
קצת תופס מקום, מגש נשלף
יש כמה שלבים בגובה
אבל איכותי חזק, קל לניקוי מתחת לטוש ואקנומיקה
הכל פלסטיק ולא מחליד
יש לי שלוש שנים נראה כמו חדש אחרי שתי ילדים

מתקפל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ביררתי בזמנו המון
לי יש של CAM כבר 3.5 שנים בשימוש בלי הפסקה, שני ילדים, ועדיין במצב מעולה
מגש נשלף כפול, עולה ויורד לגבהים שונים, 3 מצבי ישיבה ושכיבה
מתאים מגיל 3 חודשים עד 3 שנים
נוח מאד לתינוק - מושב רחב ומרופד
אמנם גדול, אולם מתקפל לגודל יחסית נוח
קניתי בסופר בייבי בירושלים

אני מרוצה וממליצה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
  • הוסף לסימניות
  • #10
אם מדברים על בעיה של מקום, כסא שמתלבש על כסא הוא פתרון מצוין וזול מאוד (כ- 80 ש"ח).
תופס מקום אחסון מזערי.
במצב פתוח תופס מקום של כסא רגיל.
יש לי אחד שמשמש כרגע את בני הרביעי והוא מעולה, מתנקה ומתפרק בקלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י קו נקודה;1461835:
אם מדברים על בעיה של מקום, כסא שמתלבש על כסא הוא פתרון מצוין וזול מאוד (כ- 80 ש"ח).
תופס מקום אחסון מזערי.
במצב פתוח תופס מקום של כסא רגיל.
יש לי אחד שמשמש כרגע את בני הרביעי והוא מעולה, מתנקה ומתפרק בקלות.

של איזו חברה יש לך?
היכן קנית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לי יש את של איקאה, קניתי אותו ב 65 ש"ח(!!!)
הוא פשוט מדהים!!!! לא יכולתי לאחל לעצמי כסא יותר טוב, דבר ראשון קטן ולא טופס כמעט מקום
הוא רחיץ, ברגעים את מנקה אותו והוא חדש, שלא כמו המרופדים למיניהם שמלאים תוך שבועיים בכתמי שמן, עוף מרק, גבינה וכו', מתפרק בשניות, (הוא נכנס לי למזוודה...)
והמעלה העיקרית שלו היא- שהוא בגובה השולחן, את יכולה להוציא את השולחן של הכיסא, והילד יושב ליד השולחן כמו כולם באותו גובה, את לא צריכה להרקיע עם כל כפית לשחקים בשביל להכניס לו לפה, הוא לידך באותו גובה וזה אדיר!!!!!!!!!!
ממליצה מאד!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בטעות זה חוזר על עצמו, לא להתייחס...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י פייגוש;1461855:
לי יש את של איקאה, קניתי אותו ב 65 ש"ח(!!!)
הוא פשוט מדהים!!!! לא יכולתי לאחל לעצמי כסא יותר טוב, דבר ראשון קטן ולא טופס כמעט מקום
הוא רחיץ, ברגעים את מנקה אותו והוא חדש, שלא כמו המרופדים למיניהם שמלאים תוך שבועיים בכתמי שמן, עוף מרק, גבינה וכו', מתפרק בשניות, (הוא נכנס לי למזוודה...)
והמעלה העיקרית שלו היא- שהוא בגובה השולחן, את יכולה להוציא את השולחן של הכיסא, והילד יושב ליד השולחן כמו כולם באותו גובה, את לא צריכה להרקיע עם כל כפית לשחקים בשביל להכניס לו לפה, הוא לידך באותו גובה וזה אדיר!!!!!!!!!!
ממליצה מאד!!!

הסתבכתי.
הוא מתקפל או לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י סתם;1461769:
כתר
קצת תופס מקום, מגש נשלף
יש כמה שלבים בגובה
אבל איכותי חזק, קל לניקוי מתחת לטוש ואקנומיקה
הכל פלסטיק ולא מחליד
יש לי שלוש שנים נראה כמו חדש אחרי שתי ילדים

מצטרפת
אחרי 4 בנים נראה כמו חדש!!!
רוחצת במים רותחים ואקנומיקה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
איקאה מתפרק, לא מתקפל, אבל בקלות ממש
כמו משחק (בלי שום ברגים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
של איקאה הכי זול, אם את מחפשת דוקא מתקפל אני ממליצה רק על כתר, מחירו כ- 300 ש"ח אך הוא קל לניקוי, ובנוסף, גם כששולפים את המגש נשאר מקום קטן להניח אוכל וכו' כך זה משמש בקלות גם לבשרי וגם לחלבי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
זהו?
איקאה וכתר?
זה מה יש?
הייתי שמחה לשמוע על עוד.
איקאה לא מתקפל.
והייתי רוצה לשמוע על עוד כסאות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה