- הוסף לסימניות
- #1
הדבר שהכי מסמל את הסערה הזו -
מטריות
בכל פינת רחוב, או אפילו כל כמה פסיעות, נמצאות להן מטריות, שבורות וזרוקות מהסערה.
שאלותיי:
איך זה שבדור המתקדם של היום, לא מצאו תחליף יותר משוכלל מהמטריה הפרימיטיבית?
איך זה שבינתיים לא הצליחו ליצר שום מטריה שעמידה בסערות?
ואיך זה שאנשים לא לומדים לקח, וממשיכים להשתמש (בכמה דקות הראשונות) עם מטריה בסערה?
מטריות
בכל פינת רחוב, או אפילו כל כמה פסיעות, נמצאות להן מטריות, שבורות וזרוקות מהסערה.
שאלותיי:
איך זה שבדור המתקדם של היום, לא מצאו תחליף יותר משוכלל מהמטריה הפרימיטיבית?
איך זה שבינתיים לא הצליחו ליצר שום מטריה שעמידה בסערות?
ואיך זה שאנשים לא לומדים לקח, וממשיכים להשתמש (בכמה דקות הראשונות) עם מטריה בסערה?
הנושאים החמים