מקרה של חופשת מחלה בגלל מקום העבודה, על מי התשלום?

  • הוסף לסימניות
  • #61
נכתב ע"י פוינט ק גת;1496989:
אני קוראת את הפיסקה הזאת בפעם השלישית ולא מאמינה!!!
אמבולנס???? הרבה מקרים??? נציגים קורסים בקופ"ח??? ואת עדיין שם????????
:eek::eek::eek:

ע"ז נא' "עבודה מצאת החמה עד צאת הנשמה"...:eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
נכתב ע"י גלבוע;1496490:
את יודעת שיש מוקד של משרד התמ"ת לתלונות בנושאים כאלו?



(ואגב, וגם לנושאים אחרים שקשורים להפרת תנאי עבודה?)

תפנו לשם אתמול!!!!!!!

מה המס'? אתקשר עכשיו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
משדר הכלכלה:

נשמח לשיתוף פעולה וכן לקבל מידע אודות חשד להפרת חוקי עבודה.
את המידע ניתן להעביר בערוצים הבאים:

מייל : <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פקס: 03-6828690

טלפונים: 03-7347839/40/49/50 או 2570*

להגשת תלונה דרך טופס מקוון באתר: להגשת תלונה

טלמסר – 1800-354-354


בפנייתכם אנא ציינו:
-שם ושם משפחה
-טלפון להתקשרות
-פרטי המעסיק (שם העסק, כתובת, שם המנהל וטלפונים)
-פירוט מקוצר של מהות התלונה.
*יש לציין כי במהלך החקירה, ובהתאם לבקשה מפורשת, ניתן לשמור על אנונימיות הפונה (בכפוף לנסיבות).

הבהרה:

תלונה מהווה תחילתו של הליך עונשי – פלילי או מינהלי – אשר מטרתו להביא להרתעה באמצעות ענישה פלילית או מינהלית של מעבידים שעברו על הוראות חוקי העבודה השונים (הנמצאים בסמכותנו).

יובהר, כי אין בהליך התלונה והחקירה להחזיר את המצב לקדמותו ו/או להביא לפיצוי העובד/ת המתלונן/ת או לזכותו/ה בסעד כספי ו/או הצהרתי, אלא להביא את המעסיק לידי קיום חוקי העבודה ושמירתם ולמניעת עבירות אחרות ו/או חוזרות. במהלך ההליך נגבית עדות מהעובד/ת המתלונן/ת ע"י מפקח/ת עבודה ובמידת הצורך, תדרש/י להעיד בבית הדין לעבודה.

באפשרות העובד/ת לפנות לבית הדין האזורי לעבודה על מנת למצות את זכויותיו/יה בהליך אזרחי. משרד הכלכלה אינו צד בתביעות אזרחיות ואינו עוסק בהגשת תביעות בשם העובדים ו/או מעבידים. יודגש, כי אין בהליך זה כדי למנוע הגשת תביעה אזרחית, וכן אין בהגשת תביעה אזרחית למנוע הגשת תלונה. מדובר בשני הליכים מקבילים אשר להם מטרות שונות כפי שהוסבר לעיל.


נ.ב. כמובן שלפני כל פניה לערכאה שיפוטית חובה לפנות לדיין/רב/מו"צ לקבלת היתר, ולמעשה בהרבה מקרים עצם ההתיעצות עם מישהו חכם ובעל נסיון עוזרת למצוא רעיונות וכיווני חשיבה נוספים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
משרד הכלכלה:

נשמח לשיתוף פעולה וכן לקבל מידע אודות חשד להפרת חוקי עבודה.
את המידע ניתן להעביר בערוצים הבאים:

מייל : <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פקס: 03-6828690

טלפונים: 03-7347839/40/49/50 או 2570*

להגשת תלונה דרך טופס מקוון באתר: להגשת תלונה

טלמסר – 1800-354-354


בפנייתכם אנא ציינו:
-שם ושם משפחה
-טלפון להתקשרות
-פרטי המעסיק (שם העסק, כתובת, שם המנהל וטלפונים)
-פירוט מקוצר של מהות התלונה.
*יש לציין כי במהלך החקירה, ובהתאם לבקשה מפורשת, ניתן לשמור על אנונימיות הפונה (בכפוף לנסיבות).

הבהרה:

תלונה מהווה תחילתו של הליך עונשי – פלילי או מינהלי – אשר מטרתו להביא להרתעה באמצעות ענישה פלילית או מינהלית של מעבידים שעברו על הוראות חוקי העבודה השונים (הנמצאים בסמכותנו).

יובהר, כי אין בהליך התלונה והחקירה להחזיר את המצב לקדמותו ו/או להביא לפיצוי העובד/ת המתלונן/ת או לזכותו/ה בסעד כספי ו/או הצהרתי, אלא להביא את המעסיק לידי קיום חוקי העבודה ושמירתם ולמניעת עבירות אחרות ו/או חוזרות. במהלך ההליך נגבית עדות מהעובד/ת המתלונן/ת ע"י מפקח/ת עבודה ובמידת הצורך, תדרש/י להעיד בבית הדין לעבודה.

באפשרות העובד/ת לפנות לבית הדין האזורי לעבודה על מנת למצות את זכויותיו/יה בהליך אזרחי. משרד הכלכלה אינו צד בתביעות אזרחיות ואינו עוסק בהגשת תביעות בשם העובדים ו/או מעבידים. יודגש, כי אין בהליך זה כדי למנוע הגשת תביעה אזרחית, וכן אין בהגשת תביעה אזרחית למנוע הגשת תלונה. מדובר בשני הליכים מקבילים אשר להם מטרות שונות כפי שהוסבר לעיל.


נ.ב. כמובן שלפני כל פניה לערכאה שיפוטית חובה לפנות לדיין/רב/מו"צ לקבלת היתר, ולמעשה בהרבה מקרים עצם ההתיעצות עם מישהו חכם ובעל נסיון עוזרת למצוא רעיונות וכיווני חשיבה נוספים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
תקשיבי אני עוברת על האשכול ופשוט מזועזעת!!
מכות?? את יכולה לתבוע אותם על אלימות. כן גם אם זאת רק מכה קטנה. מה זה הדבר ההזוי הזה???
מה זה היחס החולני הזה??
מבחינת חוק (לא דת! חוק!!) הם חייבים להפריד בין שירותי גברים לשירותי נשים. חובה!!
כן. אני יודעת שיש פה ים סימני קריאה ושאלה, אבל קראתי את האשכול הזה אתמול וזה לא יוצא לי מהראש.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה