דרוש מידע מקרה הזוי ומקומם!

  • הוסף לסימניות
  • #61
עליתי לאוטובוס אגד ואיתי עלו 2 פקחים.....
ישר תיקפתי רב קו ושבאתי להיתיישב אז פקח אחד שם לב שאז תיקפת וישר רץ אלי והיתנפל ושאל למה תיקפת רק עכשיו...
ישר עניתי לו שעליתי עכשיו לאוטובוס אז הפקח אמר לי "את לא עלית " אז אמרתי לו שעליתי עכשיו אז הפקח אמר לי אין מצב
בשלב הנוכחי כבר כל הנוסעים היתערבו ואמרו שעליתי רק עכשיו בתחנה ...אותו פקח אמר שאין מצב והלך לשאול את הפקח השיני...
כלומר ניגש אלין ואמר לו "נכון האישה הזאת לא עלתה איתנו".. והצביע עלי..... אותו פקח אמר לפקח הראשון שאני כן עליתי...
הפקח מיתקרב אלי ונותן לי את הרב קו ואומר לי בכזה בוטות "את בלי מסכה בואי אני יצלם אותך ואני יעביר את זה למישטרת ישראל...על תופתעי עם תראי קנס 500 ש"ח בדואר"...
חשוב לי להבהיר שהיה לי מסכה בתיק ושעליתי לאוטובוס תיקפתי את הרב ומרב היתנפלות עלי לא יכלתי לעטות מסכה...(לא משנה שכל האוטובוס היה בלי מסכות)
כמובן שהפקח לא היתנצל על מה שהיה עם הרב קו .....
פשוט היתנפלות לאזרח חף מפשע......
השאלה שלי עם פקח של אגד יכול לצלם אותי (פגיעה בפרטיות) שלא למטרת התפקיד(התפקיד שלו זה לאכוף מי שלא שילם וכו)??
עם אני יכולה לתבוע אותו??
תשלחי את הפרטים עם התמונה לאגד,
אם את לא בטוחה -את יכולה לשאול עורך דין האם זה מותר לו לעשות את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
קרה לי אותו הדבר בדיוק
בירושלים??
הנוסעים התערבו לטובתי וצילמו את הפקח
שהשתולל ולבסוף ירד מהאוטובוס
לא עשיתי עם זה דבר מחוסר זמן וכח בעניין...
אם זה אותו אחד(וגם אם לא)
אולי תדווחו שתיכם על המקרה שיראו שזו לא הפעם הראשונה שקורה דבר כזה,
מי ששונא חרדים-שלא יעבוד איתם!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
רק מעדכנת
הלכתי להגיש תלונה במישטרה(במיגרש הרוסים)דווקא חייבת להגיד שהצוות שם היה ממש נחמד....ישר שהגעתי הגיע שוטרת ושאלה מה קרה כמובן שסיפרתי היא ישר הכניסה אותי לשוטר אותו שוטר שקיבל אותי היה ממש נחמד,היתייחס אלי בכבוד...
הוא תיעד במחשב את הארוע (כן ציינתי שם שהייתי בלי מסכה אבל כמובן שלא הייתה לי אפשרות לשים והיו אנשים באוטובוס שלי מסכה!! למרות זאת השוטר כן ציין אמר לי שחבל שהייתי בלי מסכה.....)
שאלתי את השוטר עם זה מוצדק לצלם שלא לצורך התפקיד אז הוא אמר שזה ממש לא......
שאלתי את השוטר מה הסיכוי אז הוא אמר שהוא לא מאמין שיפתחו נגדו חקירה אז אמרתי לשוטר שמצידי אני עושה את ההשתדלות שלי מכאן......
בסוף השוטר אמר לי בדרך אגב בנוסף לזה תפני גם לפניות הציבור של אגד למרות שהוא עצמו העיד בעצמו שאגד "כביכול" תגמור את הסיפור במקרה הטוב ב"נו נו נו "לנהג
וכאן השאלה שלי עם אתם יודעים ך מישטרת ישראל את ההתנהלות העברינית של אגד ואיך זה עובד למה אתם לא מטפלים בזה??!!זה נקרא פניות הציבור??!!
כמובן הגשתי תלונה נוספת לאגד.....
מכאן אני פונה לאותם אנשים שניתקלו באותו פקח או באותו סטואציה תתלונו בכל אמצעי אפשרי _מישטרה,פניות בציבור של מישרד התחבורה וכ ואפילו אגד...)
בשביל למנוע את המקרה הבא של החברים שלכם!!
(מי שניתקל באותו פקח יגיש תלונה ואולי המישטרה כן תפעל לעומקו של עניין כי היא תראה הרבה תלנוות על הפקח!!)

חוץ מלהתייחס יפה הם לא עושים כלום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
השאלה שלי עם פקח של אגד יכול לצלם אותי (פגיעה בפרטיות) שלא למטרת התפקיד(התפקיד שלו זה לאכוף מי שלא שילם וכו)??
בלת"ק
יש לו את הפרטים שלך??? רק תמונה לא? אז לאן משטרת ישראל ישלחו את הדו"ח?????
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
הצעה:
כל מי שיושב באוטובוס ורואה פקח שעולה, אם יש באמתחתו אפשרות צילום, שיתחיל מיד לצלם. בלי שהפקח יבחין בכך.
יתכן ויאספו כמה סרטונים, וזה יהיה עילה לתחקיר וכו'...
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
הצעה:
כל מי שיושב באוטובוס ורואה פקח שעולה, אם יש באמתחתו אפשרות צילום, שיתחיל מיד לצלם. בלי שהפקח יבחין בכך.
יתכן ויאספו כמה סרטונים, וזה יהיה עילה לתחקיר וכו'...
אני בלי נדר ידרוש מהמישטרה שיפתחו את המצלמות האוטובס וגם שתיקח את המצלמה של הנהג!!
מה שבטוח שלאחרונה זה קרה להמון אנשים וכנראה אנשים ישבו והבליגו ולא עשו מזה כלום!!
לפחות עכשיו שאנשים יקימו ויתלוננו!!
(לי היה מזל שבשניה האחרונה היה לי מצלמה בפאלפון (כשר) והפקח לא חשב שאני יצלם ופתאום הוא שןם לב אחרי הפלאש אז הוא תקע לי מישפט מה אכפת לי את תקבלו 500 ש"ח....
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
יש הבדל: קנס לא מוצדק שייך לתעבורה-חברת האוטובוס וכד' משרד התחבורה
במקרה של תקיפה/העלבה וכד' רק אז אפשר לערב את המשטרה אם העילה היא לא בריונות-המשטרה שולחת לחברה.
זה שני דברים שונים. בחברת התעבורה אפשר להתלונן על הכל ולהקדים את היחס המשפיל והמקומם וכד'
שזה הרבה יותר מדאיג מכסף וכד'
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
מתלונה באגד ובמשטרה לא יוצא כלום, אבל כדי לפנות לרב מקלב,
וגם ליתד נאמן ולמודיע, כשאגד יראו שעוקבים אחריהם ויש תחקיר והמקרה חוזר על עצמו שוב ושוב, אולי זה יעזור.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
מתלונה באגד ובמשטרה לא יוצא כלום, אבל כדי לפנות לרב מקלב,
וגם ליתד נאמן ולמודיע, כשאגד יראו שעוקבים אחריהם ויש תחקיר והמקרה חוזר על עצמו שוב ושוב, אולי זה יעזור.
בהצלחה
אשה שמתלוננת במשטרה על כזו התנהגות בד"כ כן תק ל התייחסות או לפחות אזהרה לפקח
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
מתלונה באגד ובמשטרה לא יוצא כלום, אבל כדי לפנות לרב מקלב,
וגם ליתד נאמן ולמודיע, כשאגד יראו שעוקבים אחריהם ויש תחקיר והמקרה חוזר על עצמו שוב ושוב, אולי זה יעזור.
בהצלחה
כרגע מחכה לתשובה מהמישטרה (לראות גם מה עם אגד ומישרד התחבורה)עם אני לא יראה שיטפלו בזה או שטיפלו בזה וזה לא הלך לשום מקום אני יפנה לאורי מקלב שבאמת עוזר בכל מצב לא משנה עם זה שייך אליו או לא.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
חברת קוים הרבה פעמים עולים 2 יחד
כיום אין מצב שרק פקח אחד עולה....
כל המטרה שלהם זה לתפוס נוסעים..כך שאחד עולה בקדימה ואחד עולה מאחורה ואז אין מצב להימלט.....(לפי דעתם)
ואגב זה בל חברות התחבורה.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
כיום אין מצב שרק פקח אחד עולה....
כל המטרה שלהם זה לתפוס נוסעים..כך שאחד עולה בקדימה ואחד עולה מאחורה ואז אין מצב להימלט.....(לפי דעתם)
ואגב זה בל חברות התחבורה.....
וברכבת הקלה בפרט
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
וברכבת הקלה בפרט
רכב הקלה זה כבר עוד סיפור
אבל הפקחים שם הרבה יותר נורמטיביים
וגם יש עמדה בכל מילימטר והם לא ישר תוקפים כך שעם עולה פקח ואת לא שילמת את יכולה ישר לתקף והם לא מיתנפלים עליך!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
קוראים לו במקרה ע. מוחמד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
חוץ מרעש תקשורתי אין הרבה אפשרות לנצח אותם, כפי שכבר כתבו כאן, יודעים להתייחס מאד יפה לתלונות, תכל'ס לא נעשה כלום.
אם אכן בהמודיע עסוקים לאחרונה בתחקירים בסגנון הזה, אז זו הכתובת הכי טובה שניתן לפנות, כמובן יצטרכו שיתוף פעולה של כל אלו כאן שהעידו שנתקלו בו, ויש לנו תחקיר בהמודיע שללא ספק הם לא יוכלו להתעלם ממנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
חוץ מרעש תקשורתי אין הרבה אפשרות לנצח אותם, כפי שכבר כתבו כאן, יודעים להתייחס מאד יפה לתלונות, תכל'ס לא נעשה כלום.
אם אכן בהמודיע עסוקים לאחרונה בתחקירים בסגנון הזה, אז זו הכתובת הכי טובה שניתן לפנות, כמובן יצטרכו שיתוף פעולה של כל אלו כאן שהעידו שנתקלו בו, ויש לנו תחקיר בהמודיע שללא ספק הם לא יוכלו להתעלם ממנו
את/ה קשור למודיע??
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
*לצד החובה הכללית לעטות מסכה, ניתן פטור לאנשים עם מוגבלות המתקשים בחבישתה. במידה ונוסע אומר שבשל מוגבלותו הוא
אינו יכול לחבוש מסכה, לא מרגיש בנוח איתה וכו', אין להקשות בשאלות וחל איסור מוחלט לדרוש הצגת תעודה או כל הוכחה
אחרת למוגבלות ויש לאפשר את קבלת השירות ללא המסכה**
מתוך מסמך של אגד
 

קבצים מצורפים

  • זמן קורונה - באגד נוהגים לפי הכללים - אגד.pdf
    1 MB · צפיות: 158
  • הוסף לסימניות
  • #80
חוץ מרעש תקשורתי אין הרבה אפשרות לנצח אותם, כפי שכבר כתבו כאן, יודעים להתייחס מאד יפה לתלונות, תכל'ס לא נעשה כלום.
אם אכן בהמודיע עסוקים לאחרונה בתחקירים בסגנון הזה, אז זו הכתובת הכי טובה שניתן לפנות, כמובן יצטרכו שיתוף פעולה של כל אלו כאן שהעידו שנתקלו בו, ויש לנו תחקיר בהמודיע שללא ספק הם לא יוכלו להתעלם ממנו

תמיד רעש תקשורתי עוזר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מקפידה לתקף את כרטיס הרב קו מיד בעלותי לאוטובוס, כנדרש.
לפני כחודש+ עליתי לאוטובוס עמוס במיוחד, הנחתי את הכרטיס על מכשיר התיקוף ומיד נדחקתי פנימה.
אחרי כמה דקות עלו מספר פקחים, הגשתי לאחד מהם את הכרטיס והוא הבהיר לי שלא תקפתי.
כמובן שמיד מצטרפים לחגיגה שלושת הגנגסטרים הנוספים (אגד...), מקיפים את המושב שלי ודורשים את הפרטים האישיים.
אציין, שבנוסף לכל זאת היתה נסיעת מעבר!
הם לא התרשמו מהטיעונים שלי ואכן קבלתי קנס...
אבל, וכאן מתחיל הסיפור האמיתי:
מאותו יום נוצרה בי חרדה ממשית מפקחים, ברמת השיתוק.
אני מקפידה, כמקודם, לתקף מיד בעלייתי לאוטובוס, ועדיין: כשעולה פקח(ים, באגד.)
אני קופאת, מריצה בראשי את העליה לאוטובוס: שילמתי? אולי הכרטיס לא נקלט? ורק כשהפקח יורד מהאוטובוס הנשימה חוזרת.
אם תוסיפו את העובדה שבמהלך נסיעה סטנדרטית באורך מחצית השעה- עלולים לעלות שני צוותות פקחים, תתקל התוצאה: סיוט.

למרבה הצער, מאמינה שתופענה כאן תגובות מזדהות רבות.
האם ישנה דרך לתבוע את אגד או את הפקח (ששמו מופיע מן הסתם בדו"ח?!)?
אציין שאיני טיפוס חרדתי, ב"ה, אם כי אני בהחלט עונה להגדרה "אדם רגיש מאוד".
תודה רבה מראש למגיבים!
נסעתי באוטובוס
תקפתי את הרב קו כשעליתי
באמצע הנסיעה עלו שלושה פקחים לאוטובוס
הערתי להם שמותר רק שני פקחים כי יש רק שני דלתות
אז אחד מהם אומר לי "אני ראש צוות" ומותר לי להיות איתם
בספסל ליד ישבה אישה חרדית שראיתי שהיא לא תיקפה
ראיתי שהיא נלחצת מהפקחים
אז עם הרב קו שלי לא יכולתי לתקף כי יש לי פרופיל
אז תיקפתי באשראי שלי
הוא קלט את זה
אז הוא ניגש אלי ושואל "עם מה תיקפת עכשיו?
אמרתי לו עם האשראי בשביל האישה הזאת
וזה הרב קו שלי שגם בו תיקפתי
אז הוא קורא לאחת הפקחיות ואומר לה תתני לו דוח
היא התחילה לרשום לי דוח
כשהגעתי לתחנה שלי אמרתי לה שאני רוצה לרדת כאן אז הם ירדו איתי
ואז בתגובת הנוסע הכתבתי לה את כל הסיפור
תכלס הם קלטו שהם נותנים לי דוח על אף שתיקפתי בזמן
אז הוא התחיל להגיד לי אני נותן לך את הדוח כי תיקפת באשראי שלך כשעלינו ולא בתחילת נסיעה
לא היה לי כוח להתווכח
אני לא יודע מה לשון החוק אם אפשר לתת דוח אם תיקפתי אחרי שהפקח עלה
בכל מקרה מה אתם ממליצים לי
קודם כל להגיש ערעור על הדוח ?
אני יכול לתבוע את אגד על עוגמת נפש ועיכוב למשך 20 דקות?
מה אני יכול לעשות כאן?
היה לי סיפור עם פקחית שבאמצע שאני יורד מהאוטובוס כשעל היד שלי ילד קטן היא ביקשה ממני רב קו נתתי לה בשמחה.
ואז אמרה לי "לא תיקפת" אמרתי לה ש100% תיקפתי ואפשר לשאול את אלו שהיו לידי באוטובוס וראו.
עליתי חזרה לאוטובוס וכמה אנשים אמרו לה שראו שתיקפתי. היא אמרה לנהג לסגור את הדלתות והוא המשיך בנסיעה.
תוך כדי אומר לה הפקח השני שבמכשיר התיקוף הראשון יש בעיה וזה מסונכרן על קו אחר
כך שהתברר שהבעיה היה במכשיר שנהיה תיקוף של קו אחר ולכן אמרה שלא תיקפתי.
ביקשתי ממנה להזדהות והיא לא הסכימה וברחה לסוף האוטובס!! (רק בשביל המחזה הזה, שלראשונה ראיתי פקחית בורחת ולא להיפך היה שווה הכל...)
תכלס ממש איך שירדתי מהאוטבוס הפקח השני אמר לה שהיא חייבת להזדהות ועדיין לא הראתה בצורה נורמלית את התג זיהוי שלה שהיה מכוסה. אחת הנוסעות צילמה אותה ושלחה לי את התמונה שלה.
שלחתי לאגד מכתב שהיא עשתה כמה עוולות.
א. שלא ירדה איתי. אפילו שזה היה התחנה שהייתי צריך לרדת
ב. שנתנה לנהג להמשיך לנסוע.
ג. שלא הזדהתה.
ד. שהתג זיהוי שלה היה מכוסה
ואני דורש גם לטפל בפקחית וגם פיצוי כספי.
הם בתגובה כתבו לי :
אנחנו מבקשים להודות לך על פנייתך. בזכות פניות כאלו אנחנו למדים כל פעם מחדש ומשתפרים ככל שניתן.
אגד ביצעה תחקיר בעקבות האירוע המתואר בפנייתך וערכה בירור עם המבקרת, במסגרתו עלו נקודות לשיפור בהתנהלותה.
עניינה של המבקרת טופל בהתאם לתקנון המשמעת של אגד, והממונים עליה ידאגו לתת לה את הכלים המתאימים לשיפור תפקודה.

ע"כ תגובתם
כלומר הם מכירים בכך שהיה כאן מעשה לא בסדר.
השאלה כמה ואיך הכי טוב לתבוע אותם
אשמח לשמוע מנסיון של אחרים.
תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה