- הוסף לסימניות
- #21
ואני בזמנים שאין לי כח/ זמן
אני עושה מרק אפונה מקופסת שימורים
שופכת לסיר 2 קופסאות אפונה כולל הנוזלים
1 בצל פרוס
5-6 גזרים
1 תפוח אדמה
מוסיפה מים למילוי הסיר
שום, מלח, פלפל
מבשלת עד שמתרכך
מוציאה 2-3 גזרים לאחר הבישול
טוחנת הכל ואח"כ פורסת את הגזרים שהוצאתי לעיגולים ומחזירה למרק לקישוט.
מאוד אוהבים את זה אצלי
אני עושה מרק אפונה מקופסת שימורים
שופכת לסיר 2 קופסאות אפונה כולל הנוזלים
1 בצל פרוס
5-6 גזרים
1 תפוח אדמה
מוסיפה מים למילוי הסיר
שום, מלח, פלפל
מבשלת עד שמתרכך
מוציאה 2-3 גזרים לאחר הבישול
טוחנת הכל ואח"כ פורסת את הגזרים שהוצאתי לעיגולים ומחזירה למרק לקישוט.
מאוד אוהבים את זה אצלי
הנושאים החמים