כללי -נברשת לסוכה-

  • הוסף לסימניות
  • #21
בלי להביע דעה על הסגנון (כי אישית אני לא מתחברת אליו)
וקסברגר (האחים) הם גאוני שיווק ואנשי מעשה מדהימים, ולדעתי כל אחד כאן יכול ללמוד מהם המון.
התחילו מספר "מגילת אסתר" אחד והפכו למעצמה
יש להם רעיון שתפס את השוק באופן מעורר השתאות
הם עלו על משהו שהציבור נוהה אחריו בהמונים
וממציאים את עצמם מחדש כל הזמן.

ברור לכם שגם לעלות על רעיון אדיר, גם לבצע אותו, וגם לפתח אותו עוד ועוד ברמה שהם עשו -
לא הרבה עושים את זה.
עסק שלא שוקט על שמריו, יוצר ביקוש כל פעם מחדש - בקיצור - מי שרוצה, שיביט בנקודות הללו ויחכים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
מסכימה עם אריאל'ס.
אפשר לאהוב ואפשר ממש ממש לא. לגיטימי.

אבל ליצור שוק, ולהצליח להמציא אותו בכל שנה מחדש - זו גאונות שיווקית!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
ועוד לשלם על זה 60 שקלים?!

לפני 3 שנים, רכשתי ב-101 שקלים 2 נברשות במחסני תאורה בצומת ירקונים. (במבצע של השני בשקל). אחד לסוכה ואחד לסלון. (יש כל הזמן מבצעים, למי שלא מתעקש על משהו מאד טרנדי)

נברשת אמיתית, מאירה ועיקר העיקרים, לא נהרסת בגשם. נוי סוכה אמיתי.

אז על קרטון לשלם 60 שקלים?! מישהו קונה את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
זה נייד, זה לא חשמלי (נברשת מסוכנת בגלל החשמל בגשם, לא?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י שמואל גרינשטיין;1083549:
ו
לפני 3 שנים, רכשתי ב-101 שקלים 2 נברשות במחסני תאורה בצומת ירקונים. (במבצע של השני בשקל). אחד לסוכה ואחד לסלון. (יש כל הזמן מבצעים, למי שלא מתעקש על משהו מאד טרנדי)

נברשת אמיתית, מאירה ועיקר העיקרים, לא נהרסת בגשם. נוי סוכה אמיתי.
אהבתי את הרעיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מים לא מחשמלים.

נכתב ע"י אפרתה;1083565:
זה נייד, זה לא חשמלי (נברשת מסוכנת בגלל החשמל בגשם, לא?)

המינרלים שנמצאים במים - הם אלו שמעבירים חשמל, גורמים לקצר, לשריפות ולהתחשמלות.

גשם, הם מים טהורים ללא שום מינרלים מסיסים, ולכן אין שום סיבה לחשוש.

ואין שום הבדל, בין נברשת לבין נורת פלורסנט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
גשם שעובר את הסכך, הוא כבר לא מים טהורים...

וההבדל בין סוגי התאורה: פלורנסט אפשר לקנות מוגן מים / להגן היטב על אזורי חיבור החשמל.

ובכל זאת,
אצל הורי, יש סוכה ענקית... עם המון תאורה לא מוגנת... כשיורד גשם פשוט מנתקים את זרם החשמל ויוצאים מהסוכה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
גם בנברשת אמיתית וגם בזו - הבעיה שמפריעה לי זה הגובה של הסוכה, שלא מאפשר בד"כ קישוטים גדולים כ"כ
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י אפרתה;1083475:
האמת שכנראה קשה לפרגן לאחד שמצליח ככה. זה סוג של מזל מסוים וגאונות, ברמת השימושיות הרבה יותר מהעיצוב.

כמה נכון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י sh12;1083726:
גשם שעובר את הסכך, הוא כבר לא מים טהורים...

וההבדל בין סוגי התאורה: פלורנסט אפשר לקנות מוגן מים / להגן היטב על אזורי חיבור החשמל.

ובכל זאת,
אצל הורי, יש סוכה ענקית... עם המון תאורה לא מוגנת... כשיורד גשם פשוט מנתקים את זרם החשמל ויוצאים מהסוכה.

חבר'ה

תבדקו את העניין. אני ביררתי ובדקתי. אין שום חשש. אבק זה לא מינרלים.

וכל אלו שמוכרים פלורסנט אטום למים, זה גימיק, בדיוק כמו תבנית אלומיניום עם הכשר של הבד"ץ.

וכמובן, יקומו כל המחמירים והמהדרים ויזעקו, מה אתה יודע איזה חומרים מורחים על התבניות. והתשובה היא, שלא מורחים כלום. אז לא צריך הכשר. אז למה לסנו יש הכשר? גימיק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י גילה;1083739:
גם בנברשת אמיתית וגם בזו - הבעיה שמפריעה לי זה הגובה של הסוכה, שלא מאפשר בד"כ קישוטים גדולים כ"כ

יש גם נברשות נמוכות. כדאי לך.

לי יש אחת כזו בסוכה, עם 5 נורות פלורוסנט. הסוכה הופכת להיות משהו אחר.

ממליץ בחום, וזה גם לא יקר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
הדיון התפצל לשלושה או ארבעה וזאת תגובתי על כמה מהם

על נושא העיצוב: אני לא מתחבר לעיצוב חסידי, (תרביצו לי) אז אין לי מה להוסיף.
על נושא הפירגון: מאמר חז"ל- אומן שונא את בני אומנותו, זו עובדה!
ובמיוחד בעיצוב ואומנות, שהיוצר מתחבר ליצירות שלו ומשקיע את כל הלב והנשמה, וכמובן מצפה לשמוע תגובות מחמיאות, ופתאום מופיע יצירה של גרפקאי אחר, מצועצע, עלוב, הקומפוזיציה מחרידה, הטיפוגרפיה? אלוקים! ומה זה הצבע בית חולים הזה, ושום דבר לא מתחבר וכו'..:eek:
ומזה כולם מתלהבים ומדברים??:confused: זה מעורר רצון להיקבר או לצאת בכל הכח מול הגרפיקאי עם היצירה הזו, (לפני שיהפוך לטרנד.) שלא ייתכן לדלג על כללי העיצוב בקלילות כזו, ולהשפיל עד עפר, מעצבים עם ניסיון!
אז יכול להיות שזו יצירת מופת אבל לפי המעצב שלנו זה לא! הוא לא שונא אותו והביקורת שלו לא באה מזלזול אלא נטו מהחיבור שלו למקצוע!
טוב, הלכתי להנשים את המעצב ההוא, דברו איתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
בכנות,
התגובות כאן יש בהם מן הקנאה,
הרעיון מדהים, הביצוע וודאי (אני רוצה לראות אחד מהגרפיקאים שהגיב למעלה מבצע חצי ממה שהוא עושה - אני לא מתכוין אישית) , הסגנון לא קשור לחסידי, מדובר במוצר ייחודי

נ.ב. אין לי קשר אליו, שומכלום, אני אומן כמו כולם כאן בפורום (....שונא בני אומנותו..) ואני מפרגן!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י חזק;1083833:
הדיון התפצל לשלושה או ארבעה וזאת תגובתי על כמה מהם

על נושא העיצוב: אני לא מתחבר לעיצוב חסידי, (תרביצו לי) אז אין לי מה להוסיף.
על נושא הפירגון: מאמר חז"ל- אומן שונא את בני אומנותו, זו עובדה!
ובמיוחד בעיצוב ואומנות, שהיוצר מתחבר ליצירות שלו ומשקיע את כל הלב והנשמה, וכמובן מצפה לשמוע תגובות מחמיאות, ופתאום מופיע יצירה של גרפקאי אחר, מצועצע, עלוב, הקומפוזיציה מחרידה, הטיפוגרפיה? אלוקים! ומה זה הצבע בית חולים הזה, ושום דבר לא מתחבר וכו'..:eek:
ומזה כולם מתלהבים ומדברים??:confused: זה מעורר רצון להיקבר או לצאת בכל הכח מול הגרפיקאי עם היצירה הזו, (לפני שיהפוך לטרנד.) שלא ייתכן לדלג על כללי העיצוב בקלילות כזו, ולהשפיל עד עפר, מעצבים עם ניסיון!
אז יכול להיות שזו יצירת מופת אבל לפי המעצב שלנו זה לא! הוא לא שונא אותו והביקורת שלו לא באה מזלזול אלא נטו מהחיבור שלו למקצוע!
טוב, הלכתי להנשים את המעצב ההוא, דברו איתי.
אתה קצת מערבב מושגים, ולכן מעט מטעה...
האמרה של אומן שונא בני אומנותו, לא מתיחסת לתחום האמנות (בקמץ) אלא לתחום האומנות (בחולם).
אני לא מעצב גרפי אלא צייר, ובעיקר לקוח פוטנציאלי, וככזה שקורא מדי פעם על המדף הראשון של חנות הספרים את הספרים החדשים של ההוצאה הנ"ל וחש בזלזול בלקוחות.
לצערי, אנשים כלל לא קראו את ההודעה שלי, למרות שהדגשתי שם מילים ומשפטים שמסבירים טוב טוב למה התכוונתי, (אין צורך בדוגמאות, תעברו מחר ליד חנות הספרים הקרובה ותבינו את כל הביקורת שלי), ולכן בחרו להגיב בצורה שלא קשורה בכלל לתוכן הדברים ולא לרוחם.
אסיים בכך, שמי שחושב שהעברת ביקורת (לעיתים נוקבת), יש בה פגיעה ביוצר, לעניות דעתי הוא טועה. מה שכן, אתה צריך להיות ברמה מספיק גבוהה בשביל שמישהו יטרח לבקר אותך, ולכן הביקורת הזאת היא סוג של מחמאה.
וסליחה אם חפרתי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני מאמינה שאין חולק על העובדה שוקסברגר הוא צייר מדהים בסדר גודל.
(עזבו סגנון, אני לא מתחברת להרבה סגנונות עיצוב, לא רק חסידיים, אני מדברת על הכשרון).
נ.ב.
אני מפרגנת מכל הלב, וחושבת שהוא מכניס בכיס הקטן את רוב (או בעצם את כל) המגיבים כאן, אם לא בפן העיצובי - בכשרון הציור בודאי,
למרות שלא הייתי קונה אף קישוט שלו לסוכה שלי :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י א"ב;1083899:
אני מאמינה שאין חולק על העובדה שוקסברגר הוא צייר מדהים בסדר גודל.
(עזבו סגנון, אני לא מתחברת להרבה סגנונות עיצוב, לא רק חסידיים, אני מדברת על הכשרון).
נ.ב.
אני מפרגנת מכל הלב, וחושבת שהוא מכניס בכיס הקטן את רוב (או בעצם את כל) המגיבים כאן, אם לא בפן העיצובי - בכשרון הציור בודאי,
למרות שלא הייתי קונה אף קישוט שלו לסוכה שלי :)
אף אחד לא חולק על הכישרון, וזה מה שכל כך צורם, שבן אדם עם כל כך הרבה כישרון, עושה עבודה שלא עומדת בסטנדרטים שלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י קקטוס;1083908:
אף אחד לא חולק על הכישרון, וזה מה שכל כך צורם, שבן אדם עם כל כך הרבה כישרון, עושה עבודה שלא עומדת בסטנדרטים שלו.
ממתי אנשים נהיו כ"כ אכפתיים ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י קקטוס;1083926:
מה זה כל כך אכפת לך?
אני בס"ה אומר את מה שאני חושב, מאותו אכפתיות שיש פה לאחרים לגבי הכשרונות שלו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
שורה תחתונה:
א. הוא לא ביקש כאן חוות דעת ולא נראה שזה מפריע לציבור לקנות את המוצרים שלו.
ב.מתן חוות דעת ללא בקשתו שימנע ממישהו לקנות את המוצרים שלו הרי זה לשון הרע, היות והוא מוכר מוצר שעושה את השרות שלשמו נמכר והציבור בוחר לקנות אותו, כך שאין כאן תועלת למרות שמסתמא המבקרים כיוונו לתועלת הטוהר העיצובי, ועדיין, לפי ההלכה זה לשון הרע ושכל אחד יעשה מה שנראה לו.

אגב אני כן אוהבת את המוצרים שלו, אנחנו נהנים מהם שנים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה