מה לובשים בחתונה של אחיינית?!

  • הוסף לסימניות
  • #1
ב"ה, חתונה של אחיינית ראשונה!
מה לובשים?? הרי צריך חגיגי, אבל לא יותר מידי, אה?
והבנות שלי? (בנות הדודות הנרגשות)

אשמח לעצות :eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אחיינית ראשונה, בד״כ כמו לחתונה של אחותך (כך לפחות היה בחתונה שלי...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
היה לי לפני כמה שבועות חתונה של אחיינית ראשונה, אכן לבשתי בגד חגיגי מאד אך לא יותר מידי (כזה שאלבש בחגים, אך לא שבת שבת)
אין לי בנות, אך גיסתי הלבישה לבנות שלה שמלות יפות בסגנון של ארועים, אך לא מידי, לא נפוחות וכאלה...
לבנים הלבשתי אפודות יפות מ"בנים"

מזל"ט!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י grafix;1472665:
אחיינית ראשונה, בד״כ כמו לחתונה של אחותך (כך לפחות היה בחתונה שלי...)

זה שייך לשנות הקוקוס...:D
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י goodies;1472966:
זה שייך לשנות הקוקוס...:D

???
הכול תלוי בהרגשה.
גם אנחנו השתתפנו בחגיגיות יתרה,על כל המשתמע וזה לא פלא. זו אחיינית שגידלתי ממש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י מאסטר;1472936:
היה לי לפני כמה שבועות חתונה של אחיינית ראשונה, אכן לבשתי בגד חגיגי מאד אך לא יותר מידי (כזה שאלבש בחגים, אך לא שבת שבת)
אין לי בנות, אך גיסתי הלבישה לבנות שלה שמלות יפות בסגנון של ארועים, אך לא מידי, לא נפוחות וכאלה...
לבנים הלבשתי אפודות יפות מ"בנים"

מזל"ט!

קחי בחשבון שאם המשפחה גדולה
יהיו לך בעתיד בעז"ה כמה אירועים כאלו בשנה
ואם מתחילים בגדול אי אפשר לרדת אחר כך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תלוי בהרגשה כמו שכתבה נוי, בקשר עם האחיינית , בסגנון של כל המשפחה.
אולי אם תפרטי את כל התנאים ואוירה מסביב יוכלו לעזור לך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אצלנו כשאחיינית של בעלי התחתנה (בינתיים היחידה) הרגשנו ממש חלק מהשמחה לגמרי.
זה מאד תלוי בקרבה ובסוג הקשר שלכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
וגם תלוי בסגנון של המשפחה של האחינית..
כי אם הייתי מלבישה לבנותי שמלות כמו שהלבשתי להן בחתונות של הדודות..
הן היו יותר יפות מאחיות של הכלה.. - האחינית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ככה זה, בחתונה של אחיינית ראשונה מתרגשים כמו חתונה של אח...
באחיינית העשירית עושים טובה ומגיעים,
באחיינית ה26 שוכחים בכלל מהחתונה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני לא יותר מידי מתרגשת
(לא כרגע, בכל אופן, אם כי ברור לי שבחתונה עצמה אני אהיה בעננים מרוב התרגשות!!)

ואני מטבעי פרקטית ולכן מחפשת בגד שיהיה שימושי גם אחר כך
גם עבורי וגם עבור הילדות
בפירוש לא רוצה שמלת שיפון ארוכה מהסגנון שמשכירים!

בקיצור
אני פשוט אצא לי השוקה ,סליחה, העירה
ואחפש לנו משהו יפה וזהו

:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י ניקול;1473131:
אני לא יותר מידי מתרגשת
(לא כרגע, בכל אופן, אם כי ברור לי שבחתונה עצמה אני אהיה בעננים מרוב התרגשות!!)

ואני מטבעי פרקטית ולכן מחפשת בגד שיהיה שימושי גם אחר כך
גם עבורי וגם עבור הילדות
בפירוש לא רוצה שמלת שיפון ארוכה מהסגנון שמשכירים!

בקיצור
אני פשוט אצא לי השוקה ,סליחה, העירה
ואחפש לנו משהו יפה וזהו

:)

בחנויות בריכוזים החרדיים
רוב שמלות הערב מאוד מאוד אלגנטיות
זה נפלא לאמא/אחות/ סבתא
אבל ...קיטשי לדודה הנרגשת.

כדאי לנסות בקניונים מצאתי שם שמלת ערב קלילה ושיקית
אבל לא מידי אלגנטית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י ניקול;1473131:
בקיצור
אני פשוט אצא לי השוקה ,סליחה, העירה
ואחפש לנו משהו יפה וזהו

:)
חשבתי שאת קונה הכל באליאקספרס :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני רואה היום בחתונות את הבנות דודות לבושות יחסית פשוט אבל העיקר- תסרוקת.
זה עושה מראה חתונתי ולא צריך בגד מידי מושקע, אלא משהו שישמש אח"כ לשבת שבת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י ניקול;1472606:
ב"ה, חתונה של אחיינית ראשונה!
מה לובשים?? הרי צריך חגיגי, אבל לא יותר מידי, אה?
והבנות שלי? (בנות הדודות הנרגשות)

אשמח לעצות :eek:

תלוי מאיזה צד האחיינית...:p:p
עכשיו ברצינות!
לא שמלות ערב, אבל כן בגד אלגנטי שתהני ממנו בליל הסדר, או כל חג אחר שאת נוהגת ללבוש בו בגד מיוחד יותר משבת שבת+תכשיט תואם ונעל אלגנטית.
במידה ויש לך תכשיטי זהב או כסף או פנינים אמיתיות ואת הולכת להשתמש איתם בחתונה-לצחצח אותם קודם זה נותן מראה מושלם!
הבנות יכולות ללבוש כנ"ל בגד של חג, או שבתי חדש לא יותר מזה, וכמובן אם את בסגנון של לשלוח לתסרוקות או לטפח בעצמך, תעשי את זה. ולא תסרוקות אלגנטיות של אחות כלה.

והעיקר שיהיה במזל"ט
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י goodies;1472966:
זה שייך לשנות הקוקוס...:D

למה?
דווקא היום, כשגם החברות של הכלה מתלבשות כמו אחיות שלה, אז בנות הדודות - למה לא?
וכפי שכבר כתבו - זה תלוי מאד בהרגשה ובסוג המשפחה (ואולי גם בהפרש הגילאים).
אנחנו בחתונה של האחיין הראשון הרגשנו והתנהגנו כמו בחתונה של אח. (היינו גם בשבת האופרוף, הכנו שבע ברכות מהודר, התרגשנו מאד מאד מאד. הרי אנחנו גידלנו אותו.

נכתב ע"י bachrach;1472978:
קחי בחשבון שאם המשפחה גדולה
יהיו לך בעתיד בעז"ה כמה אירועים כאלו בשנה
ואם מתחילים בגדול אי אפשר לרדת אחר כך.
אז מה? למה אי אפשר לרדת? התחייבת משהו למישהו? כל אחד מביןם שבחתונה ראשונה מתרגשים יותר.
מה עוד שבחתונות של האחיינים הראשונים - לילדים הפרטיים שלנו עוד אין חתונות של אחים שלהם אז פה יש להם הזדמנות לתסרוקת יפה ושמלה מהודרת...

נכתב ע"י efrat1;1473048:
ככה זה, בחתונה של אחיינית ראשונה מתרגשים כמו חתונה של אח...
באחיינית העשירית עושים טובה ומגיעים,
באחיינית ה26 שוכחים בכלל מהחתונה...
לא יודעת באיזו משפחה את חיה, אבל תדעי לך שלא אצל כולם זה כך.
ההורים שלי (וגם דודי ודודותי) כבר חיתנו כמה עשרות אחיינים ובכל החתונות היו מתחילה ועד הסוף, לא עשו טובה שבאו אלא שמחו איתם ושימחו אותם וגם הביאו מתנה יפה.
גם היום כשהאחיינים שלהם מחתנים את ילדיהם הם ממשיכים לבא בנוכחות יפה - מלאה
עד מאה ועשרים.

חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מסכימה עם חני לגמרי.
זה מאד תלוי במשפחות.
במשפחה של בעלי שהם בסך הכל בכל הבני דודים 15 ילדים.
כל חתונה של בת או בן דוד. זה כמו אחות.
שמלות מפוארות, תסרוקות, חליפות. הכל בכל מכל.

בצד שלי - אחיינים שלי עוד לא חיתנו, אבל הבר מצווה של אחיין שלי היתה חתונה בקטן..
אז עד האחיינים אני מאמינה שזה יהיה לפחות כמו אחות.. :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
גם אני חיתנתי כבר כמה אחיינים ועדיין ההתרגשות בשיא!

לילדות לבשנו בגדי שבת יפים והשתדלנו שיהיו חדשים ותסרוקת ככה בקטנה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י מזל בן הרוש;1473687:
מסכימה עם חני לגמרי.
זה מאד תלוי במשפחות.
במשפחה של בעלי שהם בסך הכל בכל הבני דודים 15 ילדים.
כל חתונה של בת או בן דוד. זה כמו אחות.
שמלות מפוארות, תסרוקות, חליפות. הכל בכל מכל.

בצד שלי - אחיינים שלי עוד לא חיתנו, אבל הבר מצווה של אחיין שלי היתה חתונה בקטן..
אז עד האחיינים אני מאמינה שזה יהיה לפחות כמו אחות.. :)

ואז... מסכנות האחיות של הכלה שלא מרגישות בולטות באירוע!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה