קורונה לגבי החיסונים, פסק הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א

מצב
הנושא נעול.
האם אחרי שהתחסנתי אני עדיין עלול להידבק ולהדביק אחרים?

לשאלה הזאת אין לעת עתה תשובה כיוון שבמחקרים הקליניים בדקו רק אם החיסון מונע התפתחות של מחלת קורונה סימפטומטית. לא נבדק אם החיסון מונע גם הידבקות במחלת קורונה א־סימפטומטית.

עם זאת, ממחקר שנעשה על קופים (בשלבי הפיתוח המוקדמים של התרופה) עולה שהחיסון של פייזר לא רק מגן מפני מחלת קורונה סימפטומטית, אלא מונע ביעילות רבה גם הידבקות במחלת קורונה א־סימפטומטית.

מאחר שהסוגיה הזאת לא נבחנה בבני אדם, הרי באופן תיאורטי ייתכן שאדם שחוסן יידבק בנגיף בשל חשיפה לחולה קורונה (אך בשום אופן לא בגלל החיסון שכן החיסון אינו מסוגל להדביק), יחלה במחלה א־סימפטומטית ועלול להדביק את הסביבה.

(מתוך אתר כללית)
 
וז
המציאות מוכיחה שיש קורלציה ברורה מאד בין מתנגדי ההרחקות והסגרים, למתנגדי החיסונים.

מה הסיכון מהחיסון? 0 אחוז תמותה. מה הסיכון מהקורונה? 0.8 אחוז תמותה. 3000 מתים בארץ בתוך עשרה חודשים.
וזאת על סמך מה?????
כי כבר שבו ע מתחסנים ועוד אף אחד לא מת???????
ככה בודקים נתונים?
מישהו מת בקורונה בחודש הראשון????????
תהיו הגיונייים!!!!!!!
 
כאשר אדם חולה במחלה שמסכנת את חייו, לא פעם נוותר על ראיות ברורות לבטיחות ונסתפק בסיכויי ההצלחה, כי במילא אין כבר מה להפסיד.
אבל לא כך הדבר כאשר מדובר בפרוצדורה לאנשים בריאים.
לגביהם יש הרבה מה להפסיד.
במקרה כזה, אנחנו צריכים וודאות מאוד גבוהה שהפרוצדורה לא תגרום להם נזק.
איזה שטויות!
פונים להרב פירר רק במקרים שאין מה להפסיד????

פונים אליו בהכרעות איזה ניתוח לעשות? באיזה צורה? איזה רופאים?
שאלות שלכאן או לכאן יכולים להיות חיים ומוות , וסומכים על שיקול דעתו ולא מתחילים להגיד שבטח הוא מקבל כסף מרופא כזה או אחר

ולכן גם כאן לפחות אפשר לסמוך עליו שהוא הביא את הנתונים האמיתיים למרנן ורבנן גדולי הדור ועל אחת כמה וכמה שאפשר לסמוך עליו שהם הורו לו לפרסם שכדאי להתחסן
וגם גדולי ישראל יכלו לחשוב על הרעיון שכדאי להמתין , ובכל זאת לא הורו כך

ולכן כל מי שמתחיל עם חששות ורעיונות שכדאי לחכות וכדאי להמתין וכו, זה ממש היפך דעת גדולי הדור
 
נערך לאחרונה ב:
וז

וזאת על סמך מה?????
כי כבר שבו ע מתחסנים ועוד אף אחד לא מת???????
ככה בודקים נתונים?
מישהו מת בקורונה בחודש הראשון????????
תהיו הגיונייים!!!!!!!
הלו?
בדקתם נתונים לפני שאתם כותבים?
 
איפה המכתב ?
לרבים השואלים

לאחר שבאחרונה נתבקשתי על ידי גדולי ומאורי הדור שליט״א לדרוש ולחקור אודות החיסון המוצע נגד נגיף הקורונה, ולאחר שחקרתי ובדקתי היטב באחריות הנדרשת ופרסתי מסקנותי בפני מרנן ורבנן שליט״א, מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט״א,מרן הראש ישיבה רבי גרשון אדלשטיין שליט״א, מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט״א, הנני להודיע על דעתם ובשמם:
1. כל מי שבאפשרותו להתחסן – נכון לעשות כן. ( מהניסוי שבוצע כראוי ועל פי כל הפרמטרים המקובלים ונהוגים בעולם הרפואה הוכח כי אין סיכון בקבלת החיסון).
2. הסובלים מארלרגיות על כל סוגיהן , יתייעצו עם הרופא המשפחתי על האופן לקבל את החיסון תחת פיקוח רפואי.
3. בהיות והניסוי נערך בקרב גילאים מ – 16 ומעלה, צעירים עד לגיל הנ״ל המבקשים להמתין לניסוי של צעירים בגילם – יש להם על מה לסמוך.

בברכת והסירותי מחלה מקרבך

אברהם אלימלך פירר
יו״ר עזרה למרפא
מכתבו של הרב אלימלך פירר שמתפרסם מחר ביומנים
 
שקר וכזב.
בכל פעם שאני מחסן את ילדיי, האחות אומרת לי בפירוש שעד שבועיים הוא יכול לפתח חום גבוה, להרגיש לא טוב, להקיא, ועוד, וגם מורה לי להמתין רבע שעה במרפאה, בשביל לראות אם הוא לא מקבל תגובה אלרגית חריפה.
וזה כל מה שכתוב בעלון לצרכן?
אלו הן תופעות הלואי היותר מצויות. (והפחות מפחידות...)
נא קרא את העלון המלא. גם אם זה סיכון של 1 למיליון. זכותו של כל הורה לעשות את השיקול שלו.
זה שחובת החברה לכתוב זאת בעלון- משמעותו בעצם שאמורים לידע אותך בזה!!!
הדרך הכי טובה לבדוק זאת- היא פשוט לבקש מהאחות היקרה את העלון בפעם הבאה שהיא מספרת לך על תופעות הלוואי המצויות. גם אם היא תתן לך עלון כזה- רוב הסיכויים הם שהוא יהיה באנגלית!
 
זכותו של כל הורה לעשות את השיקול שלו.
אם הוא חי לפי מה שבא לו.
מי שחי על פי התורה אין לו זכות לעשות שיקול אלא עליו לעשות כמצות התורה, ואם אינו יודע מה דעת התורה ישאל את רבו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה