קורונה 'מודרנה' מדווחת על יעילות של 94.5% בחיסון לקורונה...

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
האם יש למישהו מושג למה בתהליך של בדיקת יעילות החיסון. גם החוקרים בעצמם לא יודעים מי קיבל את החיסון עם החומר הפעיל ומי קיבל את ה"פלצבו"?
תאר לך איזה לחצים היו מופעלים עליהם לשנות נתונים ע"י בעלי אינטרסים שונים ומשונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
שומע עכשיו שגם טיפוסים כגון לס התחילו לשווק בציוציהם את גיל יוסף, ביחד עם שלל טענות על סכנות החיסון.

דת מצחיקה, דתם של המכחישים
אנשים שלא היו מתקבלים אצלו אפילו לעבודות ניקיון אורוות, ברגע שיש מצוקה - שאמרתי שטויות ואין לי סולם לרדת מהם - אאלץ להכתיר אותם כרופאי על...
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
הדבר נעשה לאחר שמחקרים הוכיחו ש'פלצבו' מועיל גם אם החולה עצמו לא יודע אם החומר מועיל, כל זמן שנותן התרופה חושב שהוא נותן חומר פעיל. נמצא שאם נותני החיסון ידעו אם החומר שהם נותנים כרגע הוא פעיל או לא, זה עשוי להשפיע פסיכולוגית על תוצאות החיסון. הדבר נקרא 'אפקט הנס החכם', ניתן לקרוא כאן.
לכאורה. בכך שאם נותן החיסון חושב שזה חומר פעיל זה יותר מועיל באמת. רק בגלל שמקבל החיסון יותר חושב שזה פעיל (כי "גם הנותן בעצמו חושב שזה פעיל"). אבל לא שבאמת ידיעת הנותן משפיעה על פסיכולוגיית המקבל. ולכן אני שואל האם באמת יש עניין שהנותן לא ידע. או שזה סתם כמה שיותר להרחיק את הידיעה מהמקבל ואז נהיה יותר בטוחים באי הידיעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
לכאורה. בכך שאם נותן החיסון חושב שזה חומר פעיל זה יותר מועיל באמת. רק בגלל שמקבל החיסון יותר חושב שזה פעיל (כי "גם הנותן בעצמו חושב שזה פעיל"). אבל לא שבאמת ידיעת הנותן משפיעה על פסיכולוגיית המקבל. ולכן אני שואל האם באמת יש עניין שהנותן לא ידע. או שזה סתם כמה שיותר להרחיק את הידיעה מהמקבל ואז נהיה יותר בטוחים באי הידיעה.
אכן אין עניין אמיתי שהנותן לא ידע, אלא רק שהמקבל לא ידע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
אכן אין עניין אמיתי שהנותן לא ידע, אלא רק שהמקבל לא ידע.
סליחה אני מתנצל שלא קראתי את הקישור ששלחת ליפני שעניתי. וזה קצת מוזר שאתה מסכים איתי. בגלל שמ "הנס החכם" כן מוכח שיש עניין אמיתי שהנותן לא ידע. (וכמובן לא בגלל השפעה ישירה מאי ידיעת הנותן על מצבו של המקבל אלא אי ידיעת הנותן גם משפיעה על המקבל . עצם האי ידיעה ולא.... וכו'
נראה לי שהגזמנו כבר לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
סליחה אני מתנצל שלא קראתי את הקישור ששלחת ליפני שעניתי. וזה קצת מוזר שאתה מסכים איתי. בגלל שמ "הנס החכם" כן מוכח שיש עניין אמיתי שהנותן לא ידע. (וכמובן לא בגלל השפעה ישירה מאי ידיעת הנותן על מצבו של המקבל אלא אי ידיעת הנותן גם משפיעה על המקבל . עצם האי ידיעה ולא.... וכו'
נראה לי שהגזמנו כבר לא?
מ'הנס החכם' רואים שיש ענין שלנותן לא תהיה שום השפעה על המקבל. אבל אם הנותן פועל על ידי שהוא מפעיל רובוט מרחוק, או שהוא עטוי במסיכה מכף רגל ועד ראש, ואין למקבל שום אפשרות לנחש האם זה חומר פעיל או לא, אין בעיה שהנותן ידע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
מ'הנס החכם' רואים שיש ענין שלנותן לא תהיה שום השפעה על המקבל. אבל אם הנותן פועל על ידי שהוא מפעיל רובוט מרחוק, או שהוא עטוי במסיכה מכף רגל ועד ראש, ואין למקבל שום אפשרות לנחש האם זה חומר פעיל או לא, אין בעיה שהנותן ידע.
מ"הנס החכם גם רואים שמעצם אי ידיעת הנותן (אם המקבל מודע לאותה אי הידיעה). יש השפעה על התוצאות אצל המקבל.
ןלא רק שהוא . יגלה לו או משהו כזה.
נכון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
מ"הנס החכם גם רואים שמעצם אי ידיעת הנותן (אם המקבל מודע לאותה אי הידיעה). יש השפעה על התוצאות אצל המקבל.
ןלא רק שהוא . יגלה לו או משהו כזה.
נכון?
לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
"אפקט הנס החכם מתאר מצב בו ציפיותיו של חוקר, או של גורם חיצוני כלשהו, משפיעות על ביצועי הנחקר, מבלי שהחוקר יהיה מודע להשפעה זו". ציטוט
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
התכוונתי. לא מאי הידיעה ממש. אלא ממצבו הפיזי החיצוני של האדם השרוי במצב של אי ידיעה (הנותן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
התכוונתי. לא מאי הידיעה ממש. אלא ממצבו הפיזי החיצוני של האדם השרוי במצב של אי ידיעה (הנותן)
נכון, ולכן אם אין למקבל אפשרות לדעת מהו מצבו הפיזי החיצוני של הנותן, אין בכך כל בעיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
ועל־כך כבר הושב, דכל זה לא נאמר אלא כשיש מגע ישיר וגלוי בין הנותן למקבל - שאז (באופן בלתי־מודע) המקבל מושפע מידיעת הנותן.

שו"ר שכבר נשלחה תגובה מאת הכותב עצמו, ומשנה ראשונה ממקומה לא זזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
הנותן ודאי לא יודע מה נותן כי זה פתח לתקלות. גם בחברה הנתונים סגורים לפי מספרים רק במקרים חמורים פותחים לראות האם קיבל פלצבו או חיסון אם לא נפתח לאחר תקופה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
יואו איך שהקורונה גרמה לכל החרדים להפוך ל"מבינים" בתחום הרפואה שזה משהו.
תכף יוותרו לחרדים על 7 שנות לימוד התואר, יתחילו ישר מהסטאז'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
יואו איך שהקורונה גרמה לכל החרדים להפוך ל"מבינים" בתחום הרפואה שזה משהו.
תכף יוותרו לחרדים על 7 שנות לימוד התואר, יתחילו ישר מהסטאז'.
מה קשר חרדים????
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
מה קשר חרדים????
כי האחרים לפחות עושים בגרות, אז הם מבינים קצת עד כמה הם לא מבינים.
אבל מי שלא עושה בגרות מצידו ישר מהשטיבל לסטאז'.
(אני לא עשיתי בגרות גם כן לשמחתי).
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
רק תבינו אלו חברות מושחתות מייצרות לנו תרופות וכעת הולכות לייצר לנו חיסולים

פייזר - חברת חיסונים מושחתת.png


פייזר שילמה 40 מיליון דולר כדי ליישב תביעה על שוחד מחוץ לארה"ב
רשות ניירות ערך האמריקאית טוענת שעובדים של פייזר בשמונה מדינות כולל רוסיה וסין שילמו לפקידים כדי להגדיל את מכירות החברה. לפני מספר ימים הודיעה טבע כי היא נחקרת על ידי ה-SEC באותו נושא בקשר לפעילותה באמריקה הלטינית.
(כלכליסט)
- - - - - - - - -

גדולים מדי בכדי שיהיה להם אכפת
יוני 2019
חברת טבע עומדת בקרוב להתמודד בבית המשפט במדינת קונטיקט ארה"ב נגד תביעת ענק, הטוענת לתיאום מחירים שיטתי במחירי תרופות. הטענה היא למעורבות 19 חברות תרופות, בהן חברת סנדוז, חטיבת התרופות הגנריות של נוברטיס. לפי התביעה החברות פעלו לייצר חלוקה קרטליסטית של השוק (הסכם לשימור נתחי שוק).
בינואר 2018, חברת טבע הגיעה להסדר עם פרקליטות המדינה ושילמה 75 מיליון שקל בעקבות ממצאי חקירה שנערכה בארה"ב, על פיהם חברת טבע שילמה שוחד לעובדי ציבור ברוסיה ואוקראינה וכן תשלומים לא נאותים במקסיקו ובכך יצרה לעצמה רווח בסך כ-220 מיליון דולר.
האם מדובר בהתנהגות חריגה של ענקית התרופות מישראל?
ממש לא. בימים אלה שתי חברות תרופות נדרשו לשלם לממשלת ארה"ב סכומי עתק כדי להסדיר טענות למתן שוחד לרופאים (אלה שאמורים לשמור על בריאותנו, אלה שאנחנו נדרשים להאמין לכל המלצה מקצועית "בלתי תלויה" שלהם) כדי שאלה ירשמו את התרופות שלהם. Insys Therapeutics נדרשה לשלם קנס של 225 מיליון דולר (180 מיליון ליש"ט, 200 מיליון אירו) כדי ליישב טענות אלה, בנוגע לתרופה שלה בשם: Fentanyl sublingual spray Subsys תרופה זו הובילה להתמכרויות ומקרי מוות. החברה השנייה, היא החברה הבריטית Mallinckrodt זו שילמה 15.4 מיליון דולר כדי ליישב טענות דומות, דהיינו תשלום שוחד לרופאים כדי שאלה ירשמו תרופה לאפילפסיה לילדים אשר מחירה עלה ב.... 97,000%. עתה הוגשה תביעה נוספת נגד החברה בטענות דומות לגבי תרופה אחרת H.P. Acthar gel, המשמשת לטיפול בטרשת נפוצה, זאבת ועוד. מחיר התכשיר עלה מ-50 דולר בשנת 2001 ליותר מ- 32,000 דולר לבקבוקון עד סוף 2014. אבל חברת מלינקרודט מציינת כי לא רכשה את Questcor Pharmaceuticals, הבעלים הקודם של התכשיר, עד אוגוסט 2014.
חברת Purdue Pharma, בבעלות משפחת סאקלר (בית הספר לרפואה בת"א נקרא ע"ש סאקלר וזה רק חלק מתרומות גדולות של המשפחה כמו הפקולטה למדעים מדויקים על שם סאקלר, מרכז ההדמיה על שם סאקלר והמוסד לביופיזיקה על שם סאקלר ועוד), שילמה לאחרונה 270 מיליון דולר, בעסקת פשרה במדינת אוקלהומה, בעקבות עידוד שימוש בתרופות משככות כאבים אופיואידיות ממכרות למטופלים.
אירועים חריגים? כלל לא!
ב-2018, יצרנית התרופות והחיסונים סאנופי-פסטר נקנסה על ידי הרשות לניירות ערך בארה"ב בסך 25.2 מיליון דולר. החברה הואשמה כי בין השנים 2006-2015 שילמה שוחד לפקידי בריאות הציבור במזרח התיכון ובקזחסטן, לטובת זכייה במכרזים וקידום מוצריהן. בין המדינות: קזחסטן, ירדן, לבנון, בחריין, כווית, קטר, תימן, איחוד האמירויות ובשטחים הפלסטיניים. פעילות זו נרשמה בספרים תחת שם קוד "מרציפן".
בשנת 2014, חברת GSK נקנסה בסין ב-500 מיליון דולר, כולל עונשי מאסר על מספר מנהלים בעקבות פרשת שוחד. בעקבות אירוע זה, בשנת 2016 נקנסה החברה ע"י רשות ניירות הערך בארה"ב ב-20 מיליון דולר.

חברת פייזר שילמה בשנת 2012, 60 מיליון דולר כדי לסכם חקירת שוחד פדרלית, שעניינה מתן שוחד לרופאים, בתי חולים ורגולטורים באירופה ואסיה.
ועוד - בשנת 2009 שילמה פייזר 2.3 מיליארד דולר (עסקת הפשרה מהגדולות ביותר בתולדות חברות הביו-פארמה) בשל קידום תרופות באופן לא-חוקי (בין היתר - שוחד). והרשימה של החברות והאירועים עוד ארוכה ומתמשכת...

חברות הפארמה הגדולות כך מתברר הן מהתעשיות המושחתות ביותר. והרופאים?


(נתי אלקין באתר: https://www.poultrymed.com/Poultrymed/index.asp?DBID=1&LNGID=2)

מי שרוצה להישאר פתי מאמין לכל מי שרוצה כסף - שיבושם לו!

ראו חומר נוסף - כאן
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
שיהיה ברור דבר אחד
בחברה שאינה אמונה על "יש דין ויש דיין" יש בהחלט שחיתות ופרשיות שיכולים להוביל לרצח
בין אם ברשלנות ובין אם מכל סיבה אחרת.
מה שהוביל למציאות של הסיפורים של אלו שהתאשפזו בבתי החולים במחלקות הקורונה
וכמעט/ מתו מרשלנות או אדישות.
בכלל הזילזול בחיי אדם עבור קידום אינטרס הוא לא משהו חדש.
אבל הטענה של הקונספירציות שכל חברות התרופות בעולם מרוסיה ארצות הברית וכו' משתפים פעולה
במזימה אחת גדולה ומאורגנת נשמעת הזויה.

באחת החוברות של תומכי התיאוריה קראתי שבעצם ארצות הברית ורוסיה בכלל משתפים פעולה בכל
דבר כולל בפיצוץ מגדלי התאומים.
נו באמת...

סיכומו של דבר:
ברור שיתכן שהחיסון לא בשל או שמטייחים כשלים או שמזייפים נתונים כדי לקדם אינטרסים/
לנצח בתחרות העולמית / ולמכור את המניות בשיא .
(אגב רוב מי ששאלתי אם הוא ילך להתחסן כאשר החיסון יגיע
התשובה היתה נחכה כמה חודשים ונראה מה יתפתח...)
אבל להאמין שכולם רוצים לשלוט עלינו ועל הילודה וכו'...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה