• הוסף לסימניות
  • #21
מטריות טובות באמת עולות מאות שקלים, והן בהחלט נמכרות גם בארץ

הסיבה שאנחנו רואים מטריות זרוקות בכל פינה היא מסיבה אחרת: חוסר חינוך.. מטריה שבורה מחזיקים ביד עד הפח הקרוב, לא זורקים על המדרכה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אני בכלל לא מבין מה השאלה.
בדיוק כמו מכונות כביסה, מקררים, {מחשבים...}, ריהוט ומה לא..
לו היו מייצרים דברים באיכות נדרשת, כזו שמחזיקה קצת מעמד, החברות היו מפסידות!!!
למה מקררים של פעם מחזיקים יפה עשרות שנים!!
ולמה אנשים קנו פעם נעליים פעמיים ביובל רק כי נמאס להם ללבוש אותם שוב ושוב..
רק בגלל שהחשבון של מוצר לא איכותי שווה כפול הפעמים שהוא נשבר.
זהו.
אם לי היה מפעל למטריות, הייתי משקיע קצת יותר שידעו על השם שהם חזקות.
אך ח"ו ודאי לא חזקות מדי.
לא כי אינני רוצה להפעיל פס ייצור איכותי, אלא שיועץ העסק שלי יסביר לי יפה שהכל פה ייסגר אם לא אייצר בו "באג" שהורס את עצמו תיכף ומייד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י גרנולה;1487851:
אין לי מושג ממה עשויות וכמה הן עולות :confused:
קוראים למותג: iso tonnaire
מצאתי שיש להם אתר באינטרנט, לי חסום!
אולי למישהו פתוח והוא יוכל לומר לנו מה המחיר שם?
totes-isotoner
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י הגפן;1488131:
מצאתי שיש להם אתר באינטרנט, לי חסום!
אולי למישהו פתוח והוא יוכל לומר לנו מה המחיר שם?
totes-isotoner

בסיבות ה50 דולר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י msphoto;1487980:
מטריות טובות באמת עולות מאות שקלים, והן בהחלט נמכרות גם בארץ

הסיבה שאנחנו רואים מטריות זרוקות בכל פינה היא מסיבה אחרת: חוסר חינוך.. מטריה שבורה מחזיקים ביד עד הפח הקרוב, לא זורקים על המדרכה.
קצת לימוד זכות לא יזיק;)

זה לא חכמה לבוא אחרי הסערה, ולשאול בתמימות למה לא זרקתם בפח.

כולנו מכירים את הסיטואציה שבה הולכים ברחוב הגשום והסוער, ולפתע נושבת רוח חזקה שמפרקת את המטריה ומעיפה אותה כ-10 מטרים.
שדה הראיה הוא בסה"כ כמטר, המחשבה היחידה היא איפה אפשר למצוא מחסה קרוב, ולהינצל מגשם הזלעפות.

בכזה מצב לרדוף אחרי המטריה, זה לרדוף אחרי הרוח כפשוטו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
יש לי מטריה של הנקודה האדומה.
(KNIPS נראה לי)
בלע"ר כבר 8 שנים בתוקף
ולא מתהפכת.

ואכן אני לא מניחה אותה סתם בחוץ
ובשמחות/בקניות היא איתי בתוך שקית כשאני בתוך מבנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
מעילי הניילון שהגברים הולכים בשנים האחרונות נראים לי מאוד מוצלחים,
רק שלא מתחשק לי להיות האישה היחידה שלובשת אותם...

כמו"כ האוזניות לאוזניים- למה לא מקובל שנשים לובשות אותן?
כי הן הורסות את הפאה?
ממילא הרוחות כבר עשו את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
כדי להחזיק מטריה הדבר הראשון שצריך ללמוד הוא: באיזו רוח אפשר ללכת איתה ובאיזו היא פשוט תשבר.
יש לי מטריה כבר 13 שנים (טפו טפו...) - עלתה 20 ש"ח והיא משמשת נאמנה רק בגשם ורוח סבירה. כשיש סערה, אני שמה ניילון וזה הכל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י פוינט ק גת;1488348:
מעילי הניילון שהגברים הולכים בשנים האחרונות נראים לי מאוד מוצלחים,
רק שלא מתחשק לי להיות האישה היחידה שלובשת אותם...

כמו"כ האוזניות לאוזניים- למה לא מקובל שנשים לובשות אותן?
כי הן הורסות את הפאה?
ממילא הרוחות כבר עשו את זה.

את לא תהיי היחידה....
תשמעי קטע, אתמול לא חשתי בטוב וחזרתי הביתה באמצע העבודה.
בכניסה לבית אני רואה מטריה שחורה, אני יודעת שאין מצב שבעלי בבית כי עכשיו המנקה הרוסיה שלי נמצאת, כשפתחתי את הדלת ראיתי מעיל ניילון שחור של גברים תולה על הבריח, מקום שבעלי קבוע שם את המעיל בימי גשמים כדי לא להרטיב את כל הבית.
שאלתי את המנקה אם בעלי נמצא בבית, היא הסתכלה עלי ושאלה אותי "למה?" עניתי לה שאני רואה פה את המעיל של בעלי.
היא צחקקה ואמרה לי שזה של בעלה והוא השאיל לה אותו להיום....
אגב, הם לא בטוח יהודיים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י פוינט ק גת;1488348:
מעילי הניילון שהגברים הולכים בשנים האחרונות נראים לי מאוד מוצלחים,
רק שלא מתחשק לי להיות האישה היחידה שלובשת אותם...

כמו"כ האוזניות לאוזניים- למה לא מקובל שנשים לובשות אותן?
כי הן הורסות את הפאה?
ממילא הרוחות כבר עשו את זה.

לי דווקא יש מעיל גשם כזה שמיועד לנשים
צבע בז' עם קצת דוגמאת שיבוץ
ממש פרקטי
ונכון לא הכי יפהפה...אז מה???
בשביל זה להפסיד נוחות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
על זה שמעתם?
 

קבצים מצורפים

  • IMG_7641.png
    KB 341 · צפיות: 32
  • הוסף לסימניות
  • #33
וודאי, אבל ברור לי שברוחות חזקות זה פשוט עף, בערך כמו פאה...
אלא אם יש לזה רתמות לכל הראש...
בכל מקרה, זה צריך להיות גם גדול יותר, גם לכתפיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני קצת בהלם שאף אחד לא שמע על הפטנט של המקל...
זה כמו מקל חשמלי שמוציא אוויר חם ומתפזר כלפי מעלה, והאוויר מעיף את הטיפות לצדדים.
לא ראיתי שמשתמשים בזה אבל ראיתי שייצרו את זה ביפן או משהו כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י Efratush;1488675:
אני קצת בהלם שאף אחד לא שמע על הפטנט של המקל...
זה כמו מקל חשמלי שמוציא אוויר חם ומתפזר כלפי מעלה, והאוויר מעיף את הטיפות לצדדים.
לא ראיתי שמשתמשים בזה אבל ראיתי שייצרו את זה ביפן או משהו כזה.

שיבושם ליפנים
אצלנו יש כל מה ששנוי.....:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י Efratush;1488675:
אני קצת בהלם שאף אחד לא שמע על הפטנט של המקל...
זה כמו מקל חשמלי שמוציא אוויר חם ומתפזר כלפי מעלה, והאוויר מעיף את הטיפות לצדדים.
לא ראיתי שמשתמשים בזה אבל ראיתי שייצרו את זה ביפן או משהו כזה.

נכון ואף אחד לא קונה כי זה מעיף את המים על השכנים למדרכה בדיוק כמו רכב שעובר ומשפריץ על כולם....
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י Efratush;1488675:
אני קצת בהלם שאף אחד לא שמע על הפטנט של המקל...
זה כמו מקל חשמלי שמוציא אוויר חם ומתפזר כלפי מעלה, והאוויר מעיף את הטיפות לצדדים.
לא ראיתי שמשתמשים בזה אבל ראיתי שייצרו את זה ביפן או משהו כזה.

נכתב ע"י ת'כלס;1488717:
שיבושם ליפנים
אצלנו יש כל מה ששנוי.....:)

ממש לא נכון,
מחזיקים את זה כמו מטריה מעל גובה הראש, ושם הגשם מועף לצדדים.
מי שהולך ליד, ללא הגנה של מטריה או מקל - יקבל עוד כמה טיפות של גשם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י sh12;1488976:
ממש לא נכון,
מחזיקים את זה כמו מטריה מעל גובה הראש, ושם הגשם מועף לצדדים.
מי שהולך ליד, ללא הגנה של מטריה או מקל - יקבל עוד כמה טיפות של גשם..

רגע, ומה קורה אם הבטריה מתחילה להחלש בדיוק באמצע הדרך?:mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י חולי;1488979:
רגע, ומה קורה אם הבטריה מתחילה להחלש בדיוק באמצע הדרך?:mad:

מסתדרים...
מה עושים אם נגמר הבטריה של הנייד באמצע הדרך? :)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה