מחוץ לקופסא - ריכוז התגובות לאחר צפיה בתקציר

  • הוסף לסימניות
  • #21
תגובה לאחר התקציר:
 

קבצים מצורפים

  • ליבדיג.png
    KB 550.3 · צפיות: 25
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י פילפל;1526582:
אהבתי :)

בכנות, בפתיחות, בישירות, ב"רחל בתך הקטנה"...

"האשכול מיועד למחמאות" פשוט ככה.

נראה לי בעצם שזו מטרתו של כל מי שאי פעם העלה חומר לפרוג, אך אף אחד לא העיז עד היום לבטא זאת מפורשות... ;)

אני רואה את ההיענות המדהימה של חברות הפורום להחמיא לשבח ולהלל, גם באשכולות הקודמים בנושא הנ"ל, מי כעמך ישראל. אך משום מה איני רואה שאי מי מהן קיבלה צלצול או תודה מאת פותחת האשכול. מוזר, לא???

כמובן שכתבתי זאת על דעתי האישית ולא בהסכמתה של פנינה...
:):):):):):):):)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אהבתי את התגובות של הגדולה!! ההבעות- פשוט אמיתי
הילדים שם כמעט מקבילים לשלי
בן יחיד בין בנות, הגדולה שלי בול כמו הגדולה שלך, וכו'
ממש בסוף אמא יקרה!
תכניסי אותה גם כן תחת כנפיך
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י פילפל;1526582:
אהבתי :)

בכנות, בפתיחות, בישירות, ב"רחל בתך הקטנה"...

"האשכול מיועד למחמאות" פשוט ככה.

נראה לי בעצם שזו מטרתו של כל מי שאי פעם העלה חומר לפרוג, אך אף אחד לא העיז עד היום לבטא זאת מפורשות... ;)

אני רואה את ההיענות המדהימה של חברות הפורום להחמיא לשבח ולהלל, גם באשכולות הקודמים בנושא הנ"ל, מי כעמך ישראל. אך משום מה איני רואה שאי מי מהן קיבלה צלצול או תודה מאת פותחת האשכול. מוזר, לא???

ברור שכך,
'פילפל' נראה לי שפשוט פספסת את ההודעה הפותחת של האשכולות הקודמים, :)
בעלת התכנית (לא 'זאת אני' שמתנדבת לשלוח גם למי שלא קיבל, אלא פנינה פקשר) פתחה בעצמה אשכול מיוחד לתגובות, זה כעין "מבצע" כזה: תגובות "מחוץ לקופסא" יזכו בספר במתנה....
לכן כולם מעלים פה אשכולות של תגובות...
ולכן גם בעלת האשכול לא מצלצלת, כי אז היו יודעים לפי הצלצולים באלו תגובות היא נוטה יותר לבחור כזוכות בפרס...
עכשיו הכל מובן ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
פותחת האשכול צלצלה באשכולות קודמים

ועכשו היא הקיצה משנתה ומצלצלת

וגם מתנצלת על מה שכתבה לפלפל, בגלל הידע הדליל שלה בענינים שאינם בתחומה.
לכן היא
כלומר, נבהלתי כשראיתי שעולה כאן קישור
ולא עלה בדעתי שהוא ריק מתוכן, תארי לעצמך



נכתב ע"י פילפל;1526582:
אהבתי :)

בכנות, בפתיחות, בישירות, ב"רחל בתך הקטנה"...

"האשכול מיועד למחמאות" פשוט ככה.

נראה לי בעצם שזו מטרתו של כל מי שאי פעם העלה חומר לפרוג, אך אף אחד לא העיז עד היום לבטא זאת מפורשות... ;)

אני רואה את ההיענות המדהימה של חברות הפורום להחמיא לשבח ולהלל, גם באשכולות הקודמים בנושא הנ"ל, מי כעמך ישראל. אך משום מה איני רואה שאי מי מהן קיבלה צלצול או תודה מאת פותחת האשכול. מוזר, לא???
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מעתיקה מהאשכול הקודם

ראיתי אתמול לפני שהלכתי לישון בהותירי אחרי בית מבולגן לתפארה
כל הלילה ככבו לייבדיק ואחיותיו בחלומותי
התעוררתי באשמורת עם תקווה שאולי מישהו מהם ביקר אצלי בנתיים וסידר
חזרתי לישון מאוכזבת לתוך בועה של חמלה
על עצמי ועל מנוחלה שנגעה לליבי מטעמים מובנים
אני מקוה בשבילה שהיא מצאה- זה לא היה ברור
(אני במתח.. אולי נזמין את התכנית הביתה, רק כדי לדעת..)
קמתי בתחושה עמומה מתוקה שכנראה הותיר בי לייבדיק
לא יכולתי להתאפק ואפילו שיום חמישי היום
והגמדים או מישהו אחר לא ביקרו פה בלילה
התישבתי לראות שוב
לא הצלחתי להחליט איפה הקטן הדובשן הזה לייבדיק היה יותר מתוק,
בלילה בחלום- או בסרטון..

בקיצור מוצלח מאוד מאוד,
נוגע ללב,
מתוק,
ואני הכי אהבתי את מנוחלה ולייבדיק
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
טוב...
פנינה היקרה...
ישבתי וצפיתי בהלם בתקציר!!!! כן, בהלם מוחלט!!!!:D:D:D
הדמויות שאני נפחתי נשמה באפם... העמדתי, הלבשתי, פיזרתי, הפכתי הצחקתי וביכיתי
קמו ועלו על יוצרם!!!
פתאום הם ילדות אמיתיות, מדברות, רצות, צוחקות ומתפרצפות וזה קורה לבד...
אני עדין בהלם!
מקווה להירגע...
זה פשוט מדהים!!!
את לא מפסיקה ליצור
כל הכבוד!
:
איפה אני יכולה לראות את כל התוכנית??? תזמיני אותי?:p

אגב, הודעתי לבנות שלי שהן לא צריכות לשבור את הראש ליומולדת שלי..:D.
__________________
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
יצירתית,
בואי לביה"ס שלנו בר"ח ניסן, תראי את הכל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
מתוק מתוק!!!!!!
הכי אהבתי את מנוחל'ה.. אלופה! הפרצופים שלה בריקוד:D
כמובן לייבדיג מתוק מדבש.
וכולם מתוקים!!
גם האמא, רק שהיא נראית צעירה מידיי, לימדה אותי להישאר רגועה גם באיבוד שליטה..

הקטנצ'יק שבודק שם את חפיסת הקליק הריקה ממיס!!

הכל בסדר, בטח שבסדר!!
וזה נורא נורא נורא יקר!!! (סתם, לא יודעת...):D:D
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י יצירתית;1526848:
טוב...
פנינה היקרה...
ישבתי וצפיתי בהלם בתקציר!!!! כן, בהלם מוחלט!!!!:D:D:D
הדמויות שאני נפחתי נשמה באפם... העמדתי, הלבשתי, פיזרתי, הפכתי הצחקתי וביכיתי
קמו ועלו על יוצרם!!!
פתאום הם ילדות אמיתיות, מדברות, רצות, צוחקות ומתפרצפות וזה קורה לבד...
אני עדין בהלם!
מקווה להירגע...
זה פשוט מדהים!!!
את לא מפסיקה ליצור
כל הכבוד!
:
איפה אני יכולה לראות את כל התוכנית??? תזמיני אותי?:p

אגב, הודעתי לבנות שלי שהן לא צריכות לשבור את הראש ליומולדת שלי..:D.
__________________
צירתית, חיכיתי, חיכיתי לתגובתך

האמנתי כי תרגישי שקם הגולם על יוצרו..
בסרט המלא יש אנימציות חמודות, בהם הדמויות מהספר, שאת הלבשת, העמדת, צילמת, פרצפת- פוגשות בדמויות החיות, וביחד- חגיגה של ממש...
אני משערת שנהיה בניסן במתנ"ס פה, בואי עם הילדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י pninap;1526751:
פותחת האשכול צלצלה באשכולות קודמים

ועכשו היא הקיצה משנתה ומצלצלת

וגם מתנצלת על מה שכתבה לפלפל, בגלל הידע הדליל שלה בענינים שאינם בתחומה.
לכן היא
כלומר, נבהלתי כשראיתי שעולה כאן קישור
ולא עלה בדעתי שהוא ריק מתוכן, תארי לעצמך

ההתנצלות מתקבלת :)

איזה ספר אפשר לבחור בתור פיצוי?....
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
המזמינים הזוכים

אגב
לא ברכנו כאן את הזוכים(המעדיפים להישאר אלמוניים)
במדף הספרים
המכיל את
"ספורים שאוהבים ילדים"- ספר מנויילן וגדול, עם ציורים ממיסי לב וטקסט קולח ונוגע.
"כשהמוביילים שותקים"- ספר בן כ900 עמודים שהתפרסם בהמודיע בשנתיים האחרונות והנה הנה יורד לדפוס בעזרת ה'.
"ריח הגרניום במרפסת" שבסיעתא דשמיא יצא ב6000 עותקים.
"אם יפול עץ בדרום"- לבני הנעורים ולמבוגרים.


כמו כן, הזוכים הנוספים שזכו בשני ספרים מתנה, אחד למזמין ואחד למתווך.

ברכות לזוכים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
זהו? יש זוכים?
אני עדיין מתלבטת על איזה חלק לומר שהוא הכי יפה מרב שהכל כ"כ יפה....
מתוק ביותר ומשכנע ממש..
תודה על הסיפור המדהים. מלא עומק ואמת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
פנינה תודה רבה!
בזכותך זכיתי לשיתוף פעולה עם הילדים ובית מסודר להפליא.

אחרי שראיתי ומאד נהניתי קראתי לחבריה לראות ושמעתי אותם מתגלגלים מצחוק
(מקליעת הצמות...)
אח"כ הם הלכו לסדר בשמחה ובסיום שוב זכו לצפיה מהנה.

תמשיכי לעשות חייל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י frog;1527082:
זהו? יש זוכים?
אני עדיין מתלבטת על איזה חלק לומר שהוא הכי יפה מרב שהכל כ"כ יפה....
מתוק ביותר ומשכנע ממש..
תודה על הסיפור המדהים. מלא עומק ואמת.

לא
הזוכים הם על ההזמנות
על הפרגונים טרם
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י חמדה;1526377:
אני מעתיקה את תגובתי מהאשכול הקודם:


את האמת, הכי אהבתי את הסיר ההפוך שבחדר הילדים.
בטוח שיחקו שם חתונה, ולייבדיק היה התופפן, רק ששכח את כלי עבודתו בינות לבלאגן...
לייבדיק פשוט קסם. 'כיפת הלילה' שעליו, והכרסומים תוך כדי השיעמום היו נפלאים....,
הוא נראה לי הכי מסודר בין החברה, ובנוסף להיותו בן יחיד בשעות המתוסכלות הללו, יש משהו מן הילד ההורי. הוא עוזר לאמא להרים את כולן מהמיטות, ואני חושבת שהתעללות שכזו בביתינו היתה עולה לטונים גבוהים הרבה יותר (שלא לדבר על ידיים). היא התבכיינה מדי עדין שיפסיק להציק לה, ביחס לתמורה שקיבלה...
ציפיתי שהמפתח יאבד בבלאגן וכבר ריחמתי על השומרת המסכנה, שבסוף ריחמת עליה והמתנה הגיעה ליעדה.
אבל, פשוט... מותק. ממש משכנע. ההומור השזור רק מעצים את החוויה
נראה לי שהכיתות הגבוהות יותר יהנו ויפנימו את המסר, ואפילו כתות גבוהות יותר. למה עצרת ב-ו'? ח' לא מתאים להן???

היו מקומות שלקחו לכתות גבוהות יותר
היו מקומות שגם אמהות וסבתות באו ונהנו לצפות יחד עם צעירי הצאן
אבל אם לדייק את קהל היעד- גן חובה- ו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
עד מתי אפשר לפרגן....
אפשר עד מוצ"ש, בבקשה??????:confused:
אנ מאד רוצה לפרגן "מחוץ לקופסא" אבל יום שישי היום, ובטוח שזה לא ילך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
גם אני מעתיקה את תגובתי מהאשכול הקודם:

היועצת שם נשמעת לא רע (בדקה 4:08)
ממש לא כמו 'ימיני פלורה'...

אני זקוקה נואשות לעזרה,
כי יום ההולדת שלי רחוק עוד נורא.
ועד אז...
אין לי קופסא עד התקרה....
וכבר ראשי כואב כמו בסחרחרה
והבלגן עצום בארון ובמגרה.

אנא ממך, מנהלת וגם מורה
אֶת זאת התוכנית הזמיני במהרה
כדי שכל בת מהר תושיט עזרה
וליהודים היתה אורה.

ואם אפשר עוד שורה
ודי כבר עם השירה
כי לבית שלי אין כבר צורה...

ובנותי החביבות - מי שמגישה כאן עזרה,
תקרא מאחד הספרים של
פנינה פקשר היקרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
פנינה,
אין מילים!
זה מדהים!!!
בתור הגרפיקאית של הספר הזה, התחברתי אליו כ"כ כשעיצבתי אותו, חייתי אותו, נשמתי אותו והדמויות הפכו לשמות מוכרים פה בבית...
ופתאום הסרט הזה שמפיח חיים בכולם :) מצחיק, מרתק וממש מושך לראות את כל התכנית!!!!
תמשיכי הלאה להפתיע ולהצליח בעז"ה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה