דרוש מידע מבקשת הסבר על כביסות מההתחלה

  • הוסף לסימניות
  • #21
וכמובן מכונת כביסה מעולה לדעתי בוש פחות עונה על ההגדרה
אבל סימנס קונסטרוקטה ובטח מילה עושות את העבודה!
כשקניתי בזמנו את המכונת כביסה אמרו לי שבוש וקונסטרוקטה זה אותו יצרן ונראה לי גם סימנס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אבקות כביסה הורסים את הבגדים ואת המכונה
מומלץ להשתמש בג'ל כביסה
אבקת כביסה נמסה לחלוטין בטמפרטורה של 60 מעלות ומעלה (בערך כמובן), ברגע שהיא לא נמסה טוב היא יכולה להרוס גם את הבגדים וגם את המכונה. לכן לא מומלץ להשתמש בה לכביסות כהות בהן יש בד"כ טמפרטורה נמוכה יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
כמה עיצות:
א.לא "לפוצץ" את המכונה בבגדים, חייבים להשאיר לבגדים מקום כדי שיוכלו להתנקות.
ב.שלא יהיו בגדים הפוכים כי אז הכתם נמצא בפנים ולא יורד בקלות.
ג.בגדים אלגנטיים ועדינים ניתן לכבס ללא סחיטה כלל,לוקח אמנם יותר זמן להתייבש אך שומר על איכות הבגד.
ד.רוב הכתמים ניתנים להסרה על ידי סבון כלים ושפשוף עם מים! כתמי דם מבגד על ידי חלב! וגם סנו אוקסיג'ן מעולה להסרת כתמים בעיקר מחולצות צווארון לבנות כמו שאמרו פה לרסס לפני הכיבוס.
ה. בכביסה כהה לא לשים מדי הרבה אבקה,כי רוב האבקות מכילות חומר מלבין ויכול לגרום לכתמים לבנים על בגדים שחורים וכהים.
ו.כשרכשתי את המכונה ניתן היה לבדוק מהי איכות הכביסה שלה,זה משמעותי כי יש מכונות עם דירוג כמו D ויותר והכביסה יוצאת לא איכותית שלא באשמת אף אחד, אלא כי זה מה שהיא....
ז.לא כביסות מדי קצרות אך גם לא ארוכות מאוד.אני מכבסת שעה ו18 דקות לכביסה רגילה.לכביסה מלוכלכת כשעתיים.לרוב 40 מעלות. לפעמים 60 לבגדים ממש מלוכלכים ומגבות וכו'....
בהצלחה!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
וואו ממש עזר לי!!
לגבי סעיף 11- רשמת במקום לרסס למרוח שכבה דקיקה- של מה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אמנם אני לא נשואה טרייה, אבל עד היום אני מרגישה שאני לא יודעת לכבס!
יוצא לי פה ושם לקבל בגדים לילדים מגיסתי וכדו' והבגדים במצב חדש ושמור!
אחרי מספר פעמים שאני מלבישה לילדים, הבגדים נראים סמרטוט, כתמים לא יורדים!!! למרות שאני מרססת עליהם לפני הכביסה.
ואז אני תוהה, איך זה ?! מה למען ה' אני לא עושה נכון בכביסה?! איך אצל גיסתי זה נשמר כך כמו חדש, למרות שגם אצלה מן הסתם הילדים התלכלכו...
בלתק
אז תשאלו את הגיסה איך היא מכבסת
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אני מעבירה בגדים במצב חדששש אחרי שני ילדים
כביסה מופרדת כמה שיותר
מכונות לא מלאות
והכי-
קצת שיגעון והרבה זמן אבל מגהצת הכל!
מכנסיים, חולצות, חולצות טריקו
חולצת טריקו עם פס בשרוול נראית חדשה גם עם היא קצת שחוקה. משום מה נראה לי שזה גם שומר על הבגדים. אין לי הסבר אבל מציאות שבארון למעלה שוכבים לי בגדים במצב חדש לחלוטין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
כן. לכן משתמשים בזה רק לכהה, שבד"כ אין כ"כ כתמים
(למרות שלא מנקות מספיק טוב-זה עניין יחסי. יש גם אבקות כביסה שלא מנקות טוב.)
מה שכן-זה שומר יותר על המכונת כביסה...
שיקול שלכם מה יותר חשוב:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
כן. לכן משתמשים בזה רק לכהה, שבד"כ אין כ"כ כתמים
(למרות שלא מנקות מספיק טוב-זה עניין יחסי. יש גם אבקות כביסה שלא מנקות טוב.)
מה שכן-זה שומר יותר על המכונת כביסה...
שיקול שלכם מה יותר חשוב:)
זה שומר על הצבעים שלא ידהו
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
לא יודעת מה לייעץ לך כדי לשמור על הבגדים, גם אני יחסית הורסת בגדים בכביסה כי אני עושה מכונות ארוכות ואגרסביות, רק ככה מרגיש לי נקי
אבל בהשוואה עם גיסתך - אולי יש לה פשוט מלאי יותר גדול של בגדים לכל אחד, יוצא שזה מתכבס ומתבלה הרבה פחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אז ככה, אני עושה כמה סוגי מכונות:
לבן
צבעוני ( הכל יחד)
מגבות
מצעים
סמרטוטים ושטיחים קטנים
ובדר"כ עושה על 40 מעלות.
את הכביסה הלבנה אני בודקת אחד אחד ומרססת ומשפשפת את הכתמים והצווארונים-יוצא בסדר יחסית ב"ה.
בצבעוני, מה שאני רואה כתמים משמעותיים אני מרססת גם כן, אבל לא תמיד עוזר...
אז ממה שהבנתי כאן שצריך להפריד גם בתוך הצבעוני את הבגדים היותר בהירים/ משולבים? ואת הגרביים והלבנים בנפרד?
לבנים- בהרתחה. יחד עם מגבות.
גרביים- לפי צבעים, אפשר עם בגדים. גרבי גברים שמאד מזיעים יותר נעים לכבס לבד- עניים של הרגשה.
בתוך הצבעוני חייבים להפריד בהירים וכהים אחרת יורד צבע, וכן להבדיל בין מכנסי כותנה, חולצות טריקו וכד', לסריגים ודברים עדינים שמכבסים במכונה עדינה, בחום נמוך ועם סחיטה במהירות נמוכה.
מצעים פשוט בד"כ ממלאים מכונה. אין בעיה לכבס את הפיג'מות יחד איתם (בתנאי שמתאים בצבע).
סמרטוטים אכן בנפרד.
אבל לא יצא לי כמות של מכונה אם אפריד לכל כך הרבה..
מומלץ להפעיל מכונות שמלאות רק 2/3. מכונות עמוסות מנקות פחות טוב ואף עלולות להשאיר כתמים (וכתם אחרי כביסה קשה מאד עד בלתי אפשרי להוריד)
ועוד שאלה..כמה זמן בממוצע כל מכונה?
פעם הייתי עושה כמעט 3 שעות עד שחברה ששמעה זאת הייתה בהלם ואמרה שעושה בערך שעה ואפילו פחות.
אז מה נכון?
זה תלוי למה.
בגד שנלבש והוא רק קצת מזיע אין עניין לכבס 3 שעות. אבל למשל להרתחה, אם יש זמן, מכונה ארוכה עם כביסה מקדימה זה נהדר וכמובן מנקה.
*הרבה כביסות שוחקות את הבד והבגד. גם נכון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
הערה חשובה: אם רססת חומר חריף על כתם, הקפידי לכבסו בזריזות!
נסיוני המר לימדני שבגד שרוסס בסנו-אוקסיגן, וכביסתו נדתחה ליום שלמחרת - החולצה נאכלה במקום הריסוס!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
בלת"ק
יש לי ילדים שמפריע להם הלכלוך בידיים וכל הזמן מנגבים בבגדים
אני שמה להם סינר בכל ארוחה וחסל עם הכתמים הקשים (של הרסק, הכורכום, האבטיח והמנגו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אולי למישהי יש עצה איך להוריד מייק אפ מבגד?
(עבר כמה כביסות כבר, ולא יורד:cry:)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה