• הוסף לסימניות
  • #1
הדבר שהכי מסמל את הסערה הזו -
מטריות
בכל פינת רחוב, או אפילו כל כמה פסיעות, נמצאות להן מטריות, שבורות וזרוקות מהסערה.
שאלותיי:
איך זה שבדור המתקדם של היום, לא מצאו תחליף יותר משוכלל מהמטריה הפרימיטיבית?
איך זה שבינתיים לא הצליחו ליצר שום מטריה שעמידה בסערות?
ואיך זה שאנשים לא לומדים לקח, וממשיכים להשתמש (בכמה דקות הראשונות) עם מטריה בסערה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מילים כדורבנות.
באמת אין לי תשובה...

אולי תמציאי תחליף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תחליף למטריה לא שייך, כי כל דבר שיגן מפני הגשם, אם הוא לא כובע הוא מטריה.. כך שתחליף אין.
המקסי' הוא שאתה יכול להמציא מטריה עם פטנט שלא תשבר ברוח. וזה דווקא כבר יש - מטריית סיליקון...
מה שרואים עדיין ברחובות מטריות מרוסקות, זה אלו שעדיין משתמשים עם המטריות הישנות הרגילות והחלשות.

אגב, אני משתמש עם מטריה רגילה, וגם סופת הוריקן לא שברה אותה. מטריה גברית ענקית וחזקה, שעלתה 50 שקלים בלבד. אבל מה שבטוח, לא 25 שקל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יש לי מסיליקון , והיא גם נשברה :p
אבל יש באמת מטריות שמחזיקות שנים, לא הסיליקון הפשוטות.
אבל הן יקרותתתתת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לסבא של בת דודה שלי יש מפעל בחו"ל לייצור מטריות - שימו לב: מפעל רק למטריות!
המטריות שלו הפכו למותג - הן עולות הון, אך נשארות לכל החיים, גם בסערות הכי חזקות שיש בארופה!

אין לי מושג למה עד היום לא משווקים אותם בישראל?!...

כך שיש פתרונות כנראה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
למה באמת??
גם המטריות שקניתי ב 50 שח נשברות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י גרנולה;1487647:
לסבא של בת דודה שלי יש מפעל בחו"ל לייצור מטריות - שימו לב: מפעל רק למטריות!
המטריות שלו הפכו למותג - הן עולות הון, אך נשארות לכל החיים, גם בסערות הכי חזקות שיש בארופה!

אין לי מושג למה עד היום לא משווקים אותם בישראל?!...

כך שיש פתרונות כנראה...

מעניין מאד!!!

יש לך מושג ממה הן עשויות?
איך קוראים למותג?
כמה הן עולות?
יש לך אולי תמונה בשבילנו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הבעיה של המטריות היקרות היא: שאין להם ביטוח נגד אבידות וגניבות...;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י מירי456;1487658:
הבעיה של המטריות היקרות היא: שאין להם ביטוח נגד אבידות וגניבות...;)
לכן הפתרון צריך לבוא מרעיון מחוץ לקופסה, פשוט וזול!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
כידוע: או נשברת או הולכת לאיבוד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני קניתי מטריה ב-95 ש"ח אחרי שמישהו אמר לי שמטריה כזאת מחזיקה לו כבר חמש שנים בחורף הירושלמי, רק כששכחתי את זה באוטובוס נאלצתי לרוץ למסוף בכדי למצוא את המטריה, הסדרן אמר לי שאחרי כזאת מטריה הוא גם היה רץ.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
איך לשמור על המטריות מאיבוד ושיכחה?

כאשר אני קונה לילדים מטריות, בנוסף לכתיבת שם,
אני קושרת לולאה מגומי מתחת ידית הפלסטיק, כזו שמתלבשת להם על היד כמו צמיד,

היד נשארת פנויה והמטריה צמודה אליהם כמו תיק צד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
דווקא המציאו מקל רוח - אמור להעיף את הגשם בטווח מעל ראש האיש.
עדיין לא יצא ליצור. :)

וגם קראתי על מטריה אוריגמית, שבסערה פשוט מתקפלת חזרה ולא יכולה להתהפך ולהיקרע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מטריות - נושא ישן.

יש מאות אם לא אלפי סוגי מטריות !

מחשמליות, מעיפי רוח, סיליקון, פלדה, וכו'...

אני מכיר מישהו שמתעסק עם ייצור מטריות, והוא אמר משהו טוב:

למה בכל סופת הוריקן עפים אלפי בתים, מה לא יכולים לייצר בתים נוגדי הוריקן???

אז כנראה שכן, אפשר לייצר, אבל מי מוכן לשלם על בית 30-40 מליון דולר???
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
למה צריך מטריה?
הולכים עם מעיל וכובע נילון
נילון על העגלה
ונילון על הילקוט
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י הגפן;1487657:
מעניין מאד!!!

יש לך מושג ממה הן עשויות?
איך קוראים למותג?
כמה הן עולות?
יש לך אולי תמונה בשבילנו?

אין לי מושג ממה עשויות וכמה הן עולות :confused:
קוראים למותג: iso tonnaire
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י sh12;1487742:
דווקא המציאו מקל רוח - אמור להעיף את הגשם בטווח מעל ראש האיש.
עדיין לא יצא ליצור. :)

ואז?
משפריץ על כל מי שעומד בסביבה... :eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מה השאלה בכלל?! וודאי שיש מטריות איכותיות, בדיוק כמו כל מוצר אחר!
עכשיו ככה, למה אנחנו בכל זאת מעיפים מטריה אחרי הרוח הראשונה?
פשוט כי אין לנו את האפשרות לקנות לנו ולכל בני ביתנו מטריות איכותיות,
ולכן בכל פינה בכל חנות, מחכות לנו מליון סוגי מטריות סיניות באיכות
זבל, ואת המוכר זה ממש לא מעניין שהוא מוכר לנו זבל!
מה הוא בכל זאת יגיד? דווקא מכרתי מאות כאלו, ואף אחד לא חזר...
והרי כולנו מבינים שאף אחד לא חזר, כי פשוט לא האמין שיתייחסו אליו ברצינות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לי יש מטריה בלע"ר...
מותג של איכות שמחזיקה מעמד גם ברוחות של אשדוד (וזה רוחות!!!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש מכירה בתורה מציון ירושלים, מוכרים שם בין היתר מטריות חזקות מחו"ל במחיר 100-140 ש"ח שווה כל שקל! שילמתי 100 ומחזיק לי 3 שנים עד 120...
לבת שלי קניתי השנה 2 מטריות ב-15 ש"ח ושתיהם נשברו ואני שוקלת אם כדאי לי להשקיע בשבילה מטריה יקרה
ברוחות מאוד חזקות אני לובשת נילון על הראש
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה