- הוסף לסימניות
- #1
אני שכירה אשר לפני כמה חודשים קבלתי מכתב מוזר ממס הכנסה , כי עליי לשלם סכום כסף בגין שנת 2016.
סרתי לסניף הקרוב למקום מגורי, ודברתי עם הפקידה שתסביר לי מה הבעיה ?
היא שאלה אם עברתי עבודות בשנה זו ? וכל מיני שאלות.
לסיכום: ציינה לי שאזין דרך אתר של מס הכנסה את הסכומי מס הכנסה שנוכה מכל שכר שהיה לי באותה שנה, את הפלט אדפיס ואגש אליהם להחתמה, ואצרף בקשה שלא יגבו ממני קנסות.
מסתבר שבאותה שנה ילדתי וגם עברתי עבודה, כך שהיו לי 2 מסמכי 106 + דמי לידה + פיצויים ממקום עבודה + תרומות.
לאחר כל ההגשה הזו, הם החליטו שאני צריכה לשלם עוד, וגם קנסות.
ומיום ליום שולחים איומי אתראות שיעקלו, ומנפחים בכל תקופה את הסכום, למרות שכבר ניגשתי שוב לאותה פקידה והגשתי הכל, היא ציינה שלא יודעת אם חסר משהו, אלא שאכתוב מכתב שלא יגבו את העמלות.
המצחיק הוא שהתיק שלי מטופל במחלקה שלה.
איך זה הולך???
מישהו נתקל בבעיה כזו? מה עושים עם זה? מתי מערבים עו"ד? האם זה יעזור ?
והאם קרה משהו שפתאום "נפלו" עליי ?
סרתי לסניף הקרוב למקום מגורי, ודברתי עם הפקידה שתסביר לי מה הבעיה ?
היא שאלה אם עברתי עבודות בשנה זו ? וכל מיני שאלות.
לסיכום: ציינה לי שאזין דרך אתר של מס הכנסה את הסכומי מס הכנסה שנוכה מכל שכר שהיה לי באותה שנה, את הפלט אדפיס ואגש אליהם להחתמה, ואצרף בקשה שלא יגבו ממני קנסות.
מסתבר שבאותה שנה ילדתי וגם עברתי עבודה, כך שהיו לי 2 מסמכי 106 + דמי לידה + פיצויים ממקום עבודה + תרומות.
לאחר כל ההגשה הזו, הם החליטו שאני צריכה לשלם עוד, וגם קנסות.
ומיום ליום שולחים איומי אתראות שיעקלו, ומנפחים בכל תקופה את הסכום, למרות שכבר ניגשתי שוב לאותה פקידה והגשתי הכל, היא ציינה שלא יודעת אם חסר משהו, אלא שאכתוב מכתב שלא יגבו את העמלות.
המצחיק הוא שהתיק שלי מטופל במחלקה שלה.
איך זה הולך???
מישהו נתקל בבעיה כזו? מה עושים עם זה? מתי מערבים עו"ד? האם זה יעזור ?
והאם קרה משהו שפתאום "נפלו" עליי ?
הנושאים החמים