מידע שימושי מה שעזר לנו עם האטופיק...

  • הוסף לסימניות
  • #82
דוקא אצלי הוא לא הגיב טוב לאמול פורטה
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
דוקא אצלי הוא לא הגיב טוב לאמול פורטה
זה הענין שכל אחד מגיב אחרת לכל דבר
וגם אלא שיש להם רגשיות למאכלים זה משתנה בין אחד לשני
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
דוקא אצלי הוא לא הגיב טוב לאמול פורטה
גם אצלי.
אצלי שום שמן אמבט לא היה לו טוב.

ככה באטופיק, יש מבחר של רשימה אפשרית, ומשם הכל עניין של התאמה.

אפילו הכרתי ילד שכל הקרמים האפשריים לא היו לו טובים (מוסטלה, ליפיקאר, אקווה קרם, א-דרמה, דרמסילק, דקסריל, לא יודעת מה עוד. כל מה שיעלה בדעתכם). מה הקרם היחיד שלא עשה לו גרוי?
לא תאמינו.
התחליב הורוד המזעזע של ד"ר פישר. זה שמכיל את כל החומרים הנוראיים של צבע, ריח, אלכוהול, כל מה שבדרך כלל עושה רע לאטופיק.
לכו תבינו.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #85
תעיה. לא טעות.לא תהייה במחשבות. תעיה בדרך

תְּעִיָּה. פירוש של תעיה. אובדן בדרך, חוסר מציאה של מקום, הליכה לאיבוד.
יודעת. זה נכתב בכוונה לא נכון.
התכוונתי לומר שזה עלול להיות טעות,
נכתב בסוג של הומור :)
ומבינה אותך, גם לי מפריע בעיניים לקרוא טעויות דקדוקיות...
(ולא שאין לי בכתיבה אינטרנטית מהירה...)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #87
אשמח להעזר בידע שלכן, יש למשהי עצות יעילות גם ליותר מבוגרים?
ראיתי שרוב הדברים שכתבו התייחסו לתינוקות.
מה יוכל להיות יעיל לבחורה בת 16?
ממש תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
אשמח להעזר בידע שלכן, יש למשהי עצות יעילות גם ליותר מבוגרים?
ראיתי שרוב הדברים שכתבו התייחסו לתינוקות.
מה יוכל להיות יעיל לבחורה בת 16?
ממש תודה רבה
הבעיה העיקרית עם מבוגרים שאין להם סבלנות לטפל בעצמם, וק"ו מתבגרים....
זה אטופיק חדש או מגיל ינקות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
תודה על האשכול הזה, אין לכן מושג כמה זה עוזר!!!
יש לי אטופי בן שנה שכמה שאני מטפלת בו לא מצליח להגיע לעור יפה,
(כפלי ידיים ורגליים, כפות רגליים וידיים, לחיים, מצח.. לא נראה נחמד:eek:)
אשמח אם מישהי תוכל להחכים אותי עוד..
הטיפול היומי: אמול פורטה באמבט, אח"כ בפנטן+, פעמיים ביום קרם ליפיקאר באום, ועוד כמה פעמים ביום קרם אדרמה.
המצב הרבה יותר טוב, אבל עדיין... יש לכם אולי רעיונות נוספים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
אולי הגיע הזמן להסתכל על הסביבה שלו....
באיזה אבק כביסה את משתמשת?
האם את משתמשת במרכך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
קופצת על האשכול,
לבת שלי יש סבוראה בראש קילופים קשים וגדולים מאד בקרקפת,
ניסינו המון משחות שמפו וכו'
כמובן של מה שעם סטרואידים עוזר פלאים תוך מספר ימים,
ואחרי תקופה חוזר אי אפשר לתת לילדה קטנה סטרואידים כל הזמן.

האם יש מישהו שהתנסה עם זה
המלצות? משהו טבעי?
אשמח לשמוע מנסיון של אנשים.
היה לנו לתינוק בן חצי שנה.
רופא פרטי מומלץ ששילמנו לו המון כסף נתן טיפול של שמפו מיוחד + קרם אנטי פטרייתי מיוחד לסבוריאה. לצערנו לא היה שיפור גם אחרי זמן רב...
הלכנו לרופא עור מהקופה - נתן משחות סטרואידיות די חזקות, ואחרי שבוע להמשיך לשמן כל לילה בשמן פראפין. היינו סקפטיים כי ידענו שכשמפסיקים עם הסטרואיד זה חוזר, אבל שני סבבים כאלה והכל נגמר ברוך השם. אגב הרופא אמר שזה בכל מקרה עובר לבד עם הגיל.
אבל אני ממליצה בכל זאת ללכת פשוט לרופא עור, או אפילו שניים.
בהצלחה והרבה בריאות
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
אולי הגיע הזמן להסתכל על הסביבה שלו....
באיזה אבק כביסה את משתמשת?
האם את משתמשת במרכך?
אבקת כביסה היפואלרגנית בייבי וכנ"ל מרכך, ואח"כ שטיפה במכונה רק מים.
שומרים מאד מאבק, מחליפים מצעים כל יומיים ובגדים רק 100%
עדיין מגרד מאד כל היום וכתמים אדומים מאד לא יפים.
יש מצב שפיספסנו משהו??
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
אבקת כביסה היפואלרגנית בייבי וכנ"ל מרכך, ואח"כ שטיפה במכונה רק מים.
שומרים מאד מאבק, מחליפים מצעים כל יומיים ובגדים רק 100%
עדיין מגרד מאד כל היום וכתמים אדומים מאד לא יפים.
יש מצב שפיספסנו משהו??
כשמתחיל משהו יותר חמור, מורחים אלוקום וכדומה? לפעמים (הרבה פעמים) אין ברירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
כשמתחיל משהו יותר חמור, מורחים אלוקום וכדומה? לפעמים (הרבה פעמים) אין ברירה
בעבר כשניסינו משחה עם קורטיזון סבלנו מאד כשהפסקנו,
לקח המון המון המון זמן לשקם את העור.
אז מה בעצם המעלה בזה?
זה הרי לא משחה לתמיד, רק לתקופה מוגבלת, לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
הטיפול של ים המלח לפי ההוראת המדויקות של ד"ר הררי אכן חשוב ומומלץ ביותר. הוא משולב במשחות. יש לציין שחלק מהמשחות המצוינות כאן באשכול הן המלצות של ד"ר הררי בעצמו :)
ועוד משהו חשוב נורא - אם נוסעים לים המלח ורואים שיפור מדהים וכו' - חשוב חשוב חשוב לא להפסיק טיפול משמר יומיומי בקרם לחות!!!!!
אשמח אם מישהי תוכל לכתוב כאן קצת ביותר פרוט על הטיפול בים המלח,
מישהי שיודעת איפה אפשר להתאכסן שם באזור ואת כל הפרטים הרלוונטים.
וכן פרטי התקשרות לד"ר הררי המדובר..
תזכו למצוות, אמן!
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
אשמח אם מישהי תוכל לכתוב כאן קצת ביותר פרוט על הטיפול בים המלח,
מישהי שיודעת איפה אפשר להתאכסן שם באזור ואת כל הפרטים הרלוונטים.
וכן פרטי התקשרות לד"ר הררי המדובר..
תזכו למצוות, אמן!
יש פה אשכול שלם באנשהו, חפשי את המילים ים המלח או משהו כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
לגבי האכסניה - לרפואה וישועה יש צימרים בגובה פני הים.
לגבי ערד, שהיא קרובה ומפתה, חשוב לדעת שמעדת ד"ר הררי שאין לה שום יתרון על פני להגיע יום יום מירושלים - זה לא אותו אקלים כמו ים המלח.
ידוע לי שיש אנשים שעשו את זה ככה, עם ארוח בערד ונסיעות הלוך חזור, וזה בכל זאת הועיל.

(ויש אנשים שהלכו לים המלח ולא הועיל. גם זה יש לא מעט....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
על זה ד"ר הררי דווקא ממש לא ממליץ.
הוא אומר שאם מגיעים מערד, אפשר באותה מידה להגיע מירושלים.
ומה הבעיה להגיע כל יום מירושלים, באמת? חוץ מזה שהיא רחוקה.
הרי הענין זה להיות כמה שעות על החוף כל יום. זה משנה היכן נמצאים בשאר הזמן?
 
בעבר כשניסינו משחה עם קורטיזון סבלנו מאד כשהפסקנו,
לקח המון המון המון זמן לשקם את העור.
אז מה בעצם המעלה בזה?
זה הרי לא משחה לתמיד, רק לתקופה מוגבלת, לא?
משחה עם קורטיזון לא מפסיקים בבת אחת אלא בהדרגה (יש התמכרות של הגוף למשחה)
תיכנסי לאתר של קומי עורי צירי איתם קשר יש להם מלא מידע שיכול לעזור לך
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה