דרוש מידע מטריקס - מודיעין עילית

גם כל הכבוד לקמאטק
אני חושבת שעם כל שנה שעוברת
והמעסיקים שנחשפים יותר ויותר לעובדות חרדיות על כל מעלותיהן
יבינו את המחיר הצנוע שזה דורש
וירוצו אחריהן בדיוק לפי דרישותיהן
כמו בהרבה מקומות שזה כבר קרה.
וכמו במשרדי הנהלת חשבונות ויעוץ מס שהרבה כבר הבינו את הענין.
 
אני חושבת שקמאטק עושים עבודת קודש
ויש סיכוי גדול שהעבודה שלהם תחולל מהפך של ממש בשוק העבודה החרדי בכלל
ובהייטק בפרט.
אבל- כרגע המצב לא כ"כ פשוט
בנות בוגרות סמינרים טובים תמימות ושמורות נכנסות
למשרדים חילוניים לגמרי עם אפס מושגים מה זה חרדי
ומה אומר להעסיק אישה חרדית,
ובעצם הבת אמורה להתמודד עם אתגרים ונסיונות לא הגיוניים בכלל!!!
אני מכירה בת שעובדת במשרד נחשב מאוד בחדר עם אישה שמביאה כלב לעבודה כל יום
ובימי חמישי יש להם ארוע "תרבות" סרט או משהו כזה, שהיא נאלצת להתנצל כל פעם שלא יכולה לבוא וחוטפת על הראש ביום ראשון.
ובהרמת כוסית לפני חגים היא חייבת להשתתף
עם גברים חילוניים שיכורים אחרי אלכוהול!!!

זה שיש בצוות המורחב שלה עוד 2 בנות חרדיות לא משנה את התמונה בכהוא זה.
אני חושבת שאם רוצים לעשות מהפכה אמיתית בלי לפגוע ברמה הרוחנית של הבנות
חובה לעשות השתלמות למעסיקים מה זה אומר אישה חרדית.
ולעמוד על תנאי העסקה מתאימים בסיסיים.


נשמע לי הגזמה
[/QUOTE]
מכירה את עולם ההיטק מקרוב, מהמקום הגבוה שלו.
אין לגברים שיכורים מה לחפש שם.
חברות ההיטק מחפשות את האיכות שבאנשים, ומקומם של שיכורים - לא שם....
 
אני דווקא חושבת שמפתחים חילונים יכולים בהחלט להשתכר.
הם לא יותר טובים מאריסטו.
אבל בשעות העבודה, מהרמת כוסית קטנה? come on...
 
אני דווקא חושבת שמפתחים חילונים יכולים בהחלט להשתכר.
הם לא יותר טובים מאריסטו.
אבל בשעות העבודה, מהרמת כוסית קטנה? come on...
תודה שחידדת,
זו היתה הכוונה :)
במקומות עבודה - אין להם מה לחפש שיכורים...
 
במקומות עבודה - אין להם מה לחפש שיכורים...
בהרמת כוסית
שכללה ארוחה במסעדה יין כדי כדי עירפול קל
לא יודעת אם הם היו שיכורים מתגוללים בקיאם
אבל הספיקו כמה בדיחות גסות כדי שזה יהפך לארוע בלתי נסבל מהרמה הכי נחותה...
 
בהרמת כוסית
שכללה ארוחה במסעדה יין כדי כדי עירפול קל
לא חושבת שמן הדין ראוי לאישה ללכת למסעדה עם גברים
סיפור טיפה מוזר (אחרי שהכותב בעצמו הדגיש שהבנות לא משתתפות באירועים)
 
מכירה הרבה שעובדות דרך קמאטק ובמקומות דומים.
מי שלא רוצה- אבל חזקה בזה שהיא לא רוצה-
לא משתתפת אפילו בחדר ישיבות בהרמת כוסית בסוף ישיבת רבעון מקצועית באמת.
פשוט קמה ויוצאת ברגע שמניחים את הבירה בשולחן.

בלי קשר-
עוד לא ראיתי מעולם בעבודתי מבוסמים אפילו קלות ממש.
 
לא משנה איזה תנאי בסיס קמא טק יספקו להם,
בסוף כל אחת תצטרך למצוא את דרכה לעמוד על ערכיה.
ועוד משהו-
קמאטק בהחלט מבהירים למעסיק בהתחלה עקרונות בסיסיים כמו ארועים חברתיים,
אבל אם המעסיק ״שוכח״ עם או בלי מרכאות,
הר״צ הישיר לא יודע או לא מבין שדובר רק על הרמת כוסית וכדו׳-
לא הייתי ממליצה לערב אותם,
אלא ללמוד להגיד את הלא לבד.
זה הרבה יותר מקצועי, מסודר ויעיל לטווח רחוק.
 
אלא ללמוד להגיד את הלא לבד.
זה הרבה יותר מקצועי, מסודר ויעיל לטווח רחוק

ויתקבל הרבה יותר ברצינות וכבוד.

אצלנו אחרי שנים, יש את אלו שאפילו לא ישאלו אותן ואת אלו שכל פעם מנסים לפרוט להם על נימי הרגש מחדש.
 
(אחרי שהכותב בעצמו הדגיש שהבנות לא משתתפות באירועים)
אני כותבת ולא כותב
הדגשתי שבארועים השבועיים מוותרים לה, ומקבלת נזיפות ועקיצות ע"כ
אבל בהרמת כוסית- לא
כמובן שזאת היתה פעם ראשונה שלא היה לה מושג מה מחכה לה.

רק לא ברור לי למה כ"כ קשה לכם לשמוע שזה המצב
וכן! זה המצב!
וזה דורש כוחות נפש ועמידה על עקרונות שלא לכל אחת יש.

בהחלט מקווה מאוד שהדברים ישתנו בכיוון חיובי מהר
בעבודתם המאומצת של קמאטק ודומיהם.
 
רק לא ברור לי למה כ"כ קשה לכם לשמוע שזה המצב
וכן! זה המצב!
זה לא המצב זה אולי מקרה ואולי יש עוד כמה מקרים כאלו
ואנחנו מספרות על מקרים אחרים (על החתום עובדת בחברה חילונית)
 
רק לא ברור לי למה כ"כ קשה לכם לשמוע שזה המצב
וכן! זה המצב!
וזה דורש כוחות נפש ועמידה על עקרונות שלא לכל אחת יש.

בהחלט מקווה מאוד שהדברים ישתנו בכיוון חיובי מהר
בעבודתם המאומצת של קמאטק ודומיהם

זה כן יכול להיות המצב, אם כי עקיצות ונזיפות פחות קשור, אבל בהחלט יכולים להפעיל לחץ מתון בשם הגיבוש הקדוש.

רק מחדדת, שקמאטק לא יהיו אתה יד ביד לאורך כל הדרך וילחשו לה באוזן איך להגיב לכל סיטואציה, את זה כל עובדת צריכה לגבש בכוחות עצמה.
 
אני כותבת ולא כותב
הדגשתי שבארועים השבועיים מוותרים לה, ומקבלת נזיפות ועקיצות ע"כ
אבל בהרמת כוסית- לא
כמובן שזאת היתה פעם ראשונה שלא היה לה מושג מה מחכה לה.

רק לא ברור לי למה כ"כ קשה לכם לשמוע שזה המצב
וכן! זה המצב!
וזה דורש כוחות נפש ועמידה על עקרונות שלא לכל אחת יש.

בהחלט מקווה מאוד שהדברים ישתנו בכיוון חיובי מהר
בעבודתם המאומצת של קמאטק ודומיהם.
לא עניין של קשה לשמוע.
ברוב מוחלט של המקומות-
אם היא הייתה נחרצת מספיק היא לא הייתה שם אפילו בחדר ישיבות.
במסעדה-
אני לא חושבת שאפילו במיעוט שבמיעוט מהמקומות א״א לומר לא,
בטח מקומות שקבלו אותה דרך קמאטק- קרי סוכם מראש אי השתתפות באירועים חברתיים,
ומסעדה זה ודאי ארוע חברתי.

ובקיצור:
זה לא המצב זה אולי מקרה ואולי יש עוד כמה מקרים כאלו
ואנחנו מספרות על מקרים אחרים (על החתום עובדת בחברה חילונית)
עה״ח: עובדת במקום חילוני מובהק שיש בו בנות דרך קמאטק
 
רק לא ברור לי למה כ"כ קשה לכם לשמוע שזה המצב
כי בשרשור הזה יש עובדות גמפ״א - קמאטק,
שיודעות את ההתנהלות במקום שהן נמצאות בו שעות ארוכות ביום.
 
שיודעות את ההתנהלות במקום שהן נמצאות בו שעות ארוכות ביום.
כנראה שברב המקומות זה לא קורה
וכנראה שגם לה לא יקרה שוב
אבל בת שיצאה מחממת הסמינר ומוצאת עבודה דרך קמאטק
ובטוחה שהיא במקום מוגן מבחינה רוחנית
אז יש מקום לחשיבה נוספת מה עומד על כף המאזניים מול מטריקס ושות'...

במיוחד לבנות ירוקות וטריות
שרמת היכולת שלהם להתמודדות כזאת לא מספיק בשלה...
 
כנראה שברב המקומות זה לא קורה
וכנראה שגם לה לא יקרה שוב
אוקי, אז זה לא בהכרח שהבעיה בקמאטק.
איך שאת מתארת את זה האישו הוא בחברה ספציפית.
זה יכול היה לקרות בכל מקום,
וכמו שכתבו - כל אישה עובדת, במיוחד עובדת הייטק בחברה חילונית - חייבת להיות עם יד על הדופק כל הזמן.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה