עזרה למה נטפרי חוסמים?

  • הוסף לסימניות
  • #21
  • הוסף לסימניות
  • #22
הטענה שלי היא כלפי האתר שרק לי יש גישה אליו.
זה שרק לך יש גישה כביכול, כך זה נראה לך.
בפועל, יש בהחלט סיכוי שכל אחד יכול לגשת לתמונות, בגישה ישירה, אם יש לו את הכתובת.
לכן, יש עניינים טכניים שלא מאפשרים פתיחה גם לא 'רק לך' כביכול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
  • הוסף לסימניות
  • #24
זה שרק לך יש גישה כביכול, כך זה נראה לך.
בפועל, יש בהחלט סיכוי שכל אחד יכול לגשת לתמונות, בגישה ישירה, אם יש לו את הכתובת.
לכן, יש עניינים טכניים שלא מאפשרים פתיחה גם לא 'רק לך' כביכול.
אז תתן אולי פיתרון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
  • הוסף לסימניות
  • #27
זה שרק לך יש גישה כביכול, כך זה נראה לך.
בפועל, יש בהחלט סיכוי שכל אחד יכול לגשת לתמונות, בגישה ישירה, אם יש לו את הכתובת.
לכן, יש עניינים טכניים שלא מאפשרים פתיחה גם לא 'רק לך' כביכול.

כל מי שיקבל את הקישור יהיה חייב להזין את שם המשתמש והסיסמא שלי ואתם מבינים שאין מצב בעולם שאני אעביר את הסיסמא שלי!
יש בתוך אפשרות של קנית קורסים באשראי שאנשים בקלות יוכלו להסב את ההכנסות ישירות לחשבון שלהם ועוד המון דברים שברור שאני שומרת עליהם מכל משמר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
כל מי שיקבל את הקישור יהיה חייב להזין את שם המשתמש והסיסמא שלי ואתם מבינים שאין מצב בעולם שאני אעביר את הסיסמא שלי!
יש בתוך אפשרות של קנית קורסים באשראי שאנשים בקלות יוכלו להסב את ההכנסות ישירות לחשבון שלהם ועוד המון דברים שברור שאני שומרת עליהם מכל משמר!
ואגב, גם אם יש סיכוי שתעבירי את הסיסמה זה לא מצדיק חסימה
ובדיוק כמו של אחוסמים תכנים במייל
ולא חוסמים הסרטות מהחתונה שנמצאות במחשב
מצדיק אותך!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
@תפארת שיש

אני שוב יחזור לענין הטכני. ובגלל שלא קראתם את הכל ועד הסוף, אז פשוט נכתוב שוב.

אתם מתעלמים מהעובדה שאין URL ספציפי שאפשר להחריג ככזה שלא יעבור סינון תכנים, בהגדרה אחת בודדת.

אתם לא באמת מצפים שיעברו תמונה תמונה ויגדירו שלא תעבור בדיקה, נכון?

להגדיר שהאתר יהיה פתוח לגמרי רק לכם, זה גם לא פתרון טוב מבחינת שיטת הסינון שגורסת שההגדרות שוות לכולם.
ואתם לא באמת מצפים שיעברו לקוח לקוח ויגדירו לו המוני הגדרות אישיות, וכל יום ישנו את זה לפי הרצונות העכשויים שלו.

אף אחד לא דיבר על שיתוף הסיסמה. אזור הניהול, רלוונטי לניהול, לא לתמונות.

אבל אם התמונות והגישה הישירה אליהן (אם לא הבנתם מה הכוונה, פשוט תשאלו. זה עדיין לא הוסבר, מתוך הנחה שיש סיכוי שזה משהו שיובן לבד) נמצא בתוך אזור הניהול, אז פתרתם את הבעיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
כל מי שיקבל את הקישור יהיה חייב להזין את שם המשתמש והסיסמא שלי ואתם מבינים שאין מצב בעולם שאני אעביר את הסיסמא שלי!
יש בתוך אפשרות של קנית קורסים באשראי שאנשים בקלות יוכלו להסב את ההכנסות ישירות לחשבון שלהם ועוד המון דברים שברור שאני שומרת עליהם מכל משמר!
ואגב, גם אם יש סיכוי שתעבירי את הסיסמה זה לא מצדיק חסימה
זה לא עונה על מה שכתבתי, וזה מראה שלא הבנתם את הנקודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
  • הוסף לסימניות
  • #34
@תפארת שיש

אני שוב יחזור לענין הטכני. ובגלל שלא קראתם את הכל ועד הסוף, אז פשוט נכתוב שוב.

אתם מתעלמים מהעובדה שאין URL ספציפי שאפשר להחריג ככזה שלא יעבור סינון תכנים, בהגדרה אחת בודדת.

אתם לא באמת מצפים שיעברו תמונה תמונה ויגדירו שלא תעבור בדיקה, נכון?

להגדיר שהאתר יהיה פתוח לגמרי רק לכם, זה גם לא פתרון טוב מבחינת שיטת הסינון שגורסת שההגדרות שוות לכולם.
ואתם לא באמת מצפים שיעברו לקוח לקוח ויגדירו לו המוני הגדרות אישיות, וכל יום ישנו את זה לפי הרצונות העכשויים שלו.

אף אחד לא דיבר על שיתוף הסיסמה. אזור הניהול, רלוונטי לניהול, לא לתמונות.

אבל אם התמונות והגישה הישירה אליהן (אם לא הבנתם מה הכוונה, פשוט תשאלו. זה עדיין לא הוסבר, מתוך הנחה שיש סיכוי שזה משהו שיובן לבד) נמצא בתוך אזור הניהול, אז פתרתם את הבעיה.
האתר מאוחסן בwix לא בטוח שיש דרך.

@תפארת שיש
ממליץ לבדוק כמובן לעומק, אבל הבעיה תיפתר אם יעבירו את התמונות לאחסון בשרת אחר/פרטי.
תוכלו לראות כאן עוד אשכול בעניין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני הייתי שולח קישור לאשכול זה
בתוספת :mad::confused:
אני מחכה לשמוע את דעת הקהל ולקבל על כך עוד תגובות ואז לשלוח להם...
אתם כנראה ירוקים שם.
אופי הבעלים והקו המנחה הוא בדיוק הפוך.
ולכן הם מצליחים כ"כ.

מה שלא קיבלתם במערכת הפניות גם אחרי תחינות, לא תקבלו גם אם 1000 משתמשים יאיימו בעזיבה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
בהנחה שכך הכוונה שרבניה סומכים על שיקול דעתה של נטפרי ועל מה התלונה??
כל אחד מנסה לפעמים לקבל יותר.

הרבנים סומכים על נטפרי שלא תצא מכשלה תחת ידם ובעזרת ה' שכך יהיה.
אבל הם לא נכנסים לרזי הבירוקטיה והאפשרויות.

להבדיל כמו ועדת הרבנים לתקשורת, שהרבנים סומכים עליהם, אבל לא בטוח שעל כל חסימה של קו מסויים הם סומכים את ידיהם.
רק זה הטוב שיש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
@תפארת שיש רק לצורך בדיקת העניין:
תוכלו לשים כאן קישור לתמונה כדי שנראה אם זה באמת פרטי?
פשוט תבחרו את אחת התמונות מהניהול, לחצו עליה לחיצה ימנית בעכבר,
בחרו באפשרות "העתק כתובת תמונה" והדביקו כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
  • הוסף לסימניות
  • #40
יש להם אפששרות לפעמים להחריג כתובת IP מסוימת לאתר מסוים.
תנסו לשאול על האפשרות הזו.

ועל נטפרי לא יעזור איומים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

  • תודה
Reactions: שמואלזון1 //
3 תגובות
ככל הנראה כבר היה על זה דיון אבל אני לא מוצאת
אני מאוד מתוסכלת מכך שפתאום לא נפתח לי תמונות בצ'אט בכלל
אפילו לכתוב דברים שקשורים לדת אסור (בית מקדש. בית כנסת וכו')
בעבודה יש לי אינטרנט לא חסום ואני כותבת משם דברים וזה מייצר לי תמונות כמו שאני מבקשת
אבל יש לי מעט מאוד זמן וזה לא אפשרי להסתמך על מה שיש בעבודה כי תמיד צריך לתקן
ככה שמצד אחד אני רוצה להשתמש בו מצד שני לא בא לי להיות תלותית באינטרנט רגיל שיש בעבודה גם מבחינת זמן ונגישות וגם זה שזה לא חסום למרות שאני לא משתמשת בו לדברים אחרים.
מרגישה תסכול נורא כבר כמה ימים כאילו שחבל בכלל שהתחלתי עם זה וגיליתי את זה כי אחרי שטועמים קשה להיגמל
גם ככה קשה לי מול מחשב אז לפחות אני רוצה להוציא מזה את המיטב שאני יכולה כדי שזה יהיה שווה את זה ולהתפתח
אבל החסימה קשה מאוד ומאז שיש לי נטפרי במחשב כבר כמה שנים אני כמעט לא עוסקת בגרפיקה
(קרה לי שהייתי צריכה קובץ מסוים תלת מימד של פרח וזה חסם לי.. הייתי צריכה לנסוע במיוחד למקום אחר שעה נסיעה בשביל להוריד ממחשב אחר את הפרח ואז להעביר למחשב שלי. סיפור אמיתי)
איך אפשר לא להרגיש מוגבלת כשזה המצב?
מרגישה שאני כבר מחכה ליום הזה שה' יזמן לי פרנסה אחרת ולא להזדקק למחשב
מי שיש לו מה לחזק אני אשמח מאוד. ומי שרק רוצה להגיב בצורה ביקורתית בבקשה שיחסוך כי לא קל לי להתמודד עם זה
  • שכוייח!
Reactions: שרי שיצר1 //
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה