משלוח מנות לרבע'ס...

  • הוסף לסימניות
  • #1
תנו רעיונות למשהו מכובד, לא מידי יקר (בכ"א אברכית צעירה)
ומשהו כמובן שידעו להעריך.

תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מעטפה......
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מה נהוג באמת לתת אצל רבע'ס ליטאים?
שנה ראשונה שיש לי בן בחיידר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י sarit_f;1527465:
מה נהוג באמת לתת אצל רבע'ס ליטאים?
שנה ראשונה שיש לי בן בחיידר..

מעטפה מתקבלת בשמחה בכל מגזר ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י סטודנטית;1527470:
מעטפה מתקבלת בשמחה בכל מגזר ;)

ובמיוחד במגזר הליטאי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מה הסכומים המקובלים? (ילד בן 4..) :confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נו, חוץ ממעטפה...
גם אני שנה ראשונה, צריך לא מידי גרנדיוזי, כי גם בשנה הבאה בעז"ה יש לי בן...
אז שהרבי לא יצפה ליותר מידי...

אה, כמובן דברים קנויים.

הבו רעיונות
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כלי הגשה יפה
יין יקר
ספר טוב
אפילו ספר לילדים - אבא שלי היה רב'ה ופעם הוא קיבל את הגדה של פסח של מלכות וקסברגר וכל הילדים ממש ממש נהנו והתרגשו!!
(הילדים של הרב'ה לא הילדים בחיידר :) )
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ספר שנקרא ״פיצוחים״
לצרף עם כלי יפה ולשים בשכבות כל מיני סוגי פיצוחים, אפשר לצרף גם מפצח...
ראיתי את הרעיון לפני כמה שנים פה וזה ממש מוצלח
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כרטיספר
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הרבעס של בני כבר גומרים לחתן... כך שמשהו לילדים לא רלוונטי, אולי לנכדים...

ופיצוחים-חשבנו דווקא, אבל נורא נורא יקר וצריך לעשות כפול 2 גם ל"עוזר" לא?
ס"ה הוא עושה את "העבודה השחורה" מגיע לו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני חקרתי ודרשתי הרבה בעניין, גם אצל רעבעס ונשותיהם (לא מהחיידר שלנו כמובן) והבנתי דבר אחד חשוב: כל ההשקעה בעיצוב משלוח המנות מיותרת. הדבר היחיד שחשוב לרעבע הוא המעטפה. ונגיד שגם הכרטיס המצורף- מילים חמות וכנות תמיד משמחות. כל העיצוב מסביב בדרך כלל מתפרק עוד לפני שהוא יוצא את שער החיידר, כי כדי לסחוב כ״כ הרבה עיצובים הוא חייב לפרק ולדחוס אותם לשקיות. נכון שהוא יכול להינות ממתנה מוצלחת- אבל מה הסיכוי שבאמת נצליח לקלוע לטעמו?? אם תשאלו אותו הוא בטח יעדיף שאת הכסף של המתנה תוסיפו למעטפה. בקיצור... מילים מהלב, כסף במעטפה, ובקבוק יין איכותי יהיו משלוח המנות המוצלח ביותר. את העיצובים אפשר לשמור לגננות, למה אצלן אנחנו מחפשות רק איך לעשות את זה זול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אנחנו התארגנו 6 הורים שכל אחד נתן 80 שח, שאלנו את אשתו של הרב'ה איפה הם רוצים שובר קניה.

עיצבנו עם יין נחמד ושוקולד בשביל ההרגשה הטובה של כולנו, הוא קיבל שובר של 450 ש"ח עם ברכה מכל הורים בנפרד. לדעתי זה היה נהדר כי לא כייף לתת משהו שילך על לחם וחלב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
כשאחים שלי למדו בחיידר אני לא זוכרת שההורים שלי נתנו להם מעטפה!
כן אמא שלי חיברה ברכה יפה מהלב, ונתנו משלוח מנות מכובד עם יין טוב ושוקולדים משובחים, אבל לא מעטפה.
מעניין לשאול אותם אם היתה מעטפה ולא ראיתי.

בכל מקרה, אני לא אתחיל עם מעטפות בע"ה. אני חושבת שמגיע לרבה יחס מכבד ולא יחס של: 'הבאנו לך מעטפה למרות חוסר היכולת שלנו, כי אנו חוששים שבלעדיה לא תתייחס לבן שלנו יפה'.

משלוח מנות מכבד עם פתק מעריך עושה את העבודה מצוין.

אני מנסה לחשוב על משפחות שמנסות להצטמצם לפני החגים ולחשב את צעדיהן לפי כלכלה נבונה, ורק לא לקחו בחשבון שהבן שלהם חגג 4 לא מכבר ויש לו כבר רבה..
לגננת אפשר להביא משלוח מנות יפה ולרבה צריך מעטפה? מה ההבדל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני שמה בקבוק (של שנדי או יין) ופרלינים (מרובעים של פשקז בקופסא ירוקה) זה עומד יפה ומראה מכובד - ומאחורה שמה מעטפה. מעדיפה להשקיע במעטפה מאשר במשלוח...
לעוזרים,אחרי צהריים אני שולחת אותו דבר, ההבדל הוא במעטפה...
לפי מה שהבנתי\קראתי\שמעתי, לרבע'ס זה סוג של תוספת במשכורת שהם מחכים לזה וזה גם בתזמון מתאים - לפני פסח...(עם כל הכבוד - בדרך כלל הם עובדים קשה מאוד משך השנה ומגיע להם - זה מה שאני מרגישה כבר כמה שנים כל פעם מחדש)
וכמובן - שכל אחד ישים כפי יכולתו - אבל עדיין נראה לי שהמעטפה (כמה שלא יהיה) יותר חשובה להם מכל עיצוב ומתנה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מופיע במקורות, כך שמעתי, ששוחד למלמד תינוקות זה שוחד כשר.

ברור שלא קל להוציא את הכסף אבל מה לא עושים בשביל הילדים והלימוד שלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אם את דווקא רוצה לוותר על מעטפה (למרות שזה מאוד מומלץ)
עדיף לוותר על כלי או משהו לנוי
ולהתרכז במוצרים-
קפה איכותי, יין משובח ויקר
שוקולד שוויצרי, דגני בוקר יוקרתיים
דברים שאנשים לא מפרגנים

תזהרי אולי שלא יהיה חמץ,
במיוחד אנשים מבוגרים אל אוהבים להתקע
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אבא שלי רבה בחידר, הוא נותן את המשלוח מנות אמא שלי בלי לדעת מי נתן מה וכמה מענין אותו הברכה!
הוא לא מעונין לתת פחות יחס לילדים שהוריהם לא נתנו מעטפה!
מה שכן אמא שלי נפגעת כשהיא מקבלת משלוח מנות שהוא כולו רוח ניירות ומעט סוכריות !
במיוחד תחשבו על הרב'ס המבוגרים שמקבלים מלא צצקס, אולי כדאי לחשוב על משהו שמתאים גם לפסח
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אצלינו רב השכונה אסר לחלוטין את עניין המעטפות לרבעס.
קנינו להם מתנה כל אחד לפי צרכו, משהו סמלי ומעלה מבחינת העלות,
צרפנו עוגה וקרטונית מיץ וברכה חמה חמה מכל הלב.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה