- הוסף לסימניות
- #81
אני כל כך מזדהה עם התסכול שלך.ואני כותבת את זה בתסכול עמוק, אחרי ששהגענו למצב שכל יום יש כמה וכמה נפטרים, ומספר גבוה של חולים קשה, וכאשר זעקו והסבירו והתחננו לפני כמה שבועות שזה יגיע, דברו אל הקירות.
אני כל כך מזדהה עם התסכול שלך.ואני כותבת את זה בתסכול עמוק, אחרי ששהגענו למצב שכל יום יש כמה וכמה נפטרים, ומספר גבוה של חולים קשה, וכאשר זעקו והסבירו והתחננו לפני כמה שבועות שזה יגיע, דברו אל הקירות.
לא משווה בכלל בין המצבים, וגם לא מאשימה אף אחד. אבל מבינה קצת יותר את אלה שהזהירו את יהודי הונגריה.אני כל כך מזדהה עם התסכול שלך.
לבכות..סיפרה לי מישהי שהכניסה ילד לבידוד(בן 8 בערך),
יום אחד היא שמה לב שהוא שקט מדי והחליטה להציץ לחדר,
היא גילתה אותו שוכב על הגב ובוהה בתקרה-
ולא שלא היה לו שם תעסוקה היא הכניסה לו כל מה שרק יכלה,
אבל האדם הוא יצור חברותי
וילד בן שמונה לא יכול להיות לבד בחדר במשך שבועיים!
היא לא חשבה אפילו לא שניה והוציאה אותו
לא יכלה לראות את המחזה הקורע הזה
השאלה מה והאם יכלה להשאיר מאחוריה..חבל שהיא לא נכנסה אליו אלא הוציאה אותו.
אכן בכל שקר יש מעט אמת.גם דמגוגיה וגם אמת
לא הבנתי..השאלה מה והאם יכלה להשאיר מאחוריה..
כל סיפור והתוכן המורכב שלו.
השאלה אם שאר המשפחה יכולה להסתדר ללא האם.לא הבנתי..
אם היא הוציאה אותה- עכשיו כל המשפחה צריכה להכנס לבידוד.
אם היתה נכנסת אליו- אז רק היא והילד.
אז מה הרווח?
אלא אם כן את מתכוונת לילד שקשור אל אימו- ואז מקסימום יכלה להכניס גם אותו. ועדיין לא כל המשפחה צריכה להשאר בבידוד.
או שאין בעיה עם זה שכל המשפחה תהיה בבית.
אז בואו נעשה מבחינתינו את ההשתדלות המקסימליתואת השאר נשאיר להקב"ה. כי בסוף בסוף כל מה שהוא רוצה זה מה שקורה!!!יישארו עוד כמה דברים.
400 ומשהו משפחות שאיבדו את יקיריהן.... כבר נמצאות כאן בארץ ישראל.
ושה' יאמר למשחית הרף.
ואם האמא בסיכון
אז היא אומרת לילד אני מאוד אוהבת אותך ואתה יקר לי מאוד ולכן אני נזהרת שתהיה לך אמא בעז"ה בריאה עד 120
תאמינו לי הרבה הרבה יותר קל להיות כולם יחד בבידוד מאשר התימרונים הבלתי אפשריים כשיש ילד בחדר
ברוך שכיוונתי.לא משווה בכלל בין המצבים, וגם לא מאשימה אף אחד. אבל מבינה קצת יותר את אלה שהזהירו את יהודי הונגריה.
היה זכור לי שכבר כתבו את זה פעם...ברוך שכיוונתי.
![]()
מעניין מה הסברתם.גם אני שמעתי על כמה מקרים ששמו ילדות בנות 6 בחדר מבודד חלקם זה היה מחוסר הבנה ומפחד
מתוקף תפקידי התקשרתי אליהם והסברתי הם ממש הודו לי על זה ...
קצת מתנשא בעיני.מספר סימני הקריאה בהודעה בהחלט הדגים כיצד מעבירים מסר בלי דרמות מיותרות.
יפה, סגרת חשבוןקצת מתנשא בעיני.
טוב, דייפה, סגרת חשבון![]()
נראה לי שזאת הייתה כוונת הפוסט הזה.סגרו את הדלת של החדר, הילדה בפנים... ויש לה חלון להציץ,
שעות שעות ישבה על החלון וחיפשה תעסוקה ברחוב השקט שמתחתיה,
את האוכל מניחים בכניסה לחדר - היא פותחת ואוכלת לבד על החלון....
לא שעה - ולא שעתיים
שבועיים.
נכון עבור מי ??לא כל דבר שכתוב בחרוזים הוא נכון.
לעולם לא אמרתי שכך אעשה אני וודאי אדאג שמבוגר ישהה עם הילד אבל עדין גם כשיש עם הילד מבוגר זה קשה לשניהם ולילד בפרטואת מוכנה לסגור אותם בחדר לבד?
אפילו ליום אחד?
ולבגר אותם בעל כרוחם כי הם ילדי דור הקורנה?
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים



Reactions: אוראל סולטן, ספרות בנשמה, תמרוז ועוד 6 משתמשים9 //