- הוסף לסימניות
- #41
נכתב ע"י 100ZEVET;1515325:תסלחו לי, אבל ה-ג-ז-מ-ת-ם!!!!
אוקי. אז באו אליכם במהלך החודש וחצי האחרונים בפניות חוזרות ונשנות.
כמה פעמים- 10? 20? השכנה? האחות? הגיסה?
בסדר.
ואם תרמתם- אני בטוחה שירדו ממכם. אפאחד לא ישגע אתכם לתרום כמה פעמים.
ואם לא תרמתם- ועניתם בתשובה חד משמעית: לא, אנחנו לא יכולים. נקודה! ולא עם תרוצים ודחיות- אז אני גם בטוחה שאפאחד לא בא בשנית.
בגלל שב"ה יש הרבה בנות שהתנדבו לענין, אז מטבע הדברים יש לכל אחד כמה מכרים\ות שבאים ומבקשים ממנו לתרום.
אבל, באמת, אפשר לחשוב גם אם פנו אליכם 20 פעם. (ויבוא פה מישהו ויגיד שאכן זה מה שהיה...) עדיין אין שום מקום וסיבה להשמיץ, לזלזל או להתלונן על הפעילות הברוכה הזו וגם לא במילים יפות ועדינות.
אין לי מה להוסיף על הפעילות המבורכת של עזר מציון ועל כמות ה"הטרדות" שהם מקבלים מידי יום ביום בכל שעה. (את זה כבר כתבו מעלי, וברור שכ-ו-ל-ם מודעים לכך).
אבל. די. תפסיקו להסחף ולקחת דבר חיובי כ"כ ולהפוך לשלילי.
מסכימה באהבה עם כל מילה שלך ושל "מקופלת".
וכל מי שחשב שלא התכוונו או כן התווכנו לזלזל בגוף עזר מציון, דעו כי המסר השלילי שודר, הן אם תרצו והן אם לא תרצו.
הפתרון הוא: אם אתם מתלוננים על הטרדות טלפוניות באופן כללי של ארגונים שונים - בבקשה נא לא להזכיר שמות!
וכל מילה נוספת מיותרת.....
בהצלחה לכולם!
הנושאים החמים