מידע שימושי נהג יקר, אני סולח לך.

  • הוסף לסימניות
  • #21
אם אין אפשרות ליסוע בלי להשפריץ על אנשים מבחינה הלכתית אסור לו ליסוע!!!
ואני לפעמים נהג
"יותר יש לו לאדם ליזהר שלא יזיק (הוא את אחרים) משלא יוזק(הוא בעצמו)" (תוס' ב"ק)
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
לדעתי המשטרה צריכה לתת דוחות של 1000 ש"ח
על השפרצות וזה ודאי יעזור
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני משתדל לתת לו מכה עם המטריה (לא קורה לו כלום)
לפעמים זה עוזר כדי שהוא יעצור לצעוק עלי...
ואז ...
פעם חשבתי להחזיק ביד בקבוק מים לא נקיים
ולהתיז חזרה על הרכב שהשפריץ עליי...

פתאום הוא ישים לב...
לדעתי צריך לצרף את שני העניינים, לתת לו מכה ואז כשהוא ייצא למלאות אותו מהבקבוק. אז הוא ודאי ישים לב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לדעתי צריך לצרף את שני העניינים, לתת לו מכה ואז כשהוא ייצא למלאות אותו מהבקבוק. אז הוא ודאי ישים לב...
רק תלבש לפני כן שכפ"ץ לך תדע מי יצא אליך מהרכב.. ואטמי אזניים שלא תשמע את הברכות שיברך אותך ואת כל משפחתך מאז אדם הראשון.........
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לך תדע, כנראה הוא היה עם כתבי יד ביד שהתרטבו ונהרסו כליל. ותינוק שנשא אותו על שכמו והצטנן המסכן. והפראק והאמבורג וכל הנלווה הלכו לפח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
כל שנה נפתח מחדש האשכול הזה עם טענות הכי צודקות בעולם
נראה שחוץ מאכיפה - לא יעזור כלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
האשמה לפחות באותה המידה לעייריה

בעוד שאת הנהג אפשר לדון לכף זכות שהוא עשה זאת בתום לב
את העייריה קשה יהיה לדון כך
חד משמעית.
למה בירושלים אין את הבעיות האלו?
בני ברק עיר מוצפת, עם בריכות עמוקות אחרי כל טיפת גשם שיורדת, וירושלים יכול לרדת גשם יומיים ברצף ואין שלולית אחת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
האשמה לפחות באותה המידה לעייריה

בעוד שאת הנהג אפשר לדון לכף זכות שהוא עשה זאת בתום לב
את העייריה קשה יהיה לדון כך
ובעיקר העירייה אשמה שהם נותנים לאנשים לבנות על חצי מדרכות ואין לאן לברוח
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
חד משמעית.
למה בירושלים אין את הבעיות האלו?
בני ברק עיר מוצפת, עם בריכות עמוקות אחרי כל טיפת גשם שיורדת, וירושלים יכול לרדת גשם יומיים ברצף ואין שלולית אחת.
א"א להשוות את כמויות הגשם בבני ברק לירושלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
חד משמעית.
למה בירושלים אין את הבעיות האלו?
בני ברק עיר מוצפת, עם בריכות עמוקות אחרי כל טיפת גשם שיורדת, וירושלים יכול לרדת גשם יומיים ברצף ואין שלולית אחת.
בלי עוד צדדים בעייתיים בבני ברקים או בבני ברק, הגשם הירושלמי יורד לאט ורגוע, הגשם הבני ברקי/ערי חוף יורד במהירות ובכמות גדולה יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
האשמה לפחות באותה המידה לעייריה

בעוד שאת הנהג אפשר לדון לכף זכות שהוא עשה זאת בתום לב
את העייריה קשה יהיה לדון כך

אכיפה על העייריה אתה מתכוון
בהתחלה אמרת שהעירייה אשמה כמו הנהג, אחי"ז לא הבנת מה יש לאכוף אצל הנהגים, עוד מעט תאמר שהולכי הרגל הם אלה שאשמים.
המערכות הלא עובדות בעיריות השונות מוכרות לכולנו, הנושא כאן הוא הנהגים שבמצב הנתון צריכים להיזהר בגשם ולהיות ערניים לשלוליות והולכי רגל. ואכיפה משמעותית בנושא בהחלט יכולה להועיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
חד משמעית.
למה בירושלים אין את הבעיות האלו?
בני ברק עיר מוצפת, עם בריכות עמוקות אחרי כל טיפת גשם שיורדת, וירושלים יכול לרדת גשם יומיים ברצף ואין שלולית אחת.
ירושלים זה עליות וברוב הרחובות לא מצטבר מים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
  • הוסף לסימניות
  • #39
לא מבין מה הנידון..

אדם מועד לעולם, בין בשוגג בין במזיד בין באונס בין ברצון.{ב״ק}

לכאורה מי שלא מצליח לא להזיק? שלא ינהג ביום גשום...
אין דרכן של בני אדם להתבונן בדרכים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אין דרכן של בני אדם להתבונן בדרכים...
לכאורה רק בדבר שמצריך התבוננות {היינו לא מצוי}..
ובנ״א על מדרכות מצויים גם ביום גשום..
וכן מצויים שלוליות רבות בכביש...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה