מקרה של חופשת מחלה בגלל מקום העבודה, על מי התשלום?

  • הוסף לסימניות
  • #41
אם אני מבין טוב, יש קשר בין העבודה לעסקנים של הקהילה.
אם כן למה לא לפנות אליהם, הרי הם ידועים ביעילות שלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י קקטוס;1495832:
אם אני מבין טוב, יש קשר בין העבודה לעסקנים של הקהילה.
אם כן למה לא לפנות אליהם, הרי הם ידועים ביעילות שלהם.

זהו, שגם העסקנים הרימו ידיים, כל יום הם ממנים מישהו חדש שיטפל בענין, וברגע שנכנסים לעומק ורואים כמה מורכב עוזבים ומביאים מישהו חדש וחוזר חלילה.

יש לנו בעיה גם מבחינה רוחנית, עובדים איתנו גברים שבאים איתנו במגע (תרתי משמע) לאורך כל היום, השפה הזולה, התמונות, המראות, כל השנה ובקיץ בפרט, הנושאים שלא היינו נחשפות להם מעולם ונאלצנו להחשף, מסך פלזמה ענק תלוי במעבר, ואנחנו נחשפות שלא ברצוננו לשיחות הזויות....
והמוזיקה שדלוקה כל הזמן...
אחד האבות של אחת הנשים נכנס יום אחד בשעת העבודה ונדהם לגלות שלא מרדכי בן דוד דולק שם בקול...
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
את יכולה לתת לי סיבה למה את ממשיכה לעבוד שם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
נכתב ע"י שירי12;1495830:
אולי את יכולה לגרום לזה שיפטרו אותך?
אם לא תבואי עכשיו עד שתתאוששי, מה יעשו?

ניסיתי את ה"שיטה" הזו, קראו לי לשיחת שימוע והבהירו לי שהם מחכים לאן פני מועדות...
שאם אני רוצה, אתפטר בעצמי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י שושיה;1496037:
זהו, שגם העסקנים הרימו ידיים, כל יום הם ממנים מישהו חדש שיטפל בענין, וברגע שנכנסים לעומק ורואים כמה מורכב עוזבים ומביאים מישהו חדש וחוזר חלילה.

יש לנו בעיה גם מבחינה רוחנית, עובדים איתנו גברים שבאים איתנו במגע (תרתי משמע) לאורך כל היום, השפה הזולה, התמונות, המראות, כל השנה ובקיץ בפרט, הנושאים שלא היינו נחשפות להם מעולם ונאלצנו להחשף, מסך פלזמה ענק תלוי במעבר, ואנחנו נחשפות שלא ברצוננו לשיחות הזויות....
והמוזיקה שדלוקה כל הזמן...
אחד האבות של אחת הנשים נכנס יום אחד בשעת העבודה ונדהם לגלות שלא מרדכי בן דוד דולק שם בקול...

את עובדת שם פחות משנה
כמה פיצויים את כבר יכולה לקבל
לפעמים עדיף חיים, חיי-משפחה תקינים וטהורים
על פני כסף
מתפללת עליך שתמצאי משהו אחר במקום במהרה!
מפחיד אותי לחשוב שלא עוזבים מיד כזאת עבודה (כמובן אני עדיין לא יודעת מה המניעים האחרים)
מה היה אומר רב של הקהילה שלכם אם היה שומע את הסיפור...
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
נכתב ע"י קקטוס;1495832:
אם אני מבין טוב, יש קשר בין העבודה לעסקנים של הקהילה.
אם כן למה לא לפנות אליהם, הרי הם ידועים ביעילות שלהם.

בדיוק מה שרציתי לכתוב.
אתם (אתם=החסידות) אנשים עם גב, יש לכם עסקנים בכל מקום, ופה הם הרימו ידיים?
ליצמן? העוזרים שלו? המודיע? מישהו???
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
את כנראה באמת אישה חזקה, אבל לפעמים כדאי להיות חלשים ופשוט להשבר ולעזוב עבודה כזאת, אני מאמינה שנשים שעזבו בתחילה כשראו את המצב ונשברו, היו נראות חלשות אבל בתכל'ס הן עשו חסד גדול עם עצמן ועם משפחתן, אני באמת לא רואה את כל התמונה אבל אני עוקבת אחרי האשכול, ואומרת לעצמי שאם הייתי במצב הזה והייתי מרגישה חזקה שאני שורדת לעומת כאלה שמזמן כבר נשברו הייתי שמחה שמישהו ישים לי מראה מול הפנים ויגיד לי 'תראי איך את נראית' ויצעק עלי לקום ולעזוב...
ואני כותבת את זה פשוט מאכפתיות אני לא יכולה לדמיין אישה בריאה ונורמלית פשוט נגמרת פיזית ובטוח גם נפשית רק בגלל עבודה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
יש דברים שא"א לפרט בפורום, ולכן אני לא אפרט, אבל הכל בשליטה, גם הרב שלנו מכיר אותי ויודע שאני מסוגלת רוחנית, נפשית וגופנית? זה כבר סיפור אחר, אבל ממילא אני עתידה לעזוב בחודש הקרוב, כך שזה לא משנה, אני כן עובדת למעלה משנה, (פרוט? התחלתי ב2.1.2014) כך שאולי אם יפטרו אותי אוכל לקבל פיצויים.
זה שאפנה לליצמן\המודיע וכו' לא יתן כלום חוץ מחשיפה מכוערת לציבור, כי מה אכפת לי אני? אני עוזבת ויחד איתי עוד 3 הנציגות החרדיות שנותרו ומה שיקרה אח"כ פשוט לא מעניני...
אם ארוויח מכך כסף, ייתכן וזה יהיה מוצלח:)

ומבטיחה לכם אני חוזרת הביתה כל יום ומדליקה מוזיקה "שלנו" כדי למחוק את הרישומים ועוד.
בקיצור-הכל בשליטה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
סליחה שאני מתערבת לאחרים.
אבל ידוע מאמר חז"ל שאפילו עבירה ח"ו - עבר ושנה נעשית לו כהיתר.
אני כבר רבע שעה לא עושה כלום מההלם אחרי התיאור שלך כאן.
פשוט אי אפשר לעכל דבר כזה
מילא לא לקום ושעות נוספות וכדו' בכמעט אילוץ עוד איכשהו שמענו במוקדי התרמות וכדו' ולא שצריך להסכים לזה...
אבל מכות מהסוג שתואר, מסך עם מראות שלא לרצונך [גם בחוק לעובד יש זכות לדרוש], תנאי הגיינה, אפשרות לצרכים ועוד לנשים וכו'
25 דקות עם עורך דין מתחיל והסיפור נגמר או בפיצויים מכובדים לנשות הקבוצה או בסיבוכים פליליים לצוות המפעיל, ומי שרק קצת חושב יש כאן כמה סעיפים שבמדינה שלנו אנשים משלמים עליהם ביוקר..
מעולם לא התנסחתי כך, אבל לקרוא את זה ולהמשיך לאשכול הבא זו פשוט עבירה
אסור לאפשר למקום כזה להתקיים!! וזה לא משנה אם לחרדי או לחילוני
וכל זה עוד לפני פניה לאנשים שהוזכרו מעלה
לחילופין מספיק לעדכן בקו"פ עם האיש הנכון ותראו איך המערכת מסדרת לכם את הכל!!! [בפרט שהסדור לעבודה שם היה במאורגן].

ומכאן הקריאה לנשים חרדיות שסובלות - אל תתנו לעדינותכן לרמוס אתכן!!
דווחו, שאלו רב או מורה דרך, והשתמשו בכלים הנכונים
גם אם לא התמוטטתם או חליתם, אתם בני אדם ואל תתנו לרמוס אתכן.

מקווה שהועלתי. (ולא... לא!!! עיכלתי.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
נכתב ע"י שושיה;1496037:
יש לנו בעיה גם מבחינה רוחנית, עובדים איתנו גברים שבאים איתנו במגע (תרתי משמע)

את יודעת שיש מוקד של משרד התמ"ת לתלונות בנושאים כאלו?



(ואגב, וגם לנושאים אחרים שקשורים להפרת תנאי עבודה?)

תפנו לשם אתמול!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
נכתב ע"י שושיה;1496380:
יש דברים שא"א לפרט בפורום, ולכן אני לא אפרט, אבל הכל בשליטה.

תרשי לנו לערער אחר הקביעה הזו?
מהדברים שלך זה לא נשמע שהכל בשליטה. ממש לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
חשוב מאד לציין
וחשוב מאד מאד לכל עובד לדעת
שבדיוק לצורך זה קימות העמותות של 'ההסתדרות' 'כח לעובדים' ועוד איגודי עובדים
שעושים את העבודה בצורה מעולה.
ומשנים הרבה תפיסות מוטעות של 'אי אפשר לשנות', אנחנו לא בימי הביניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
נכתב ע"י שושיה;1496037:
יש לנו בעיה גם מבחינה רוחנית, עובדים איתנו גברים שבאים איתנו במגע (תרתי משמע) לאורך כל היום, השפה הזולה, התמונות, המראות, כל השנה ובקיץ בפרט, הנושאים שלא היינו נחשפות להם מעולם ונאלצנו להחשף, מסך פלזמה ענק תלוי במעבר, ואנחנו נחשפות שלא ברצוננו לשיחות הזויות....
והמוזיקה שדלוקה כל הזמן...
אחד האבות של אחת הנשים נכנס יום אחד בשעת העבודה ונדהם לגלות שלא מרדכי בן דוד דולק שם בקול...
את בטוחה שמותר לך לעבוד שם אפילו עוד שעה אחת? אני לא...
בעלך מודע למצב? אסור לבן אדם לחשוב שהוא חזק ושום דבר לא משפיע עליו, כל זוועה כזו נחקקת בלב וה' ירחם!
לא הייתי ממשיכה שם לנצח גם תמורת פיצויים בכל מחיר! יש דברים בעולם מעבר לכסף
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
סליחה!!!
את בטוחה שאת שפויה?
מה את עושה שם?
יש תנאים להעסקת עובדים
אני מציעה לך להביא איתך מצלמה נסתרת לימים שאת מתכוננת עוד להגיע לשם אני חושבת שמשרד הכלכלה לא ישאיר שם אבן על אבן.
ואתן תגשנה תביעה שמנה על פיצויים.
בהצלחה, ושיהיו מזונותיך מצויים לך בנחת ולא בצער...
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
נכתב ע"י ויזואלי;1496504:
בדיוק לצורך זה קימות העמותות של 'ההסתדרות' 'כח לעובדים' ועוד איגודי עובדים

(זה לא קשור לאשכול הזה, אבל מכיון שכבר עוררת את הנושא הזה...)

שאלתי דיין האם מותר להתאגד ולהכריח את החברה שבה אני עובד להעלות את השכר והוא טען שזה ממש גזילה, מי שבא על דעת שכר מסוים אסור לו להכריח את המעסיק להגדיל את השכר.

אז נכון שאם המטרה היא להגיע למצב של תנאי עבודה שפויים אז זה מצוין, אבל לא נראה לי שהם יעשו את העבודה.

מקומות האלו נראה לי שהם הוקמו לא בדיוק בשביל זה (אולי הם עושים גם את זה) אבל המטרה שלהם העיקרית זה בשביל לתת לעשירים יותר עוד יותר באמצעים כוחניים מושחתים.

דוגמא עדכנית:

עובדי לאומי קרד התאגדו בגלל שהחברה ממש הרעיבה אותם ללחם. וההסתדרות ממש הצילה המון משפחות מחרפת רעב.

מהי חרפת הרעב של עובדי לאומי קרד ?

החברה הוקמה כחברת בת של בנק לאומי עוד בשנות התשעים, והמטרה המרכזית היתה ככל הנראה לאפשר העסקה זולה יותר בחברה הבת, של עובדים לא מאורגנים (לעקוף את ועד עובדי בנק לאומי) ובתנאים גרועים יותר. לשם השוואה, לפי "גלובס" השכר הממוצע בבנק לאומי גבוה כמעט פי שניים מהשכר הממוצע בלאומי־קארד (27,600 שקלים לעומת 14,000). כעת נחוצה סולידריות של הוועד בלאומי עם ההתארגנות החדשה.

הבנתם ?

בלאומי קרד מרוויחים רק 14,000 ש"ח וההסתדרות רוצה שהשכר יהיה 27,600. - יש להם זמן לבדוק מה קורה במקומות שמשלמים מינימום ו 25 ? באמת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
נכתב ע"י מיכל123;1496851:
(זה לא קשור לאשכול הזה, אבל מכיון שכבר עוררת את הנושא הזה...)

שאלתי דיין האם מותר להתאגד ולהכריח את החברה שבה אני עובד להעלות את השכר והוא טען שזה ממש גזילה, מי שבא על דעת שכר מסוים אסור לו להכריח את המעסיק להגדיל את השכר.

אז נכון שאם המטרה היא להגיע למצב של תנאי עבודה שפויים אז זה מצוין, אבל לא נראה לי שהם יעשו את העבודה.

מקומות האלו נראה לי שהם הוקמו לא בדיוק בשביל זה (אולי הם עושים גם את זה) אבל המטרה שלהם העיקרית זה בשביל לתת לעשירים יותר עוד יותר באמצעים כוחניים מושחתים.

דוגמא עדכנית:

עובדי לאומי קרד התאגדו בגלל שהחברה ממש הרעיבה אותם ללחם. וההסתדרות ממש הצילה המון משפחות מחרפת רעב.

מהי חרפת הרעב של עובדי לאומי קרד ?

החברה הוקמה כחברת בת של בנק לאומי עוד בשנות התשעים, והמטרה המרכזית היתה ככל הנראה לאפשר העסקה זולה יותר בחברה הבת, של עובדים לא מאורגנים (לעקוף את ועד עובדי בנק לאומי) ובתנאים גרועים יותר. לשם השוואה, לפי "גלובס" השכר הממוצע בבנק לאומי גבוה כמעט פי שניים מהשכר הממוצע בלאומי־קארד (27,600 שקלים לעומת 14,000). כעת נחוצה סולידריות של הוועד בלאומי עם ההתארגנות החדשה.

הבנתם ?

בלאומי קרד מרוויחים רק 14,000 ש"ח וההסתדרות רוצה שהשכר יהיה 27,600. - יש להם זמן לבדוק מה קורה במקומות שמשלמים מינימום ו 25 ? באמת...

יש לי הרבה מה להגיב על ההקשר של מה שכתבת פה לענין האשכול, אבל מנסיון העבר עדיף לא להתחיל לכן אבחר להגיב מה שיצא לי בטבעיות כשקראתי את ההודעה הזו: אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף :rolleyes::mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
בינתיים, מה שנראה כרגע, ה"עסק" נראה בקריסה טוטאלית...
בעלי מלווה אותי בכל שלב, תומך בי, ודואג שלא אסבול מידי...
קשה לנו מאוד מאוד, בכל מקרה התייעצתי עם עו"ד בנושא, הוא אומר שכל דבר חייבים להוכיח, יש להם מצלמות נסתרות עם הקלטה כדי שיוכלו לראות אם עובדים גונבים או משהו בסגנון, כך שאני יכולה לדרוש שיוציאו את ההסרטות כדי שיוכלו לראות את היחס אלינו.
בעלי באמצע לנסות לתפוס את התמ"ת, אני התקשרתי כבר למשרד העבודה, הפנו אותי למשרד הכלכלה אבל אני לא מצליחה לתפוס אף אחד שם.
אגב, כמו שציינתי, אני עדיין רודפת אחרי מנהלת כח האדם כדי שתואיל בטובה לתת לי את החוזה והיא עדיין לא נותנת לי!!! כל פעם תרוץ אחר, מה עושים???
חוצמיזה, אני כל הזמן מנפנפת בעו"ד שלי שאמר לי ככה וככה והם מתכווצים מבהלה.
בשיחת השימוע ציינתי להם שאני בדרך לתביעה נגדם במשרד הכלכלה, אמרתי להם כך: "רק שתדעו, אני בדרך להגיש תביעה במשרד הכלכלה נגדכם, שלא תתפלאו" הם צחקו עלי ושאלו אותי "מה הקשר?" אמרתי להם שכנראה שהם לא יודעים, אבל ניתן להגיש שם תביעות נגד מעסיקים....
בכל אופן, גם שלחתי פניה דרך הרשת ומחכה שיחזרו אלי.

יש לנו גם תוכנית להתאגד ע"מ לדרוש פיצויים על היחס הלא הוגן שאנחנו מקבלות וקיבלנו!

עוד נקודה, כמו שציינתי, גב כף הרגל שלי נפוח עד למעלה מהקרסול, הלכתי השבוע לרפלקסולוגית שלא העזה לגעת לי כמובן...
היא אומרת שעפ"י הרפלקסולוגיה, טוענים שלמי שיש נפיחות באזור הקרסול זה מפני שהוא חש שהוא עבד, כי פעם היו קושרים את העבדים בקרסול...
כמעט בכיתי. זה כ"כ נכון!!!

אגב, ביום חמישי הלכתי לעבודה בפחד, כן בפחד!!! כי אולי אני סתם מפנטזת שאני לא מרגישה טוב, כמעט קרסתי שם (היו אצלנו הרבה מקרים שהגיע אמבולנס לעבודה...)
חזרתי הביתה ומאז אני מרגישה בהרבה יותר גרוע!
תגידו שזה נורמלי... אגב יש ליד המוקד שלנו קופ"ח וכל הזמן נכנסים נציגים לבדיקות, כשאחת הנציגות נכנסה לשם וקרסה האחות הודיעה שעוד תלונה אחת והם תובעים את המוקד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
בינתיים, מה שנראה כרגע, ה"עסק" נראה בקריסה טוטאלית...
בעלי מלווה אותי בכל שלב, תומך בי, ודואג שלא אסבול מידי...
קשה לנו מאוד מאוד, בכל מקרה התייעצתי עם עו"ד בנושא, הוא אומר שכל דבר חייבים להוכיח, יש להם מצלמות נסתרות עם הקלטה כדי שיוכלו לראות אם עובדים גונבים או משהו בסגנון, כך שאני יכולה לדרוש שיוציאו את ההסרטות כדי שיוכלו לראות את היחס אלינו.
בעלי באמצע לנסות לתפוס את התמ"ת, אני התקשרתי כבר למשרד העבודה, הפנו אותי למשרד הכלכלה אבל אני לא מצליחה לתפוס אף אחד שם.
אגב, כמו שציינתי, אני עדיין רודפת אחרי מנהלת כח האדם כדי שתואיל בטובה לתת לי את החוזה והיא עדיין לא נותנת לי!!! כל פעם תרוץ אחר, מה עושים???
חוצמיזה, אני כל הזמן מנפנפת בעו"ד שלי שאמר לי ככה וככה והם מתכווצים מבהלה.
בשיחת השימוע ציינתי להם שאני בדרך לתביעה נגדם במשרד הכלכלה, אמרתי להם כך: "רק שתדעו, אני בדרך להגיש תביעה במשרד הכלכלה נגדכם, שלא תתפלאו" הם צחקו עלי ושאלו אותי "מה הקשר?" אמרתי להם שכנראה שהם לא יודעים, אבל ניתן להגיש שם תביעות נגד מעסיקים....
בכל אופן, גם שלחתי פניה דרך הרשת ומחכה שיחזרו אלי.

יש לנו גם תוכנית להתאגד ע"מ לדרוש פיצויים על היחס הלא הוגן שאנחנו מקבלות וקיבלנו!

עוד נקודה, כמו שציינתי, גב כף הרגל שלי נפוח עד למעלה מהקרסול, הלכתי השבוע לרפלקסולוגית שלא העזה לגעת לי כמובן...
היא אומרת שעפ"י הרפלקסולוגיה, טוענים שלמי שיש נפיחות באזור הקרסול זה מפני שהוא חש שהוא עבד, כי פעם היו קושרים את העבדים בקרסול...
כמעט בכיתי. זה כ"כ נכון!!!

אגב, ביום חמישי הלכתי לעבודה בפחד, כן בפחד!!! כי אולי אני סתם מפנטזת שאני לא מרגישה טוב, כמעט קרסתי שם (היו אצלנו הרבה מקרים שהגיע אמבולנס לעבודה...)
חזרתי הביתה ומאז אני מרגישה בהרבה יותר גרוע!
תגידו שזה נורמלי... אגב יש ליד המוקד שלנו קופ"ח וכל הזמן נכנסים נציגים לבדיקות, כשאחת הנציגות נכנסה לשם וקרסה האחות הודיעה שעוד תלונה אחת והם תובעים את המוקד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
נכתב ע"י שושיה;1496905:
אגב, ביום חמישי הלכתי לעבודה בפחד, כן בפחד!!! כי אולי אני סתם מפנטזת שאני לא מרגישה טוב, כמעט קרסתי שם (היו אצלנו הרבה מקרים שהגיע אמבולנס לעבודה...)
חזרתי הביתה ומאז אני מרגישה בהרבה יותר גרוע!
תגידו שזה נורמלי... אגב יש ליד המוקד שלנו קופ"ח וכל הזמן נכנסים נציגים לבדיקות, כשאחת הנציגות נכנסה לשם וקרסה האחות הודיעה שעוד תלונה אחת והם תובעים את המוקד.

אני קוראת את הפיסקה הזאת בפעם השלישית ולא מאמינה!!!
אמבולנס???? הרבה מקרים??? נציגים קורסים בקופ"ח??? ואת עדיין שם????????
:eek::eek::eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י שושיה;1496905:
אגב, כמו שציינתי, אני עדיין רודפת אחרי מנהלת כח האדם כדי שתואיל בטובה לתת לי את החוזה והיא עדיין לא נותנת לי!!! כל פעם תרוץ אחר, מה עושים???

שהעו"ד יתקשר לבקש!
(או שאביך/ אחיך/ בעלך שיתקשרו ויזדהו כעורך דין פלוני אלמוני...)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה