מה קונים ליולדת שיש לה הכל?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני צריכה רעיון למתנה ליולדת, שילדה בת שישית.
אז את כל הדברים הרגילים כבר יש לה.
ועדיין חשוב לי כן לקנות משהו שימושי ושתהנה ממנו.

אשמח לרעיונות והמלצות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הייתי נותנת לה עוזרת בית במתנה
בטוחה שהיא תיהנה מזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י yosher2005;1498088:
הייתי נותנת לה עוזרת בית במתנה
בטוחה שהיא תיהנה מזה

רעיון מעולה, אבל יש לה עוזרת קבועה כל שבוע.. :(

נכתב ע"י רותיי;1498089:
לי קנו את זה עכשיו
http://www.baby-gifts.co.il/מתנה-לתינוקות-מגבות-חיבוקי-ורוד.html
ואני נהנית מזה עד הגג!!!
מומלץ!!!

מכירה את זה קניתי לכמה יולדות בשנים האחרונות כולל לעצמי.
אבל... היא אמרה שיש לה מלא מגבות... אולי בכל זאת אקנה לה את זה.
אבל צריכה עוד דברים להוסיף.. (סכום המתנה המיועדת גדול יותר.. :) )
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מגבת קשירה יש לה?
זה מוצר די חדש ודווקא הגימיק שלו באמת מקל ומאד נח...
הרעיון שלו פשוט, זה בעצם מגבת כובע לתינוק אך הפטנט שנוסף לה זה שיש גם לולאה לראש של האמא.
כך שהאמא "מלבישה" על עצמה את המגבת לפני תחילה הרחצה של התינוק והמגבת מוכנה לה פרוסה בצורה נוחה לשניה שהיא מסימת, ואין צורך לנסות "ביד אחת" לתפוס ו"לפרוס" את המגבת.
את זה כנראה אין לה, וזה מאד מומלץ ונח עם תינוק פצפון...

חחחח.. עד שאני "מפרטת" ו"מתארת" אני רואה שהקדימו אותי עם תמונה אחת ששוה אלף מילים :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
קרם טוב/ מארז מפנק בללין, משהו שהיא לא תפרגן לעצמה...
תמיד כייף לקבל
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
קשקושים!!!

סבוני ריח,
מחזיק מפתחות,
מוביל לעגלה / למיטה
סט מצעים חמוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י לנדא;1498092:
מגבת קשירה יש לה?
זה מוצר די חדש ודווקא הגימיק שלו באמת מקל ומאד נח...
הרעיון שלו פשוט, זה בעצם מגבת כובע לתינוק אך הפטנט שנוסף לה זה שיש גם לולאה לראש של האמא.
כך שהאמא "מלבישה" על עצמה את המגבת לפני תחילה הרחצה של התינוק והמגבת מוכנה לה פרוסה בצורה נוחה לשניה שהיא מסימת, ואין צורך לנסות "ביד אחת" לתפוס ו"לפרוס" את המגבת.
את זה כנראה אין לה, וזה מאד מומלץ ונח עם תינוק פצפון...

חחחח.. עד שאני "מפרטת" ו"מתארת" אני רואה שהקדימו אותי עם תמונה אחת ששוה אלף מילים :)

צר לי לאכזב שזה לא כזה חדש.. :)
יש את זה בשילב כבר מעל 5 שנים. ומגיע ב2 גדלים לבחירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
http://www.babycakes.co.il/
תנסי לבדוק באתר הזה
יש להם מגוון של מוצרים מקסימים ושימושיים לתינוק ולאמא יש להם גם מוצרים של ללין לשלב לך
ואת יכולה לבחור מה שאת רוצה עד 250 ש"ח נראה לי
ואז הם אורזים לך את זה באריזה מקורית מהממת!!! ועושים גם משלוח אני חושבת.
שווה בדיקה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש בדוקטור בייבי שמיכת קטיפה איכותית ביותר, שמגיעה עם רוכסן, כך שאפשר ממש לעטוף את התינוק בצורה המקסימלית והנעימה ביותר.
לי קנו את זה בורוד כשנולדה בת, וכשנולד הבן כבר רצתי בעצמי לקנות אותה מרוב שהיא שווה.
וגם לא יקרה- 59 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לדעתי בכל לידה כיף להתחדש עם בגד חדש ואחר לתינוק. גם בלידה שישית.
אבל בחנות שניתן להחליף.
אם זה לא נראה לך מספיק, אפשר כתוספת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש לי חברה שילדה עכשיו בן שלישי, בערך אותו סיפור.
ישר חשבתי על הילד הגדול שלה- שבעצם הוא זה שצריך בגדים, כי אין לו ממי לקבל.
זה רעיון טוב, תחשבי על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אולי באמת סט מצעים יוקרתי? יש כאלה שמתאימים להם פריטים נוספים כגון לשידת החתלה או דובי תואם או וילון תואם אפשר גם סט תואם למיטת נוער...
בכל מקרה אם יש ילדים גדולים נהוג לקנות משהו לילדים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י bason1661;1498136:
יש לי חברה שילדה עכשיו בן שלישי, בערך אותו סיפור.
ישר חשבתי על הילד הגדול שלה- שבעצם הוא זה שצריך בגדים, כי אין לו ממי לקבל.
זה רעיון טוב, תחשבי על זה.

מסכימה מאוד!
המתנות הכי שימושיות שקיבלתי היו
משחקים/ כלי מיטה/ ספרים לילדים הגדולים.

אין לך מושג כמה הילדים הגדולים נהנים שקונים גם להם מתנה
לכבוד הולדת האח/ות
וכשהילדים מרוצים גם האמא ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
חבילת צילום ניו בורן, אם יש עוד תקציב גם אלבום דיגיטלי
ואם התקציב לא תם אפשר צלום לכל המשפחה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י start;1498182:
חבילת צילום ניו בורן, אם יש עוד תקציב גם אלבום דיגיטלי
ואם התקציב לא תם אפשר צלום לכל המשפחה..

זה יכול להיות רעיון.
מה סדר גודל של כזה דבר?
עדיף מאזור בית שמש
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מי אמר שחייבים משהו לתינוק?
אני בלידה שישית הייתי מאד שמחה לקבל מצעים חדשים למיטות של הילדים (כאלו מהסוג היקר שאני לא מפרגנת לעצמי סתם :) )
או משחק שווה לילדים הגדולים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י מזל בן הרוש;1498204:
זה יכול להיות רעיון.
מה סדר גודל של כזה דבר?
עדיף מאזור בית שמש
תעברי לפורום צילום ותבקשי הצעות מחיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אנחנו נתנו ליולדת מתנה חבילת ניו בורן, החבילה הבסיסית עלתה לנו 380 ש"ח בבני ברק אם תרצי פרטים באישי, וכן קנינו עגילים מזהב לתינוקת והיא מאוד נהנתה.
ובאמת כמה פעמים שלא ידעתי מה לקנות קניתי תכשיט ליולדת, והיולדות כולם היו מאושרות שזוכרים גם אותם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הייתי שמחה לקבל עצה בדבר חשוב שמטריד אותי מאד. יש לי אחות בת 15 שיש לה ארון פרטי עם מנעול. היא לא מוכנה להראות לאף אחד מה יש לה שם, לא לאחים ולא להורים. היא אומרת - זה דברים אישיים. אני האחות הגדולה (כבר נשואה) שמרגישה די אחריות על הבית, כי ההורים שלי שיהיו בריאים מאד מאד עדינים וחלשי אופי.
מתערבב לי מה שאני רוצה לומר אבל אני חייבת להסביר את כל זה.
האחות הזאת בתקופה האחרונה משנה קצת את ההתנהגות, כך אני מרגישה, ולא לכיוון טוב. אני בטוחה שיש לה דברים לא טובים בארון ההוא.
דברתי אם ההורים שלי והם מסרבים לבקש ממנה לפתוח את הארון לפניהם כי זה יפגע בה. ואני חושבת שהם סתם פוחדים ממנה ולא רוצים להיות הורים נאחסים. אבל זה סכנה גדולה לדעתי. חייבים למצוא דרך לברר מה יש לה שם. אני ממש פוחדת עליה.
אני צריכה למצוא עבור ההורים שלי את האפשרות לפתוח את הארון בלי לפגוע בה, או בלי ידיעתה או משהו אחר.
אם מישהו עבר דבר דומה ויכול לשתף מנסיון, או שיש לו רעיון טוב - יבורך משמיים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה