רכישות בחו"ל מי התנסה עם יבוא רהיטים מסין?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני רוצה להזמין מאליבאבא 8 כסאות בר מעץ. שהעלות שלהם בסין כ80 ש"ח ובארץ 1500+.
גם אם יעלה לי פי 3 עדיין רווח ניכר. מה גם שאני נעולה על דגם ואין סיכוי שמשלמת על זה 1500 לכסא.
מה אני צריכה לדעת לפני?
איך אפשר לשער עלויות סופיות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
  • הוסף לסימניות
  • #9
נראה לי שבארץ מבינים שבחנויות מעלים מחירים בלי פרופורציה למוצר. כל מי שיכול לקחת כסף- לוקח. וזה נחמד כל עוד את יכולה לייצר עוד כסף. אבל אם את שכירה שיש לך משכורת שלא עלתה כבר עשור- את מחפש פתרונות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש גם יותר זולים כנראה
אבל אני הכי מבינה את ההרגשה הזאת שרואים משהו יפה והחלום שם...
כנראה. אבל אני לא מצפה מכסא שעלה בארץ 250 ש"ח (הכי זול) לשרוד. כי אם אתקשר לשירות אחרי חצי שנה לא בטוח שישמחו לתת שרות למוצר הכי פשוט ובסיסי שלהם. שמראש נמכר לפשוטי העם...
וחוץ מזה אם יש שילוב עץ במוצר זה מקפיץ את המחיר לאזור ה1000+. ואני רוצה עץ...
בקיצור.
אני מעוניינת לקחת את הסיכון. אעדכן מבטיחה...
רק מי יודע מה התהליך+-?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
המוכרים באלי באבא לרב אמינים חשוב לבדוק ביקורות עליהם. ותשלום רק דרך דרך האתר !!!!!
ולא יונסטריון או כל צורה אחרת .הרבה מהמוכרים רוצים לצאת מהפלטפורמה עם התשלום אך לך לא יהיה ביטחון על הכסף גם אם שולח מס' מעקב זה יכול להיות בלוף. אם את רואה שמשהו מתעכב ולא נשלח תמיד את יכולה לפנות לחברת האשראי או לנציג אליבאבא.
לקחת בחשבון עלות שחרור ממכס ומע"מ
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תסתכלי בתגובות א יש אנשי שכבר הזמינו וקיבלו
יכול להיות שהוא לא ישלח בכלל
יכול להיות שהוא ישלח רק תמונה של הכסא
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
איפה את חושבת שהכסאות שעולים 1500 מיוצרים?
בארץ אולי ?
וגם אם בסין (נגיד), הוא לוקח פיקוח על ההובלה שזה ישאר שלם בדרך ולא ישבר בטלטלות ושיארזו בצורה טובה ולא במשלוחים של הדואר ש-לך תדע איך ארזו ואיך הובילו בזהירות או לא
גם חנות שמובילה מחו"ל, הוא חייב לוודא שהסחורה מיובאת באופן תקין, כי לקוחות יזמינו ויגיע מוצר פגום והוא יצטרך לספוג את זה עליו
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
בתור אחת שעשתה יבוא מאלי באבא יותר מפעם אחת (אמנם לא רהיטים). לא צריך לראות הכל שחור וחשוב לתת צ'אנס ליבוא אישי זה נותן הרבה סיפוק. המוכרים משקיעים הרבה באריזה ובביטחון המשלוח. עוד כלל חשוב ליבא בתחילה מוצר אחד לדוג' ואם מצליח ליבא את שאר הכמות או אפשר לבקש דיוקים לשאר המוצרים. כמו"כ יבוא מאזור הנמל יותר זול ומגיע הרבה יותר מהיר. לפני המלחמה האחרונה באירן עשיתי יבוא ותוך שבוע וחצי הגיע אלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יש לאיפה לחזור ולבקש אחריות
ברור שהמקור סיני אין לי בעיה השאלה מה קורה אחרי שקונים
בארץ אולי ?
וגם אם בסין (נגיד), הוא לוקח פיקוח על ההובלה שזה ישאר שלם בדרך ולא ישבר בטלטלות ושיארזו בצורה טובה ולא במשלוחים של הדואר ש-לך תדע איך ארזו ואיך הובילו בזהירות או לא
גם חנות שמובילה מחו"ל, הוא חייב לוודא שהסחורה מיובאת באופן תקין, כי לקוחות יזמינו ויגיע מוצר פגום והוא יצטרך לספוג את זה עליו
כל מוצר שמזמינים מחו"ל לוקחים עליו הימור מסוים
זה לא אומר שאי אפשר להצליח, ושרמת ההימור זהה בכל מקרה.
כשבוחרים ספק טוב ומתנהלים מולו בצורה מיטבית - הסיכון יורד עד לרמה כמעט אפסית. (גם אם היתה תקלה אפשר לקבל אחריות במקרים מסוימים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אם כך את מחפשת פתרונות במקום הלא נכון
אני אשמח לדעת מה זה מבחינתך מקום נכון? (חוץ מלהגדיל הכנסות, עובדים על זה...)
נכון זה הימור. אבל ההימור הוא או לקנות ב150 שקל כסא אחד ואם הוא טוב אני משלמת סביבות 1,500 ל8 כסאות במקום יותר מ12,000. או לקנות ב 2000 את הכסאות הכי פשוטים בארץ שוודאי לא יהיו עמידים.

קראתי הכל. מי שיודע ספציפית לגבי מכס אני ממש אשמח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
עלי באבא יש עליהם פיקוח של הפלטפורמה
עם אפשרות של להתלונן ולהשאיר ביקורת הם לא משקרים שם..
בכל מקרה
אם לא אכפת לכם להחליף אחרי שנה אז אפשר להזמין כמות כפולה ועדיין הרווחתם מלא
אל תבהלי מהמונעים ממך את הרעיון
אולי הם יבואנים (מ...) שלא רוצים להפסיד כסף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
בתור אחת שעשתה יבוא מאלי באבא יותר מפעם אחת (אמנם לא רהיטים). לא צריך לראות הכל שחור וחשוב לתת צ'אנס ליבוא אישי זה נותן הרבה סיפוק. המוכרים משקיעים הרבה באריזה ובביטחון המשלוח. עוד כלל חשוב ליבא בתחילה מוצר אחד לדוג' ואם מצליח ליבא את שאר הכמות או אפשר לבקש דיוקים לשאר המוצרים. כמו"כ יבוא מאזור הנמל יותר זול ומגיע הרבה יותר מהיר. לפני המלחמה האחרונה באירן עשיתי יבוא ותוך שבוע וחצי הגיע אלי
אבל אם זה יבוא בסיטונאות הם מסכימים לשלוח רק אחד לבדיקה?
ומה זה איזור הנמל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
בתור אחת שעשתה יבוא מאלי באבא יותר מפעם אחת (אמנם לא רהיטים). לא צריך לראות הכל שחור וחשוב לתת צ'אנס ליבוא אישי זה נותן הרבה סיפוק. המוכרים משקיעים הרבה באריזה ובביטחון המשלוח. עוד כלל חשוב ליבא בתחילה מוצר אחד לדוג' ואם מצליח ליבא את שאר הכמות או אפשר לבקש דיוקים לשאר המוצרים. כמו"כ יבוא מאזור הנמל יותר זול ומגיע הרבה יותר מהיר. לפני המלחמה האחרונה באירן עשיתי יבוא ותוך שבוע וחצי הגיע אלי
ועוד שאלה
איך זה מגיע אלי?
מן הסתם לא בדואר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
ועוד שאלה
איך זה מגיע אלי?
מן הסתם לא בדואר...
לדעתי את צריכה לחפש עמיל מכס שיעזור לך בכל החישוב שמורכבת מתשלום עבור המוצר, הובלה לנמל, שיתוף המשלוח בקונטיינר הובלה ימית, בארץ יש שחרור מהנמל ותשלום מיסים ואז מוביל מהנמל אליך הביתה

יש אפשרות לבקש בעלי באבא פיקוח על איכות בתשלום די גבוה אבל בשביל 8 כסאות זה לא נראה לי הגיוני

שיהיה בהצלחה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה