א
אוהב לחיות
אורח
- הוסף לסימניות
- #21
אני רק שאלתי................סליחה שאני מתערב...
א. אולי זה מה שהרבנים שלה מתירים?
אולי היא מחדר מחשבים?
ואולי כי היא רוצה את הטוב ביותר?
אני רק שאלתי................סליחה שאני מתערב...
א. אולי זה מה שהרבנים שלה מתירים?
אולי היא מחדר מחשבים?
ואולי כי היא רוצה את הטוב ביותר?
זה שרק לך יש גישה כביכול, כך זה נראה לך.הטענה שלי היא כלפי האתר שרק לי יש גישה אליו.
בא כמענה על השירות הלקוי, לא על עצם המדיניות כמובן.@למאי נפקא מינה חבל לבנות על דעת הקהל.
זה כמובן לא היה רציני.,וחבל מאד לשלוח תוספות מהסוג הזה.
אז תתן אולי פיתרון?זה שרק לך יש גישה כביכול, כך זה נראה לך.
בפועל, יש בהחלט סיכוי שכל אחד יכול לגשת לתמונות, בגישה ישירה, אם יש לו את הכתובת.
לכן, יש עניינים טכניים שלא מאפשרים פתיחה גם לא 'רק לך' כביכול.
חושב שעוול לקרוא לזה שירות לקוי.בא כמענה על השירות הלקוי, לא על עצם המדיניות כמובן.
זה שרק לך יש גישה כביכול, כך זה נראה לך.
בפועל, יש בהחלט סיכוי שכל אחד יכול לגשת לתמונות, בגישה ישירה, אם יש לו את הכתובת.
לכן, יש עניינים טכניים שלא מאפשרים פתיחה גם לא 'רק לך' כביכול.
ואגב, גם אם יש סיכוי שתעבירי את הסיסמה זה לא מצדיק חסימהכל מי שיקבל את הקישור יהיה חייב להזין את שם המשתמש והסיסמא שלי ואתם מבינים שאין מצב בעולם שאני אעביר את הסיסמא שלי!
יש בתוך אפשרות של קנית קורסים באשראי שאנשים בקלות יוכלו להסב את ההכנסות ישירות לחשבון שלהם ועוד המון דברים שברור שאני שומרת עליהם מכל משמר!
?????חושב שעוול לקרוא לזה שירות לקוי.
זה אוטומטי,
רותי או רחלי מחזירות תשובה שאי אפשר לפתוח לי...
כל מי שיקבל את הקישור יהיה חייב להזין את שם המשתמש והסיסמא שלי ואתם מבינים שאין מצב בעולם שאני אעביר את הסיסמא שלי!
יש בתוך אפשרות של קנית קורסים באשראי שאנשים בקלות יוכלו להסב את ההכנסות ישירות לחשבון שלהם ועוד המון דברים שברור שאני שומרת עליהם מכל משמר!
זה לא עונה על מה שכתבתי, וזה מראה שלא הבנתם את הנקודה.ואגב, גם אם יש סיכוי שתעבירי את הסיסמה זה לא מצדיק חסימה
דיברנו על הסינון, לא התגובה של נטפרי שכאמור בהמשך?????
אין דרך טכנית במצב הקיים לאפשר את זה.
על תחילת דברי שהתכוונה לסינון.בהמשך דבריך.
ואילו אני על מה הגבתי?
האתר מאוחסן בwix לא בטוח שיש דרך.@תפארת שיש
אני שוב יחזור לענין הטכני. ובגלל שלא קראתם את הכל ועד הסוף, אז פשוט נכתוב שוב.
אתם מתעלמים מהעובדה שאין URL ספציפי שאפשר להחריג ככזה שלא יעבור סינון תכנים, בהגדרה אחת בודדת.
אתם לא באמת מצפים שיעברו תמונה תמונה ויגדירו שלא תעבור בדיקה, נכון?
להגדיר שהאתר יהיה פתוח לגמרי רק לכם, זה גם לא פתרון טוב מבחינת שיטת הסינון שגורסת שההגדרות שוות לכולם.
ואתם לא באמת מצפים שיעברו לקוח לקוח ויגדירו לו המוני הגדרות אישיות, וכל יום ישנו את זה לפי הרצונות העכשויים שלו.
אף אחד לא דיבר על שיתוף הסיסמה. אזור הניהול, רלוונטי לניהול, לא לתמונות.
אבל אם התמונות והגישה הישירה אליהן (אם לא הבנתם מה הכוונה, פשוט תשאלו. זה עדיין לא הוסבר, מתוך הנחה שיש סיכוי שזה משהו שיובן לבד) נמצא בתוך אזור הניהול, אז פתרתם את הבעיה.
אני הייתי שולח קישור לאשכול זה
בתוספת![]()
אתם כנראה ירוקים שם.אני מחכה לשמוע את דעת הקהל ולקבל על כך עוד תגובות ואז לשלוח להם...
בהנחה שכך הכוונה שרבניה סומכים על שיקול דעתה של נטפרי ועל מה התלונה??א. אולי זה מה שהרבנים שלה מתירים?
כל אחד מנסה לפעמים לקבל יותר.בהנחה שכך הכוונה שרבניה סומכים על שיקול דעתה של נטפרי ועל מה התלונה??
לתשומת לבכם:אתם כנראה ירוקים שם.
www.prog.co.il
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים

Reactions: שמואלזון1 //