מה שבאמת חשוב לי בשטיפה- ניקיון רובע

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש למישהי מושג איך מנקים את הרובע, בצורה שתשיב לו את הצבע המקורי?:confused:

חשוב לי מאד לקו הנקי של הרצפה, שהרובע יהיה בצבעו המקורי (לבן). :eek::rolleyes:
אמרו לי שאפשר לחדש את הרובע, אני מעדיפה שיטות לניקוי יסודי.

ועוד שאלה: האם יש שיטה בשטיפה, כדי לשמור על צבע הרובע בריצוף חדש?

אשמח למענה מהמומחיות בניקיון...
הרבה נחת, ורק לכלוך ובלגן בריא, בבית בריא! ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י אשר כותבת;2501132:
יש למישהי מושג איך מנקים את הרובע, בצורה שתשיב לו את הצבע המקורי?:confused:

חשוב לי מאד לקו הנקי של הרצפה, שהרובע יהיה בצבעו המקורי (לבן). :eek::rolleyes:
אמרו לי שאפשר לחדש את הרובע, אני מעדיפה שיטות לניקוי יסודי.

ועוד שאלה: האם יש שיטה בשטיפה, כדי לשמור על צבע הרובע בריצוף חדש?

אשמח למענה מהמומחיות בניקיון...
הרבה נחת, ורק לכלוך ובלגן בריא, בבית בריא! ;)
רובה...
חשבתי שאת מתכוונת לרובע היהודי...
בכל מקרה אפשר לשפוך חומר מסיר שומנים בגלון(יש לנקי 10)
לחכות כמה דקות ולשפשף
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יכולה לומר לך מה לא לעשות:
לא להשתמש במברשת קשה לקרצוף הרובה, עלול להיגרם נזק לאיטום.
בשנה שעברה קרצפתי היטב היטב את הרובה שסביב המרצפות ובקו החיבור לפנלים (ואני יודעת שאין צורך להכשיר את הרצפה לפסח, היא בלאו הכי נשארת בחזקת חמץ... רק כי כך מקובלני מבית אמא :)).
הרצפה אומנם יצאה בוהקת, אבל היות והאיטום אצלי לא היה איכותי מספיק, נוצרו בעיית רטיבות רצינית אצל השכנים מתחתיי (שנפתרה רק אחרי חידוש של הרובה בחלק גדול מהבית...).
שיטה אחרת אני לא מכירה, חוץ מלחדש את הרובה- שזו עבודת נמלים רצינית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
למרוח הרבה אקנומיקה ולתת לה לעבוד לבד לפחות חצי שעה עד ששוטפים אותה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לי אמרו שאומרים רובע, ולא רובה.
כי רובע זה מלשון תחימה וסגירה, שאוטם את מעבר המים לקומה מתחת, הלא כן?

לענייננו- האם החומר של נקי 10 באמת עוזר? ניסיתם?

מדובר בריצוף חדש, שכואב הלב שצבע הרובה/ע הולך ומתכהה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אם יש לך ריצוף פורצלן, ולא אבן, שיש וחומרים אחרים שרגישים לחומצה, תוכלי לנקות ע"י 00 מנקה שירותים.
החומצה שבחומר אוכלת אבן, במגע עם הרובֶּה היא אוכלת אותו מעט ומורידה ממנו שכבה לא מורגשת - הרובה נראה כמו חדש.
ליתר ביטחון, נסי קודם בפינה נסתרת.

שימי לב שנדרשת זהירות מירבית להימנע ממגע החומר במתכת כג' ידיות הברזים, להם החומצה החזקה גורמת כויות בצבע מתכת באופן בלתי הפיך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י חלוש;2501192:
אם יש לך ריצוף פורצלן, ולא אבן, שיש וחומרים אחרים שרגישים לחומצה, תוכלי לנקות ע"י 00 מנקה שירותים.
החומצה שבחומר אוכלת אבן, במגע עם הרובֶּה היא אוכלת אותו מעט ומורידה ממנו שכבה לא מורגשת - הרובה נראה כמו חדש.
ליתר ביטחון, נסי קודם בפינה נסתרת.

שימי לב שנדרשת זהירות מירבית להימנע ממגע החומר במתכת כג' ידיות הברזים, להם החומצה החזקה גורמת כויות בצבע מתכת באופן בלתי הפיך.

תודה!
מדובר בפורצלן, האם זה בעייתי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני קונה אקונומיקה בבקבוק התכלת - 4 ליטר בכמה שקלים. זו אקונומיקה שלא מכילה סבון והיא דלילה מאד.
שופכת על הרצפה באיזור מסוים וממתינה ואז לוקחת ספוג הפלא ומשפשפת. הכי נח זה לשים את הספוג על הרצפה ולשפשף בעזרת הנעל.
הרבה עבודה אבל התוצאה משתלמת.
ואני מאד מזדהה אתך בקשר לרובה המכערת את הריצוף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לי יש גם ריצוף חדש (גרניט פורצלן) שאני חוששת שיאבד את הברק מניקוי אלים.
אימי מנקה עם סודה לשתיה, שמעתי שזה עובד אבל לא ניסיתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אחרי שטיפה כשהרצפה עוד רטובה,
אפשר לעבור עם מגבון (!)
שפשוף קל והלכלוך יורד.
עבודת נמלים אבל שווה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
במשך כל השנה משפשפת עם מטאטא של רב מגב בספונג'ה(שפשוף קל) בנוסף מתחזקת כל פעם חדר אחר עם ספוג הפלא
נראה נקי ויפה אבל לא חדש
כנה שלי עשתה עם קיטורן איכותי (לא הצהוב הקטן) לפני פסח שנה שעברה יצא דנדש. קחי בחשבון שזה עושה בריכה בבית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י אשר כותבת;2501197:
תודה!
מדובר בפורצלן, האם זה בעייתי?
לי יש גרניט פורצלן מט באיכות סטנדרטית (לא יודעת מה קורה לאילו שהם לא איכותיים) ולא קורה לרצפה כלום.
בכל מקרה לנסות בפינה נסתרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י אשר כותבת;2501167:
לי אמרו שאומרים רובע, ולא רובה.
כי רובע זה מלשון תחימה וסגירה, שאוטם את מעבר המים לקומה מתחת, הלא כן?

דווקא נראה לי שצריך לומר 'רובה' כי זה מלשון רובה [בסגול] שמאיים על האוייב לא לפלוש לתחומו וגם כאן זה מאיים על המים לא לחלחל:D:D
תרגיעו. זו לא מילה בעברית. מן הסתם לקוחה היא מהערבית. בכל אופן יותר מתאים לכתוב רובה. רובע ממש נראה משונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני שנה אחת קניתי צבע וצבעתי (רק רובה בפנלים)
הבעיה שבסוף את משתמשת המון עם האצבעות
במקום המברשת הדקיקה זה יוצא יותר יפה וקל

אבל-
איזה שפשופים שנשארו לי באצבעות...:eek:
מאז כמעט נדרתי שאני רוצה אצבעות שלמות
ורובה מלוכלכת...;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הפתרון האמיתי (שאמר לי בעל מקצוע שמורח את הרובה בריצוף חדש) זה לשים רובה בצבע כהה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י moria6780;2501890:
הפתרון האמיתי (שאמר לי בעל מקצוע שמורח את הרובה בריצוף חדש) זה לשים רובה בצבע כהה!

גם אני בתחילה חשבתי לעשות רובה כהה (שיכנעתם אותי, רובה, רובה.)
אבל כשהדביקו לי את הרצפה לבנה ומבריקה כמו מראה, הבנתי שחייביםכאן רובה לבנה, כדי שייראה משטח האחיד.
רובה כהה מתאימה לרצפה מט או לפאטו כנראה יותר. היא פחות 'שוברת' את הברק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לרסס אנטי קאלק של סנו על הרובע/רובה-מה שתבחרו, להמתין 10-15 דקות ולשטוף.
הרובע חוזרת לימי נעוריה. לא ניסיתי על פורצלן, אבל לקרמיקה רגילה לא קרה כלום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י שישיה;2501918:
לרסס אנטי קאלק של סנו על הרובע/רובה-מה שתבחרו, להמתין 10-15 דקות ולשטוף.
הרובע חוזרת לימי נעוריה. לא ניסיתי על פורצלן, אבל לקרמיקה רגילה לא קרה כלום.

ובלטות של פעם?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה